Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090505/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090505/71393-N-2009.html |
<p class="kh_header"><b>Kraków: Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy alei Beliny Prażmowskiego w Krakowie. Znak sprawy 4/V/2009.</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 71393 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie , ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 616 74 19, faks 012 616 74 17.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zikit.krakow.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy alei Beliny Prażmowskiego w Krakowie. Znak sprawy 4/V/2009..</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej dla przebudowy alei Beliny Prażmowskiego w Krakowie. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 3 (zakres rzeczowy). Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza 206.000 euro..</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> </p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp, a w szczególności wykażą, że: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 2006 roku wykonali co najmniej dwa podobne opracowania projektowe. b) osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do projektowania w specjalnościach: drogowej oraz instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej Izby samorządu zawodowego, potwierdzającymi że osoby których uprawnienia dotyczą są wpisane na listę członków tej izby. 2. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych we wniosku oświadczeń lub dokumentów, których wykaz został określony w punkcie poniżej..</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a) oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 Pzp - wg zał. nr 1; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 2; d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego; e) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> http://licytacje.uzp.gov.pl</p> <p><b>IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> www.zikit.krakow.pl</p> <p><b>IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> 1. Wymagania formalne: a) Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl. b) Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacji winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. 2. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z w/w przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet..</p> <p><b>IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> 1. Przedmiotowa licytacja elektroniczna będzie licytacją 1-etapową. 2. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 5. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 7. Zamawiający nie podaje ceny wywoławczej brutto za całość. 8. Wysokość minimalnego postąpienia: 2000 PLN brutto. 9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto, chyba że cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia..</p> <p><b>IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br> <ul class="kh_indent_1"><li> <table> <tr><td style="font-size: 10pt;"><b>etap nr</b></td><td width="20px;"><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania etapu</b></td></tr> <tr><td valign="top" style="font-size: 10pt;">1</td><td></td><td style="font-size: 10pt;">60</td></tr> </table></li></ul> <p><b>Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną <i>zakwalifikowani</i> do następnego etapu?</b> nie.</p> <p><b>IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 13.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, sekretariat w budynku B (pokój nr 111).</p> <p><b>IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> 6 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 10:00.</p> <p><b>Termin zamknięcia licytacji elektronicznej:</b> Upływa w dniu otwarcia, o godzinie 11:00.</p> <p><b>Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:</b> nie dotyczy.</p> <p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PRZEKAZANIE WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI: Wniosek należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, sekretariat w budynku B (pokój nr 111), oraz opisane - Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej - Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy alei Beliny Prażmowskiego w Krakowie. Znak sprawy 4/V/2009. Uprawnieni do porozumiewania się z wykonawcami: Miłosz Świda - Kierownik Działu Umów i Zamówień Publicznych - tel. 012-616-71-34, Maria Mrugalska-Kuzak - Kierownik Działu Przygotowania Inwestycji - tel. 012-616-72-37. CENA: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej brutto. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy (w szczególności przedłużenie terminu realizacji), na etapie realizacji prac jeżeli występują następujące przesłanki: 1) w związku z przedłużającym się postępowaniem o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację zadania, 2) w związku z przedłużającym się postępowaniem prowadzonym przez Wydział Skarbu Miasta dla sporządzenia umowy użyczenia nieruchomości, na której przewidziana jest przedmiotowa inwestycja, 3) z uwagi na opóźnienia w projektach uzbrojenia, co z kolei opóźniło dokonania uzgodnień ze ZKUPSUT,