Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/68885-N-2009.html |
<p class="kh_header"><b>Jelenia Góra: Dostawa autobusów używanych przeznaczonych do eksploatacji w komunikacji miejskiej</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 68885 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zakład Komunikacyjny w Jeleniej Górze , ul. Wolności 145, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7646-736 w. 137, faks 075 7648684.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzk.jgora.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: zakład budżetowy.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa autobusów używanych przeznaczonych do eksploatacji w komunikacji miejskiej.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusów używanych, sprawnych technicznie klasy MINI - 1 szt., klasy MIDI - 2 szt., przeznaczonych do eksploatacji w regularnej komunikacji miejskiej, z podziałem na trzy zadania częściowe, szczegółowo określone w Części II SIWZ - Przedmiot zamówienia..</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.12.11.00-2.</p> <p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.07.2009.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> </p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Formularz oferty według wzoru Część III SIWZ 2) Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1, oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - wzór: Dokument 2. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Podpisane oświadczenie, że przedstawiony w ofercie autobus będący przedmiotem zamówienia spełnia parametry określone w Części II SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, a także wykonawców, którzy nie złożyli pełnomocnictw lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 5. Wskazane w pkt 6 SIWZ dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 6. W przypadku, gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi zostać dołączone do oferty. 7. W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wypełniając Formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum..</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzk.jgora.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zakład Komunikacyjny ul. Wolności 145, 58-500 Jelenia Góra pok. nr 26.</p> <p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Komunikacyjny ul. Wolności 145, 58-500 Jelenia Góra pok. nr 21 - Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa autobusu używanego klasy MINI - 1 szt..</p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusu używanego klasy MINI - 1 szt., sprawnego technicznie, przeznaczonego do eksploatacji w regularnej komunikacji miejskiej. Oferowany autobus musi być przystosowany do przewozu osób nieopełnosprawnych, z niską lub częściowo niska podłogą. Parametry techniczne i wyposażenie autobusu zostało okreslone w Części II SIWZ - Przedmiot zamówienia..</li> <li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.12.11.00-2.</li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.07.2009.</li> <li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa autobusu używanego klasy MIDI - 1 szt..</p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusu używanego klasy MIDI - 1 szt., sprawnego technicznie, przeznaczonego do eksploatacji w regularnej komunikacji miejskiej. Oferowany autobus musi być przystosowany do przewozu osób nieopełnosprawnych, z niską lub częściowo niska podłogą. Parametry techniczne i wyposażenie autobusu zostało okreslone w Części II SIWZ - Przedmiot zamówienia..</li> <li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.12.11.00-2.</li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.07.2009.</li> <li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa autobusu używanego klasy MIDI - 1 szt..</p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusu używanego klasy MIDI - 1 szt., sprawnego technicznie, przeznaczonego do eksploatacji w regularnej komunikacji miejskiej. Oferowany autobus musi być przystosowany do przewozu osób nieopełnosprawnych, z niską lub częściowo niska podłogą. Parametry techniczne i wyposażenie autobusu zostało okreslone w Części II SIWZ - Przedmiot zamówienia..</li> <li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.12.11.00-2.</li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.07.2009.</li> <li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>